Μεταμόρφωση μπαλκονιού

Ιδέες διακόσμησης και οικονομικές λύσεις για να μεταμορφώσεις-ανανεώσεις το μπαλκόνι ή την βεράντα σου.

Με την ανανέωση του μπαλκονιού μας είναι το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε ν' ασχοληθούμε όταν φτιάχνει ο καιρός. Να βάψουμε τα έπιπλα που έχουμε εκεί, να το διακοσμήσουμε όμορφα με λουλούδια και να φτιάξουμε έναν όμορφο και άνετο χώρο για να περάσουμε εκεί πολλές ώρες χαλάρωσης το καλοκαίρι. 

Ιδέες και λύσεις για οικονομική ανανέωση και διακόσμηση μπαλκονιού

Το ξέρετε ότι λατρεύω τις μεταμορφώσεις...Να έχω στα χέρια μου ένα αντικείμενο και να του δίνω καινούρια ζωή.Όταν βέβαια έχω στα σχέδια μου να μεταμορφώσω έναν χώρο,τότε είναι η καλύτερή μου! Θυμάστε το σπιτάκι στο βουνό...βρισκόμουν σε μια δημιουργική τρέλα μέχρι να το τελειώσω!
Αυτό έπαθα και τώρα,όταν είπα: Επιτέλους,πρέπει κάτι να κάνω με αυτό το μπαλκόνι!

Ένα μπαλκόνι που μέχρι τώρα ήταν άχρωμο,άβολο και καθόλου ευχάριστο.Με καρέκλες και τραπεζάκια σε διάφορα αταίριαστα χρώματα,με λίγα λουλούδια,με έναν καταψύκτη που μου έπιανε μια τεράστια γωνιά και μου χαλούσε την εικόνα...
Δεν έχω φωτογραφίες με το πριν .Μόνο τις μέρες που είχα ξεκινήσει τις εργασίες τράβηξα μερικές,έτσι για έχετε μια εικόνα!

Έτσι ήταν πριν την μεταμόρφωση το μπαλκόνι μου.
Θα μπορούσα τόσα χρόνια ν' αγοράσω ένα σαλονάκι μ' ένα τραπεζάκι και όλα τ' άλλα θα γίνονταν πιο εύκολα.Όμως το θεωρούσα μεγάλο έξοδο και όλο το ανέβαλλα...Μέχρι που φέτος έπεσε στα χέρια μου ένα σαλονάκι με δύο πολυθρόνες και έναν καναπέ...Απίστευτη χαρά!!!!!!

Ήταν σε πολύ καλή κατάσταση ευτυχώς, το μόνο που δεν είχαν ήταν τα μαξιλάρια τους!Ήθελαν μόνο βάψιμο και προτίμησα το λευκό για να μπορώ να το συνδυάζω με ότι χρώμα μου αρέσει κάθε φορά.

Το τραπεζάκι ήταν κι αυτό ένα παλιό και ταλαιπωρημένο τραπέζι που είχα μαζέψει και βρισκόταν κι εκείνο σε κάποια γωνιά για να βάζω κάποιες γλαστρούλες.Αφού το έβαψα κι αυτό λευκό,του έκανα μια χαριτωμενιά...ε κάνω και κάτι τέτοια!!Με την βοήθεια χαρτοταινίας του έβαψα λωρίδες σε τυρκουάζ χρώμα,με λαδομπογιά.
Έβαψα το τραπεζάκι του μπαλκονιού μου.
(Οι γραμμές όταν έβγαλα τις χαρτοταινίες ήταν χάλια...με λευκή μπογιά και λεπτό πινελάκι τις ξαναπέρασα για να ισιώσουν.)
Πήρα μισό κιλό από αυτή τη μπογιά και έβαψα όλα τα υπόλοιπα που θα δείτε,μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.

Ιδέες και λύσεις για οικονομική ανανέωση και διακόσμηση μπαλκονιού.

Μικρά γλαστράκια και βαζάκια βάφτηκαν κι αυτά στα ίδια χρώματα για να υπάρχει ομοιομορφία στην διακόσμηση του μπαλκονιού.

Ανανέωση και διακόσμηση μπαλκονιού.

Αγόρασα μπόλικα φυτά γιατί το πράσινο αλλά και τα χρώματα από τα λουλούδια, ζωντανεύουν την ατμόσφαιρα, δίνουν μια αίσθηση δροσιάς και ξεκούρασης. 

Με λίγα πράγματα και πολλά λουλούδια μπορούμε να ανανεώσουμε το μπαλκόνι μας

Οικονομική μεταμόρφωση μπαλκονιού.

Πήλινα μικρά γλαστράκια,ένα φαναράκι,μια γλάστρα (τενεκές από λάδι!).

Βάζουμε όμορφα χρώματα για την διακόσμηση του μπαλκονιού μας


Το λευκό χρώμα που έβαψα τα έπιπλα ξέρω ότι κάθε χρόνο θα θέλει φρεσκάρισμα, όμως δείτε πόσο όμορφο και φωτεινό δείχνει! Και πόσο τέλεια αντίθεση κάνει με το χρώμα των μαξιλαριών!

Απίστευτη μεταμόρφωση μπαλκονιού

Εύκολη και οικονομική μεταμόρφωση μπαλκονιού.

Και μια αυγοθήκη...Ποιος είπε ότι είναι μόνο για τις κατασκευές του Πάσχα?
Έγινε ένα καλοκαιρινό αντικείμενο με ρεσό και κολλημένα με σιλικόνη κοχύλια!Απλά πράγματα!

Φτιάχνουμε κηροπήγιο από τις θήκες των αυγών για το μπαλκόνι

Καλοκαιρινή διακόσμηση μπαλκονιού.

Διακόσμηση μπαλκονιού για το καλοκαίρι.

Το καναρινάκι μας,μας κάνει παρεούλα.
Καναρινάκι στο μπαλκόνι.

Αλλά αποκτήσαμε κι άλλη μια μικρή παρεούλα...ένα χρυσόψαρο!

Εύκολη διακόσμηση μπαλκονιού.

Χρυσόψαρο σε γυάλα

Πολλές φωτογραφίες αλλά δεν χορταίνω να τον φωτογραφίζω!Τον ονομάσαμε Φίσερ!

Χρυσόψαρο σε γυάλα στο μπαλκόνι

Δείτε και το υπόλοιπο του μπαλκονιού! Εκεί έχω ένα τραπέζι με πολυθρόνες και άλλα φυτά για να γεμίσει το μπαλκόνι. (Δείτε πως έβαψα αργότερα το τραπέζι και τις πολυθρόνες με ριπολίνη νερού.)

Φανταστική μεταμόρφωση μπαλκονιού.

Και ο καναπές μας που δεν τον προλαβαίνεις ποτέ ελεύθερο! 

Έβαψα το σαλονάκι του μπαλκονιού μου για ανανέωση.

Θέλω να του προσθέσω κι άλλα μαξιλάρια γιατί είναι πάντα χρήσιμα στο μπαλκόνι. Σε διάφορα μεγέθη και σε αποχρώσεις που ταιριάζουν. Σκέφτομαι να βάλω και μεγαλύτερα στο πάτωμα γιατί έχουμε αρκετό χώρο και όταν μαζευόμαστε με παρέα να καθόμαστε όπου μας βολεύει!

Ιδέες και λύσεις για οικονομική ανανέωση και διακόσμηση μπαλκονιού.

Το σκηνικό την νύχτα αλλάζει. Ανάβουμε όλα τα κεράκια σβήνουμε τα φώτα και απλά το απολαμβάνουμε!

Έτσι δείχνει το μεταμορφωμένο μπαλκόνι μου την νύχτα.

Το καλοκαίρι βάλτε στο μπαλκόνι κεριά και φαναράκια

Βάλτε φαναράκια στο μπαλκόνι το καλοκαίρι

Το καλοκάιρι στο ανανέωμενο μας μπαλκόνι.

Το βράδυ στο μπαλκόνι.

Τώρα πια χαιρόμαστε να καθόμαστε στο μπαλκόνι μας,πρωί και βράδυ,όλες τις ώρες τις ημέρας!
Έγινε όμορφο,δροσερό, καλοκαιρινό,όπως το ήθελα πάντα.
Χαίρομαι να κάθομαι με τον καφέ ή το κρασάκι μου και να διαβάζω το βιβλίο μου,να μαζευόμαστε με τα κορίτσια και να γελάμε,να μαζεύουμε φίλους και να κάνουμε παρεούλα!
Τους έταξα ουζομεζέδες και προσεχώς έχουμε πάρτυ!

Ανανέωση μπαλκονιού για το καλοκαίρι.

Τώρα που το σπίτι δεν μας κρατάει μέσα,ας βγούμε τουλάχιστον στο μπαλκονάκι μας.
Μεταμορφώστε το,με λίγα χρήματα,αλλάξτε λίγο τα μαξιλάρια,βάψτε ένα διαφορετικό χρώμα τις καρέκλες ή το τραπεζάκι σας,βάλτε πολλά λουλούδια και φυτά στις γλάστρες σας,μαζέψτε βότσαλα και κοχύλια από την παραλία και διακοσμήστε το!Αμέσως θ' αλλάξει μορφή και θα σας τραβήξει κοντά του!

Μεταμόρφωση μπαλκονιού για το καλοκαίρι.

Να έχετε όλοι ένα όμορφο και χαρούμενο καλοκαίρι. Σας φιλώ αγαπημένοι μου!

~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς-Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~

52 σχόλια

  1. καλημέρα Λαμπρούκα το αποτέλεσμα εξαιρετικό,λεύκο
    και καλοκαιρινό!!!Μου αρέσει που από τη παρέα σας δεν λείπουν και οι φίλοι σας,το ψαράκι βρήκε την καλύτερη θέση χιχιχι!!!Τις μεταμορφώσεις σου τις έχω παρακουλουθήσει όλες με hilight το σπιτάκι στο βουνό!
    καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάρα πολύ όμορφο έγινε, χαίρεσαι να κάθεσαι και να απολαμβάνεις τον καφέ σου. ... Έγινε δροσερό και χαρούμενο. Τελικά οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά.
    Μάλλον πρέπει να ασχοληθώ και εγω με το δικό μου- αλλά δεν έχω ιδέες...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα!! Εξαιρετική η μεταμόρφωση και η βεράντα σου υπέροχη !!!Να είστε πάντα καλά να τη χαίρεσθε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν χόρταινα να βλέπω τις φωτογραφίες ξανά ξανά...
    Μπράβο σου χρυσοχέρα μου, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω μείνει άφωνη!!!! Απλό, λιτό, πανέμορφο, σε προκαλεί να μείνεις στο μπαλκόνι με τις ώρες! Είσαι εξαιρετική στις μεταμορφώσεις πραγμάτων και χώρων! Ότι πέσει στα χέρια σου γίνεται αγνώριστο! Εύχομαι να περάσετε πολλές υπέροχες καλοκαιρινές στιγμές στο καταπληκτικό μπαλκόνι σας! Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική δουλειά! Θα το χαίρεστε όλες τις ώρες και θα το απολαμβάνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hi Lambrini,

    What a gorgeous transformation! All the cool blue hues and white pieces make this balcony a stunning seat in the sky, above the sea; pretty much a paradise! How lucky you are to be so close to the water!

    Poppy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτη μεταμόρφωση.....όχι βέβαια ότι περιμέναμε κάτι λιγότερο από εσένα!!
    Όλες οι λεπτομέριες συνθέτουν ένα πανέμορφο σκηνικό!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω λόγια βρε Λαμπρινή μου....Μπράβο !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όμορφο μπαλκόνι με υπέροχη θέα! Να περάσετε πολλές όμορφες καλοκαιριάτικες μέρες και νύχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο το μπαλκόνι σου,πολύ ωραίες οι αλλαγές που έκανες! Να'σαι καλά και να το απολαμβάνεις με καλή παρεούλα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλα μπράβο Λαμπρινή μου το έκανες τέλειο το μπαλκόνακι σου... τι μπαλκονακι καλέ;; μπαλκοναρα είναι... οτι πρέπει για χαλαρωμα.. και ξεκούραση.. να τα έχεις μπολικα και τα δυό... φιλακια .. καλό καλοκαιρι... να εχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το έκανες αγνώριστο!!
    Πάρα πολύ όμορφο...το τέλειο σκηνικό για όμορφες στιγμές!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ δροσερή μεταμόρφωση...εκπληκτική επιλογή το τυρκουάζ και φοβερή η ιδέα με τις γραμμές που έκανες στο τραπεζάκι... όσο για την θέα, από όσο είδα στις φωτό, δεν έχω λόγια!!! Να είστε καλά και να έχετε ένα υπέροχο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω λόγια φανταστικό!!!Μου έδωσες κίνητρο να ξεκινήσω κι εγώ που κοντεύει να τελειώσει το καλοκαίρι και ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Λαμπρινή!!! Πανέμορφο και δροσερό το έκανες το μπαλκόνι,αλλά και η αυγοθήκη όλα τα λεφτά!!! Γειά στα χέρια σου κοπέλα μου!!! Καλό Σαββακοκύριακο!!!! Βούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κουκλίστικο πραγματικά!! Πώς μ' αρέσει να βλέπω αυτές τις ευφάνταστες, πανέμορφες και, κυρίως, ανέξοδες μεταμορφώσεις σου!!!! Πολλά φιλιά, καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο μπράβο Λαμπρινή ερχομαι για κάφε....!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη μεταμόρφωση! Καταπληκτική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εντάξει δεν έχω λόγια!!! πότε είπαμε θα μας φιλοξενήσεις? προσοχή!!! το μπαλκόνι είναι πειρασμός για τους..αρμένηδες επισκέπτες!! αλλά μάλλον συμφωνείς κι εσύ...όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά!!! φιλιά!!! (αχ, αυτή η θέα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τώρα που το βλέπω απορώ πως δεν το είχες ήδη φτιάξει! Τέλειο έγινε! Έχε το νου σου μήπως και περνάω από κάτω..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δίκιο έχεις Λαμπρούκα μου με απλά πράγματα φτιάχνουμε ωραία το μπαλκόνι μας να το χαιρόμαστε . Και εσύ έκανες εξαιρετική δουλειά . Μπράβο και πάλι μπράβο
    Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ειναι παρα πολυ όμορφο, το χρώματα που επελεξες άκρως καλοκαιρινό και γενικά τα έχεις ταιριάζει όλα απίθανα. Το μικρό σας ψαράκια ειναι πολυ γλυκό. Να είστε καλά να το χαιρεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εντάξει αν ο ανθρωπος ειναι καλλιτεχνης ότι και να πιάσει στα χέρια του τελειο γίνεται! κερνάς καφεδάκι σε αυτό το υπέροχο μπαλκόνι με την φανταστική θέα??????
    πάντως επειδή τα μπαλκόνια μας μοιάζουν κάπως..έτσι μακρυνάρι είναι και το δικό μου, μου έδωσες αρκετές ιδέες αλλά απο του χρόνου!
    σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να το χαρείς το μπαλκόνι σου , με την οικογένειά σου και τους φίλους σου, Λαμπρινή μου! Δροσερό, καλοκαιρινό, με εκπληκτική θέα !! Να'σαι καλά, γεια στα χρυσά χεράκια σου! Φιλάκια και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειπαμε τι θα πεσει στα χερια σου κ δεν θα μεταμορφωθει!!!!!!!!!!!!.......και βατραχο θα εκανες πριγκιπα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλησπέρα Λαμπρινή μου...ευτυχώς που υπάρχει και το Google + και μας έρχονται οι ειδοποιήσεις για τις αναρτήσεις γιατί όλο και κάποιον ξεχνάω..την βεράντα σου την έκανες ένα μικρό παράδεισο ομορφιάς και χαλάρωσης με τα μαγικά σου χέρια..τα γαλάζια μαξιλάρια που δένουν με τα γλαστράκια,η γαλάζια αυγοθήκη που μεταμορφώθηκε με τα κεράκια,γενικά όλο το νησιώτικο σκηνικό μαγεύει,ακόμα και το βράδυ που γίνεται συναρπαστικό...βέβαια εγώ ξετρελάθηκα και με το καναρινάκι και τον Fisher σας γιατί ζωντανεύουν την βεράντα τα μικρά αυτά πλασματάκια!!υπέροχη ανάρτηση καλοκαιρινή,δροσερή που μας έδωσες ιδέες και καλή διάθεση φυσικά!!καλό βραδάκι να έχεις,καλή βδομάδα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Ficarei feliz se você seguir-me!!!
    Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο Σοφία! Σωστό παράδεισο το έκανες το μπαλκόνι σου! Χρώματα και διακόσμηση άκρως καλοκαιρινά! Να είστε καλά και να το χαιρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι φανταστική αλλαγή! Και όλες οι μικρές λεπτομέρειες (βλέπε αυγοθήκη!). Πόσο μου αρέσουν τα μπαλκόνια που μοιάζουν με μικρές φωλιές, τόσο ζεστά! Θέλω να μπορώ να βρίσκομαι στο μπαλκόνι, χωρίς να παρατηρούν οι απέναντι όλες μου τις κινήσεις κι αυτό στην περίπτωσή μας είναι δύσκολο... Από την άλλη θα συμφωνήσω ότι ένα όμορφο σαλονάκι χαρίζει πάρα πολύ, αλλά κι εγώ εδώ και τόσα χρόνια, αδυνατώ να το αγοράσω, είναι πανάκριβα.
    Πάντως μπράβο Λαμπρούκα μου, το έφτιαξες κουκλίστικο! Και ζηλεύω και την θέα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. όταν έκανα την ανάρτηση μου για τα μπαλκόνια είχα στο νού μου κάτι απλό...
    σε αυτό το μπαλκόνι που έκανες θα μετακόμιζα μόνιμα απο Μάιο έως Σεπτέμβριο χιχιχι..
    το νοικιάζετε???? :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα κια από εμένα Λαμπρινή μου.Το έκανες πάλι το θαύμα σου και δημιούργησες ένα μικρό αριστούργημα.Είσαι απίστευτη...η θέα από το μπαλκόνι σου απερίγραπτη...Η αυγοθήκη με άφησε άφωνη και όλα όσα έκανες.Καταπλητκικό και το τραπέζι, τα λουλούδια όλα.Τα κοιτάζω και νιώθω τη δροσιά...όσο για τον Φίσερ να σας ζήσει το αγότι....γιεεε ένα αγόρι στο σπίτι σας....Πανέμορφο Λαμπρινή μου, να το χαρείτε και να περάσετε μαγικό καλοκαίρι...πλησιάζει η 20 Ιούλη...Μια κοινή μας μέρα...φοβερό έτσι; Να είσαι καλά γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λαμπρινή με άφησε έκπληκτη για ακόμα μία φορά. Αν και με τέτοια θέα όπως και να το είχες το μπαλκόνι σου πάλι τέλειο θα ήταν... έχω να πω τα καλύτερα. Το χρώμα τέλειο, οι αυγοθήκη, το ψαράκι σας... όλα ομορφα και προσεγμένα όπως πάντα!!! Να είστε καλά να το χαρείτε με πολλά ουζάκια!!!! Σε φιλώ. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τόσο καιρό σε διαβάζω, αλλά αλόμη δε σου έχω γράψει! Τί να σου πω; Το έκανες τέλειο! Γεια στα χέρια σου! Να είναι πάντα γερά να φτιάχνουν όμορφα πράγματα! Να περνάτε πολλές πολλές όμορφες στιγμές στο μπαλκονάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε κορίτσι, τι να σου πω... γεια στα χεράκια σου! Κουκλίστικο το έκανες! Βοηθάει και το γεγονός ότι έχεις μεγάλο μπαλκόνι έτσι? Να σου πω... δεν έρχεσαι και στο δικό μου μπαλκόνι να το μεταμορφώσεις? Τι λες? φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πανέμορφο το έκανες το μπαλκονι σας!! Την ημέρα με τα χρώματα των λουλουδιών και το τυρκουάζ είναι άκρως καλοκαιρινό, νησιώτικο!! Το βράδυ με το φως των κεριών...ρομαντικό!!! Ευχαριστιέσαι να είσαι σπίτι βρε παιδί μου!!!! Κερνάς καφέ να ερθω;; Φιλια!!!

    Ερχομαι απο το πάρτυ του craftaholic!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια Λαμπρινή!!! Υπέροχο το μπαλκόνι σου! Μπήκα κι εγώ στο τριπάκι τώρα να βάψω τραπέζι και καρέκλες... Θα 'ρθεις για βοήθεια;;;

    Ήρθα από το Link party του Craftaholic! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ήρθα από το πάρτυ του Craftaholic και θα μείνω για καφέ μου φαίνεται!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ την θυμάμαι απο την ανάρτηση!!είχα ξετρελαθεί με το πως μεταμορφώθηκε το μπαλκόνι αλλά και με τα υλικά που χρησιμοποίησες!!
    Ήρθα από το Link party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλα...ΤΕΛΕΙΟ?! (και ακόμα πιο τέλειο το μπαλκόνι σας που έχει την πιο όμορφη θέα..Θάλασσα!) Απο το Link party του Craftaholic!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΑΓΙΚΟ!!! Δεν την είχα δει αυτή την ανάρτηση! Το λάτρεψα το μπαλκόνι σου όπως το εφτιαξες! Και σίγουρα θα σου κλέψω μια - δυο ιδέες και για το δικό μου μπαλκόνι, τώρα που καλοκαιριάζει! Υπέροχο! (Ήρθα από το party του Craftaholic) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλά αυτή τη δημοσίευση την είχα διαβάσει και πριν από λίγο καιρό αλλά δεν τόλμησα να κάνω σχόλιο . Τώρα όμως θα το κάνω: Είσαι θεά! Απο το πάρτυ είμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τη μέρα που το ανέβασες είχα πάθει πλάκα! Τώρα που το ξαναδιαβάζω μου αρέσει ακόμα περισσότερο! Είσαι απίστευτη βρε Λαμπρινή, τι άλλο να πούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μου θυμίζει σελίδα περιοδικού!Απλά φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Είναι υπέροχο!!
    Μου έδωσες ιδέες!!! Πρέπει να οργανώσουμε και το δικό μας!!
    Ήρθα από το Link party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έμεινα σχεδόν με το στόμα ανοιχτό....και λέω σχεδόν γιατί δεν το άνοιξα....αλλά δεν βλεφάρισα μέχρι να τελειώσει η ανάρτηση!!
    ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ!!!
    πραγματικά ζηλεύω!!!! Θέλω και εγώ....
    Από το πάρτι του craftaholic!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μια όαση! Πως δεν την πήρα χαμπάρι εγώ αυτή την ανάρτηση; Τι μεγάλο μπαλκόνι! Πανέμορφα όλα και οι ιδέες για διακόσμηση!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι όμορφα που έγιναν και πώς έδεσαν όλα μεταξύ τους! Μπράβο! Μου έδωσες ένα σωρό ιδέες!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλώς σε βρήκα από το πάρτι του craftaholic!! Εξαιρετική η μεταμόρφωση , μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Λαμπρινής μου καλο καλοκαίρι!!!!διαβαζοντας την ανάρτηση σου βρήκα πολλές ιδέες για να μεταμόρφωση και το δικό μου μικρό μπαλκονάκια!!σε ευχαριστω πολυ και να περνάς όμορφα!!!!φιλιια Δήμητρα (Demi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αναζητούσα "θαλασσινές" ιδέες για τον διάκοσμο ενός αγορίστικου δωματίου, κι' έπεσα τυχαία στο όμορφο blog σου.
    Συγχαρητήρια Λαμπρινή, δεν έχω κάτι περισσότερο να προσθέσω.
    Θαυμάζω αφάνταστα τους ανθρώπους που μπορούν να υλοποιήσουν τα "όνειρά" τους, με απλά υλικά αλλά πάνω από όλα με τα χέρια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή