Εύκολο ημερολόγιο αντίστοφης μέτρησης χριστουγέννων

 Η πιο εύκολη και γρήγορη ιδέα για να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης με χάρτινα σακουλάκια.

 Και απλή και πολύ όμορφη και γρήγορη ιδέα για χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης! Όλα αυτά μαζί και εγώ δεν το είχα καταλάβει... Το διαπίστωσα όταν ήρθε ο αδελφός μου στο χωριό, έκατσε δυο μέρες και την επόμενη μου είπε θα φύγω νωρίτερα, σε λίγες ώρες. Τέλεια λέω... κι εγώ που ήθελα να φτιάξω δύο ημερολόγια και να του τα δώσω, ένα για εκείνον και το άλλο για την αδελφή μου...δεν προλαβαίνω, πάει...' Η μήπως όχι?
ΌΧΙ βέβαια, προλαβαίνω! Το πείσμα μου για να πετύχω κάτι έστω και τελευταία ώρα έγινε πιο δυνατό!

Έψαξα να βρω σακουλάκια και δεν βρήκα, δεν πειράζει λέω, θα φτιάξω μόνη μου. Πήρα μια μεγάλη κόλλα χαρτί περιτυλίγματος, έκοψα κομμάτια και τα κόλλησα με σελοτέιπ δημιουργώντας φακελάκια. Εκτύπωσα αριθμούς από το 1 μέχρι το 24, τους έκοψα και τους στερέωσα με κόλλα ή συρραπτικό πάνω στο κάθε φακελάκι.
Εύκολη και γρήγορη ιδέα για χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης.

Μέσα στο κάθε φακελάκι μπορούν να μπουν διάφορα μικρά πραγματάκια ή γλυκά, αυτό το ξέρετε όλοι! Μαζί με αυτά λοιπόν έβαλα και από ένα χαρτάκι με ένα μικρό μήνυμα για την κάθε μέρα. Σκεφτείτε την στιγμή! Είναι πρωί και λίγο πριν φύγει ο άλλος για την δουλειά να ανοίγει το φακελάκι, να βλέπει την μικρή έκπληξη που τον περιμένει και ένα μήνυμα που να λέει με μεγάλα γράμματα ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕΕΕΕΕ!!!
Του φτιάχνεις την μέρα, τον κάνεις χαρούμενο, τον κάνεις να πάει στην δουλειά του μ' ένα πλατύ χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά!!
Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης.

Επόμενο βήμα ήταν να κλείσω τα φακελάκια και να κάνω μια τρύπα για να περάσω την κορδέλα για το κρέμασμα. Μια κρεμάστρα, ένα ξυλάκι ή ένα θαλασσόξυλο είναι ιδανικές και εύκολες λύσεις για να κρεμαστούν τα φακελάκια. Τα κρέμασα ακατάστατα και έχει πλάκα αυτό γιατί τη στιγμή που τα ετοίμαζα μες στην βιασύνη μου, σκέφτηκα ότι σε άλλη περίπτωση θα τα κρεμούσα με κάθε λεπτομέρεια και θα υπολόγιζα με μεγάλη ακρίβεια που να μπει το καθένα!
Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα.

Οριακά τα φωτογράφισα και να' τα! Έτοιμα να τα δείτε και να πάρετε ιδέες. Το δεύτερο ημερολόγιο με δωράκια μου βγήκε πιο κοριτσίστικο γιατί ετοιμάστηκε για την αδελφή μου. Οι συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών μπορεί το κάθε ημερολόγιο να το κάνει διαφορετικό όμως η κεντρική ιδέα είναι η ίδια για όλα.
Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης με χάρτινα σακουλάκια.

Μην μου πείτε ότι δεν προλαβαίνετε??? Δεν το δέχομαι ♥ Φέτος θέλω όλοι να φτιάξετε χριστουγεννιάτικα ημερολόγια, για τα παιδιά σας αλλά και για όσους αγαπάτε. Θα χαρίσετε μεγάλη χαρά και πολλά χαμόγελα!
Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης με χάρτινα σακουλάκια.

Και αν δεν θέλετε κάτι σαν αυτά που σας έδειξα σήμερα, θυμηθείτε ένα άλλο ημερολόγιο από τσόχα που είχα φτιάξει πριν δύο χρόνια και φυσικά το περσινό μας χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο με κουτάκια που θέλει τον χρόνο του βέβαια για να φτιαχτεί αλλά είναι πολύ εντυπωσιακό και ξεχωριστό! Ανυπομονώ σε λίγες μέρες που θα στολίσουμε να το κρεμάσω και να το γεμίσω εκπλήξεις για τα κορίτσια μου!

Δείτε επίσης το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο με υλικά της φύσης και το
χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο από χαρτί σε σχήμα αστεριών.

Εγώ ωστόσο δεν τελείωσα με τα ημερολόγια, έχω κι άλλη αδελφή που περιμένει το δικό της! Έρχονται Χριστούγεννα, τι χαρά!



17 σχόλια

  1. Mεγαλούργησες πάλι! θες να ρθεις και απο το σπίτι να φτιαξεις της ταλιμπανουλας ενα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφοοοοοο μράβο Λαμπρινή μου (μας έλειψες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσα στο μυαλό μου είσαι. Κατι τέτοιο σκεφτόμουν για φέτος κι έψαχνα καταλληλο κλαδί.
    Η ιδέα αυτών των ημερολογίων είναι αό τις αγαπημένες μας, σου φτιάχνουν τη μέρα κάθε πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαμπρούκα μου !! πάντα με απίθανες ιδέες!! μπράβο γλυκούλα μου!! καλές γιορτές σας εύχομαι γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Πραγματικά υπέροχη ιδέα! Εύχομαι καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειο έγινε!!! και του χρόνου Λαμπρινή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη ιδέα κοριτσάκι μου! Μάλλον θα στην κλέψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα!!!!Εύκολα και απλά!!!Κάθε χρόνο θέλω να κάνω..αλλά για ποιον?!..αν έχεις παιδάκια είναι πιο ωραία..βέβαια κι εγώ να τα ανοίγω δε πειράζει,θα τρώω τα γλυκάκια με τον αντρούλη μου!!!Μου αρέσουν πολύ αυτά που έκανες..κ ίιισως φτιάξω κι εγώ..χαρτάκια έχω έτοιμα(έχω φτιάξει για συσκευασίες δώρων!) για να δούμε...Σε φιλώωωω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΙΔΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλο θέλω να φτιάξω ένα τέτοιο ημερολόγιο και ποτέ προλαβαίνω. Τα δικά σου όμως γίναν υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα! Και η προσθήκη με το μήνυμα νομίζω πως τα κάνει πολύ πιο ξεχωριστά και κατάλληλα και για εμάς τα μεγαλύτερα παιδιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λαμπρινή μου είναι σίγουρο πως κάθε φορά που κάνεις ανάρτηση κάτι πολύ όμορφο έχεις να μας δείξεις! Μπράβο κορίτσι μου πολύ όμορφη ιδέα...φιλιά & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρωτότυπη και έξυπνη ιδέα!!! Μπράβο σου !!!!
    Καλή εβδομάδα. Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πρωτότυπη ιδεα ημερολογίου.. μπραβο..μου άρεσαν ... τα μηνύματα που κρύβουν.. ενα για καθε μερα... να χαμογελαμε .. αυτό ειναι το μυστικό ... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. O que nos faz amigos é essa capacidade de sermos muitos, mesmo quando somos dois.
    Pe. Fábio de Melo
    Obrigada querida pela amizade carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές γιορτές!! Και του χρόνουμε υγεία Λαμπρινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή