My lovely links 1!

Πόσες φορές σας έχει τύχει να κάνετε την βόλτα σας στα φιλικά σας blogs και να είδατε μια κατασκευή που σας τρέλανε,να είδατε μια μεταμόρφωση που να σας ξεσήκωσε να την κάνετε κι εσείς,να είδατε ένα τέλειο γλυκό που να σας έτρεξαν τα σάλια ή ένα λαχταριστό φαγητό που να θέλατε να βουτήξετε στην οθόνη του υπολογιστή ή ακόμα και ένα κείμενο που να σας έκανε να γελάσετε ή να κλάψετε...!
Εγώ το παθαίνω αυτό καθημερινά με τα blogs που διαβάζω και η λίστα μου με τα αγαπημένα όλο και μεγαλώνει.Πολλές φορές θέλω να μοιραστώ αυτά που διάβασα και με ενθουσίασαν και αν μπορούσα να το φωνάξω και να ακουγόμουν,θα το έκανα!Έτσι σκέφτηκα μια φορά την εβδομάδα να τα συγκεντρώνω όλα σε μια ανάρτηση και να σας τα παρουσιάζω!
(Αν προστεθεί ένα link και ο κάτοχος είναι αρνητικός,παρακαλώ να με ενημερώσει και θα το αφαιρέσω άμεσα.)

Για να εγκαινιάσουμε τα lovely links θα ξεκινήσω με ένα συγκλονιστικό γλυκό με καταγωγή από την Γερμανία!
 Σπαγγέτι με κιμά ότι πρέπει για το καλοκαίρι!
Κατασκευές με παλιά λάστιχα από το Ανθομέλι.Ουάου!!!
Μαρμελάδα βερίκοκο φτιάχνουμε μπόλικη και για τον χειμώνα!
Παραλία σε κουτί! Χωράει?Αμεεε!
Μαγνητάκια ψυγείου εύκολα και πανέμορφα!
Αυτή η ανακαίνιση σαλονιού μου άρεσε πολύ!
Δεσποινίς ετών 39! Τι έμαθε και τι εύχεται...Να ζήσεις κορίτσι μου!
Βρώσιμη πλαστελίνη για να παίζουν τα παιδάκια χωρίς φόβο!

Κλείνω με εικόνες καλοκαιρινές από το χθεσινό μας μπάνιο στη θάλασσα σε μια διαφορετική παραλία από τις συνηθισμένες μας.Εκεί που βλέπεις τις βίλες ν' ακουμπούν την θάλασσα και να λες να,εδώ θα ήθελα να μένω,σ' αυτό το σπίτι με τα μπλε παράθυρα...

Να είσαι όλη μέρα με το μαγιό και να ανεβοκατεβαίνεις ότι ώρα θες για μια βουτιά!

Ή να ξαπλώνεις πάνω στα βότσαλα και να ξεχνιέσαι διαβάζοντας το βιβλίο σου.Πάλι καλά που δεν τις έχουν κάνει όλες ιδιωτικές και μπορούμε να απολαμβάνουμε την θάλασσα όποτε θέλουμε!

Καλή συνέχεια αγαπημένοι μου,καλές βουτιές όποτε σας δοθεί η ευκαιρία και μην ξεχάσετε να διαβάσετε τα αγαπημένα μου links της εβδομάδας που πέρασε!
Πολλά φιλιά!
Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Λαμπρούκα μου. Σ ευχαριστώ πολύ-πολύ και είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να με συμπεριλάβεις στη λίστα με τις επιλογές σου. Θέλεις συγκάτοικο στο σπίτι με τα μπλε παράθυρα; Αν ναι φτιάχνω βαλίτσα κι έρχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλορίζικη η νέα σου στήλη! Μεγάλη τιμή να είμαι μέσα! εγώ πάλι και σε μια παραγκούλα πάνω στο κύμα βολευόμουν!!! τα παιδιά θα τα έστελνα σε εσένα στο σπίτι με τα μπλε παράθυρα αχαχααχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ καλεs οι επιλογεs σου! Οσο για το σπιτι ειμαι πιο απαιτητικη. Το θελω στην ευθεια.χιχι.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία στήλη Λαμπρινή, και χρησιμότατη! Ήδη βρήκα δυο τρία posts που μου είχαν ξεφύγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή η ιδέα σου Λαμπρινή!
    Θα κάνω μια βόλτα από τις αναρτήσεις που προτείνεις, όλο και κάποια καινούρια φίλη θα βρω!
    Αμα πάρεις αυτό το "σπιτάκι" κράτα μου κι εμένα το διπλανό, έτσι για να τα λέμε... Χι,χι!
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι μου εσύ... Πολλά ευχαριστώ για τις ευχές σου και για την τιμή να είμαι μέσα στις αγαπημένες σου αναρτήσεις. Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικες. Κάθε φορά και πιο επαγγελματικες. Πιστεύω ότι το λυχνάρι του Αλαντίν υπάρχει αρκεί να το τρίψουμε. Το έγραψα και στο post μου. Άρχισε να τρίβεις με επιμονή και θα με θυμηθείς. Για τις βίλες λέω με τα μπλε παράθυρα. Πολλά φιλιά φίλη μου και στο υπόσχομαι να γράφω περισσότερο. Καλό καλοκαίρι B-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και από εμένα!! Πολύ ωραία ιδέα η στήλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Λαμπρινή! Πολύ ωραία και πρωτότυπη η ιδέα σου η στήλη με τα αγαπημένα blogs, μας μαθαίνεις και μας και άλλα blogs που ίσως να μας έχουν ξεφύγει! Εύχομαι καλό καλοκαίρι σε σένα και στην οικογένειά σου!
    Βέρα Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφιές στις φωτογραφίες σου και πολύ ζηλεύουμε εμείς που τις βλέπουμε.Καλό ξεκίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλοριζικη η καινουρια στηλη Λαμπρινη μου και ευχαριστώ που διάλεξες και την αναρτηση μου ως αγαπημένη σου!! πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Λαμπρινή!

    Τι πρωτότυπη ιδέα!
    Συγχαρητήρια, αυτό αξίζει γιατί είναι από μόνο του έμπνευση. Εύχομαι επιτυχία στην στήλη σου.

    Χαίρομαι που τα Κύματα του Δούναβη σού άρεσαν. Χωρίς δόση υπερβολής είναι έτσι όπως το περιέγραψες, μη σου ξεφύγει... να το φτιάξεις στην πρώτη ευκαιρία για γενέθλια/ γιορτή στην οικογένεια!

    Φιλιά και ευχαριστώ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι φωτογραφίες σου πανέμορφες, ανάσες δροσιάς!!
    Θα κάνω και τη βόλτα μου σε όσα προτείνεις!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφες οι επιλογές σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου αρεσε πολυ η καινουρια σου στηλη !
    Καλο καλοκαιρι- να περνας ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε νιώθω απόλυτα, πολλές φορές σκέφτηκα να κάνω μια τέτοια στήλη, αλλά δεν το τόλμησα ακόμα! Πάντως τρελαίνομαι να ανακαλύπτω καινούρια και ενδιαφέροντα ιστολόγια! Να ξέρεις ότι θα είμαι από τις πιο φανατικές της στήλης αυτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ καλή η καινούργια σου στήλη...ήδη βρήκα καινούργιους φίλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαμπρούκα μου κάνε βουτιές και για μένα!!
    Η ιδέα σου είναι πολύ καλή. Και βοηθάει να κινείτε η μπλόκο-γειτονιά καλύτερα...Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου, Λαμπρινή !! Και καλορίζικη η νέα σου στήλη!!
    Να περάσεις ένα όμορφο καλοκάιρι με πολλές βουτιές!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άααχ! Είμαι κι εγώ στα links! Κυρία μου με τιμάτε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πως δεν την είχα μυριστεί αυτή τη νέα στήλη; Ωραίο να τα βρίσκεις όλα μαζεμένα! Ευχαριστούμε που μας συμπεριέλαβες κι εμάς!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή