Δέκα χρόνια μαζί!

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν πολύ δημιουργικό και γεμάτο από εκδηλώσεις και γενέθλια.Η αγαπημένη φίλη της κόρης μου της Γεωργίας έκλεισε τα 10 χρονάκια και σκέφτηκα να της κάνουμε δώρο ένα άλμπουμ γεμάτο με υπέροχες στιγμές που έχουν περάσει μαζί όλ'αυτά τα χρόνια που είναι μαζί, από τον παιδικό σταθμό,μέχρι τώρα που πηγαίνουν στην τετάρτη δημοτικού!!Μαζί στο ίδιο θρανίο,στο τένις,στ'αγγλικά,παντού και πάντα μαζί!
Η κατασκευή είναι η ίδια που σας έδειξα και στην προηγούμενη ανάρτηση,με την διαφορά ότι μέσα έχω προσθέσει μια ακόμη στρώση χαρτιού για περισσότερες φωτογραφίες.Επειδή όλα έγιναν μέχρι την τελευταία στιγμή πριν τα γενέθλια δεν το έχω διακοσμήσει και τόσο όσο θα ήθελα και οι φωτογραφίες δεν είναι και πολύ καλές.Φανταστείτε τα κορίτσια έτοιμα να μου λένε άντε βρε μαμά κάνε πιο γρήγορα,τον άντρα μου να κορνάρει από κάτω για να κατεβούν να τις πάει στα γενέθλια και εγώ ...να τραβάω φωτογραφίες...Πολύ γέλιο!!!
   










"Να τα εκατοστήσεις Τινάκι μου!Σ' αγαπάμε πολύ!!!"
Πάμε τώρα στα βραβεία!
Χαμός στην μπλογκογειτονιά από το trendy βραβείο και πολύ το χάρηκα που είδα ότι μοιράστηκε παντού,σε όλα τ'αγαπημένα ιστολόγια,αγαπημένων φίλων!
Εγώ είχα την τιμή να το παραλάβω από έξι φίλους και αυτοί είναι οι,
http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/
http://diaskeseis.blogspot.com/
http://loukos86.blogspot.com/
http://apinkdreamer.blogspot.com/
http://simonmady.blogspot.com/
http://fairytale-nadia.blogspot.com/
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια και ανταποδίδω με μια μεγάλη αγκαλιά και την αγάπη μου!!!
Το χαρίζω κι εγώ με την σειρά μου σε όλους όσους δεν το έχουν πάρει,σε όσους με διαβάζουν και τους κάνω όμορφη παρεούλα και σε όσους μας ενώνει το ίδιο συναίσθημα,την αγάπη μας δηλαδή για την δημιουργία!
Σας φιλώ γλυκά!! 


17 σχόλια

  1. υπέροχο το δώρο της Τινούλας , νάναι μια ζωή αγαπημένες οι φιλεναδες , συγχαρητήρια για το βραβείο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε τι να πω;Είσαι θησαυρός!Ό,τι πιάνεις βρε παιδί μου χρυσάφι γίνεται!Τυχερά τα κορίτσια σου που έχουν τέτοια μανούλα!!Κι ο άντρας σου το ίδιο (εε κι ας κορνάρει από κάτω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το δωράκι σου...και έξυπνο!!! Κάτι που στο μέλλον θα φέρνει όμορφες αναμνήσεις στην Τίνα. Χρόνια της πολλά!!! Μπράβο και για το βραβείο!!!! Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Πολύ Όμορφο το κουτάκι!
    Λατρεύω τις πεταλούδες!
    Σίγουρα θα το λάτρεψαν!
    Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλεια η ιδέα τοθ κουτιού-άλμπουμ,στο είπα ότι μου άρεσε πολύ και στην προηγούμενη ανάρτηση, τώρα που ντύθηκε και με κοριτσίστικη χάρη έγινε το τέλειο δώρο γεννεθλίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ....ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο δώρο και σίγουρα θα το εκτίμησαν όλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ...ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΞΑΝΑΑΑΑΑ!ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ κορίτσια για τα σχόλιά σας και είμαι πολύ χαρούμενη που ότι κάνω σας αρέσει και έχει ανταπόκριση!Αυτό με κάνει να συνεχίζω να δημιουργώ και να μοιράζομαι μαζί σας το κάθετι που φτιάχνω!!! foufoula89 που με ρωτάς αν είναι δύσκολη κατασκευή,να ξέρεις ότι είναι πανεύκολη,δεν έχει κανένα βαθμό δυσκολίας.Το μόνο που ίσως θέλει λίγο τον χρόνο του είναι το μέτρημα και το κόψιμο των χαρτιών.Υπάρχουν ειδικοί κόπτες χαρτιού που συγχρόνως μετράς και κόβεις και κάνουν την διαδικασία πανεύκολη αλλά κι εγώ δεν τον έχω.Το κάνω με τον "παραδοσιακό"τρόπο,χάρακα κ.τ.λ.Την επόμενη φορά που θα ξαναφτιάξω θα σας το δείξω βήμα-βήμα,με φωτογραφίες και οδηγίες αναλυτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα για άλλη μία φορά.Φαίνεται ότι είναι φτιαγμένο με αγάπη.Η αγάπη . . . . δεν κρύβεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι τέλειο δώρο!!!Πολύ όμορφο!!!
    Να τα εκατοστήσει η μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστω για την απαντηση περιμενω την επομενμη φορα με τισ οδηγιεσ βημα-βημα...θελω να κανω και εγω στα παιδια μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο....για ακόμη μια φορά έκανες καταπληκτική δουλειά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το όμορφο δωρακι που εφτιαξες!!!Να τα εκατοστησει η φιλεναδα της κορούλας σου και να ναι παντα κοντα η μια στην αλλη και παντα αγαπημενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαμπρινή πολύ όμορφο το δώρο σας!
    Μπράβο σου!
    Επίσης πολύ όμορφη η σχέση που εχουν τα 2 κορίτσια και εσυ φυσικά που το επιβραβεύεις και ενθαρύνεις αυτη τη φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ Χρυσοχέρα και δημιουργική μανούλα! Κάνε εσύ την δουλειά σου όπως ξέρεις κι άσε να... κορνάρουν!
    Πολύ όμορφο και πρωτότυπο Λαμπρινούλι μου,το δώρο.
    να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή