Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση τζακιού!

Επιτέλους χειμώνιασε ε?Καιρός ήταν!!
Σήμερα είμαι όλη μέρα μες στο σπίτι και στολίζω.
Στολίζω γενικώς, το δέντρο το έχουμε στολίσει από το περασμένο Σάββατο,όμως φέτος μ' έχει πιάσει το δημιουργικό μου και το κατασκευαστικό μου και στολίζω ότι υπάρχει γύρω μου!Σήμερα λοιπόν σειρά είχε το τζάκι . Αυτό το τζάκι αν μιλούσε θα μου έλεγε: Άσε με επιτέλους στην ησυχία μου!!Είναι το μέρος το οποίο έχει υποστεί τις περισσότερες διακοσμητικές επεμβάσεις ,όχι μόνο τα Χριστούγεννα αλλά και όλες τις εποχές που το διακοσμώ κατάλληλα. Αφήστε δε τα βαψίματα που του έχω κάνει!!Υπήρξε μπορντό,κεραμιδί με σχέδια(σας είχα δείξει με τα αυτοσχέδια στένσιλ αν θυμάστε)!


Λοιπόν το τζάκι είχε την τιμητική του σήμερα και έκανα και λίγες κατασκευές πανεύκολες με υλικά που έχουμε όλοι στο σπίτι.
Έφτιαξα μπότες με πράσινη τσόχα.
Σχεδίασα τις μπότες πάνω στην τσόχα και τις έκοψα διπλές. Έραψα εξωτερικά με ασημένια κλωστή και έτσι ένωσα τα δύο φύλλα. Για την ακρίβεια δεν ήταν κλωστή αλλά ένα πολύ λεπτό κορδονάκι που χρησιμοποιούμε για να κρεμάσουμε τις μπάλες.
Με τα στένσιλ έκανα τα σχέδια στις μπότες και...
με πινέλο πέρασα την κόλλα εσωτερικά.
Έριξα από πάνω την ασημόσκονη και βγήκα στο μπαλκόνι να τα τινάξω καλά γιατί κολλάει παντού πάνω στην τσόχα και δεν βγαίνει εύκολα . Χρυσόσκονες ΠΑΝΤΟΥ!!Μέσα και έξω!




Από χαρτόνι έκοψα τ' αρχικά του ονόματος των κοριτσιών και κόλλησα κι εκεί ασημόσκονη. Τα τοποθέτησα μέσα στις μπότες κι έτσι έχει η καθεμία την δική της(και δεν έχουμε πρόβλημα!!)


Επόμενη κατασκευή ,πάλι με κόλλα , χρυσόσκονη και τα ίδια στένσιλ , αυτήν την φορά όμως σε γυάλινα δοχειά . Ξεσήκωσα σε απλό χαρτί τα σχεδιάκια,τα έκοψα αφήνοντας λίγο περιθώριο γύρω-γύρω και πάλι με πινέλο έβαλα εσωτερικά λίγη κόλλα. Χρυσόσκονη από πάνω και έτοιμο. Με τις γυάλες,κεράκια και πρασινάδα διακόσμησα το εσωτερικό του τζακιού.
Αυτά ήταν τα σημερινά μου έργα!
Σας αφήνω να δείτε με ησυχία τις φωτογραφίες που έχω τραβήξει ειδικά για εσάς και ελπίζω να σας αρέσουν.
Πείτε μου τις εντυπώσεις σας...
Περιμένω με αγωνία να διαβάσω τα σχόλιά σας!
ΦΙΛΙΆ











19 σχόλια

  1. Τέλεια ατμόσφαιρα! Μου αρέσουν οι κατασκευές που δεν απαιτούν ιδιαίτερα υλικά. Παίρνεις απλώς πράγματα που υπάρχουν στο σπίτι και τα μεταμορφώνεις. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΓΙΚΑ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ!!!!
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ...ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΙΚΟΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ Ο ΤΖΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΜΟΤΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΡ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτικά είναι...
    και του χρόνου κορίτσι μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσει πολύ που έβαλες τα αρχικά των κοριτσιών στις κάλτσες και ο τρόπος που τα διακόσμησες υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγω στο τζάκι έχω ιδιαίτερη αδυναμία, μόνο που το δικό μου είναι χρησιμοποιημένο,δεν θέλω να το εχω διακοσμητικό.Μ αρέσει τόσο η φωτιά!!!Οχι δεν είμαι πυρομανής.
    Εσυ βέβαια αντικατέστησες τη φωτιά με τα ωραία φωτοφόρ και συμφωνώ κι επαυξάνω.Είναι πολύ όμορφα, όπως κι όλη η διακόσμηση. Μπράβο Λαμπρινούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το λάτρεψα με το που το είδα το τζάκι σου!
    Καλές γιορτές και πάντα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαμπερα και υπεροχα ολα!!το τζακι μοναδικο!! και του χρονου με υγεια!!
    Καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. simonmad,αυτό μας έλειπε να είμαστε με το χέρι συνεχώς στην τσέπη και ν'αγοράζουμε!Αφού μπορούμε και μόνοι μας!!Σε φιλώ.

    Maria,σ'ευχαριστώ πολύ.Είναι πράγματι μαγική η εικόνα.Κάθομαι και το χαζεύω!!Καλό Σ/Κ.Φιλιά!

    ArtAtHome,κι εγώ θέλω να το ανάψω,λυπάμαι όμως να το χαλάσω...Θα δω!!Να'σαι καλά!

    Ρίκη Ματαλλιωτάκη,είσαι πολύ καλή,σ'ευχαριστώ!

    SpIrToKoYto, σ'ευχαριστώ πολύ.Να είμαστε καλά να ξανά στολίσουμε!!

    rena,έπρεπε να το κάνω αυτό με τ'αρχικά γιατί είχαν αρχίσει οι φαγωμάρες.Αυτή είναι η δική μου,όχι αυτή είναι δική μου κ.τ.λ.Καταλαβαίνεις...Οπότε διάλεξαν,μπήκε και το όνομα και κατοχυρώθηκαν και επίσημα!!

    ΧΑΡΑ μου,Χαρούλα μου,τα κορίτσια ξετρελάθηκαν με την διακόσμηση αλλά μετά άρχισαν:και δεν θα το ανάψουμε?Δεν θα ψήσουμε παιδάκια και κάστανα?Τι να κάνω που το λυπάμαι να το χαλάσω?Αλλά να τους χαλάσω και το χατίρι?Αφού τους αρέσει τόσο πολύ αυτή η διαδικασία...Και μένα μου αρέσει,και τα παιδάκια επίσης...Θα δούμε,προς το παρόν ας το χαρούμε λίγο έτσι!!!

    Δέσποινα,τις καλύτερες ευχές κι από μ'ένα.Σ'ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα χρωματα !!!
    καταπληκτικό τζάκι γεμάτο χρώμα και ζεστασιά.
    και υπέροχες οι κατασκευές σου με απλά υλικά αλλά πολύ εντυπωσιακές!
    καλό σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαμπρινή μου πολύ όμορφα όλα όσα έκανες.Μου αρέσει πολύ ο στολισμός στο τζάκι (δυστυχώς εγώ δεν έχω).Μου αρέσουν πάρα πολύ οι ιδέες σου.Μπράβο!!!καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και του χρόνου να είσαι καλά να ξανά φτιάξεις κι άλλα στολίδια!! Όλα είναι υπέροχα!! Οι μπότες με τα ονόματα των κοριτσιών είναι σκέτη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρινή πολύ όμορφες οι κατασκευές σου.
    οι μπότες φανταστικές...και χωράνε και μπόλικα δωράκια.
    Ολη η γωνιά στο τζάκι είναι φανταστική. Μπράβο και του χρόνου με υγεία
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι όλα τέλεια..είναι σα να βλέπω τη βιτρίνα πολύκαταστήματος. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο!!
    Μεγαλούργησες πάλι^^
    Καλή Εβδομάδα & Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα κ απλά! Απορώ γιατί πάμε όλοι κ αγοράζουμε έτοιμα πράγματα ενώ μπορούμε με απλά υλικά να τα φτιάξουμε μόνοι μας!Έχουμε κ τη χαρά της δημιουργίας! Μπράβο και πάλι!!!

    Αδαμαντία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες οι μπότες και όλα τα υπόλοιπα!! Πολύ ωραία η διακόσμησή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tα λάτρεψα!!! Είναι όλα πανέμορφα!!!! Και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή