Χρόνια πολλά!

Αγαπημένο μου παρεάκι Χριστός ανέστη!
Εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά.
Το άγιο φως,ας φωτίσει τις καρδιές και το μυαλό μας...

Να έχετε μια υπέροχη Πασχαλιά!
Σας φιλώ όλους γλυκά!

Γιορτάζωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!
Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

35 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΙΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ , ΔΕ ΣΕ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!!!
    ΘΕΛΩ ΚΕΡΑΣΜΑ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλάααααααααααα Λαμπρινή!!!! Χριστός Ανέστη, να είσαι πάντα δημιουργική και να σε χαίρεται η οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η λάμψη απο τα κεριά της Ανάστασης να ζεστάνουν την παγωμάρα και να φέρουν στο κόσμο Αγάπη και Υγεία.
    Φιλάκια πολλά Αναστάσιμα,για ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ Λαμπρινή μου! Να χαίρεσαι και να σε χαίρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά και καλά. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είσαι δημιουργική και κεφάτη.
    Φιλάκια,
    Διονυσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπρινάκι μου γλυκό, χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!!! Να σε χαιρόμαστε! Καλά να περάσεις με την οικογένειά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά, να είσαι γερή , δυνατή και πάντα δημιουργική!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι.
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου πολύχρονη να είσαι να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά και για τη γιορτή σου καλή μου !!!!
    Κάθε καλό σου εύχομαι .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Xριστος Ανεστη!Χρονια Πολλα για την γιορτη σου με υγεια και να χαιρεσαι οσους αγαπας.Και του χρονου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αληθώς ο Κυριος Λαμπρινή μου!
    Χρόνια σου Πολλά! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και οτι ποθείς! Ολα τα καλά σου εύχομαι για την γιορτη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλήθώς Ανέστη ,Λαμπρινή και χρόνια σου πολλάαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αληθώς Ανέστη! Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου! Να περνάς υπέροχα και να τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Λαμπρινούλα!!!
    Να χαιρεσαι τη γιορτή σου και να σε χαίρονται όλοι οι αγαπημένοι σου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!!
    Ευχές από καρδιάς για την γιορτή σου, για κάθε τι καλό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αληθως Ανεστη!!!Χρονια πολλα και για την γιορτη σου!!!να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να περνατε ομορφα!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητή Λαμπρινή Χρόνια Πολλά!!! Να χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς και να σε χαίρονται!!! Να είσαι γερή και δημιουργική γιά να έχουμε τη χαρά να θαυμάζουμε όλα αυτά τα ωραία που φτιάχνεις και μην χάσεις ποτέ αυτό το υπέροχο χαμόγελο.Με αγάπη Βούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστοs Ανεστη και Χρονια πολλα! Να εισαι ευτυχισμενη και απιστευτα δημιουργικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λαμπρινή χρόνια πολλά σε εσένα και στην οικογένεια σας.Να είσαι πάντα καλά και να μη χάσεις ποτέ το δημιουργικό σου ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αληθώς Ανέστη, γλυκειά μου! Χρόνια σου πολλά! Πολύχρονη, χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά!
    Σε περιμένω, δεν το ξεχνάω!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά Λαμπρινή!!! Να περνάτε καλά, να χαίρεσαι τη φαμιλίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά κι από εμένα για την γιορτή σου αλλά και για το Πάσχα γενικότερα! Φιλιά πολλά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αληθώς Ανέστη Λαμπρινή μου με υγεία και χαρά στις ζωές όλων!

    Φιλιά,
    Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά για την γιορτή σου! Να'σαι πάντα καλά εσύ κι η οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αληθώς ο Κύριος.Χρόνια Πολλά!!!! Πολύχρονη , να χαίρεσαι το όνομά σου και την οικογένειά σου!!!!! Πάντα να περνάς καλά και να φτιάχνεις όμορφα πράγματα.!!!!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου! Καθυστέρησα λίγο τις ευχές μου αλλά λόγω των ημερών έχω δικαιολογία!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκιά μου Παμπρινή.Χρόνια Πολλά και καλά.Να χαίρεσαι το 'ονομα σου και την υπέροχη οικογένεια σου! Φιλιά πολλά κοριτσάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά, να χαίρεσαι το όνομα σου!!
    Πολύχρονη και ευτυχισμένη, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια σου πολλά!!! Ό,τι επιθυμείς!!! Αληθώς Ανέστη!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια σου Πολλά Λαμπρινή μου με Υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου, με υγεία, γεμάτα δημιουργία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή