Καλοκαιρινή διακόσμηση τζακιού.

Με την αλλαγή της εποχής και με ότι αυτό συνεπάγεται(ξέστρωμα χαλιών,καθαριότητα κτλ)μπήκε αμέσως στο σπίτι αέρας ανανέωσης.Και μόνο που φεύγουν τα χαλιά από το πάτωμα,μια βαθιά ανάσα την παίρνεις...και εσύ αλλά και το σπίτι!
Το πάτωμα του σπιτιού μου είναι στρωμένο με λευκό μάρμαρο.Οι μοκέτες που στρώνω στον χώρο του σαλονιού-κουζίνας που είναι ενιαίος είναι σε χρώμα σκούρο κεραμιδί...καταλαβαίνετε την διαφορά στο μάτι και στην ψυχολογία όταν ξεστρώνω!Όταν βέβαια χειμωνιάζει αναζητάς το αντίθετο...Θέλεις το λευκό που δείχνει ψυχρό και κρύο να το ντύσεις για να ζεσταθείς...έτσι είναι αυτά!Και βέβαια μου αρέσει αυτό που συμβαίνει γιατί η κάθε εποχή έχει και τα δικά της χρώματα!
Φέτος η καλοκαιρινή διακόσμηση του τζακιού έγινε νωρίτερα και όπως σας έχω ξαναπεί είναι και το πρώτο σημείο του σπιτιού που δέχεται τις διακοσμητικές μου επεμβάσεις.'Οχι πολλές,ούτε τίποτα το ιδιαίτερο.Μικρές πινελιές,με αντικείμενα που είδη υπάρχουν και με χρώμα.Ναι,αυτό το χρώμα τα κάνει όλα και φέτος το ροζ και τυρκουάζ είναι τα αγαπημένα μου!

Όποτε,ας δούμε μαζί τις λεπτομέρειες!
Το στεφάνι!Αυτό που την άνοιξη είχαμε ξαναδεί στο ίδιο σημείο,με την βαμμένη και παλαιωμένη κορνίζα του.Έφυγε η κόκκινη δαντέλα και κορδέλα και αντί για καρδούλες κρέμασα κοχύλια.


Μια κοπέλα ζωγραφισμένη σε μεγάλο όστρακο κάθεται στην κορνίζα.
Ήταν από την λαμπάδα της Στεφανίας,ζωγραφισμένη από μια καταπληκτική καλλιτέχνιδα φίλη.Το λατρεύω!

Τα βαζάκια είναι μικρές δημιουργίες μου.Το ένα έγινε κερί και το άλλο ντύθηκε με χρωματιστή γάζα για διάφορους σκοπούς,ανθοδοχείο ή για ρεσό κεράκι.

Το εσωτερικό του τζακιού πάντα το βάφω με πλαστικό χρώμα.Δεν μου αρέσει το μαύρο της κάπνας το απεχθάνομαι και δεν μπορώ να το βλέπω...
Εκεί έβαλα ένα καλάθι που έντυσα με γάζα το εσωτερικό του.Τα αγαπημένα μου στάχυα και αποξηραμένα λουλουδάκια μέσα σε βάζα-ανθοδοχεία.Δεν τα πετάτε τα γυάλινα βάζα φαντάζομαι ε?
Είδατε πόσες χρήσεις έχουν!

Και τέλος,ολοκληρώθηκε η γωνιά με ένα καρεκλάκι μπαμπού που έβαψα βέβαια λευκό(με πλαστικό χρώμα)και μαξιλαράκια με λατρεμένο ύφασμα που αγόρασα από την Αναστασία του Ραφτάδικου.!

Όπως είπα και στο instagram ,αυτό το ύφασμα ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!
Στο κατάστημά της θα βρείτε κι άλλα υπέροχα υφάσματα και φυσικά η Αναστασία θα σας εξυπηρετήσει άψογα!

Με λίγα μέτρα ύφασμα έφτιαξα ένα σωρό μαξιλαράκια,για το καρεκλάκι,για το μπαλκόνι,για το δωμάτιο των κοριτσιών και έχω ακόμα περίσσευμα για μικροκατασκευές!

Είδατε το χρώμα τελικά πως παίζει πρωταρχικό ρόλο στη διακόσμηση...!
Δεν έκανα μεγάλες αλλαγές,ούτε ξοδεύτηκα.
Όμως ταίριαξα λίγα χρώματα μεταξύ τους και μικρά αντικείμενα που αποπνέουν δροσερό, καλοκαιρινό αεράκι!

Καλές καλοκαιρινές διακοσμήσεις!
Σας φιλώ ♥

18 σχόλια

  1. Καλημέρα! καταρχήν να σου πω οτι έχεις κάνει υπέροχο υπέροχο υπέροχο το μπλογκ!
    όσο για την διακόσμηση για άλλη μια φορά καταπληκτική! και το ύφασμα από την αναστασία τόσο ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα! Στο έχω πει τόσες φορές, που γίνομαι κουραστική, αλλά λατρεύω όλα όσα κάνεις!! Επίσης να σου πω με γεια και η ανανέωση του blog! Το έκανες υπέροχο!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφο Λαμπρινη μου!! Το τυρκουαζ ειναι απο τα αγαπημενα μου χρωματα!! Δεν μπορω να του αντισταθω!! Αντε καλο καλοκαιρι τωρα!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχο!οπως και ολο σου το σπιτι!και παλι μπραβο στα χρυσα σου χερακια!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφη γωνιά! Στο καινούριο σπιτι εχουμε και εμεις τζάκι και νιώθω οτι θελει λίγη αγαπη. Προς το παρόν το χρησιμοποιούμε σαν εκθετήριο για τα βέργα τέχνης των παιδιών, μα δείχνει τοσο φορτωμένο... Μου έδωσες ιδέες! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το λευκό το λίγο ξεθωριασμένο με το τιρκουάζ και το φλοράλ ύφασμα είναι τέλειος συνδυασμός! Και το μπλογκ έγινε φανταστικό Λαμπρινή, τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λαμπρινή μου, με τις όμορφες δημιουργίες σου! Υπέροχη η γωνιά του τζακιού σου, το τυρκουάζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα, το λατρεύω! Το στεφάνι σου υπέροχο, με έβαλες σε ιδέες μιας και έχω κι εγώ ένα που θέλω να το αλλάξω...φιλάκια πολλά
    Υ.Σ: το σπιτάκι σου είναι φανταστικό, απλό αλλά χαρούμενο, καλορίζικο με πολλές δημιουργικές αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Λαμπρινή μου!! Έκανες μία πολύ όμορφη και χαρούμενη γωνιά!! Και μεγειά η νέα εικόνα του διαδικτυακού σου σπιτιού (πολύ μου αρέσει!) Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω τζάκι αλλά όταν βλέπω τέτοιες ομορφιές το ζηλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το blog!!!!!
    για την διακόσμηση δεν έχω λόγια....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα καλοκαιρινά! και στην προηγούμενη ανάρτησή σου, το τραπεζάκι οι καρέκλες και το καλαθάκι, θπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που άλλαξες το στεφάνι, πολύ έξυπνη ιδέα ώστε να το προσαρμόζεις όπως θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δροσερή διακοσμηση!! Αγαπημένη λεπτομέρεια τα λουλουδάκια του αγρού που τοποθέτησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η καλοκαιρινή σου γωνιά... θαυμάσια θα έλεγα για την ακρίβεια!!!
    Φιλιά και καλό τριήμερο να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θαυμάσια γωνιά αλλά η λαμπάδα κλέβει την παράσταση! Μήπως μπορούμε να μάθουμε στοιχεία επικ/νίας της ζωγράφου? Τέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Θα την βρεις στο facebook με το όνομα Zoe Kyriakou!

      Διαγραφή
  16. Η μπαμπού καρέκλα διατήρησε το χρώμα της; Σκέφτομαι να βάψω κάτι παλιά μπαμπού έπιπλα αλλά δεν ξέρω αν θα κρατήσει το χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,φίλη μου,το διατήρησε!Το μπαμπού είναι λίγο μπελάς στο βάψιμο γιατί έχει πολλές εσοχές και στρογγυλάδες αλλά να ξέρεις ότι γίνεται!Απλά θέλει υπομονή!Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή