Τα φτερά του παγωνιού έγιναν χριστουγεννιάτικα στολίδια!

Συνηθίζεται όταν πας επίσκεψη σ' ένα σπίτι, να πηγαίνεις με μια αγκαλιά λουλούδια.Σωστά?Σωστά!
Να πηγαίνεις με μια αγκαλιά από φτερά παγωνιού όμως?????Νόου!
Κι όμως,η φίλη μου Ιωάννα όταν ήρθε σπίτι , μου έφερε μια τεράστια "φτεροδέσμη"παγωνιού!
Τρελή είναι αυτή σου λέει,κάτι θα τα κάνει!
Ότι θα τα έκανα στεφάνι μπορεί και να το φαντάστηκε,ότι θα έκανα και κουμπαράδες...μπορεί!
Αλλά στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο...δεν νομίζω να της πέρασε απ' το μυαλό!

Εντάξει,δεν είναι και τίποτα το συγκλονιστικό,αλλά πολύ τα χάρηκα και μου αρέσουν.
Βέβαια,καθότι είναι σχεδόν πράσινα κι αυτά,λίγο ξεχωρίζουν από το δέντρο,σκέφτομαι όμως να τα βάλω κάπου αλλού όλα μαζί και θα σας τα ξανά δείξω.

Δείτε τώρα πόσο εύκολα τα έφτιαξα με λίγα υλικά όπως χάντρες,κορδέλες και κόλλα.

Χρησιμοποίησα το ίδιο το φτερό για να περάσω τις χάντρες.
Τς τς τς κάτι νύχια,θέλω μανικιούρ...και είμαι και της δουλειάς...!
Και έγινε κάπως έτσι.

Με σιλικόνη κόλλησα ένα φιογκάκι και ένα θυλάκι και έεεεετοιμο!!

Δεν έχω άλλα φτερά.Τέλος!

Σας φιλώ με αγάπη!

19 σχόλια

  1. Άμα έχει φαντασία ο άνθρωπος κάνει υπέροχα πράγματα και φαίνεται Φωτεινή μου πως εσύ έχεις μπόλικη!!!Μπράβο!!!Πανέμορφα τα στολιδάκια σου!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. E, αν είχες κι άλλα θα έλεγα πως κάνει εκτροφή παγωνιών,χιχι!!! Το στεφάνι σου το θεωρώ κορυφή. Αυτό που έφτιαξες τώρα θα μου άρεζε κι ως σκουλαρίκι! Τι λες; Φιλάκια και καληνύχτα. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρινή πολύ ωραία έγιναν τα στολίδια από φτερά παγωνιού! Πολύ πρωτότυπη ιδέα!
    Σ'ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας όλες αυτές τις όμορφες ιδέες για κάθε είδους κατασκεύη!

    Να είσαι καλά!
    Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, πολύ στυλάτα στολίδια για το δέντρο!... Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνονται με φόντο το πράσινο και είναι υπέροχα!!!!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αα πολύ καλή ιδέα! Και παρά το ότι είναι πράσινα, το ματάκι τους φαίνεται
    τέλειο πάνω στο δεντράκι!
    Καλημέρα Λαμπρινή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ.... ΘΑ ΑΡΧΙΖΑΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΦΤΕΡΑ... ΑΥΤΑ ΚΙ ΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΩΡΑΙΑ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα...Φτερα τελος!!!!!
    Παρολα αυτα ειναι πανεμορα ολα οσα εφτιαξες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά , δεν "παίζεσαι" !!!! Απίθανα έγιναν τα στολίδια σου! Η δε ιδέα είναι απλά τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα καλά, πόσα παγόνια ξεπουπουλιάστηκαν;! Χαχαχαχαχαχα... Μπορεί να μη φαίνονται πάνω στο δέντρο, αλλά οι χρωματισμοί τους είναι υπέροχοι!! Απ' ότι κατάλαβα να αναμένουμε και τις νέες περιπέτειες τους, ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ιδιαίτερα και εντυπωσιακά στολίδια. Καλό μήνα Λαμπρινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αθεόφοβη, και στολίδια για το δέντρο τα έκανες;;! χαχαχα
    Σε πειράζω, Λαμπρινή μου.....τα φτερά του παγωνιού είναι πραγματικά υπέροχα και μπορούν να στολίσουν οτιδήποτε!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εείναι φανταστικά!!!!! Μπορείς να με βοηθήσειςαπό που θα αγοράσω φτερά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω...Τα φτερά δεν τα είχα αγοράσει.Μου τα χάρισε μια φίλη την εποχή που τα παγόνια της άλλαζαν τα φτερά τους.Αν μου ξαναφέρει ίσως κάνω μια ανακοίνωση στο blog για όποιον ενδιαφέρεται να του στείλω!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Λαμπρινή!!
    Έψαχνα για την ζύμη με το αλάτι κ έπεσα πάνω σου...
    Στην δική σου εκδοχή με την σόδα, το ζυμάρι είναι για μια φόρα, δηλαδή φτιάχνω κατασκευές κ τέλος?
    Εμένα με ενδιαφέρει να το χειριστώ όπως την πλαστελίνη. Επίσης πως διατηρείται? Στο ψυγείο?
    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή