Χριστός ανέστη!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!

Το φως της Αναστάσεως,ας φωτίσει την καρδιά και το μυαλό μας...
Ας αναγεννηθούμε για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι με περισσότερη αγάπη και ευαισθησία για τον συνάνθρωπο.Το εσωτερικό φως του καθενός μας,να λάμψει και να γαληνέψει την ψυχή μας!


ΚΑΛΗ  ΠΑΣΧΑΛΙΑ !!
Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

42 σχόλια:

  1. Λαμπρινούλι μου ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ νασαι γερη να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη!!! Πολύχρονη!!Να περάσετε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη Λαμπρινή μου. Πέρασα να ευχηθώ και για την ονομαστική σου γιορτή και πάω να γυρίσω λίγο κατσίκι.Ότι επιθυμείς....πάντα γερή κι ευτυχισμένη με την οικογένεια σου. Και να περάσεις τέλεια σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη, Λαμπρινή μου! Και χρόνια σου πολλά! Πολύχρονη, χαρούμενη και με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλαααα!!!!χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αληθώς Ανέστη Λαμπρινή!Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου!Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά σου εύχομαι!!!Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ενα όμορφο Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθώς Ανέστη!!
    Χρόνια σου Πολλά για την γιορτούλα σου, εύχομαι να είσαι
    πάντα γερή κι ευτυχισμένη!!!
    Να περάσετε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αληθώς ανέστη!
    Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!
    Να είσαι πάντα καλά και ευτυχής!
    Σε ασπάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xρόνια πολλά, Αληθώς Ανέστη!!Πολύχρονη Λαμπρινή να χαίρεσαι την οικογενεια σου και να σε χαίρονται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι και για τη γιορτή σου!! Υγεία και ευτυχία πάντα να έχεις εσύ και αυτοί που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου! Αληθώς Ανέστη! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αληθώς ο Κύριος!!! Χρόνια σου πολλά, με υγεία κι ευτυχια μαζί με την οικογένειά σου! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη! Χρόνια ΠΟλλά Λαμπρινή μου!..να είσαι χαρούμενη και να χαίρεσαι
    την όμορφη οικογένειά σου! Να περάσετε όμορφα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά, ότι επιθυμείς! Πολλές ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αληθώς κορίτσι!!! Εύχομαι να περάσατε όμορφα και να το ευχαριστηθήκατε!
    Φιλιά σας!!
    Και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αληθώς Ανέστη Λαμπρινή μου να είσαι γερή κι ευτυχισμένη να χαίρεσαι την οικογένειά σου φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λαμπρινή μου Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πασχαλινες ευχες απ'την καρδια βγαλμενες, ολες οι μερες της ζωης να ειναι Αναστημενες.
    Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σε χαιρόμαστε Λαμπρινή!!!!! Χριστός Ανέστη!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και την ονομαστική σου εορτή! Η ανάσταση ας κάνει το έργο της στη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αληθώς Ανέστη!!!!! Χρόνια Πολλά γιά την γιορτή σου,να χαίρεσαι όσους αγαπάς και να σε χαίρονται....Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη!!!!
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου και την οικογένεια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη Λαμπρινή!
    Καλώς σε βρίσκω, σε είδα στο σπίτάκι της Άσπας, και ήρθα να σου ευχηθώ για τη γιορτή σου!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη!!!!!Χρόνια Πολλά!!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αληθως Ανεστη! Χρονια σου πολλα Λαμπρινακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!! και πολύχρονη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια σου Πολλά.Αληθώς Ανέστη.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΟΥ....ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη ! Πολύχρονη, Λαμπρινούλα μου ! Να είσαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη Λαμπρινή μου και Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου σου εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου!!!!Χριστός Ανέστη!!!
    Φιλάκια και καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΛΗΘΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΣΣΣΣΣ.... :)
    και του χρόνου γεροί και δυνατοί
    και πιο γεμάτοι σε όλα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα.Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και το όνομα σου κοριτσάκι μου!!
    Πολλές ευχές, ελπίζω να περάσατε τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αληθως Ανεστη .Χρονια πολλα πολυχρονη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λαμπρινή μου χρόνια πολλά!!
    Να χαίρεσαι τη γιορτή σου και την όμορφη οικογένειά σου! Καθε σου επιθυμία να πραγματοποιηθεί!
    Φιλιά πολλά!

    υγ: Αργοπορημένες λιγακι οι ευχές, αλλά μέσα απο την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και καλά!!! Να τους χαίρεσαι όλους, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αληθώς Ανέστη φίλη!Ελπίζω να πέρασες όμορφα το Πάσχα!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου!!!Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το κορίτσι μου αυτό πως ξέχασα εγώ να το ευχηθώ;;;;
    Χρόνια Πολλάαααααα και γενικώς και για τη γιορτή σου!!!!!!
    Ελπίζω να περάσατε όμορφα όλη η οικογένεια!! και του χρόνου όλοι με υγεία!!
    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή