Πως να βάλεις φωτογραφίες σε καμβά

Θα σου δείξω πως να βάλεις φωτογραφίες πάνω σε καμβά με έναν πολύ εύκολο τρόπο, με την τεχνική του ντεκουπάζ για να διακοσμήσεις τους τοίχους του σπιτιού σου.

Οδηγίες για να βάλεις φωτογραφίες πάνω σε καμβά,

Έψαξα πολύ για οδηγίες ή βιντεάκια που να δείχνουν κάτι τέτοιο και πραγματικά βρήκα πολλά, κυρίως από ξένα bloggs. Εκεί όμως χρησιμοποιούν υλικά που είναι δύσκολο να έχουμε εμείς στην Ελλάδα.
Η πραγματική ενσωμάτωση φωτογραφίας σε καμβά, θέλει ένα ειδικό τζελ (που ούτε λόγος για να το βρω εδώ που μένω) και μια συγκεκριμένη κόλλα που χρησιμοποιούσαν όλοι, μα όλοι, την ίδια.

Μετά λοιπόν από τις διάφορες πληροφορίες που πήρα, έχω να σας παρουσιάσω την δική μου εκδοχή, την εμπειρία μου, τα λάθη προς αποφυγήν και πολλές φωτογραφίες με το κάθε στάδιο ξεχωριστά! Φτιάξτε καφέ και καθίστε άνετα γιατί έχουμε πολλά να πούμε!!!

Αυτά θα είναι όλα τα υλικά μας.
όλες οι οδηγίες για να μεταφέρεις φωτογραφίες πάνω σε καμβά

Είναι σημαντικό να ξέρετε από την αρχή το μέγεθος του καμβά που θα χρησιμοποιήσετε για να εκτυπώσετε ανάλογα και την φωτογραφία σας.Πρέπει να σας πω ότι ο εκτυπωτής μου είναι ένας απλός εκτυπωτής και όχι λέιζερ.Εκτυπώστε την φωτογραφία σας έγχρωμη ή ασπρόμαυρη,δεν έχει σημασία,ότι σας αρέσει.Θέλουμε ένα μεγάλο πινέλο με μαλακή τρίχα(για να μην μας κάνει γραμμές η κόλλα-θα δείτε αργότερα τι εννοώ)και μαύρη ακρυλική μπογιά ή ότι άλλο χρώμα σας αρέσει για το φόντο του καμβά σας.Επίσης θέλουμε κόλλα ατλακόλ (να έχετε μπόλικη αν θέλετε να φτιάξετε πολλές φωτογραφίες.)

Ένας τρόπος για να ξεκινήσουμε είναι να βάψουμε πρώτα τον καμβά μας γύρω απ' την φωτογραφία και λίγο πιο μέσα.Καλό είναι να βάλουμε πάνω την φωτογραφία και μ' ένα μολύβι να σχεδιάσουμε ακριβώς που πρέπει να χρωματίσουμε.
Βήμα-βήμα οδηγίες για να κολλήσεις φωτογραφίες πάνω σε καμβά

Χρωματίζουμε καλά στο πάνω μέρος και στα πλάγια του καμβά.
Προετοιμάζουμε τον καμβά για να κολλήσουμε τις φωτογραφίες

Το αλουμινόχαρτο που βλέπετε από κάτω,ξεχάστε το!Καλύτερα να βάλετε λαδόκολλα γιατί το αλουμινόχαρτο κολλάει στον καμβά και δεν υπάρχει λόγος να παιδευόμαστε!
Στην συνέχεια θα περάσουμε κόλλα με το πινέλο μας στο λευκό μέρος του καμβά.
Απλώνουμε αρκετή κόλλα για να κολλήσουμε φωτογραφίες σε καμβά

Θα βάλουμε κόλλα και κάτω απ' την φωτογραφία.
Για τον  καμβά και την φωτογραφία μπορούμε ν' αραιώσουμε  την κόλλα με λίγο νερό για να δουλεύεται πιο εύκολα.Όχι πολύ όμως και νερουλιάσει.
Βάζουμε κολλά πάνω στις φωτογραφίες

Κολλάμε την φωτογραφία στον καμβά.Για να πατήσουμε την φωτογραφία να κολλήσει,θα πάρουμε ένα μεγάλο χαρτί,θα το βάλουμε πάνω από την φωτογραφία και μ' ένα πανί  θα περάσουμε από πάνω σκουπίζοντας, για να φύγει η περιττή κόλλα και να κολλήσει καλά η φωτογραφία μας.
κολλάμε τις φωτογραφίες πάνω στον καμβά

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...
Πρέπει να περάσουμε ένα καλό στρώμα κόλας πάνω από την φωτογραφία για να την προστατέψουμε,για να γίνει σαν ένα με τον καμβά και να έχουμε ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

Το πιο δύσκολο είναι να πετύχουμε μια καλή μίξη κόλλας και νερού για να έχουμε μια κόλλα που να δουλεύεται εύκολα.Αν δεν την αραιώσουμε, είναι τόσο πηχτή και σκληρή που είναι δύσκολο να την απλώσουμε στην φωτογραφία.Αν την αραιώσουμε περισσότερο από το κανονικό,τότε είναι που θα μας αφήνει φουσκάλες και γραμμές και το αποτέλεσμα θα είναι απογοητευτικό...
Βάζουμε κόλλα πάνω στις φωτογραφίες

Σ' αυτήν την φωτογραφία πέτυχα μια καλή αραίωση. Όταν στέγνωσε ήταν έτσι.
Εύκολη μεταφορά εικόνας πάνω σε καμβά με την τεχνική του ντεκουπάζ

Δείτε και κάποιες άλλες προσπάθειες για να καταλάβετε τι εννοώ. Η κόλλα εδώ ήταν πολύ αραιωμένη.

Βάλε φωτογραφίες πάνω στους καμβάδες
Δείτε πως έγινε αυτή όταν στέγνωσε.Είχε πολλές φουσκάλες και γραμμές γιατί η κόλλα ήταν πολύ αραιωμένη.

Οδηγίες για να τοποθετήσεις φωτογραφίες πάνω σε καμβά
Αν συμβεί κάτι τέτοιο μην ανησυχήσετε!Υπάρχει λύση.Πάρτε ένα πινέλο, βουτήξτε το στο νερό και αρχίστε να βγάζετε την κόλλα σιγά σιγά.Θα σκουπίζετε με ένα πανί και αν θέλει κι άλλο, θα επαναλάβετε.

Συμβουλές για μεταφορά εικόνας σε καμβά

Είναι απορίας άξιο πως δεν χάλασε η φωτογραφία! Κι όμως δεν έπαθε τίποτα και η κόλλα έφυγε όλη!

Κόλλησε φωτογραφίες πάνω σε καμβά

Τελικά αυτές τις δύο που μου βγήκαν χάλια και τους αφαίρεσα την κόλλα, τις άφησα έτσι! Αν θέλετε μπορείτε να μην περάσετε καθόλου σ' αυτό το στάδιο και να μην μπείτε καν σ' αυτήν την διαδικασία. Είναι  πολύ όμορφο κι έτσι και πιο φυσικό γιατί βλέπεις την φωτογραφία πιο ζωντανή.
Εμένα μ' αρέσει να δοκιμάζω διάφορα και να έχω την σχετική εμπειρία γι' αυτό και δοκίμασα όλες τις εκδοχές!

Αυτή λοιπόν είναι η βασική διαδικασία  για να έχουμε σε καμβά  τις αγαπημένες μας φωτογραφίες. Υπάρχει όμως και άλλος ένας τρόπος.
Να κολλήσουμε την φωτογραφία πριν βάψουμε τον καμβά,όπως έκανα στην παρακάτω εικόνα.

Εύκολος τρόπος για να βάλεις φωτογραφίες πάνω σε καμβάδες

Επίσης εδώ είχα μια πετυχημένη αραίωση και πολύ καλό αποτέλεσμα.

Οδηγίες για να βάλεις φωτογραφίες πάνω σε καμβά με την τεχνική του ντεκουπάζ

Στην συνέχεια έβαψα γύρω από την φωτογραφία πολύ προσεχτικά να μην την λερώσω με το χρώμα.
Πάμε τώρα στην διακόσμηση του καμβά.
Αν η φωτογραφία σας πέσει μεγάλη και δεν σας αρέσει να δείχνει πολύ έντονο το φόντο με αποτέλεσμα να "σκεπάζει"την φωτογραφία, μπορείτε να την διακοσμήσετε με πολλούς τρόπους και διάφορα υλικά. Εγώ χρησιμοποίησα μια  χρυσή πάστα ρελιέφ που χρησιμοποιούμε κάνουμε τα διαχωριστικά όταν βάφουμε σε γυαλί.

Διακόσμηση καμβά με φωτογραφία

Κάνουμε ότι σχεδιάκι μας αρέσει, αφηρημένα είναι το καλύτερο! Μπορούμε αν θέλουμε να κολλήσουμε χάντρες, λουλουδάκια, στρας. Αυτό είναι το πιο διασκεδαστικό στάδιο αυτής της κατασκευής!

Λεπτομέρειες για να διακοσμήσεις εύκολα τους παλιούς καμβάδες με φωτογραφίες

Προαιρετικά αν θέλουμε, στερεώνουμε με 2 πινέζες μια κορδέλα για να το κρεμάσουμε.

Βάζουμε μια κορδέλα για να κρεμάσυμε τον καμβά με την φωτογραφία

Αυτό ήταν!
Δοκιμάστε το, κάντε τις δικές σας δοκιμές, δοκιμάστε το και με έγχρωμες φωτογραφίες με ένα συγκεκριμένο θέμα, ας πούμε στην θάλασσα ή στην εξοχή, δοκιμάστε διαφορετικά χρώματα για το φόντο ή αφήστε το λευκό και κολλήστε κοχύλια ή πετρούλες! Είναι άπειροι οι συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε. Εγώ όπως θα δείτε, προτίμησα το ασπρόμαυρο αλλά στη μέση έβαλα μια φωτογραφία από τον ιβίσκο μας σε πολύ έντονο κόκκινο χρώμα για να κάνει την διαφορά!
Δείτε το!
Ο πιο εύκολος τρόπος για να διακοσμήσουμε καμβάδες με φωτογραφίες

Η πιο απλή διαδικασία μεταφοράς εικόνας σε καμβά

Φωτογραφίες σε καμβά για να διακοσμήσεις το σπίτι σου

Οδηγίες για να τοποθετήσεις πάνω σε παλιούς καμβάδες τις αγαπημένες σου φωτογραφίες

Κόλλησε τις αγαπημένες σου φωτογραφίες πάνω σε καμβά

Αυτή ήταν η τεχνική για να κολλήσεις τις αγαπημένες σου φωτογραφίες σε καμβάδες μέσα από την δική μου εμπειρία.Το ξαναλέω ότι δεν είναι ενσωμάτωση φωτογραφίας σε καμβά. Αυτή είναι μια άλλη τεχνική πιο περίπλοκη που χρειάζεται ειδικά υλικά χειροτεχνίας.
Η δική μου μεταφορά φωτογραφίας σε καμβά έγινε με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο.

Αν σας δημιουργηθούν απορίες για κάτι που ξέχασα να σας πω,να μην διστάσετε να με ρωτήσετε.
Θα είναι χαρά μου να βοηθήσω και ακόμα μεγαλύτερη ικανοποίηση θα νιώσω αν δω και τις δικές σας φωτογραφίες πάνω στον καμβά!

Σας φιλώ αγαπημένοι μου. Καλή εβδομάδα!


90 σχόλια

  1. Δεν ξέρεις πόσους καμβάδες και φωτογραφίες έχω χαλάσει προσπαθώντας να κάνω τη συγκεκριμένη τεχνική....έχω το ίδιο πρόβλημα με την κόλλα...οι δικές σου έγιναν πολύ όμορφες. υπάρχει και μια τεχνική που βαζεις την φωτιγραφια ανάποδα (δηλαδή η καλή της πλευρά να επανωτίζει με τον καμβά). Όταν περάσεις την κόλλα από πάνω βγαίνει το σχέδιο αλλά ανάποδα (αυτός που είναι αριστερά βγαίνει δεξιά και το αντίθετο). ελπίζω να είναι κατανοητό αυτό που γράφω...επίσης έχω βρέξει πολλές φορές τον καμβά (ακόμα και κάτω από τρεχούμενο νερό) για να ξεκολλήσω τη φωτογραφία που δεν κόλλησα καλά...φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Άντρια!Η τεχνική που λες είναι και αυτή που βρήκα στα ξένα bloggs.Πρέπει όμως να περάσεις πρώτα στον καμβά ή στο ξύλο, το ειδικό τζελ που αναφέρω και μετά να κολλήσεις την φωτογραφία πάνω σ'αυτό και ανάποδα. Δεν ξέρω σίγουρα αν υπάρχει αυτό το υλικό ,πιστεύω ότι θα υπάρχει σε μαγαζιά με είδη χόμπυ. Το έχεις δοκιμάσει κι εσύ με την κόλλα ε?Το σκέφτηκα να τα βάλω κάτω από την βρύση αλλά φοβήθηκα βρε παιδί μου...Δεν είναι παράξενο που οι φωτογραφίες δεν παθαίνουν τίποτα με τόσο βρέξιμο?Πάντα προσέχω πολύ πως να πιάνω τις φωτογραφίες,να μην κάνουν δαχτυλιές και τώρα τις μούσκεψα και δεν χάλασαν...!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμες οι οδηγίες σου Λαμπρούκα και το αποτέλεσμα υπέροχο. Το είχα σκεφτεί και 'γω αλλά δεν ήξερα πως να το υλοποιήσω. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι λοιπόν που βοήθησα!!!Θα ήθελα πολύ να το δώ όταν το ετοιμάσεις!Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Tι όμορφη ανάρτηση! Είναι υπέροχο Λαμπρούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία ιδέα! Κι έχω ένα τοίχο που ήθελα να βάλω φωτογραφίες! Σκεφτόμουν κορνίζες αλλά μου πέφτουν ακριβές για την ώρα. Ίσως εφαρμόσω την ιδεα σου! Πολύ ωραίες οδηγίες μας έδωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αυτή η κατασκευή κόστισε πολύ λίγα χρήματα,ελάχιστα.Τους καμβάδες τους πήρα στο lidl πολύ φτηνούς και αυτό ήταν και το βασικότερο έξοδο!Να εφαρμόσεις την ιδέα και να το δούμε κι εμείς ε?!!!Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Καλημερα,πολυ ομορφα τα καδρακια σου! μπηκε και καλλιτεχνικη επεξεργασια! εμενα επειδη μου αρεσει πολυ η ζωγραφικη και δεν το εχω τυπωνω σε απλο εκτυπωτη φωτο μεγαλυτερη απο τον καμβα για να γυριζω και στα πλαινα και να φαινεται ταχα ζωγραφια! χρησιμοποιω κι εγω αραιωμενη ατλακολ πισω μπρος κιειναι μια χαρα. Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλσα πολύ καλή και η δική σου ιδέα,ευχαριστώ!!Θα την έχω στο νου μου!!

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα.εννοειτε οτι βαλατε ατλακολ στην καλη μερια της φωτοτυπιας και την κολλησατε χωρις να χαλασει? Εγώ δοκιμασα πρωτη φορα να την κολλησω με την εκτυπωμενη μερια και οπως ετριψα να φυγει το χαρτι μου χαλασε λιγο.

      Διαγραφή
  6. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Καλή εβδομάδα και σε σ'ένα!
      Μόλις γράφτηκα και στο Blog σου,πώς μου είχες ξεφύγει??!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα. Είδα τις αναρτήσεις σου και μου άρεσαν πάρα πολύ. Οι φωτογραφίες καδράκια είναι τέλειες .Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία ιδεα Λαμπρινή μου! Μου άρεσε πολύ η γωνιά με τις φωτογραφίες που έκανες και ειδικά οι ασπρόμαυρες!Ακομα απορώ πως δεν ξεβαψαν οι φωτογραφίες με την επεξεργασία με την κολλα.
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου!!!!Οι φωτογραφίες πραγματικά δεν έπαθαν τίποτα!Η Άντρια λέει πως τις έβαλε και κάτω από την βρύση!Μου έκανε κι εμένα εντύπωση που δεν χάλασαν!Σε φιλώ αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ομορφα σου εγιναν! Εγω έχω αλλο θεμα με την ατλακολ. Οταν η φωτογραφία ειναι σε χαρτί απλό απο κανονικό εκτυπωτη, και περάσεις απο πανω την αραιωμενη ατλακολ ...ψιλοξεβάφει η φωτογραφία. Κανω κατι λαθος??? το χαρτι εκτυπωσης που εβαλες ειναι το απλο ή φωτογραφικό??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι φυσικό να ξεβάφει όπως και να ζαρώνει από την κόλλα το απλό χαρτί.Νερουλιάζει,είναι σαν να το βρέχεις. Οι δικές μου είναι σε φωτογραφικό χαρτί τυπωμένες και σε απλό,φτηνό εκτυπωτή.
      Πολλά φιλιά Κωνσταντίνα μου!

      Διαγραφή
  10. ΦΟΒΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!! ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ? ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ !ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΛΑΜΠΡΙΝΑΚΙ! ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΑΛΙΑ... ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΟΛΛΑΣ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΡΙΒΕΙΣ ΜΕ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ! ΚΑΛΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ... ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρινάκι μου!!!Να τολμάς βρε,ο τολμών νικά!!Ε άμα χαλάσουμε και καμιά φωτογραφία δεν πειράζει!Σωστά τα λες για το ανάποδο,αλλά θέλει ειδικό τζέλ και όταν στεγνώσει καλά,τρίβεις με βρεγμένο πανί μέχρι να φύγει όλο το χαρτί.Η φωτογραφία θα έχει αποτυπωθεί στον καμβά!Αλλά που να το βρεις αυτό...Άσε που θέλει την φωτογραφία σε λέιζερ εκτυπωτή...
      Γι'αυτό,ας βολευτούμε με ότι έχουμε!!Την δουλειά μας την κάνουμε και με πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!
      Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  11. Λαμπρουκα φοβερες ιδεες..Μ αρεσει που εισαι πεισματαρα και επιμενεις με τις δημιουργιες σου!!!!!!!!
    το αποτελεσμα με εξεπληξε!!!!!!
    ασε που ειστε πολυ ομορφη οικογενεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία ιδέα!!Να ένας ωραίος τρόπος για να αναδείξουμε τις φωτογραφίες μας!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mπράβο σου!Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πολύ όμορφο αποτέλεσμα!! Εξαιρετικό!! ( μιλάς για το relief ??)
    Καλή εβδομάδα να'χεις , Λαμπρινή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ααααααα ,Λαμπρινή μου ,είναι πανέμορφα τα καδράκια σου!!!! Πραγματικά πολύ καλό το αποτέλεσμα και πολύ καλή η ιδέα!!!
    Μπράβο Λαμπρινή μου !!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πες το ντε!!!Relief το λένε αυτό το πράγμα που κάνουμε τις γραμμές και τα σχέδια?
    Άντε,καιρός ήταν να το μάθω...!Σ'ευχαριστώ Πέπη μου!Φιλιάαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καταπληκτικο βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Eντάξει πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Μου αρέσει τρελά! Θυμάσαι που σε ρώταγα για τους κύκλους στο δωμάτιο των κοριτσιών; Για ρίξε μια ματιά αν θες στο μπλογκ μου να δεις και την δική μας βερσιόν! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το είδα Όλγα μου και είναι τέλειο!!Συγχαρητήρια για όλη την δουλειά που έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λαμπρινη πολυ ομορφο αποτελεσμα
    αν μου επιτρεπεις να σου πω καποια πραγματα
    το διαχωριστικο σου το εγραψαν παραπανω οτι το λενε ρελιεφ
    το τζελ το λενε βιναμουλ (VINAMUL) και υπαρχει απο διαφορες εταιριες με διαφορα ονοματα
    την ατλακολ μπορεις να την περασεις με ενα πινελο σφουγκαρι που ειναι αποαλο και δεν αφηνει γραμμες οσο για την αραιωση δοκιμασε 2 μερη ατλακολ με 1 νερο ή ακομη καλυτερα να χρισημοποιησεις κολλα για ντεκουπαζ
    αν θες να κανεις εκτυπωση σε απλη Α4 μετα μπορεις να το ψεκασεις με λιγη λακ και αφου στεγνωσει το κολλας
    και ενας αλλος τροπος ειναι να τυπωσεις τις φωτ σε καμβα του μετρου
    αν θες και τιποτε αλλο ή καμια διευκρινηση γραψε μου στο e-mail μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,αν σου επιτρέπω λέει????Μας έδωσες τόσες πληροφορίες μέσα σε λίγες γραμμές!!Πολύ καλή η συμβουλή για το σφουγγάρι,δεν το σκέφτηκα!
      Ούτε την κόλλα για ντεκουπάζ σκέφτηκα...και πράγματι έχει την καλύτερη αραίωση για να γίνει κάτι τέτοιο!Όσο για την λακ στο απλό χαρτί..που να το φανταστώ!!!Είναι μια λύση και για την Κωνσταντίνα παραπάνω που είχε πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο!Με τον καμβά του μέτρου,δεν είμαι σίγουρη..Θα το πάρει ο εκτυπωτής?Αν δουλέψει αυτό,τότε είναι η καλύτερη λύση από όλες!
      Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου και το εκτιμώ πολύ που μας έδωσες τόσες συμβουλές!Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Λαμπρινη μου ο πατερας μου λεει ''δωσε για να εχεις ''
      γιαυτο ειμαστε εδω για να δηνει η καθε μια μας οτι γνωριζει και στους υπολοιπους
      εχω τυπωσει καμβα στον απλο εκτυπωτη που εχω και εγω μονο που το εβαλα στην βελτιστη εκτυπωση
      να εισαι καλα
      καλημερα

      ΥΓ ξεχασα να σου πω οτι το αντιγραφο ειναι πιο ομορφο απο το πρωτοτυπο ( κορη - μαμα) να την χαιρεσαι

      Διαγραφή
  21. Λαμπρούκα μου, πολύ όμορφη η γωνιά με τις φωτογραφίες, όπως και η δουλειά σου!
    Και μ' αρέσει πολύ που είναι ασπρόμαυρες. Έχω κάνει μεταφορά φωτογραφίας σε καμβά με ατλακόλ γιατί δεν είχα MOD PODGE (νομίζω έτσι γράφεται), ανάποδα και με τρίψιμο για να φύγει το χαρτί. Η ενσωμάτωση στον καμβά είναι τέλεια, η φωτό όμως χάνει τη γυαλάδα της και σε μερικά σημεία μου χάλασε! Η Μισιρλού έχει κάνει tutorial γι' αυτή τη διαδικασία!
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου,έκανες μεταφορά της φωτογραφίας ΜΟΝΟ με ατλακόλ και χωρίς το τζελ???????Δεν πειράζει αν χάνει την γυαλάδα της και αν σε μερικά σημεία χαλάει..Έτσι δίνεται και η αίσθηση του παλιού.Αλλά να το έχει πει η Μισιρλούκα και να μην το θυμάμαι...?Θα πάω να ψάξω να το βρω!
      Καλημέρα Φιλία μου και σ'ευχαριστώ πολύ!!Φιλιά.

      Διαγραφή
  22. Ωραίο!!!Σε ευχαριστούμε!Θα το τολμήσω!Μου άρεσε που μας έδειξες και το "λάθος".Ωραίες οι οδηγίες σου,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως πρέπει να δείχνουμε και τα λάθη!!Για κοίτα εδώ πόσα πράγματα παραπάνω μάθαμε!!Κι εγώ σ'ευχαριστώ και να τολμήσεις!!!!!Καλημέρα!

      Διαγραφή
  23. α!!και κατι αλλο...να ζητας την εκτυπωση "καθρεπτη" διαφορετικα θα σου βγαινουν οι φωτος αντιθετα...επισης καλο ειναι να εκτυπωνεις σε χαρτι πανω των 200γρ...
    αν για καποιο λογο δεν καταλαβαινεις τπτ...μπορω να σου βρω οδηγιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. παρα πολυ ομορφηηηη γωνια πολυ καλη ιδεα και μαμα και κορεσ κουκλεσ φτου μη σας ματασιω !!!!!!!και εγω το ειχα σκεφτει στη σκεψη εμεινα ... αλλα εκτυπωμενες φοτο σε χαρτι αλλα ετσι μου φαινονται πιο ομορφες πιο ζωντανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!Τώρα με τόσες πληροφορίες που μάθαμε έχεις πιο πολλές επιλογές για να προσπαθήσεις κι εσύ!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  25. Λοιπόν, Λαμπρινή, θαυμάζω το θάρρος σου, να δοκιμάζεις πράγματα καινούρια και να πειραματίζεσαι. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα με τις φωτογραφίες σου.
    Έριξα μια ματιά και σε άλλες σου αναρτήσεις-έχω να σου πω ότι ξετρελάθηκα με το τραπεζάκι με τις ψηφίδες σου, σετάκι με την πράσινη καρέκλα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε!Έκανα μια βόλτα στο blog σου και μου άρεσε πολύ πολύ!Θα σε παρακολουθώ!!

      Διαγραφή
  26. Λαμπρινή μου είσαι φοβερή.

    Κάνεις καταπληκτικά πράγματα, με υπομονή και φαντασία.
    Πολύ μου άρεσαν οι κορνίζες, όπως επίσης και το ότι μας δείχνεις και το σωστό αλλά και το λάθος που μπορεί να γίνει.

    Σε τι χαρτί τις τυπώνεις τις φωτογραφίες?

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριόν μου,σ'ευχαριστώ πολύ!Το χαρτί είναι ένα μέτριας ποιότητας φωτογραφικό χαρτί.Δεν το έχω στο σπίτι για να σου πω πως ακριβώς το λένε...
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  27. Λαμπρινή μου τέλεια τα καδράκια σου!!
    Θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου σίγουρα, γιατί και εγώ έχω ψύχωση με τις φωτογραφίες!!!
    Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να προσπαθήσεις και να το δούμε κι εμείς!!Θα περιμένω!!
      Πολλά φιλιά κοριτσάκι.

      Διαγραφή
  28. Υπέροχο αποτέλεσμα και κατατοπιστική περιγραφή για το πως γίνεται!!! Μπράβο σου Λαμπρινή.. Nα χαίρεσαι την οικογένεια σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλεια ιδέα, τέλειο αποτέλεσμα, πρακτικές συμβουλές!! Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να πω οτι αυτό που έκανες εγινε καταπληκικό με τις φωτογραφίες...πολύ μου αρεσε...κσαν ιδέα και σαν κατασκευή επιδή εγώ δεν το έχω...καμαρώνω ολές εσας που κανετε τοσο ομορφα πράγματα... να δημιουργείς παντα..Λαμπρούκα..... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα τι λες?????Εσύ δεν το έχεις????Εγώ άλλα βλέπω!!!!
      Να 'σαι καλά σμαραγδένια μου,ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  31. Το αποτέλεσμα σε δικαίωσε γιατί είναι φανταστικό. Μπράβο στην επιμονή σου και φυσικά ευχαριστούμε για τις αναλυτικές οδηγίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,βασίλισσα των κουμπαράδων,χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!Ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  32. Όλα τέλεια Λαμπρούκα μου γλυκιά!!!Πέρνα αν θέλεις από το blog μου για ένα βραβειάκι, και Giveaway!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα και βραβείο!!!Ευχαριστώ πολύ Φανή μου,θα έρθω να το παραλάβω!!

      Διαγραφή
  33. Μπράβο, έγιναν πολύ ωραίες!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ ωραίες οι κατασκευές σου όλες, συγχαρητήρια!
    Να είσαι καλά!
    Καλό υπόλοιπο εβδομάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λαμπρινή μου πολύ ωραία ιδέα και πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!
    Το κουνελάκι σου χαρίζει βραβειάκι,πέρνα όποτες θές!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λαμπρινή μου είναι πολύ όμορφη η ιδέα σου!έγιναν πολύ καλά. θέλω να σου πω και κάτι άλλο. Ουφ, πως να στο πω?Δεν έκανα ανάρτηση με τα δωράκια σου, γιατί... δυστυχώς ο πίνακας δεν επιβίωσε της μεταφοράς. Ήρθε και κουδούνιζε. κομμάτια απο το τζάμι είχαν σκίσει και τη ζωγραφιά, που ήταν πολύ καλή αλήθεια. Έχω ακόμη τους σπόρους,και θα θελα να με πεις πότε να τους φυτέψω, και η Αφροδίτη καταευχαριστήθηκδε τα βραχιολάκια αλλά ο πίνακας δυστυχώς...Δεν ήθελα να στεναχωρηθείς...Σε στεναχώρησα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τέλος καλό όλα καλά! Πολύ καλή ανάρτηση και μας βοηθούν πολύ και τα σχόλια των φίλων που απ ότι φαίνεται το έχουν ξαναδοκιμάσει. Η κόρη σου σου μοιάζει πάρα πολύ! Δύο κούκλες!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. επαθα πλακα, υπεροχη ιδεα θα την προσπαθησω γιατι μαρεσουν τοσο πολυ οι φωτογραφιες..γεια στα χερακια σου κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι καταρχήν καταπληκτικές οι φωτογραφίες σας! Μου είχε περάσει και μένα η ιδεα απο το μυαλό αλλά δεν είχα βρει χρόνο να το υλοποιήσω! Τελικά είναι ευκολο και το αποτέλεσμα πολύ καλό! Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είστε πολύ όμορφη οικογένεια!!!
    Υπέροχη κατασκευή και δεν το εχω προσπαθήσει ποτέ φοβούμενη μην καταστρεψω τις φωτογραφίες!!μπράβο Λαμπρινή εκπληκτικό αποτελεσμα και οι οδηγίες σου κατατοπιστικές!!Ευχαριστώ !!!
    Σε φιλώ !!να είστε όλοι καλά και να περνατε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λαμπρινη μου, ουτε γουλια δεν προλαβα να πιω απο τον καφε μου...μονορουφι την διαβασα την αναρτηση σου!
    Απολαυσα τις φωτο με τον καλο σου και τα γλυκα παιδακια σου!
    Τι ομορφη οικογενεια που ειστε...
    Να ειστε ευτυχισμενοι ευχομαι παντα!
    Μου αρεσε και ο ιβισκος στη μεση! Κανει εντονο κοντραστ με τις ασπρομαυρες φωτο!
    Μου αρεσει η φωτο που ειστε με τον καλο σου γιατι ειναι σαν να κρατατε την στεγη αυτου του ομορφου σπιτικου!
    Τα φιλια μου και μια δυνατη αγκαλιτσα! Καλη δυναμη κοριτσι μου! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είσαι μαστόρησα πάει και τελείωσε!!! Απλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. sugxarhthria!!!! einai para polu omorfo!! tha ithela na kanw kati paromoio se megalo kamva kai me arketes fotografies kai epeidh den exw kai idiaiterh upomonh kai xrono gia na to kanw, kserete kapoio magazi pou mporei na ftiaxnei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. den mporeis na peis thn dosologia neroy h kolas gia na mhn mas xalasei?







    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να δώσω δοσολογίες νερού και κόλλας γιατί δεν μετρούσα όταν το έφτιαχνα.Αναφέρω ότι έκανα δοκιμές και αυτοσχεδίαζα οπότε και οι δόσεις ήταν ανάλογα με την κρίση μου.Η κόλλα θέλει τόσο αραίωμα όσο να μπορεί να απλωθεί με ευκολία στην φωτογραφία.Θα το δεις στην πράξη.

      Διαγραφή
  45. Κατεβαίνω, κατεβαίνω, μα πόσα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση; Χαχα!
    Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα! Αν και δεν είμαι σίγουρη πως έχω την υπομονή να το τολμήσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καταπληκτική ιδέα, μπράβο!!! Σε βρήκαμε από το Link party του craftaholic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. an kai kainourgia thelo na ksereis oti ola einai teleia ....oi fotografies se kamva alla kai oi odigies gia to pos na to kanume,,,
    alpa pes mu einai fotografia i fototipia, ...... kai se ti ektipoti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φωτογραφίες τυπωμένες σε φωτογραφικό χαρτί και σε απλό εκτυπωτή,όχι λέιζερ.

      Διαγραφή
  48. Συγχαρητήρια είναι καταπληκτική η δουλεια σου! Έχω μια απορία στο σημείο που πρεπει να κολλήσουμε την φωτογραφία την κόλλα δεν κατάλαβα απο πια μεριά την βάζουμε ?! Απο την πίσω ή μπροστά πανω στα πρόσωπα ? Αλεξανδρα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλεξάνδρα!Κόλλα έβαλα πάνω στον καμβά και κόλλησα από πάνω την φωτογραφία.Μετά έβαλα και πάνω από την φωτογραφία κόλλα για να την ενσωματώσω κατά κάποιο τρόπο πάνω στον καμβά και να μοιάζει σαν ένα.Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Ενταξει! Σε ευχαριστω πολυ εισαι υπεροχη!!!! Αλεξανδρα ❤

      Διαγραφή
  49. Καλημέρα Λαμπρινή μου! Επειδή φλερτάρω πολύ τελευταία με την ιδέα αυτή, θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Όταν περνάς κόλλα ατλακόλ πάνω από την φώτο, για να γίνει ένα με τον καμβά, 1ον) πόση ώρα χρειάζεται για να στεγνώσει τελείως, 2ον) σκουπίζεις μετά από πάνω τη φώτο με κάποιο βρεγμένο σφουγγαράκι για να αφαιρέσεις τυχόν υπολείμματα ή δεν χρειάζεται και 3ον) θέλει κάποιο βερνίκι από πάνω για να διατηρηθεί περισσότερο? Σε ρωτάω γιατί το έχω δει σε βιντεάκια ξένα Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις! Σ'ευχαριστώ εκ των προτέρων, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι!Θα απλώσεις καλά με το πινέλο την ατλακόλ την οποία θα αραιώσεις λίγο με νερό,ίσα για να δουλεύεται το πινέλο.Δεν θυμάμαι τον χρόνο για να στεγνώσει ,πάντως μερικές ώρες,όχι πολλές.Δεν σκουπίζεις τίποτα πάνω από την κόλλα,απλά αφήνεις να στεγνώσει.Βερνίκι δεν χρειάζεται από πάνω,την δουλειά θα την κάνει η κόλλα.Δημιουργεί από μόνη της ένα προστατευτικό φίλτρο.Όπως βλέπεις άφησα και φωτογραφίες χωρίς κόλλα.Τις έχω ακόμα έτσι και δεν έχουν πάθει τίποτα.Καλή επιτυχία αν τις φτιάξεις και ότι απορίες έχεις εδώ είμαι!♥

      Διαγραφή
  50. Αχ βρε Λαμπρινη..μας εχεις τρελανει.......μολις κανω και γω το δικο μου καμβα....θα σου στειλω φωτο.....πολλη ωραια....μπραβο....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γεια σας!! Οι φωτογραφιες δηλαδη ειναι εκτυπωμενες με αυτο το γυαλιστερο χαρτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή