Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού με κολοκύθες από ύφασμα

Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού με κολοκύθες, κορμούς και κλαδιά. Δείτε πως να φτιάξετε τις κολοκύθες από ύφασμα.

Ελάτε να φτιάξουμε κολοκύθες από ύφασμα και να διακοσμήσουμε το σπίτι ή το τζάκι μας όπως έκανα κι εγώ.Βέβαια θα μου πείτε ότι μάλλον είναι η ώρα να μας δείξεις χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις και κατασκευές όμως δεν μπορώ να προσπεράσω τις κολοκύθες μου έτσι,τόσο εύκολα!
Τις έχω φτιάξει από αρχές Οκτώβρη και έχω ακόμα αυτήν την διακόσμηση στο τζάκι μου μέχρι να βγάλω τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και να περάσουμε σε άλλη διάθεση.

Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού με κολοκύθες από ύφασμα.

Για να φτιάξουμε τις κολοκύθες από ύφασμα,θα χρησιμοποιήσουμε εύκολα υλικά που έχουμε στο σπίτι όπως κομμάτια από διάφορα υφάσματα,εφημερίδες,σιλικόνη,βελόνα και πετονιά.Πρώτα από όλα θα πάρουμε κομμάτια εφημερίδας και θα τα κάνουμε μπάλες σε διάφορα μεγέθη.Θα πιέσουμε στο κέντρο για να δημιουργήσουμε ένα βαθούλωμα.

Φτιάξε κολοκύθες από χαρτί και ύφασμα.

Θα ντύσουμε την μπάλα με ύφασμα και θα την δέσουμε σαν πουγκί με πετονιά στο πάνω μέρος της.
Θα κόψουμε το περιττό ύφασμα.Ύστερα θα πάρουμε μια βελόνα με πετονιά και στο κέντρο της κολοκύθας θα την περάσουμε από το πάνω μέρος να βγει από κάτω.Από κάτω και πάλι προς τα πάνω  και έτσι με μερικές βελονιές πάνω-κάτω,θα δημιουργήσουμε το βαθούλωμα και στο ύφασμα.
Βοηθάει αρκετά που είχαμε βαθουλώσει και την χάρτινη μπάλα από την αρχή.

Φτιάξε κολοκύθες με ύφασμα.

Με ένα κομμάτι ύφασμα και σιλικόνη,θα τυλίξουμε το κοτσάνι της κολοκύθας για να μην φαίνονται τα ξέφτια του υφάσματος.

Πως να φτιάξεις κολοκύθες με ύφασμα.

Αυτό ήταν!Πολύ εύκολα και γρήγορα μπορούμε να φτιάξουμε κολοκύθες σε ότι μέγεθος θέλουμε!

Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού με κολοκύθες.

Διαλέξτε όμορφα υφάσματα σε ότι χρώμα και ποιότητα θέλετε και φτιάξτε κολοκύθες για την διακόσμηση του σπιτιού σας!Αγαπημένες μου κολοκύθες έγιναν αυτές με το βελούδινο ύφασμα!

Φτιάξε κολοκύθες με ύφασμα για διακόσμηση σπιτιού.

Έφτιαξα πολλές και γέμισα το τζάκι μου πάνω και κάτω.Πάμε να σας το δείξω για να πάρετε ιδέες!

Φθινοπωρινή διακόσμηση για τζάκι με κολοκύθες.

Έκοψα κλαδιά και γέμισα όλη την επιφάνεια του τζακιού.Τοποθέτησα μερικούς κορμούς και έβαλα εδώ κι εκεί τις κολοκύθες μου.

Διακόσμηση τζακιού με κολοκύθες και κορμούς.

Φτιάξε κολοκύθες με διάφορα υφάσματα.

Μερικά κεριά και τα φθινοπωρινά βάζα με ρεσό που σας είχα δείξει παλιότερα συμπλήρωσαν την διακόσμηση.

Φθινοπωρινά βάζα για διακόσμηση.

Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού με κλαδιά και κεριά.

Πως να φτιάξεις κολοκύθες με ύφασμα.

Έφτιαξα κι ένα στεφανάκι με διάφορα υλικά της φύσης.Έφτιαξα μια βάση από λινάτσα πάνω σε ένα ξύλινο στεφάνι και από πάνω κόλλησα κλαδάκια,φύλλα,κουκουνάρια,ότι είχα μαζέψει από μια βόλτα στην εξοχή.

Πως να φτιάξεις φθινοπωρινό στεφάνι.

Φθινοπωρινό στεφάνι με κλαδιά και λινάτσα.

Στερέωσα και μια μικρή κολοκύθα στο στεφάνι μου για να δέσει με την υπόλοιπη διακόσμηση.

Φτιάξε φθινοπωρινό στεφάνι με κλαδιά και λινάτσα.

Φτιάξε φθινοπωρινό στεφάνι με κουκουνάρια και κολοκύθες.

Κολοκύθες παντού ακόμα και μέσα στο τζάκι!

Φθινοπωρινή διακόσμηση στο εσωτερικό του τζακιού με κολοκύθες.

Διακόσμηση στο εσωτερικό του τζακιού με κολοκύθες.

Έβαλα ένα μεγάλο πολύ ξερό κούτσουρο που είχε από μόνο του τρύπες εδώ κι εκεί.Με ένα κατσαβίδι και σφυρί,μεγάλωσα ακόμα λίγο τις τρύπες έτσι ώστε να χωράει μέσα ένα ρεσό μπαταρίας. Όταν τα ανάβω περνάει το φως από τις τρύπες και δείχνει σα να σιγοκαίει.

Διακόσμηση στο εσωτερικό του τζακιού με κολοκύθες και κορμούς.

Εκεί θα μείνει το κούτσουρο μέχρι να έρθει ο χειμώνας και το κρύο για να το ανάψω και στην πραγματικότητα!Ακόμα δεν έχω στρώσει ούτε το σπίτι με τα χαλιά μας και η ιδέα ότι πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα μου φαίνεται τόσο μακρινή...Ίσως φταίει που ακόμα δεν κάνει πολύ κρύο και όλη μέρα ο ήλιος είναι λαμπερός και καίει!Λίγο ακόμα να κρυώσει θέλω για να μπούμε επιτέλους σε  χριστουγεννιάτικη διάθεση και τότε ποιος μας πιάνει!
Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά!
Σας φιλώ ♥

7 σχόλια

  1. Καταπληκτικος ο στολισμος σου Λαμπρινη μου!! και του χρονου!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου, οι κολοκύθες σου είναι εκπληκτικές. Απλά τις λατρεύω! Όλες. Όχι μόνον τις βελούδινες. Πολύ ωραία ιδέα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίες που έγιναν Λαμπρινή μου.
    Φανταστικές. Και οι μικρές και οι μεγάλες κολοκυθες. Εγω νομίζω πως ταιριαζουν ολο το χρονο ;)
    Μπράβο σου!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτές τις βελούδινες κολοκύθες τις είχα βάλει κι εγώ στο μάτι γιατί τις θεωρώ πανέμορφες!!! Σου πέτυχαν εξαιρετικά Λαμπρινή μου αλλά τι πιάνεις εσύ στα χέρια σου και δεν πετυχαίνει; Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες οι κολοκύθες σου.
    Νομίζω έχω κατάλληλα υφάσματα για μερικές 😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή