Πασχαλινή διακόσμηση τζακιού και κατασκευές!

Πώς περνάνε έτσι οι μέρες...Φτάσαμε κιόλας να μετράμε αντίστροφα για την Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα και όσο σκέφτομαι ότι έχω τόσα πράγματα να κάνω βλέπω να μην προλαβαίνω να κάνω ούτε τα μισά!
Το τζάκι βέβαια το διακόσμησα!!Είναι το πρώτο μέρος του σπιτιού που στολίζω ανάλογα με την εποχή ή την γιορτή!Έτσι,με λίγα όμορφα πραγματάκια και μερικές κατασκευές,η πασχαλινή διάθεση άρχισε να ανεβαίνει!

Πάντα έχω πρόβλημα με τι χρωματισμούς να παίξω...μου αρέσουν όλοι και συνήθως τους ανακατεύω.Το αποτέλεσμα συνήθως βγαίνει πολύχρωμο και μου αρέσει,δεν λέω,όμως αυτή τη φορά έβαλα όρια και διάλεξα 3 χρώματα πολύ αγαπημένα συν το λευκό που τονίζει-φωτίζει όλα τα υπόλοιπα!
Κόλπο της φωτογραφικής που μόλις ανακάλυψα!
Θα ξεκινήσω με το στεφάνι γιατί απλά το αγάπησα!
Θα μείνει εκεί και μετά το Πάσχα και όλο το καλοκαίρι μπορώ να πω...ας έχει ένα αυγό στην φωλίτσα,τι πειράζει?
Ήταν ένα απλό ξύλινο στεφάνι και το έβαψα με την αγαπημένη μου τυρκουάζ λαδομπογιά.
Έφτιαξα με σπάγκο μια φωλίτσα και την στερέωσα με σιλικόνη.Κόλλησα στο κέντρο και ένα πιτσιλωτό αυγό που είχα φτιάξει πέρσι.

Με την ίδια κόλλα στερέωσα και μερικά φτερά.

Από την άλλη μεριά κόλλησα μια πεταλούδα που έβαψα λευκή και πασπάλισα με ασημόσκονη!

Δείτε πόσο εύκολα μεταμορφώθηκε εντελώς ένα απλό στεφάνι!

Στην φάση των αλλαγών βρέθηκαν ακόμα ένα ανθοδοχείο και δύο κηροπήγια.

Εδώ η κιμωλία μπογιά έκανε το θαύμα της για άλλη μια φορά.
Πέρασμα δύο χέρια μπογιά και γυάλισμα με τα κεριά.

Πάνω στα κηροπήγια έφτιαξα πάλι με σπάγκο δυο φωλίτσες που μέσα στερέωσα από ένα αυγό.

Μπορείτε να ξεχωρίσετε την παλαίωση που κάνει το σκούρο κερί στην κιμωλία μπογιά?
Έβαλα λίγο βέβαια και το έσβησα αρκετά για να μην σκουρύνει πολύ,όμως είναι τόσο όσο μου άρεσε για να μην σκοτεινιάσει πολύ και μου θυμίσει την προηγούμενη μορφή του!
(Θα μιλήσουμε περισσότερο για τα κεριά στο μέλλον!)

Πάμε τώρα στην κατασκευή!

Ένα λαγουδάκι μέσα σε φράχτη που θα φτιάξετε εύκολα κι εσείς γιατί οι περισσότεροι έχετε τα υλικά στο σπίτι σας!
Θα βρείτε μια βάση.Μπορεί να είναι ένα ξύλινο κουτάκι ή το καπάκι από ένα κουτί παπουτσιών.
Θα πάρετε κι εκείνα τα ξυλάκια που έχουν μέσα οι καμβάδες και ποτέ δεν χρησιμοποιούμε 
(Τα πετάτε?????Κακώς!)
και θα τα βάψουμε ότι χρώμα θέλουμε.

Μετά θα τα κολλήσουμε γύρω-γύρω με σιλικόνη.
Τον λαγό θα τον φτιάξουμε ή με λεπτό ξύλο ή με χονδρό χαρτόνι.
Ο δικός μου είναι ξύλινος και στην προσπάθεια να τον κόψω,του έκοψα και τ' αφτιά!
Τον βάφουμε λοιπόν κι αυτόν όπως μας αρέσει!

Ύστερα θα τον κολλήσουμε μέσα στον φράχτη μας!

Χορταράκι,λουλουδάκια ή αυγουλάκια και έτοιμο το καλαθάκι μας!

Φιογκάκι στ'αφτιά για να καλύψουμε το σπάσιμο και κορδελίτσα στο λαιμό για ομορφιά!

Ένα γυάλινο βαζάκι δεν θα μπορούσε να λείπει,το οποίο έγινε ανθοδοχείο και βάφτηκε απαλά με κίτρινο χρώμα.
Οι μαργαρίτες είναι μαζεμένες από την εξοχή και αντέχουν πολλές μέρες!

Οι τουλίπες από βολβούς είναι έτοιμες να ξεπροβάλλουν στα μικρά γλαστράκια,βαμμένα κι αυτά με την ίδια τυρκουάζ λαδομπογιά!

Τελικά,αν βάλεις όρια στους χρωματισμούς σου και παίξεις με συγκεκριμένα χρώματα,η διακόσμηση γίνεται πιο εύκολη!Θα το έχω κι εγώ στο νου μου!

Και όπως λέω συνέχεια και έχετε βαρεθεί να το διαβάζετε,χωρίς έξοδα και με ότι έχουμε σπίτι μας, μπορούμε να κάνουμε θαύματα στην διακόσμηση του σπιτιού μας αρκεί να δούμε τα αντικείμενά μας με μια διαφορετική ματιά!

Να σας δείξω και τα αυγά-γλαστράκια της Στεφανίας που φυτέψαμε φακές!
Αδειάστε τα αυγά και αφήστε τα παιδιά σας να δημιουργήσουν.Η χαρά τους να πάρουν μέρος σε αυτή τη δραστηριότητα από την αρχή μέχρι το τέλος,είναι πολύ μεγάλη!

Καλή συνέχεια φιλαράκια!
Μην χαθείτε...έχουμε γενέθλια και δωράκια!
Φιλιά πολλά!

23 σχόλια

  1. ΤΕΛΕΙΑ ως συνήθως Λαμπρινή μου!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα, Λαμπρινή, πάντα με εμπνέει το μπλογκ σου! Ο φράχτης μου άρεσε πολύ, αλλά το στεφάνι μου έκλεψε την καρδιά!Με τι μπογιά το έβαψες το βάζο για τα λουλούδια; Καλή συνέχεια στις πασχαλινές ετοιμασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα!Το βάζο το έβαψα με αρκετά αραιωμένο ακρυλικό χρώμα γι'αυτό και δείχνει έτσι με νερά!

      Διαγραφή
  3. ειναι όλα πανέμορφα!
    Πώς ζηλεύω! Μακάρι να είχα κι εγώ το ταλέντο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραίος ο λαγός σου! λύσε μου μια απορία, τι ξύλο χρησιμοποιείς και πως το κόβεις; γιατί εγω τα φτιάχνω με μακετόχαρτο αλλά δεν κόβεται καλά με αποτέλεσμα να μην τα ανεβαζω ποτε στο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου!Είπες την σωστή λέξη.ΜΑΚΕΤΟΧΑΡΤΟ !!!Αυτό είναι αλλά δεν ήξερα πως το λένε,μοιάζει με λεπτό ξύλο.Το χάραξα όσο μπορούσα βαθιά,γίνεται με κοφτερό κοπίδι και με πένσα τράβαγα προς τα κάτω κομματάκι κομματάκι για να κοπεί.Έτσι μου κόπηκαν τα αφτιά του!Επίσης μετά το πέρασα με γυαλόχαρτο για να λειάνω το γύρω γύρω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. και εγω αυτο ακριβως κανω αλλα δεν με ικανοποιει το αποτελεσμα και δεν τα ανεβαζω στο μπλογκ
      διαβασα οτι πρεπει να το κοβουμε με ζεστο μαχαιρι, το προσπαθησα και ετσι, τζιφος...

      Διαγραφή
    3. Κορίτσια το μακετόχαρτο δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά υπάρχει ένα λεπτο ξυλο, μπάλσα το λενε, που πωλείται σε φύλλα και κόβεται πολύ ευκολα με κοπίδι. Το έχουν μαγαζιά με είδη χόμπυ και με σχολικα.

      Διαγραφή
    4. Μπάλσα πουλάει και το Πλαίσιο, τουλάχιστον στο on line κατάστημα.

      Διαγραφή
  5. Πολύ χαρούμενο το τζάκι σου Λαμπρινή και πολύ ωραία ιδέα για τα πηχάκια από τα τελάρα. Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα και ανοιξιάτικα όλα! Και το μικρό καφάσι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε Λαμπρινή μου τα έκανες πολύ όμορφα! Τα αυγουλάκια υπέροχα βαμμένα και οι φωλίτσες καλοσχηματισμένες! Τα χρώματα χαρούμενα και η κατασκευές σου απλές μεν αλλά εκτελεσμένες σωστά και όμορφα!
    Έδωσες στο τζάκι μια νέα πνοή γιορτινή και Ανοιξιάτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανοιξιάτικο αεράκι φυσιξε , από ό,τι βλέπω! Πολύ γλυκές οι αποχρώσεις που διάλεξες, το τυρκουαζ δε το έχουμε συνδυάσει με ανοιξιάτικη διακόσμηση αλλά ταιριάζει και μου αρέσει πάαααρα πολύ!!
    Φιλιά πολλά Λαμπρινούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα Λαμπρινή μου, όπως εσύ ξέρεις, μας ξετρελαίνεις με τα χρυσά σου χέρια, την αστείρευτη φαντασία και δημιουργικότητα!!! Καλό Πάσχα!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαι εψαχνα τροπο να κανω ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ καλαθακι για τα λαγουδακια μου!γιατι στο εμποριο κοστίζουν πολύ..Σε ευχαριστω πάρα πολύ για την φοβερή ιδέα!καταπληκτική!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καθε φορά που έρχεται μήνυμα στο κινητό οτι ανέβασες ανάρτηση ανυπομονώ να βρεθώ σε υπολογιστή για να απολάυσω τις κατασκευές σου. To τυρκουαζ ΑΠΙΘΑΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με εντυπωσιάζεις!!! :)) Κοιτούσα τη πρώτη φωτογραφία και θαύμαζα το πασχαλινό καλάθι με το λαγό και τα άσπρα κηροπήγια και μετά βλέπω πως τα έχεις βάψει ;) και έκανες και τις φωλιές μόνη σου... εγώ πήγα και αγόρασα.. χιχιχι τεμπέεεεελαααα δε μου ερχότανε ιδέα. Λαμπρινή είσαι τρελλή έμπνευση!! Μην αγχώνεσαι πάντως, όλες το ίδιο παθαίνουνε, τα μισά κάνουμε στο τέλος. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εισαι μανουυυλα σε αυτα!!!!!χαχαχα η κυρα της μεταμορφωσης!!!!!ομορφα χρωματα και εξυπνες,απλες ιδεες!να σαι καλααααα!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όλα. εξαιρετικό το αποτέλεσμα! Πέρνα από μένα όποτε θες, παίζει παιχνιδάκι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πλακα κανεις;;απιστευτα ολα!ειδικα αυτο με το λαγουδακι:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη η πασχαλινή διακόσμηση!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφη διακόσμηση και κατασκευές και ο συνδυασμός χρωμάτων μου αρέσει τρελά....ειδικά το τιρκουάζ είναι αγαπημένο χρώμα αλλά μου αρέσουν πολύ και ο τρόπος που μεταποίησες τα όμορφα βαζάκια σου...τί όμορφα τιρκουάζ αυγάααα !!!! Έχεις πολύ γούστο και μεράκι και πολύ έμπνευση που την μεταδίδεις απλόχερα και σε εμάς !!! Το στεφάνι και το λαγουδάκι στο φράχτη τέλειααα !!!!! ´γειά στα χέρια σου...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μικρό κορίτσι με τα θαυματουργά χέρια. Λάτρεψα το στεφανάκι σου σε όλα τα χρώματα και τα κηροπήγιά έγιναν τέλεια που τα έκανες άσπρα. Είσαι τόσο μερακλού βρε παιδί μου που με τρελαίνεις!Μπράβο. Σου στέλνω την αγάπη μου κορίτσι...έρχεται η εποχή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή