Φτιάξε φαναράκια-κηροπήγια από βάζα και αλάτι

Μεταμόρφωσε τα γυάλινα βαζάκια σου σε φαναράκια-κηροπήγια με χρωματιστό αλάτι. Εύκολη κατασκευή για καλοκαιρινή ή χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

Γεια χαρά! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περάσατε ένα πολύ όμορφο τριήμερο. Εγώ πέρασα ένα Σαββατοκύριακο άκρως δημιουργικό, με πολύ κέφι και καλή παρέα, πηγαίνοντας βόλτες και παρακολουθώντας εκδηλώσεις και καλοκαιρινές αποχαιρετιστήριες γιορτούλες! Αύριο είναι και η τελευταία σχολική μέρα και έχουμε πολύ χαρά οικογενειακώς!!! Τα κορίτσια βέβαια το έχουν κλείσει το σχολείο εδώ και μια εβδομάδα...Ξεκίνησαν τα μπάνια (ευτυχώς με την γιαγιά γιατί εγώ ακόμα κρυώνω...) διάβασμα καθόλου, βόλτες...μαζεμό δεν έχουν...! Έτσι λοιπόν εγώ βρήκα την ευκαιρία και έκανα τα δικά μου!
Φτιάξε φαναράκια-κηροπήγια από βάζα με αλάτι.

[~~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς - Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~~]
Πόσο πολύ μου αρέσει κάθε εποχή να διακοσμώ το σπίτι ανάλογα! Καλοκαιρινή διακόσμηση λοιπόν και φυσικά τι καλύτερο από τις καλοκαιρινές μικρές φλογίτσες που θα μας κάνουν παρέα μέσα και έξω από το σπίτι μας...!

Τα υλικά μου είναι απλά και τα έχουμε όλοι στο ντουλάπι μας.
Γυάλινα βάζα από προϊόντα που μας έχουν τελειώσει, αλάτι χονδρό, κόλλα ατλακόλ, πινέλο και χρώματα ζαχαροπλαστικής.
Χρωμάτισα το αλάτι με ότι χρώμα ήθελα ρίχνοντας μερικές σταγόνες από τα χρώματα ζαχαροπλαστικής και ανακατεύοντας πολύ καλά να πάει παντού. Για καλοκαίρι είναι υπέροχες οι αποχρώσεις του μπλε και του πράσινου.
Χρωματίζουμε το αλάτι.

Χρωματισμένο αλάτι με χρώματα ζαχαροπλαστικής.

Κάντε και πειράματα με τα χρώματα! Στο ήδη μπλε χρωματισμένο αλάτι, ρίξτε λίγο κίτρινο να πρασινίσει και μετά για να σκουρύνει ξανά μπλε και πάλι κίτρινο έτσι ώστε να δημιουργήσετε διάφορα χρώματα στις αποχρώσεις που σας αρέσουν.
Χρωματίζουμε το αλάτι.

Αυτά ήταν τα δικά μου βασικά χρώματα αλλά έφτιαξα και ένα ροζ...(δεν γινόταν χωρίς ροζ...!)
Χρωματισμένο αλάτι με χρώματα ζαχαροπλαστικής.
Πήρα το βάζο και με το πινέλο το κάλυψα ολόκληρο με ένα καλό στρώμα ατλακόλ.
Περνάμε με ατλακόλ ολόκληρο το βάζο.

Μετά το πίεσα πάνω στο αλάτι για να κολλήσει και να πάει παντού.
Ακουμπάμε το βάζο με την ατλακόλ πάνω στο αλάτι.

Περίμενα περίπου μισή ώρα και τα τίναξα απαλά για να φύγει ότι περιττό αλάτι υπήρχε. Μετά πήρα βερνίκι σε σπρέι και τα ψέκασα για να σταθεροποιηθεί όλη αυτή η διαδικασία που έκανα προηγουμένως. Περίμενα λίγο να στεγνώσει το πρώτο χέρι και τα πέρασα άλλο ένα για μεγαλύτερη σταθερότητα.
Περνάμε το βάζο με σπρέι βερνικιού.
Κόλλησα με σιλικόνη λίγο σπάγκο στο χείλος του βάζου και διάφορα κοχύλια για να διακοσμήσω τα φαναράκια μου.
Διακοσμούμε το φαναράκι-κηροπήγιο με αλάτι και κοχύλια.

Έτοιμα! Μην ξεχάσετε να βάλετε από ένα ρεσό μέσα ή κεριά ή led φωτάκια μπαταρίας. Τα έβαλα στο τζάκι και πραγματικά είναι ένα όνειρο! Τα χρώματά τους, τα κοχύλια, η λάμψη τους...Αυτή η εικόνα κοιτάζοντάς τα σου θυμίζει καλοκαίρι, θάλασσα, διακοπές. Φτιάξτε τα και θα με θυμηθείτε!

Μια ακόμα ιδέα διακόσμησης βάζων για την καλοκαιρινή σας διακόσμηση, που μπορεί κι αυτή να μεταμορφώσει τα βαζάκια σε φαναράκια-κηροπήγια είναι τα βαζάκια με γυαλάκια της θάλασσας.
Διακόσμηση βάζων με χρωματισμένο αλάτι και κοχύλια.

Φτιάξε φαναράκια κηροπήγια από βάζα και αλάτι.

Καλοκαιρινή κατασκευή με βαζάκια και χοντρό αλάτι.

Βαζάκια κηροπήγια με αλάτι και κοχύλια.

Φτιάξε φαναράκια-κηροπήγια από βάζα και χοντρό αλάτι.

Φαναράκια-κηροπήγια από βάζα και χοντρό αλάτι.

Αν σας περισσέψει χρωματισμένο αλάτι μην το πετάξετε. Έχουμε και συνέχεια! Πάρτε μια ιδέα...
Καλοκαιρινός πίνακας κατασκευή.

Δείτε τελικά πως χρησιμοποίησα το χρωματισμένο αλάτι που μου περίσσεψε φτιάχνοντας από ρολά χαρτιού υγείας, έναν καλοκαιρινό πίνακα για την διακόσμηση του τζακιού μου.

Αν έχετε πολλά βαζάκια που θέλετε να μεταμορφώσετε έχω να σας προτείνω κι άλλες ιδέες, όπως 3 διαφορετικούς τρόπους για βάψιμο γυάλινων βάζων ή μια τεχνική για να δώσετε στα γυάλινα αντικείμενα σας το εφέ του παλιού καθρέφτη και επίσης 80 διαφορετικές ιδέες διακόσμησης βάζων με διάφορα υλικά και για διάφορες χρήσεις. Όπως καταλαβαίνετε μετά από τόσες ιδέες, τα γυάλινα βαζάκια σας δεν θα πάνε χαμένα γιατί οι επιλογές που έχετε για να τα αξιοποιήσετε είναι πάρα πολλές! Σας φιλώ με αγάπη ♥


46 σχόλια

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑΑΑ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η ιδέα σου! θα την δοκιμάσω σίγουρα!!! ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφα και καλοκαιρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαμπρινη τι ομορφα που εγιναν!!! Ευχαριστουμε για τις οδηγιες θα το επιχειρησω σιγουρα! Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα!!Ειναι πολυ πολυ ομορφα!
    Πιο καλοκαιρινα δεν γίνετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα!!! ειναι πραγματικα υπεροχα! μου αρεσουν πολυ! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχα!!!Πολύ καλή ιδέα!!!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαμπρινή τα βάζα σου έγιναν τέλεια.Υπέροχα χρώματα και αναμμένα δείχνουν τέλεια!Ήθελα όμως να ρωτήσω αν το αλάτι βάφει με άλλο χρώμα π.χ. τέμπερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα και θαλασσινά! Γεια στα χέρια και στη φαντασία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά δεν παίζεσαι!!!!
    Απίστευτο μου φαινόταν όσο διάβαζα, πράγματι πολύ καλοκαιρινή και πρωτότυπη ιδέα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρα πολυ ομορφα! Ζηλεψα και επειδη εχω αρκετα βαζακια θα φτιαξω μερικα για το εξοχικο! Καλο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ πώς μ' αρέσουν αυτές οι απλές, οικολογικές κατασκευές!!! Πολύ πολύ πολύ ωραία!!! Μπράβοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΜΜΟ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πανέμορφα και πολύ καλοκαιρινά!!!
    πολύ έξυπνη ιδέα για να μην γεμίζουν τα ντουλάπια με άδεια βάζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα! Ιδικά για εξοχικό σπίτι αλλά και για το τραπέζι στο μπαλκόνι ιδανικά! Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπωπω!!! Μαγεία σκέτη!!! Ξετρελάθηκα Λαμπρινή μου! Σίγουρα θα το δοκιμάσω!
    Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτική ιδέα.Αυτό με το αλάτι ούτε που το είχα φανταστεί.Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ομορφη ιδεα,θα δοκιμασω να φτιαξω για τον κηπο φαναρακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία ιδέα!!
    Και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λαμπρινή είναι εξίσου όμορφα και σβηστά και αναμμένα!!!ΤΕΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το αλάτι δίνει την όψη θρυμματισμένης πέτρας!
    Υπέροχο αποτέλεσμα...
    Καμία σχέση με την άμμο που έχω προσπαθήσει..

    Ιδέα καταπληκτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι πρωτότυπο και όμορφο! Με αλάτι δεν έχω ξαναδεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λαμπρινή μου είσαι απίστευτη!!
    Τι υπέροχη ιδέα και τι όμορφα που δείχνουν φωτισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εξαιρετικά!Μπράβο Λαμπρούκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.ΜΑΣ ΑΝΑΨΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΗΡΟΠΗΓΙΑ!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ BACKGROUND ΖΗΛΕΨΑ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΓΩ,ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλώς σε βρήκα...
    μετά το μήνυμά σου που διάβασα... οι φλόγες αυτές γαλήνεψαν κάπως την σκέψη μου.... σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα γλυκά σου λόγια...
    θα έρχομαι συχνά!!!!!
    σε φιλώ
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τέλεια!!!ταίριαξαν απόλυτα με τον πίνακα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θεϊκά!!! Τέλεια ιδέα, άψογη εκτέλεση!
    Οι οδηγίες σου σούπερ! Ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. επεστρεψα και ειπα να σε επισκεφτωωωω!
    Τι ομορφη ιδεα ειναι αυτη!!!!ενθουσιαστικα!
    μπραβο λαμπρουκα μας!την σημειωνω ...θα την δοκιμασω!
    φιλακια πολλα και να περνας υπεεεροχαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ξετρελάθηκα με την ιδέα . Εκανα και εγώ ένα πρασινόγαλαζο μόνο που αντί για σπάγγο έβαλα ένα λεπτό λαχανί κορδονάκι (ποντικοουρά λέγεται νομίζω) και έγινε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Θα κάνω και άλλα και οπωσδήποτε ένα ροζ που μου ζήτησε η κόρη μου Σε ευχαριστούμε!!!
    Λία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλέ τι απίθανα πράγματα που βλέπω!!Κι έχω βάζα και κοχύλια για αξιοποίηση!!
    Χάρηκα που βρήκα τη σελίδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. SUPER IDEA! ΚΑΠΟΙΑ ΣΠΙΓΜΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ STYLEITCHIC.BLOGSPOT.COM AN ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να τρελλαθώ ΤΩΡΑ? Που άφησα τον άντρα μου και χάρισε ένα σωρό βάζα στην γειτόνισσα γιά τις μαρμελάδες της?! Από σήμερα τα βάζα που αδειάζουν σε κλειδωμένο ντουλάπι. Νά'σαι καλά που μοιράζεσαι τις ιδεες σου μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λαμπρούκα μου, κοίτα εδώ http://mazi-xeri-xeri.blogspot.gr/2012/10/blog-post_6.html

    Είναι φανταστικές οι δημιουργίες σου. Τυχαία σε βρήκα και χάρηκα. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είσαι μια καταπληκτική χρυσοχερα,γεμάτη ενέργεια κ εφευρετικότητα.Χαρα στο κουράγιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τέλεια γίνανε! Ότι πρέπει για το μπαλκονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πραγματικά με έχεις καταπλήξει!Είσαι υπέροχη !
    Λοιπόν,θέλω να φτιάξω χριστουγεννιάτικα βαζάκια με τα παιδάκια μου στο σχολείο!Πες μου καμιά ιδέα για να τα διακοσμήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. panemorfa einai
    xromata zaxaroplastikhs pou tha bro?
    proth mou fora einai pou tha kano kataskeyes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρώματα θα βρεις σε είδη ζαχαροπλαστικής ή ακόμα και στο σούπερ μάρκετ!

      Διαγραφή