Προσκλητήριο βάφτισης


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΑΦΤΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΜΟΥ ΚΟΡΗΣ !
ΤΟ ΠΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ
ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ
ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΤΟΥΣ !!!






Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

3 σχόλια:

  1. Τα προσκλητηρια ειναι πολυ γλυκα.Οτι γινεται τελικα με αγαπη εχει το καλυτερο αποτελεσμα.Καλοσώρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλως όρισες λοιπόν , απο τα ωραιότερα προσκλητήρια κοριτσιού συγχαρητήρια σε όλες σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί όμορφη ιδέα! Μπράβο Λαμπρούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή