Ιδέες για να φτιάξουμε λαμπάδες!

Πολύ γρήγορη ανάρτηση γιατί πνίγομαι στις δουλειές...!
Χάθηκα από την γειτονιά μας,από την Λαμπρούκα και μου λείπει  που δεν έχω τον χρόνο να κάνω αυτά που θέλω.Όσο κι αν προετοιμάζομαι από νωρίς για να τα προλάβω όλα,τελικά δεν γίνεται αυτό κορίτσια μου.Πάντα τρέχω μέχρι την τελευταία στιγμή,ΠΑΝΤΑ. Πώς το καταφέρνω αυτό?
Λαμπάδες όμως δεν γίνεται να μην σας δείξω.
Από τότε που ξεκίνησα να τις φτιάχνω μόνη μου,κάθε χρόνο δοκιμάζω και καινούριες ιδέες.
Και σιγά θα μου πείτε τις ιδέες και τις τρομερές λαμπάδες...
Τρομερές δεν είναι και σίγουρα δεν ξεπερνάνε τις λαμπάδες που είδα φέτος να ΄χετε φτιάξει.
Πραγματικά φέτος οι λαμπάδες που φτιάξατε οι περισσότερες ήταν αριστουργήματα!
Τις θαύμασα και έκλεψα ιδέες για του χρόνου!χιχι!!
Υπάρχουν όμως και κοριτσάκια ,σαν κι εμένα κάποτε,που άκουγα να φτιάξω λαμπάδα και έλεγα αποκλείεται!Σε αυτά τα κορίτσια λοιπόν θέλω να πω ότι δεν είναι καθόλου δύσκολο και μάλιστα είναι  και πολύ διασκεδαστικό.Θέλω να σας δώσω ιδέες που με λίγα υλικά να δοκιμάσετε να φτιάξετε την λαμπάδα σας ή γιατί όχι και του βαπτιστηριού σας και να νιώσετε την χαρά της δημιουργίας της!

Λαμπάδες θα βρείτε πολύ εύκολα,σε διάφορα χρώματα και πολύ οικονομικές.Ίσως και 90 λεπτά την μία.Θα χρειαστείτε κορδέλες,τούλια,κουμπιά,λουλουδάκια και ότι μικροπραγματάκι έχετε φυλάξει γιατί ξέρω ότι δεν πετάτε τίποτα πια και μια κόλλα,καλύτερα θερμόκολλα για να τελειώνετε γρήγορα.

Αν ξέρετε να φτιάχνετε βραχιολάκια είναι μια καλή ιδέα να τα βάλετε στην λαμπάδα σαν ένα μικρό δωράκι.

Αν δεν ξέρετε, αγοράστε ένα μικρό και φτηνό βραχιολάκι και διακοσμήστε την λαμπάδα σας.

Αν ξέρετε να πλέκετε,δεν θα σας είναι δύσκολο να πλέξετε λουλουδάκια και με αυτά να στολίσετε την λαμπάδα σας.

Στην κόκκινη παρακάτω,έχω βάλει στο πλεκτό λουλουδάκι μια καρφίτσα από πίσω και έραψα χαντρούλες για να χρησιμοποιηθεί σαν αξεσουάρ σε κάποιο ρούχο.

Με πιο απλά υλικά και κανέλες μπορούμε να διακοσμήσουμε ακόμα μια λαμπάδα.

Άλλη μία με κουμπιά και κορδέλες.


Να πάμε και σε κάτι λίιιιγο πιο δύσκολο αλλά πολύ όμορφο?
Αν έχετε αχιβάδες δοκιμάστε να ζωγραφίσετε μέσα σ' αυτές και μετά να τις κάνετε μαγνητάκια κολλώντας τον μαγνήτη με λίγη σιλικόνη.


Νομίζω πως μια αγάπη ξεκίνησε πιάνοντας τα πινέλα........

Και για το τέλος άφησα την λαμπάδα που έφτιαξα για το βαφτιστήρι μας,το ένα και μοναδικό αντράκι μας!Δοκίμασα την τεχνική του αλουμινόχαρτου για το κάτω μέρος της λαμπάδας.Πέρασα με ατλακόλ εκεί που ήθελα να κολλήσω το τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο,το κόλλησα και το άφησα να στεγνώσει.

Μετά,ταμποναριστά με ένα σφουγγάρι το χρωμάτισα ξεκινώντας από κάτω με σκούρο μπλε και ανεβαίνοντας άνοιγα το χρώμα μέχρι να φτάσω στο λευκό που ήταν και το χρώμα της λαμπάδας.Έτσι το σχέδιο ενσωματώθηκε πολύ όμορφα.

Έκοψα σε φύλλο αλουμινίου ένα καραβάκι και το διακόσμησα με εύκολα υλικά όπως κουμπιά,ένα σταυρουδάκι και ματάκι και με δύο ψαράκια να κρέμονται από κάτω.

Σας να είναι μες στον βυθό της θάλασσας ή...κάτι τέτοιο!

Του άρεσε πολύ!Και να σας πω κάτι?Ήταν η πρώτη φορά που μου είπε"Νονά,δεν είδα στην τηλεόραση τίποτα που να μου αρέσει...Να μου την φτιάξεις εσύ την λαμπάδα μου."Αγόοοορι μου!!!

Το κουτί το έφτιαξα από χρωματιστό χαρτόνι και το διακόσμησα κι αυτό με τα ίδια υλικά και χρώματα.

Αυτές ήταν οι φετινές μου λαμπάδες και ελπίζω να βοήθησα λίγο με τις μικρές ιδέες μου.
Προλαβαίνετε στο τσακ να τις φτιάξετε κι εσείς μόνες σας!

Μεγάλη Τετάρτη σήμερα και Πρωτομαγιά μαζί!
Το μεγάλο μου αγόρι έχει γενέθλια και πρέπει να φτιάξω τούρτα,την Κυριακή του Πάσχα γιορτάζω,πρέπει να φτιάξω γλυκό,την Δευτέρα του Πάσχα γιορτάζει η Γεωργία μου,πρέπει να φτιάξω γλυκό και στις 11 του ίδιου μήνα το κοριτσάκι μου αυτό έχει και γενέθλια,πρέπει να φτιάξω τούρτα...
Μήπως καλύτερα ν' ανοίξω ζαχαροπλαστείο?????

Παρόλα αυτά δεν σας εύχομαι από τώρα για το Πάσχα.
Ελπίζω να επιστρέψω με ευχές και με εικόνες!

Καλό μήνα να έχουμε!

15 σχόλια

  1. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου, φτιαγμένες με αγάπη και μεράκι, σίγουρα θα κάνουν πολύ χαρούμενους αυτούς που θα τις κρατήσουν το βράδυ της Ανάστασης.
    Να τους χαίρεσαι όλους, εορτάζοντες και μη.
    Καλό μήνα και καλά ξεμπερδέματα με τις δουλειές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα! Αυτή με το αλουμινόχαρτο φοβερή; Κι εγώ τις έφτιαξα με τα χεράκια μου φέτος τις λαμπάδες για τα βαφτιστήρια μας! Μου έδωσες ιδέα για τη συσκευασία! Η πιο εύκολη τσαντούλα ever! Σ΄ευχαριστούμε! Καλή Πρωτομαγιά και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σε όλους σας!!
    Πολλά γλυκά θα φτιάξεις..κι αν είναι όπως οι λαμπάδες θα είναι τέλεια!!
    Καταπληκτικές όλες!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. OLÁ LAMBRINI,SEUS PROJETOS FICAR MUITO BONITO,PARABÉNS.HOJE NO BRASIL COMEMORAR O DIA DO TRABALHO EU VER QUE VOCÊ ESTAR SEM QUERER COMEMORANDO TAMBÉM,PORQUE EU VER QUE TRABALHAR BASTANTE NAS VELAS.FICAR LINDAS AMIGA.TAMBÉM JÁ FOI A PASCOA AQUI.FELIZ PÁSCOA PARA VOCÊ E FAMILIA.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπρούκα είσαι καταπληκτική! Η ιδέα με το αλουμινόχαρτο ειδικά με ενθουσίασε! Τι υπέροχο που έγινε και το στεφάνι σας! Άντε και του χρόνου! Καλή Ανάσταση σε όλους!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ!!!
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΆΣΩ!!!!


    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου Λαμπρινή μου και του χρόνου να είσαι καλά.Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδα, θαύμασα και διάβασα κάτι για τις .. 11/5!! Εχει και σένα γενέθλια η κόρη σου!! Και η δική μου!!
    Ολες οι λαμπάδες σου είναι υπέροχες, Λαμπρινή μου! Στολίδια ! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!
    Καλή Ανάσταση και τις καλύτερες ευχές μου για μια χαρούμενη Πασχαλιά! Πολλά φιλάκια και άπειρες ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαμπρούκα μου γλυκιά μου, Χρόνια σου πολλά από τώρα καλή μου,γιατί δεν θα έχω μάλλον ίντερνετ στο χωριό που θα πάω!!Να χαίρεσαι και τον αντρούλη σου!! Να περάσετε υπέροχα!! Οι λαμπάδες σου φανταστικές!!! φιλάκια σε σένα και τις κορούλες σου!!Καλή Ανάσταση!!Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λαμπρινούλα μεγαλούργησες! Πολύ ωραίες λαμπάδες, κεφάτες και με φαντασία, όπως ακριβως πρεπει να είναι δηλαδή!
    Να έχετε καλό μήνα, γλυκό και γιορτινό! Φτιάχνε εσύ γλυκά, ποτέ δεν ξέρεις τι σου φέρνει η ζωή και τι αγάπες γενιούνται κάθε στιγμή! Καλά, το κοχυλάκι πανέμορφο, περιμένουμε κι άλλη ζωγραφική να ξέρεις!
    Φιλιά πολλά -πολλά! Καλή Ανάσταση, να περασετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλό μήνα και Καλή Ανάσταση.
    Δεν σε φοβάμαι εσένα, όλα τα προλαβαίνεις!
    Το μαγιάτικο στεφάνι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειες οι λαμπάδες σου!!!! Αυτή με το κοχύλι με ξετρέλανε!!! Καλή Ανάσταση!!! Καλό Πάσχα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yπέροχες Λαμπρούκα αλλά η πιο ωραία από όλες είναι για το αντράκι βαφτιστήρι σου να τον χαίρεσαι και καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες όλες οι λαμπάδες σου, οι ιδέες σου όπως πάντα ξεχωριστές!Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή με το ντεγκραντέ γαλάζιο χρώμα!Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι όλες τις δημιουργίες σου γλυκιά μου χρυσοχερα. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και Χρόνια σου Πολλά με υγεία κι ευτυχία μαζί με όλους τους αγαπημένους σου εορταζομενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή