Πασχαλινή διακόσμηση και δώρα!!!

Έφτιαξε ο καιρός για τα καλά(ελπίζω!)και βρίσκομαι σε μια κατάσταση τρελής δημιουργικότητας!!
Παντού μυρίζει Άνοιξη,την βλέπεις και την νιώθεις αλλά το σπίτι είναι ακόμα ντυμένο με τα χειμωνιάτικα του!Μου φαίνεται άχρωμο,σκούρο,μουντζούρα...
Έτσι λοιπόν έδωσα μια πρώτη νότα δροσιάς στο σαλόνι μου για να αρχίσει να μπαίνει σιγά σιγά η Άνοιξη μες στο σπίτι και να γλυκάνει την ατμόσφαιρα!
Καθώς έρχεται και το Πάσχα σκέφτηκα να κάνω μια κατασκευή με αυγουλάκια που πολλές φορές έχω δει και έχω πάρει ιδέες.Χρησιμοποίησα αυγά γαλοπούλας που πρέπει να σας πω ότι είναι πολύ πιο σκληρό το τσόφλι του από το αυγό της κότας.Έκανα μια τρύπα στ' αυγά,έβγαλα το περιεχόμενο και τα έπλυνα καλά να μην μυρίζουν.
Τα τύλιξα με γκοφρέ χαρτί , τα έβαλα κάτω από την βρύση μέχρι να βραχούν καλά και τα άφησα έτσι λίγη ώρα μέχρι να απορροφήσουν το χρώμα και να χρωματιστούν.
Απαραίτητο να φορέσετε γάντια και να είστε προσεκτικοί μην σας στάξει παντού γιατί αυτό το χαρτί αφήνει πολύ χρώμα και δεν φεύγει εύκολα...(εγώ την πάτησα..!)
Πήρα μια κορδέλα και έκανα πρώτα έναν κόμπο,μετά πέρασα δυο κομματάκια τσόχα που έκοψα σε σχήμα λουλουδιού και μια χαντρούλα .
Με λίγη ατλακόλ κόλλησα το λουλουδάκι στο αυγό από την μεριά της τρύπας.
Με αυτόν τον τρόπο,έχουμε πολύχρωμα κρεμαστά αυγουλάκια που μπορούμε να τα κρεμάσουμε όπου μας αρέσει.Στα φωτιστικά μας,στην είσοδο του σπιτιού μας ή πάνω σε κλαδιά,όπως έκανα κι εγώ!
Έβγαλα το τσαγερό από το ντουλάπι και το έκανα ανθοδοχείο...Μα τόσο υπέροχα αντικείμενα,πώς τα κρατάμε φυλαγμένα και αχρησιμοποίητα...απορώ!


Τα απλά γυάλινα κηροπήγια,μεταμορφώθηκαν αμέσως με λίγη κορδέλα!
Τόσο εύκολα και ανέξοδα ,το σαλόνι μας είδη δείχνει αλλιώτικο,πιο χαρούμενο και πιο φωτεινό!!


Μες στην Άνοιξη,πήρα και ένα ανοιξιάτικο βραβείο από δύο φίλες,την Χαρά και την Χρυσούλα !!
Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!


Και για το τέλος, σας έχω το καλύτερο....!!!!
Κέρδισα στον διαγωνισμό της Ποδηλάτισσας ένα βιβλίο και έναν σελιδοδείκτη που έφτιαξε η ίδια με τα χεράκια της!Δεν έχω δει ομορφότερο σελιδοδείκτη σας μιλώ ειλικρινά!!!Είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!

Και ας είναι πρωί...εγώ θα σας κεράσω ένα λικεράκι ρόδι που έφτιαξα τον χειμώνα με συνταγή που μου είχε στείλει η ίδια η Βίκυ (Ποδηλάτισσα) και δεν είχα την ευκαιρία άλλη φορά να σας το δείξω!
Τίποτα δεν είναι τυχαίο,όλα στην ζωή μας συνδέονται μεταξύ τους σαν τα κομματάκια του παζλ!!
Στην υγειά μας λοιπόν!!


Χαίρομαι ιδιαίτερα που με τα Βαζάκια σας έχουμε κάνει μια εξαιρετική συλλογή και σας ευχαριστώ πολύ που μπήκατε στον κόπο να μου τα στείλετε και να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό.Περιμένω κι άλλες ιδέες με βάζα μέχρι τις 30 Μαρτίου ,οπότε προλαβαίνετε ακόμα  όσοι θέλετε να συμμετέχετε!

Σας εύχομαι μια υπέροχη μέρα και καλή συνέχεια!!
Φιλιά!


43 σχόλια

  1. ουάου!!! τέλεια η διακόσμηση σου με τα αυγουλάκια!!! με γειά το δωράκι σου κ καλά διαβάσματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχη κατασκευη....πανεμορφα τα χρωματα της!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!Υπέροχα όλα και η διακόσμηση που έγινε φοβερή και τα δωράκια σου πάντα τυχερή σου εύχομαι!Ευχαριστούμε και για το κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λαμπρινή!
    Πανέμορφα τα αυγουλάκια σου και η διακόσμηση σου!!
    Και το δωράκι της ποδηλάτισσας όντως μοναδικό!
    Σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο βρε Λαμπρινή μου! Τα αυγουλάκια είναι φανταστικά αλλά και όλη η διακόσμηση και τα κηροπήγια! Πόπο, μας τρέλανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου 'φτιαξες τη διάθεση...της άρρωστης!!! Άσε που έχω ξεσηκωθεί με τα βαζάκια!!! Μακάρι να προλάβω!!!!
    Καλημέρα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι γλυκιά και ρομαντική διακόσμηση! Βλέπω τα δικά σας και πρέπει να αποφασίσω να βάλω κι εγώ τα ανοιξιάτικά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η έκρηξη του ΡΟΖ, έχει σημάνει στο σπίτι σου και μαζί έφτασε μέχρι εδώ αέρας Ανοιξης, ανανέωσης, χαράς κι έτσι σου εύχομαι πάντα!
    Εντυπωσιακά απλή και όμορφη η διακόσμηση των αυγων.
    Φιλάκια πολλάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα να τα χρωματίσεις με γκοφρέ χαρτί!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΒΙΚΥΣ!!!!!!!!Ε!!!!!ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!!!!!ΟΝΕΙΡΟ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πασχαλινός, ανοιξιάτικος αέρας φύσηξε στο σπίτι σου.Άλλο πράγμα η άνοιξη. Σου αλλάζει την διάθεση.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρινή μου όλους μας έχει ξεσηκώσει νομίζω η άνοιξη!! Πολύ ιδιαίτερη η διακόσμησή σου!! Να δω πότε θα στρωθώ να φτιάξω και τα δικά μου βαζάκια... Δουλεύω παράλληλα χίλια πράγματα και δεν ξέρω αν θα προλάβω!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα τα αυγουλάκια και όλη η διακόσμηση είναι απίστευτη! Πολύ μου άρεσε και ο σελιδοδείκτης! Πάντα τυχερή να είσαι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαμπρινή μου είσαι πάντα ευφυέστατη και με πολύ γούστο!!!! Είναι εξαιρετικές οι δημιουργίες σου!!!! Χαθηκα λιγάκι αλλά για καλό. Σύντομα θα έχετε νέα μου!!! Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ανοιξιάτικο σπίτι!!!! Λαμπρούκα μου, η κατασκευή σου είναι μοναδική.... και τόσο απλή και καλόγουστη.... μα και τόσο εύκολη!!!! Μπράβο σου για όλα και για το υπέροχο δώρο της Βίκυς, τυχερούλα!!! Πάντα τύχη να έχεις σου εύχομαι....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα μα πάρα πολύ όμορφη η κατασκευή σου μα και η παρουσίαση της!!!πράγματι τα συναντάμε παντού τα αυγουλάκια τα πασχαλινά, καλά έκανες και τα έφτιαξες μήπως παρακινηθούμε και οι υπόλοιπες...χιχι...όσο για τα βαζάκια φιλενάδα παρότι ζηλεύω τρέχουν τόσα που ίσως....φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λαμπρινούλα μου πολύ όμορφη η πασχαλιάτικη διακόσμηση...Ευχαριστούμε για τις συμβουλές σου και τα βήματα πώς να κάνουμε αυτά τα υπέροχα αυγουλάκια... Είσαι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια σου Λαμπρινή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα πόσο ωραία έγιναν! Λάτρεψα τα χρώματα! Τόσο ανοιξιάτικα!
    Καλή μας άνοιξη λοιπόν!
    Φιλάκια Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφη η πασχαλινή σου διακόσμηση μαζί με τις πορσελάνες μου έφτιαξαν την διάθεση!Να είσαι πάντα γερή να φτιάχνεις ωραία πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λαμπρούκα μου , τι κορίτσι είσαι σύ γλυκούλα μου!Μπράβο σου , πανέμορφα τα αυγουλάκια σου!!!Με υγεία να χαρείς και το πανέμορφο δωράκι της Βίκυς μας!!Να είσαι πάντα τυχερή! φιλάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικά τα αυγά...και σκεφτόμουν κι εγώ τί διακόσμηση να κάνω λόγω εποχής! Μπράβο και για το δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λαμπρινή μου...πολύ λαμπρή η ιδέα σου !!!! χάχά Τελεια η διακόσμησή σου και με πολύ όμορφα αντικείμενα τριγύρω !!!! Η ιδέα με τα αυγουλάκια καταπληκτική !!!! Μύρισε άνοιξη για τα καλά το σπιτικό σας !!! Ο σελιδοδείκτης της Ποδηλάτισσας τέλειος !!!!! Απο τους πιό όμορφους που έχω δεί και συγχαρητήρια για το ανοιξιάτικο και πολύ χαρούμενο βραβείο !!!
    υ.γ: κοίταζα και τα βαζάκια της μπλογκογειτονιάς...τί όμορφες ιδέες και έμπνευση που υπάρχει εδώ μέσα !!!! Έχω ενθουσιαστεί !!!
    Καλή συνέχεια και καλή άνοιξηηηη !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ βρε Λαμπρινή μου τι όμορφα χρώματα, τι όμορφη διακόσμηση. Θα έρθει το Πάσχα και δεν θα το πάρουμε χαμπάρι. Ευτυχώς που μερικές μας βάζετε στο κλίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μόνο λαμπρές ιδέες βλέπουμε από εσένα!!! Μου άρεσε πάαααρα πολύ!!! Μύρισε άνοιξη δεν λες τίποτα...!!! Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λαμπρινή μου,έφτιαξες έναν πραγματικό παράδεισο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ωραία τ' αυγουλάκια σου! Επιτέλους τρύπωσε η άνοιξη στα σπίτια μας!!
    Αχ ένα λικεράκι θα το έπινα ευχαρίστως!
    Στην υγειά σου κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τα αυγουλάκια σου ειναι όμορφα πολύ!! Ο σελιδοδείκτης πραγματικά ωραίος επίσης...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η διακόσμηση άψογη ,τα χρώματα τρυφερά το δωράκι φανταστικό όπως μόνο η φίλη Ποδηλάτισσα μπορεί να κάνει.Εύχομαι πολλά, πολλά δωράκια γλυκιά μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφα τ`αυγά σου Λαμπρινή!Ωραία η ιδέα με το γκοφρέ χαρτί,δεν τόχα σκεφτεί..
    Καλό Σαβ.Κυρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχη διακόσμηση!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οπως παντα ρομαντικη και ομορφη διακοσμηση αυτη που παρουσιαζεις!!!!
    Πολυ εξυπνη και η στηριξη για τα αυγα!!!!
    φιλια πολλαααα και .....Να εχεις μια υπεροχη και ηλιολουστη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου!!Πολύ ρομαντικά όλα!Όπως μ αρέσουν!
    ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τέλεια πασχαλιάτικα !!! άντε τάκανα τα βαζάκια σας φιλώ όλες κια κυρίως το Στεφανάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι όμορφη που την έφτιαξες την ανοιξιάτικη γωνιά σου!!!
    Το τσαγιερό τέλεια ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι ωραία χρώματα!!! Σκέτη γλύκα!!!!!
    Και το βάζο με τις καραμελίτσες ασορτί!!!!
    Πολύ ωραία ιδέα με το γκοφρέ χαρτί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ειναι υπεροχα..θα δοκιμασω κ εγω σιγουρα να φτιαξω..σ ευχαριστω για την ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σου γλυκια μου Λαμπρινη! Πραγματι, δεν χορταινω να βλεπω τις φωτο με τα υπεροχα αυγουλακια!!!
    Εδειξαν καταπληκτικα στο τραπεζι με ολα τα αλλα ομορφα στολιδια (κι εκεινα τα ζαχαρωτουλια...μιαμ!)
    Λες να βαφει το γκοφρε και στα αυγα απο φελιζολ, γιατι τελευταια εφοδιαστηκα με καμποσα τετοια και
    βαριεμαι λιγο να τους κανω ντεκουπαζ...
    Ααα, σμρ εχει 30!!!! Λες να προλαβω ως το βραδυ να φτιαξω κατιτις? Δεν ειχα καμια καλη ιδεα και ετσι το αμελησα! Εχουν πεσει και πολλα παλι τελευταια..... Θα προσπαθησω ομως! ΑΛΗΘΕΙΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φοβερή ιδέα με τα αυγά και απίθανη διακόσμηση!!! Θα ψάξω κι εγώ να βρω τα περσινά μου αυγουλάκια να τα στολίσω.....έχεις δίκιο για το τσαγιερό, τι κρίμα να αραχνιάζουν στα ντουλάπια και στις βιτρίνες τόσο όμορφα αντικείμενα! Μ' αρέσουν πολύ και τα χρώματα που χρησιμοποίησες, φαντάζομαι τα κορίτσια τρελάθηκαν, έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καταπληκτικο!
    Και παντα μου την εδινε που χρειαζόταν να ανοίξω μεγαλύτερη τρυπα απο το μεγεθος της καρφίτσας για να αδειασω τα αυγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή