Η αποκάλυψη,οι νικήτριες και μια έκπληξη!!

Κοριτσάκια μου,πριν περάσω στην αποκάλυψη και τα υπόλοιπα,έχω να σας πω ότι αυτό το παιχνίδι το ευχαριστήθηκα τόσο μα τόσο πολύ!!Το διασκέδασα,χάρηκα,γέλασα με την καρδιά μου με τα σχόλιά σας!!!Πραγματικά δεν το περίμενα ότι θα σας δυσκόλευε έστω λίγο.Και εννοώ ότι δεν περίμενα ότι θα υπήρχε και άλλη απάντηση εκτός από την πραγματική (ίσως γιατί εγώ το ήξερα) αλλά είδα ότι πολλές μπερδευτήκατε και η φωτογραφία σας θύμισε φωτιστικό,γυάλινο μπολ ακόμα και πίτσα!!!!
Ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε κι εσείς και να το διασκεδάσατε όπως κι εγώ!!

Η σωστή απάντηση.......................
ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΌΠΙΟ!!!!!

Και τώρα η έκπληξη!!
Στην προσπάθειά μου να φτιάξω αυτό το τόσο αγαπημένο,από τα παιδικά μου χρόνια,παιχνίδι,βρήκα πολλές κατασκευές,άλλες εύκολες και άλλες πιο περίπλοκες.Θα έσκαγα αν δεν έκανα όλες τις  παραλλαγές και να δοκιμάσω διάφορα υλικά,μέχρι να μάθω καλά το αντικείμενο και να πετύχω αυτό που ήθελα!!!
Το αποτέλεσμα ήταν να έχω φτιάξει μερικά καλειδοσκόπια,με διαφορετικές τεχνικές και διαφορετικά μεγέθη!
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να έχουμε τρεις νικήτριες και να χαρίσω όχι ένα αλλά τρία καλειδοσκόπια!!!(ΚΑΛΌ ???)

Η κλήρωση!!!
Με απλές διαδικασίες και πάνω απ' όλα τίμιες,έκανα την κλήρωση οπότε έχουμε τις τρεις νικήτριες!!
Πρώτη τυχερή η kiki από το http://justcreativemoments.blogspot.com/
και κερδίζει το "Εντυπωσιακό"καλειδοσκόπιο!
Δεύτερη νικήτρια η Chris από το http://chrisoscreations.blogspot.com/
και κερδίζει το "Παιδικό αλλά αξιοθαύμαστο"καλειδοσκόπιο
και τρίτη νικήτρια είναι η Zeta Mp από το  http://zetasmagicworld.blogspot.com/
και κερδίζει το "Μικρό αλλά θαυματουργό"καλειδοσκόπιο!!!
Περιμένω από τις νικήτριες να μου δώσουν τα στοιχεία τους για να τους στείλω τα δωράκια τους!
Μόλις βάλω σε μια σειρά τις φωτογραφίες και τις οδηγίες για την κατασκευή αυτού του πολύ όμορφου παιχνιδιού που σε μαγεύει και σε κάνει να ξεχνιέσαι,θα σας το παρουσιάσω.
Σας εύχομαι ένα υπέροχο Παρασευοσαββατοκύριακο!!

Φιλάκια!!

19 σχόλια

  1. ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΠΛΑΚΑ ΕΙΧΑΜΕ!
    ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΣ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΟΥ!
    Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ; ΜΠΡΑΒΟ!
    ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΝΑ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ. ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ;
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοο τέλεια!!!
    άμα σου πω ότι μου έφτιαξες τη μέρα τι θα μου πεις????
    :-)
    λατρεύω τα καλειδοσκόπια!!!!
    σου στέλνω τα στοιχεία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις τυχερές...εγώ δίστασα να απαντήσω...ακόμα και αν το έκανα θα έγραφα ότι είναι πολύφωτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το πιστεύω Λαμπρούκα μου!!!! Πρώτη φορά που κερδίζω κάτι και είμαι μέσα στην τρελή χαρά!!! Και τι κάτι...!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ! Σου στέλνω τα φιλιά μου και την απέραντη αγαπη μου! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααα τι ωραίααααααααααα!!!!!!!!! Και εγώ κ απ'ότι βλέπω και η αγαπημένη μου Κικίτσα κερδίσαμε!!! Γιούπιιιιιιιιιι!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Λαμπρούκα!! Μπορεί να κέρδισα το μικρό, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα είναι τέλειο!! :-) Μπορούμε να συνεννοηθούμε μέσω e-mail για το πως θα το πάρω έτσι; στείλε μου στο zetamp@hotmail.com!

    Φιλάκιααααααα κ πάλι ευχαριστώ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Λαμπρούκα για την φανταστική σου ιδέα και συγχαρητήρια στις τυχερές!!!!
    Διασκεδάσαμε πολύ!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και να ξαναπαίξουμε!!!! Χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις νικήτριες… μα και σε σένα φυσικά και για την κατασκευή και για το στήσιμο του παιχνιδιού!!!!!!! Πάντα τέτοια να σκαρώνεις να διασκεδάζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια το παιχνίδι σου και τα καλειδοσκόπια !!! Και εγώ φωτιστικό νόμιζα ότι ήταν!!! Περιμένουμε τις οδηγίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΟΥ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ;
    ΑΑΑΑΑΑ ΕΔΩ ΘΑ ΣΕ ΠΑΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Λαμπρινή μου για την τέλεια κατασκευή -περιμένουμε οδηγίες εννοείται- και για το παιχνίδι που σκαρφίστηκες, σαν παιδάκια δεν κάναμε;
    Συγχαριτήρια στις τυχερές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο μπράβο!!!συγχαρητήρια στις νικήτριες που παίρνουν αυτά τα ωραία δώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελικά οι περισσότερες το βρήκατε κορίτσια! μπράβο! κι εγώ το διασκέδασα πολύ Λάμπρινή μου, συγχαρητήρια στα κορίτσια που κέρδισαν και σε σένα που τα έφτιαξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στα κορίτσια και πολλά εύγε σε εσένα που καταπιάστηκες στο να φτιάξεις ένα δύσκολο αντικείμενο και τα κατάφερες!
    Τα καλειδοσκόπια ήταν το λατρεμένο παιγνίδι της κόρης μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!! Πολύ καλό το παιχνιδάκι!!!! Μάλλον θα έπρεπε να είχα κάνει αντιγραφή!!!! Φιλάκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΟΥΛΕΣ!!!! ΑΝΥΠΟΜΟΝΏ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ομορφούλι! Μπράβο στην τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!! Υπέροχο το παιχνίδι σου Λαμπρούκα, το διασκέδασα πάρα πολύ!

    Καλό μήνα!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή