Παιδικό υπνοδωμάτιο (το πριν και το μετά).

Όταν ξεκίνησα την μεταμόρφωση του παιδικού δωματίου της Στεφανίας είχα στο μυαλό μου μερικά βασικά στοιχεία που ήθελα σίγουρα ν'αλλάξω και κάποιες ιδέες που εύκολα μπορούσα να τις υλοποιήσω.Ο πιο βασικός μου στόχος όμως ήταν να κάνω αυτές τις αλλαγές χωρίς πολλά έξοδα.
Και τα κατάφερα,όλα!Γιατί όπως έχουμε ξαναπεί,δεν θέλει κόπο(αν εξαιρέσεις το βάψιμο)αλλά τρόπο!Και οργάνωση θα συμπληρώσω σήμερα γιατί αν έχεις οργανώσει σωστά στο μυαλό σου τι ακριβώς θες,τότε όλα μπορείς να τα καταφέρεις και μόνος σου χωρίς να είσαι ειδικός.
Σας τα λέω αυτά γιατί πολλοί ίσως να θέλετε να κάνετε μια μικρή ή μεγάλη αλλαγή σ'ένα δωμάτιο και να σας φαίνεται αδιανόητο πως θα μπορούσατε μόνοι σας να το πετύχετε αυτό με εύκολους και οικονομικούς τρόπους.

Παρακολουθήσατε αυτό το δωμάτιο να μεταμορφώνεται σιγά σιγά και σήμερα θέλω να σας το παρουσιάσω ολοκληρωμένο.Όσοι θέλετε να δείτε αυτές τις αλλαγές όλες μαζεμένες,μπορείτε να πατήσετε στο μενού του blog τον σύνδεσμο My projects και να μεταφερθείτε στο 
υπνοδωμάτιο της Στέφης για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πάμε λοιπόν να δούμε τις γωνιές αυτού του δωματίου που είναι μικρό μεν αλλά αρκετά λειτουργικό μετά από τις αλλαγές που έγιναν ξεκινώντας με την πιο κατάλληλη εικόνα που δείχνει το πριν και το μετά.

Η εικόνα δείχνει την απόλυτη μεταμόρφωση!Στα χρώματα,στα αντικείμενα,στο στυλ,σε όλα!
Ας δούμε και τις λεπτομέρειες.

Τα χρώματα που υπάρχουν στον χώρο είναι λίγα και συγκεκριμένα.Όταν θα αποφασίσετε για κάποια αλλαγή,να βάλετε στόχο να μη ξεπεράσετε τα 3-4 χρώματα και να φροντίσετε να παίξετε με τις αποχρώσεις τους.
Το αποτέλεσμα θα είναι πιο αρμονικό και ξεκούραστο.

Βασικό ρόλο παίζουν τα υφάσματα και τα χρώματά τους,πολλές φορές και οι υφές τους.
Είναι πολύ ωραίο σ'έναν χώρο να έχουμε διάφορες υφές σε σεντόνια,κουρτίνες,παπλώματα και μαξιλάρια,όχι μόνο στο παιδικό δωμάτιο αλλά και στο σαλόνι.

Όπως επίσης και τα σχέδια στα υφάσματα.Είναι όμορφο να έχουμε σεντόνια και μαξιλάρια με διάφορα σχήματα και να μπλέκονται αυτά μεταξύ τους!

Τα δικά μας λευκά είδη δεν ήταν έτοιμα αγορασμένα.Είναι ραμμένα από εμάς και από υφάσματα που αγόρασα από το Ραφτάδικο και την γλυκιά και πολύ εξυπηρετική Αναστασία και δεν θέλω να φανεί διαφημιστική η αναφορά μου.Η Αναστασία σιγά σιγά έστησε το κατάστημά της που συνεχώς εμπλουτίζει με νέα σχέδια αλλά και με υλικά ραπτικής και χαίρομαι πάρα πολύ γι'αυτό γιατί εδώ που ζω δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια υλικά.Εκεί βρίσκω ότι θέλω!

Επόμενος στόχος ν'αγοράσω ραπτομηχανή ή να επισκευάσω την αντίκα της πεθεράς μου που μου χάρισε!

Και βέβαια οι ζωγραφιές συνεχίζονται και εμπλουτίζουμε την συλλογή μας!
Αρέσει τόσο πολύ στην Στεφανία να ζωγραφίζει στο μαύρο χαρτόνι και με τρελαίνει που φροντίζει να ταιριάξουν όλα με το δωμάτιό της!

Πάμε και απέναντι στην άλλη γωνιά με το γραφείο που είδαμε σε προηγούμενη ανάρτηση.
Το πριν με το μετά είναι και εδώ μια εντελώς διαφορετική εικόνα!

Έφυγε από το δωμάτιο η βιβλιοθήκη που ήταν ένα τεράστιο έπιπλο και έπιανε πολύ χώρο και το κρεβάτι που είχε σ'εκείνον τον τοίχο το προσκέφαλο,άλλαξε θέση.
Εκεί βρίσκεται τώρα το γραφείο με τα ράφια και η παπουτσοθήκη ,μεταμορφωμένη κι αυτή!

Ένα πράγμα που έχω αφήσει σε εκκρεμότητα είναι τα χαλιά του δωματίου.
Θα αλλάξω αυτό που υπάρχει με κάποιο μεγαλύτερο για να καλύψω και το κενό που υπάρχει κάτω από το γραφείο.

Στον τοίχο κρέμεται ένα στολιδάκι που έχει μείνει εκεί από τα Χριστούγεννα αλλά το άφησα επίτηδες γιατί μου αρέσει πολύ!Είναι δωράκι μαζί με άλλα από την αγαπημένη μου Νίκη που με την πρώτη ευκαιρία μου τα έστειλε στις γιορτές!

Αυτό ήταν το δωμάτιό μας ολοκληρωμένο......ή σχεδόν ολοκληρωμένο γιατί αφού το τελείωσα,μια άλλη ιδέα διακόσμησης μου μπήκε στο μυαλό και την έκανα πράξη...!
Θα σας δείξω πως με ένα μόνο υλικό έκανα κάτι που στα μάτια μας τουλάχιστον δείχνει καταπληκτικό και άλλαξε ακόμα περισσότερο την εικόνα του δωματίου!!!

Περιμένω με χαρά τις εντυπώσεις σας γι'αυτήν την μεταμόρφωση όπως επίσης και τις ερωτήσεις σας  αν μπορώ να βοηθήσω με την γνώμη μου σε παρόμοια θέματα.

Να είστε όλοι καλά!
Σας φιλώ ♥



41 σχόλια

  1. πολύ όμορφο Λαμπρινη μου!!! Από παιδικό σε εφηβικο!!! Τι ομορφη αλλαγη!!! Μου αρεσαν πολυ τα χρώματα που διαλεξατε!!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι ομορφιές Λαμπρινή μου! Μεγειές, μεγειές! Φαντάζομαι τη χαρά της κόρης σου! Καλά το χέρι της στη ζωγραφική, είναι πολύ καλό! Ανυπομονώ κι εγώ να μεταμορφώσω το δωμάτιο των αγοριών μου, από βρεφικό σε παιδικό...δουλειές με φούντες, τώρα που το σκέφτομαι... βαψίματα, κατασκευή κουκέτας και γραφείου (από το μπαμπάκα μου) και πολλά άλλα...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξυλουργός και ο δικός σου μπαμπάς?Πολύ χαίρομαι,και ο δικός μου αλλά πια δεν μπορεί...Πόσες φορές έχω σκεφτεί αν ήταν καλά πόσα πράγματα θα φτιάχναμε,θα ήμουν συνέχεια στο ξυλουργείο!Με το καλό να ξεκινήσετε τις αλλαγές και θέλουμε εικόνα φυσικά με το πριν και το μετά!!!♥

      Διαγραφή
  3. 'Ενας όμορφος ξεκούραστος χώρος! Η έλλειψη πολλών επίπλων σου δίνει την δυνατότητα να ξεκουραστείς πραγματικά αλλά και τον χώρο να προσθέσεις κάτι αργότερα ανάλογα με τις ανάγκες της μικρής σου Στεφανίας. Πολύ όμορφη η δουλειά σου Λαμπρινή μου, είμαι σίγουρη ότι η μικρούλα σου θα το καταευχαριστηθεί. Καλή συνέχεια σε ότι και να κάνεις που πάντα το κάνεις πετυχημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!Το έχει ευχαριστηθεί πάρα πολύ πραγματικά!!♥

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σας!!! Πολύ όμορφη "μεταμόρφωση"!! Μου άρεσαν πολύ τα χρωματα στους τοιχους, αγαπώ τις ριγες και ενθουσιάστηκα με την μπορντούρα (ετσι το λένε αυτο το κλαδι που εχει περιμετρικα;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το λένε το κλαδί και τώρα πια δεν υπάρχει!Ήταν μεγάλη απόφαση να κάνω αυτην την αλλαγή αλλά προχωράμε!Μεγαλώσαμε!Ευχαριστώ πολύ!!!♥

      Διαγραφή
  5. Ωραία αλλαγή πιο ξεκούραστη! Μου αρέσει το άλλαξε το σκεπτικό! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου,είναι πιο ξεκούραστο στο μάτι πράγματι!Σε φιλώ!♥

      Διαγραφή
  6. Όμορφη αλλαγή.!Πιο μίνιμαλ στυλ! Τα υφάσματα πανέμορφα -- και εμένα με βολεύει το on line --και ψωνίζω από εκεί ;) Καλές δημιουργίες!
    υ.γ. επόμενος στόχος ραπτομηχανή!! θα μεγαλουργήσεις!! σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω πολύ να έχω ραπτομηχανή στο σπίτι!Έχω δουλέψει παλιότερα με της μαμάς μου αλλά την επέστρεψα!Τώρα έχω προσφορά από την πεθερά αλλά πρέπει να βρω τρόπο να την στείλω για επισκευή.Θα μπει στο πρόγραμμα σίγουρα!!!Ευχαριστώ!!!♥

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφα σεντονάκια! Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες για τα χρώματα και τις υφές.. Keep it simple! μπράβο στην μαμαδοδιακοσμήτρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες εδώ καινούρια μας φίλη!!Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα σου τα σχόλια!!Σε φιλώ♥

      Διαγραφή
  8. Έγινε πανέμορφο!!! Σαν να μεγάλωσε κι αυτό μαζί με την μικρή του ιδιοκτητρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου!Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!Η γνώμη σου έχει άλλη βαρύτητα λόγω ειδικότητας!!Σ'ευχαριστώ πολύ!!♥

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο είναι , τώρα που το βλέπουμε ολοκληρωμένο το θαυμάζω και σε θαυμάζω ακόμα πιο πολύ!
    Χαίρομαι που το μικρό μας στολιδάκι ταίριαξε και θα συντροφεύει τη Στεφανία στο δωμάτιό της!
    Θα πάω μια βόλτα από το ραφτάδικο!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε παραγγελία να το είχαμε Νίκη μου!!Μας ταίριαξε πολύ,είδες?!!Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!Σε φιλώ♥

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η αλλαγή του δωματίου σας!! Μεγάλωσε το παιδάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πανέμορφο το δωμάτιο της Στεφανίας, νομίζω τη μεγαλύτερη τσαχπινιά τη δίνουν τα υφάσματα που διάλεξες και τα μαξιλαράκια. Άντε και με το καλό να πάρεις την καινούρια ραπτομηχανή, γιατί το ΄χεις βρε κορίτσι μου!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,τα υφάσματα κάνουν την διαφορά,αυτό να λέγεται!Γι'αυτό και διάλεξα ουδέτερο χρώμα στον τοίχο,γιατί βαριόμαστε και εύκολα ξέρεις,οπότε θα είναι εύκολο αν θέλουμε να κάνουμε ξανά τις αλλαγές μας!!Σ'ευχαριστώ!!!♥

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!! Είμαι σίγουρη πως η ίδια ξετρελάθηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιαννα μου!Της αρέσει πολύ να κάθεται εκεί με τις ώρες!Σε φιλώ!!♥

      Διαγραφή
  13. Τι ομορφοοο!!!! Ειναι 'ανετο' κ στο ματι..αχ εγω λυπαμαι τοσο κοπο για τον τοιχο, το φωτιστικο κλπ που ειχες φτιαξει αλλαα ετσι ειναι αλλαζουν τα πραγματα καθως μεγαλωνουμεε χιχι κ ειναι πολυ γλυκο που φροντιζεις κ με αυτον τον τροπο για τα κοριτσια σου ♡ ♡ ♡ πολλα φιλιαα Λαμπρινη μου!!
    Α κ φυσικα η Αναστασια εχει υπεροχα πραγματα..τα χαζευω με τις ωρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κοριτσάκι μου μικρό,κι εγώ τα λυπήθηκα όλα τα προηγούμενα που είχα φτιάξει αλλά θέλαμε αλλαγή,το δωμάτιο ήταν πολύ ροζ,μα πολύ όμως!!Το χορτάσαμε!!Πάμε μπροστά!Πολλά φιλιά!!♥

      Διαγραφή
  14. Υπέροχα. .πως αλλαγές αυτό το δωμάτιο. .να τις χαίρεσαι τις κόρες. Βάσω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο έγινε! Μου φαίνεται τόσο περίεργο πως κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλάξουμε το παιδικό μας δωμάτιο που κρύβει τόσες αναμνήσεις και να γίνει ένα νέο πιο εφηβικό όπως το δικό σας! Ερώτηση: από ποια ηλικία ζήτησε ή κόρη σου να της αλλάξεις το δωμάτιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συζητούσαμε από το καλοκαίρι που μας πέρασε.Τώρα πάει στην τετάρτη δημοτικού οπότε δεν λες με σιγουριά ότι μπήκε στην εφηβεία και ήθελε τις αλλαγές της.Όμως αυτό το απόλυτο ροζ που είχαμε την κούρασε,όπως και τα άλλα κορίτσια στο άλλο δωμάτιο.Τα πάντα όλα ροζ και μοβ...Το συνηθίσαμε και μας κούρασε.Είμαι και εγώ λίγο τρελή και δεν θέλω και πολύ για να κάνω αλλαγές,οπότε!!!Ευκαιρία έψαχνα!!Ευχαριστώ που πέρασες!♥

      Διαγραφή
  16. Έγινε πολύ ωραίο !!! Μπράβο Λαμπρινή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσει τόσο πολύ που συνδυάζεις την πρακτικότητα με την καλαισθησία!!!!
    Για άλλη μια φορά μας κατέπληξες, Λαμπρούκα... Το δωμάτιο της Στεφανίας έγινε φανταστικό!
    Φαντάζομαι πως θα ενθουσίασε και την ίδια και μάλιστα αφού στους τοίχους εκτίθενται όλα τα δικά της έργα!
    Και είναι υπέροχα αυτά που φτιάχνει σε μαύρο φόντο.
    Καλορίζικο το νέο look λοιπόν, να το χαρεί και να την εμπνέει για μελέτη...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου,ευχαριστώ!!Χαίρομαι που σου αρέσει!Ναι το Στεφανάκι είναι πολύ ευχαριστημένο!!Χαίρεται να κάθεται εκεί με τις ώρες!!♥

      Διαγραφή
  18. Όμορφη η επιλογή των χρωμάτων και των μοτίβων!!
    Όσο για την μεταμόρφωση .....Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφο και καλόγουστο!! εύχομαι να το ευχαριστηθεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλησπέρα Λαμπρινή μου!Καλώς σέ βρίσκω!!!Τέλεια η μεταμόρφωση τού παιδικού δωματίου!
    Τά υφάσματα υπέροχα!!Σίγουρα η Στεφανία θά είναι ξετρελλαμένη !Νά τά χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!Εντυπωσιάστικα από τό νέο σου banner,καί πόσος κόπος καί πολύ φαντασία νά φτιαχτεί!
    Κατά καιρούς αλλάζω τό δικό μου banner μέ δικές μου φωτογραφίες!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά την επισκέψή σου!!Σίγουρα θά τά λέμε!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρέσει πολύ να βλέπω μεταμορφώσεις χώρων! Έγινε υπέροχο! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που κυριαρχούν στο χώρο. Βγάζουν μία απίστευτη ηρεμία. Κουράστηκες πολύ αλλά άξιζε τον κόπο όλη αυτή η κούραση.
    Καλή εβδομάδα Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητηρια για τις δημιουργιες!
    Να κανω μια ασχετη ερωτηση?Το χαλι απο που το εχετε παρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφο το δωμάτιό σας Λαμπρινή μου! Όμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων που σε εμπνέουν για ηρεμία και χαλάρωση! Συμφωνώ απόλυτα με τις υφές και τα σχέδια στα υφάσματα! Δίνουν άλλο στιλ στον χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο σας, τέλεια μεταμόρφωση παιδικού δωματίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή