Το πρώτο σεμινάριο ραπτικής από το Ftiaxto.gr

Την αγάπη μου για την ραπτομηχανή και το ράψιμο την έχω εκδηλώσει και παλιότερα.Δεν μπορώ να ξεχάσω την χαρά και τον ενθουσιασμό μου όταν πριν λίγα χρόνια μου έφερε η μαμά μου στο σπίτι την ραπτομηχανή της,για να ράψω το πρώτο μου πάπλωμα από κουρελάκια. Δεν είχα την παραμικρή ιδέα από ράψιμο,δεν ήξερα ούτε καν πως μπαίνει η κλωστή στην ραπτομηχανή.Τότε η μαμά μου,μου έκανε ένα μικρό μάθημα με τα βασικά που έπρεπε να ξέρω.Αργότερα έκατσα σιγά-σιγά για να μάθω τις λειτουργίες της και με πιο τρόπο να μάθω να γαζώνω και άλλα πράγματα όπως τα επόμενα παπλώματα και κουρτίνες ή τις υφασμάτινες θήκες ζωγραφικής και αργότερα,μετά από πολλά γαζιά σε κοντήματα ή κουρτίνες απλές που έραψα,να καταλήξω να γαζώσω μόνη μου τις κουρτίνες ρόμαν για το σαλόνι και την κουζίνα μου!

Η λέξη περήφανη είναι μικρή για να εκφράσω αυτό που νιώθω για τα "κατορθώματά" μου!
Όμως!Πάντα ένιωθα από τότε που ξεκίνησα,ότι κάτι μου λείπει από τις γνώσεις που απέκτησα μέσα από την εμπειρία μου.Ότι υπάρχουν πράγματα που τα κάνω με τον δικό μου αυτοδημιούργητο τρόπο ενώ κάπου αλλού βρίσκεται ο σωστός τρόπος και δεν τον ξέρω.Ότι έχω πολλά κενά που αφορούσαν από τις λειτουργίες της ραπτομηχανής μέχρι το πως να ράψω ένα φερμουάρ για παράδειγμα.
Βέβαια έχω πολύ μεγαλύτερα όνειρα και σχέδια για το μέλλον,όπως το να ράψω μόνη μου καλύμματα για το σαλόνι μου!Αυτό το τελευταίο δεν θα τολμούσα να το σκεφτώ σοβαρά αν πρώτα δεν ήμουν σίγουρη ότι τα παραπάνω κενά που είχα γέμιζαν με σωστές πληροφορίες και εμένα την ίδια με αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να τα καταφέρω. Τότε,την καταλληλότερη στιγμή έμαθα για το πρώτο online σεμινάριο ραπτικής που δημιούργησε το Ftiaxto.gr.

Σεμινάριο ραπτικής.

Ένα σεμινάριο που μπορείς να παρακολουθήσεις από τον υπολογιστή σου όποτε και όσο εσύ θέλεις!Με περισσότερα από 25 βίντεο μικρής διάρκειας,με συμβουλές και οδηγίες για να ξεκινήσεις με τον σωστό τρόπο από το μηδέν μέχρι να μάθεις να ράβεις μόνη σου ότι project πέσει στα χέρια σου.

Σεμινάριο ραπτικής.

Δες όλες τις λεπτομέρειες του σεμιναρίου και τα δύο αυτά κορίτσια,την Ελίνα και την Βάλια,που έχουν κάνει κατά την γνώμη μου καταπληκτική δουλειά μεταδίδοντας τις γνώσεις τους με τον πιο απλό και επεξηγηματικό τρόπο!


Παρακολούθησα το σεμινάριο με μεγάλη λαχτάρα και παρόλο που είναι μεγάλο,δεν ήθελα να τελειώσει!Το καλό είναι ότι υπάρχει στον υπολογιστή σου και αν κάτι δεν το καταλάβεις μπορείς να το δεις όσες φορές θέλεις μέχρι να το εμπεδώσεις καλά!
Τελικά πόσα πράγματα τα έκανα λάθος και δυσκολευόμουν...Μου έμαθε τόσα πολλά και μου έλυσε άλλες τόσες απορίες!Κρίμα που παιδεύτηκα τόσο πολύ πριν προσπαθώντας χωρίς γνώσεις να τα καταφέρω...Δεν πειράζει όμως! Τώρα νιώθω πως μπορώ ότι θέλω να το ράψω με περισσότερη ευκολία.Και φυσικά ν' αρχίσω να σκέφτομαι σοβαρά,ότι τα καλύμματα του σαλονιού μου μπορώ να τα ράψω και μόνη μου! Έχω πάρει φόρα σας λέω και έχω τόσα πολλά που θέλω να φτιάξω ειδικά τώρα με την ανακαίνιση στο σπιτάκι στο βουνό.
Αν έχεις κι εσύ την ίδια αγάπη με την ραπτική ή είσαι μπερδεμένη και δεν ξέρεις πως να χρησιμοποιήσεις και να μάθεις να ράβεις στην ραπτομηχανή σου,μην το χάσεις
αυτό το σεμινάριο.Θα με θυμηθείς!
Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!
Σας φιλώ ♥

3 σχόλια

  1. Ειμαι κι εγώ ερασιτέχνης στη ραπτικη και μου αρέσει πολύ να δημιουργώ πράγματα με αυτήν.
    Είναι υπέροχο το να μαθαίνω κάθε μέρα καινούρια κόλπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο blog!!! Μπράβο!!! Για το σεμινάριο αυτό συμφωνώ απόλυτα, το έχω παρακολουθήσει και εγώ και αξίζει πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή