Γενέθλια στην παραλία

ΓΕΙΑ !!!ΕΧΕΤΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ!!ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΝΑΣ ΜΑΖΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ (ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ!)ΓΕΜΙΣΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ , ΞΕΝΙΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΠΑΙΧΝΙΔΙ!ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ 8 !!


ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ 9!
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΧΩ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑ!!




ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ!ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΈΠΙΣΚΕΥΤΗΤΕ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ . ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ...ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!


Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

6 σχόλια:

  1. ευχές απο όλους μας για πολλά και καλοίσκιωτα χρόνια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου και να είναι γερά.
    Και να γιορτάζετε έτσι όμορφα κάθε φορά.

    Πολύ ωραία η διακόσμηση στην παραλία

    Καλή σου μερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να ειναι παντα χαρουμενες οπως στις φωτογραφιες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τις χαίρεσαι τις κουκλίτσες σου!
    Να είναι πάντα γερές, χαμογελαστές, ξέγνοιστες!!!
    Πάντα τέτοια υπέροχα γενέθλια να γιορτάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές βουτιές σε όλους σας!!!
    Να χαίρεσαι τις κόρες σου, πάντα ευτυχισμένες και γερές! Απλή αλλά πανέμορφη η διακόσμηση, ό,τι πρέπει για παραλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τις ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΙς ΚΟΥΚΛΕς ΣΟΥ!!!!!!!ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή