Χριστουγεννιάτικα κεριά!

Ελάτε φέτος να φτιάξουμε μόνοι μας τα δωράκια που θα χαρίσουμε τα Χριστούγεννα ,στους αγαπημένους μας φίλους ή συγγενείς , με υλικά που όλοι μπορεί να έχουμε στο σπίτι μας!
Θα φτιάξουμε πανέμορφα και μυρωδάτα κεριά που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αυτά του εμπορίου,πιστέψτε με!!!
Μάζεψα ότι άχρηστα κεριά και λαμπάδες είχα και τα έλιωσα σε μπεν μαρι , σε χαμηλή θερμοκρασία. Όταν έλιωσαν εντελώς,έβγαλα τα φιτίλια και τα ξανά χρησιμοποίησα για τα καινούρια μου κεριά. Αφού έλιωσαν και τα κατέβασα από την φωτιά, έριξα μπόλικες σταγόνες από αιθέρια έλαια σε διάφορα αρώματα (εγώ είχα κεράσι , τριαντάφυλλο και λεβάντα αλλά σε μερικά έβαλα και άρωμα βανίλιας αυτήν που βάζουμε στα γλυκά...αλχημείες δηλαδή καταλαβαίνετε!!!)
Πήρα ότι δοχείο είχα ( γυάλινα βαζάκια από διάφορα προϊόντα που όλοι έχουμε στο ντουλάπι μας φυλαγμένα και μεταλλικά ντενεκεδάκια από τον καφέ ή τον ντοματοχυμό)και αφού έδεσα πρώτα το φιτίλι όπως βλέπετε και στην φωτογραφία , γέμισα μέχρι πάνω με το υγρό κερί.
Τα έβγαλα έξω στο κρύο και τα άφησα εκεί μια μέρα. Αυτά σταθεροποιήθηκαν αλλά στο κέντρο μου έκαναν ένα βαθούλωμα. Έλιωσα ακόμα λίγα κεριά και τα συμπλήρωσα γι' αυτό αν το κάνετε κι εσείς να το ξέρετε και ν' αφήσετε μερικά στην άκρη για συμπλήρωμα. Τα δικά μου το χρειάστηκαν όλα. Από τα ντενεκεδάκια δεν μπορούσα να αφαιρέσω το κερί,το ήξερα από την αρχή αυτό αλλά δεν είναι κι άσχημα έτσι ,όσο για τα γυάλινα,τα έβαλα το καθένα ξεχωριστά σε μια σακούλα και τα έσπαγα ένα ένα. Θα μπορούσε να μείνει και μέσα στο γυαλί αλλά σκέφτηκα ότι με την θερμότητα ίσως να υπάρχει πρόβλημα.
Η καλύτερη στιγμή ήταν αυτή της διακόσμησης!!!
Τα ντενεκεδάκια τα έβαψα με ακρυλικά χρώματα και τα στόλισα με κορδέλες,αυτοκόλλητα,χρυσόσκονες .Το ίδιο έκανα και με τα άλλα έκτος από το βάψιμο.
Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι άρωμα απίστευτο έχουν και πόσο εντυπωσιακά δείχνουν από κοντά...!
Δοκιμάστε να τα φτιάξετε και θα με θυμηθείτε
Είναι ένα υπέροχο δώρο για τις γιορτές γιατί θα είναι φτιαγμένο και από τα χεράκια σας!!
Σας αφήνω να τα δείτε όλα και ξεκινώ με το αγαπημένο μου που είναι και στα χρώματα που αγαπώ πολύ!
Ελπίζω να σας αρέσουν κι εσάς!
Σας φιλώ γλυκά!!!!
















17 σχόλια

  1. Λαμπρινή μου μεγάλη παραγωγή βλέπω :)

    Καλά είναι όλα υπέροχα. Γεια στα χέρια σου.
    Να που χρησιμεύουν τα παλια κεριά και λαμπάδες.
    Πολύ όμορφα όλα. ΜΠΡΑΒΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκανες πολύ δουλειά βρε κορίτσι μου!!!
    Μπράβο σου,πολυ προσεγμένα και το καθένα μοναδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΜΠΡΑΒΟΟΟ ΣΟΥ! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΑΤΑ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπερπαραγωγή τα κεριά σου, Λαμπρούκα μου! Χαρούμενα και γιορτινά! Θα πρέπει σίγουρα να χαρίσεις μερικά, γιατί αλλιώς θα καις μέχρι του χρόνου. Αυτά που εκανες στα βάζα, είναι πραγματικά μεγάλα. Έξυπνο το κόλπο με το σπάσιμο, αλλά το κερί δεν χαλάει??? εγώ όσες φορές έφτιαξα κεριά, τα έβαλα σε πλαστικά σέικερ, ίσια, και έβγαιναν αμέσως. εσύ όμως έφτιαξες πολλά. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω εντυπωσιαστεί είναι όλα τους ένα και ένα χαλάλι ο χρόνος που διέθεσες πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά στα χέρια σου, είναι όλα υπέροχα!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαμπρινή Συγχαρητήρια!!!
    Τι άλλο να πω... Συνεχώς μας εκπλήσεις με τις δημιουργίες σου!

    Υπέροχη ιδέα να αξιοποιήσουμε τα κεριά και τις λαμπάδες των παιδιών... και έχω μαζέψει,ουουου ένα σωρό

    Την καλημέρα μου, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΥΑΟΥΟΥ!!! ΕΊΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!! Σου εύχομαι μια υπέροχη μέρα φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ooo πολλλάαα υπέροχα κεράκια!
    Τύχεροι αυτοί που θα τα στολίσουν στο σπίτι τους
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαμπρινή είναι τόοσα πολλά!Πόσον καιρό τα δουλεύεις?:O
    Μπράβο είναι πάρα πολύ ωραία!!Κι αυτά στα τενεκεδάκια επίσης!Η διακόσμηση είναι ακόμη πιο τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες ιδέες!!!!!!!!! Πολλά κεριά είχες μαζέψει άχρηστα!!!

    Φιλιάαααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερή ιδέα, απίθανη κατασκευή!!!! Μπράβο Λαμπρινή, τρομερή ανακύκλωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές μου φίλες,συγνώμη που άργησα ν'απαντήσω στα σχόλιά σας αλλά έχω πολλές δουλειές τον τελευταίο καιρό και νιώθω πως δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα.Προσπαθώ πάντα ν'απαντώ για να μην χάνουμε την επικοινωνία που έχουμε γι'αυτό μην με παραξηγείτε!!!

    Μarion,μεγάλη παραγωγή γιατί είναι μια δουλειά που δεν γίνεται συχνά(βαριέμαι βέβαια τα ίδια και τα ίδια)γι'αυτό αφού λέρωσα που λέρωσα,είπα να τα φτιάξω όλα μαζεμένα!!Χρήσιμες οι λαμπάδες,δεν λές τίποτα.Δεν πετάμε ούτε τα φυτίλια!!!Σε φιλώ.

    ΧΑΡΑ μου,δεν είχαν πολύ δουλειά είναι η αλήθεια!Σε ένα πρωινό τα έλιωσα και την επόμενη τα στόλισα.Ε η δουλειά της διακόσμησης είναι υπέροχη,δεν το συζητώ,παιχνιδάκι!Φιλάκια!!

    ArtAtHome,σ'ευχαριστώ πολύ , καλές γιορτές και σε σ'ένα!!

    Maria,από ιδέες άλλο τίποτα!!!(χα,χα)Χαίρομαι που σου άρεσαν!Σε φιλώ!

    simonmad,με το σπάσιμο δεν έπαθαν τίποτα τα κεριά,βέβαια είχαν στεγνώσει εντελώς,αλλίως...Το σέικερ είναι μια τέλεια ιδέα και δεν την είχα σκεφτεί.Να φανταστείς έψαχνα για κάτι πλαστικό και δεν μου πήγε καθόλου το μυαλό!!Σ'ευχαριστώ και καλές γιορτές.

    Maria,να είσαι καλά,σ'ευχαριστώ πολύ.Καλά Χριστούγεννα να έχεις με υγεία και πάντα χαρές!

    Λίλα,καλές γιορτές,να χαίρεσαι την οικογένειά σου.Σ'ευχαριστώ πολύ!

    painter,να τις αξιοποιήσεις μ'αυτόν τον τρόπο και να δεις τι όμορφα που θα γίνουν.Άσε που μυρίζει όλο το σπίτι πανέμορφα!!Καλές γιορτές!

    ria,καλώς όρισες!Σ'ευχαριστώ πολύ.Σου εύχομαι καλές γιορτές!

    Chris,άρχισαν ήδη να χαρίζονται και αρέσουν πολύ!!!Καλά Χριστούγεννα να έχεις!!

    Nemecis,σ'ευχαριστώ θερμά,πολλές ευχές για τις άγιες μέρες που έρχονται!!

    Διασκέσις,όπως είπα και πιο πάνω δεν μου πήρε πολύ χρόνο,ένα πρωινό και ένα απόγευμα!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    Maria Z,πολλά κεριά και έχω κι άλλα...!Άσε που είπα και σε όλους τους δικούς μου να μου τα μαζέψουν ότι έχουν και να μου τα φέρουν!!Καλές γιορτές και πολλά φιλιά!

    Καλή μου Ανεράιδα,ανακύκλωση μέχρι και στα φυτίλια,όπως είπα και πιο πάνω!!Φυσικά έλαβα μέρος και μ'αυτήν την κατασκευή στον διαγωνισμό σου.Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα είναι και τα ντενεκεδάκια σου! Υπέροχα διακοσμημένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα κερια σου ειναι καταπληκτικά!!!!!Ενθουσιαστικα τοσο που είμαι ετοιμη να αρχησω την διμηουργία!!!
    Ν'εισαι καλα μου έφτιαξες την μερα.
    ευχαριστώ Δαφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή