Το νέο τεύχος του Cook,Craft,Create!

Το τέταρτο τεύχος του διαδικτυακού μας περιοδικού μόλις κυκλοφόρησε!
Εκεί θα βρείτε και την δική μου πρόταση για πασχαλινή διακόσμηση με λουλούδια και αυγά κεράκια που μπορούμε πολύ εύκολα να φτιάξουμε μόνοι μας!


Και φυσικά μπορείτε κι εσείς αν επιθυμείτε να συμμετέχετε στο περιοδικό ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα!Θα είναι μεγάλη μας χαρά!

Όπως είδη πήρατε μια γεύση από το εξώφυλλο,το νέο τεύχος είναι γεμάτο χρώματα,ανοιξιάτικες και πασχαλινές κατασκευές και γλυκές γεύσεις!
Καλή ανάγνωση λοιπόν και ανυπομονώ να μάθω τις εντυπώσεις σας γιατί σε αυτό το τεύχος η ομάδα έδωσε τον καλύτερό της εαυτό,είναι τόσο ολοκληρωμένο και καλαίσθητο που το λάτρεψα!!!
Καλό μήνα!
Σας φιλώ γλυκά!!!

10 σχόλια

  1. Μπράβο κορίτσια είστε υπέροχες! Κάθε τεύχος και ομορφότερο!! Συνεχίστε έτσι! Σας ευχαριστω πολυ για τις ιδεες που μου δίνεται να ομορφαίνω το σπίτι μου. Λαμπρουκα μου ευχαριστω κι εσένα ξεχωριστά γιατι ήσουν αυτή που μου μετέδωσε την όρεξη να αρχίσω να αλλάζω το σπίτι ανάλογα με την κάθε εποχή. Το αποτέλεσμα; Απλά υπέροχο! Άλλαξε η διάθεση μου και καταπεκταση και της οικογένειας. Να εισαι πάντα γερή και ευτυχισμένη με την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ξεφύλλισα προ ολίγου, είναι υπέροχο! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα! Πλουσιότατο το νέο τεύχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε παιδια..μπραβο..τελεια δουλεια..δε οτ εχω ξανα δει!μπραβο για το χρονο σας!καλο πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι είναι πολύ καλό! Γεμάτο ωραίες ιδέες, όμορφα εκτελεσμένες! Μπράβο σας! Αν είχα λίγο χρόνο παραπάνω, άνετα θα ήθελα να συμμετάσχω μαζί σας. Δυστυχώς με το ζόρι προλαβαίνω να βγάζω αναρτήσεις .Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον...Για την ώρα θα απολαμβάνουμε τις δικές σου-σας δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η σύνθεση που έφτιαξες είναι καταπληκτική! Σε είχα διαβάσει και παλιότερα πρωτού δημιουργήσω το μπλογκ και σε ειχα στα favourite το καλοκαίρι όμως κόλλησε ίο ο υπολογιστής και τα έχασα όλα. Ευτυχώς που βρεθήκαμε!! :)) Έχεις φτιάξει απίθανα πράγματα. Οι Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις σου είναι η χαρά μου!! Φιλιά!! Ελεάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Λαμπρινή! Όπως έγραψα και στις άλλες κοπέλες, αυτό το τεύχος του CCC είναι φοβερό! Η δε δική σου κατασκευή, πολύ πρωτότυπη και γουστόζικη. Κρίμα που αυτή την περίοδο στερούμαι ελεύθερου χρόνου για να πειραματιστώ με τις προτάσεις σας :)
    Του χρόνου το Πάσχα να είμαστε καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το πασχαλινό τεύχος.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πράγματι πολύ όμοργο τεύχος, Λαμπρινή μου!!
    Οι ιδέες όλων σας είναι εξαιρετικές και τις παρουσιάσατε με πολύ αναλυτικό τρόπο!!!
    Μπράβο σας, κορίτσια!!!
    Η δική σου ιδέα μου άρεσε πολύ, ευτυχώς που έχω κρατήσει τσόφλια!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο κορίτσια. Τέλειο το περιοδικό σας, εξαιρετικό. Σας εύχομαι καλή Ανάσταση. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή