Καλό μήνα με εικόνες!

Καλό μήνα θέλω να ευχηθώ σε όλους και επειδή δεν μπορώ να περάσω από όλους εσάς τους διαδικτυακούς μου φίλους,θα το κάνω με μια ανάρτηση γεμάτη άνοιξη και χρώματα!

Την αγαπώ πολύ αυτήν την εποχή,με ξεσηκώνει...

Με ξυπνάει από τον λήθαργο του χειμώνα...

Παρόλο που τελευταία έχω αποκτήσει μια αλλεργία μετά από τόσα χρόνια,δεν πτοούμαι..

Δεν χάνω ποτέ την ευκαιρία να βρίσκομαι στην φύση!

Μου αρέσει να παίρνω τα παιδιά μαζί μου και την φωτογραφική μηχανή μου και να χάνομαι στο βουνό.

Να φωτογραφίζω τα λουλούδια,τα δέντρα,το τοπίο.

Να φωτογραφίζω τα έντομα,τις πεταλούδες,τα ζουζούνια!

Πώς να μην αγαπά κανείς την άνοιξη με τόσες υπέροχες εικόνες που σου χαρίζει?
Με τόσα χρώματα και τόσες μυρωδιές?

Γι' αυτό την αγαπώ!
Μου φτιάχνει την διάθεση,με γεμίζει αισιοδοξία και ελπίδα.

Σας φιλώ και επιστρέφω σύντομα...
Ξεκινάμε προετοιμασίες και διακόσμηση για το Πάσχα!

18 σχόλια

  1. OLÁ MINHA NOVA AMIGA,LINDAS FLORES.UM FELIZ ABRIL PARA VOCÊ TAMBÉM.BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Λαμπρινή! Υπέροχες λουλουδάτες φωτογραφίες, αν ήμουν εκεί θα έκανα μια εντυπωσιακή βουτιά στις μαργαρίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ποιός δεν αγαπά τη Άνοιξη!!
    Καλό μήνα, τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα, Λαμπρινή μου! Οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου είναι απίθανες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καμάρωσα τις υπέροχες φωτογραφίες σου, Καλό και γλυκό Απρίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Λαμπρινή μου με την χαρούμενη και ευωδιαστή ανάρτησή σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου! Είχες βέβαια και το τέλειο μοντέλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλειες φώτο είναι αυτές πάλι Λαμπρινή μου; Αυτές με την μέλισσα στα άνθη μάλλον πρέπει να σου τις πληρώσω για να πάρω τα δικαιώματα για το ανθομέλι! Χιχι! Αυτή που έχουμε την είχε βγάλει ο γαμπρός μου!
    Περιμένω με ανυπομονησία τις Πασχαλινές σου αναρτήσεις
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχες φωτογραφίες!! Πραγματικά πανέμορφες!!!
    Να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μηνα φιλενάδα!
    Μα τι εικόνες είναι αυτές; Εδω ούτε το Μάη δε θα' χουμε τοσα λουλούδια!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Λαμπρινή με υγεία!!!!
    Στις αλλεργίες μου φαίνεται πως ταιριάζουμε.... και εγώ πάντως δεν πτοούμε και απολαμβάνω τις πανέμορφες ημέρες!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε διαβάζω πολύ καιρό και έχω εεντυπωσιαστεί με το πόσο χρυσοχέρα είσαι. Σήμερα ανακαλύπτω άλλο ένα σου ταλέντο. Είσαι ΚΑΙ καταπληκτική φωτογράφος ! τι να πω κορίτσι μου. Τις μισές σου χάρες να πάρουν οι κόρες σου και πάλι πολύ θα είναι! Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου Λαμπρινή μου !
    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυχρωμη η αναρτηση σου...πολυ ομορφη.. καλο μηνα ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλό μήνα :)

    Φανταστικές οι φωτογραφίες σου.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Λαμπρινή οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή