Μια βόλτα και μια κατασκευή!

Η Κυριακή που μας πέρασε ήταν και η τελευταία μέρα των αλκυονίδων.
Μια μέρα ζεστή και φωτεινή.Μύριζε Άνοιξη!
Δεν χάνουμε τέτοιες ευκαιρίες και από το πρωί την κοπανίσαμε από το σπίτι.Για που αλλού?
Για το βουνό φυσικά,με την γνωστή παρέα και την φωτογραφική αγκαλιά!
Ζάρκοοοοοοοο έλααααααα !!!


Δεν είχα ξαναφωτογραφίσει την φύση τον χειμώνα,όχι τουλάχιστον με τόσο προσοχή...
Ναι, τελικά η κάθε εποχή έχει και τις ομορφιές της,αν την κοιτάξεις πιο προσεκτικά!

Βρέθηκα μπροστά από δεκάδες μανιτάρια...τρελάθηκα από χαρά!Δεν είχα ξαναδεί τόσα πολλά μαζεμένα!

Σαν πίνακας ζωγραφικής που ξεχειλίζει από αισιοδοξία...πράσινο παντού!

Με τόσες βροχές που έκανε τις προηγούμενες μέρες ήταν φυσικό να πρασινίσει όλος ο τόπος,σαν να ήταν Άνοιξη!

Θυμάστε πόσο ξερή ήταν η φύση το Φθινόπωρο?Είχα παρακαλέσει να ρίξει και καμιά βροχούλα....Όχι μόνο έριξε...ακόμα και τώρα που σας γράφω βρέχει!
Να και κάποια μοβ λουλουδάκια που χρωματίζουν το τοπίο!

Και κάποια ακόμα που μου μοιάζουν με βολβούς...ξέρει κανείς πώς τα λένε?

Κατεβαίνοντας από το βουνό,πήγα στον μπαξέ μας!
Λάχανα...

κουνουπίδια...

και μπρόκολα!Η δροσιά πάνω στα φύλλα τους σαν μικρά διαμάντια!!!

Να και μια ανατριχιαστική και μαλλιαρή κάμπια...

Και μια σφηκοφωλιά!

Σε μια βόλτα σαν κι αυτήν δεν γίνεται να γυρίσεις σπίτι χωρίς λάφυρα...
Η μικρή μου βοηθός, μου μάζεψε βρύα που ξέρει πως μ' αρέσουν!

Έτσι λοιπόν,πήρα μια πιατέλα και έβαλα στην μέση ένα πράσινο βαζάκι με χώμα και μανιταράκια.

Έβαλα τα βρύα γύρω-γύρω και ρεσό για να τ'ανάβουμε το βράδυ.

Απλή διακόσμηση,βουνίσια,δροσερή και πράσινη...

Κοιτάζω όλες τις φωτογραφίες και σκέφτομαι ότι μάλλον έπρεπε να δώσω άλλο τίτλο...
"Μια πράσινη ανάρτηση" ή "Πράσινο,το χρώμα της αισιοδοξίας"!
Κρατήστε όποια σας αρέσει...εγώ κρατώ την τελευταία!!
Πολλά φιλιά!!

20 σχόλια

  1. Η σύνθεση έγινε πολύ όμορφη...... υπέροχο το χειμωνιάτικο τοπίο,
    εξάλλου εγώ αγαπώ τον χειμώνα.
    Εντυπωσιάστηκα από τα μανιτάρια, άραγε να τρώγονται ?
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου, όποιο τίτλο και να δώσεις στην ανάρτηση σου, οι εικόνες σου είναι μία και μία! Υπέροχες!!! Να, έτσι να έκανα το χέρι μου, θα το έπιανα το λαχανάκι :) Η βουνίσια διακόσμηση φωτισμένη είναι όνειρο! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράσινη και βουνίσια ομορφιά και μυρωδιά , όλες είναι όμορφες
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία που μας μεταφέρεις την ομορφιά της φύσης με τις φωτογραφίες σου !!!!!
    Έχει άλλη ομορφιά ο Χειμώνας και το βουνό, πραγματικά ηρεμεί ο νους με τόσο πράσινο !!!
    Να είσαι πάντα καλά να κάνεις τόσο όμορφους περιπάτους !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα Λαμπρινη μου!!! Υπεροχη η βολτα στο βουνο και ακομα ποιο υπεροχη η κατασκευη σου!!! Ειναι ευλογια που ζης σε ενα τοσο ομορφο μερος που συνδιαζει βουνο και θαλασσα!!!Εχω ερθη εκει σε καποιες διακοπες μου και ξερω ποσο ομορφα ειναι!!! Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες εικόνες. Η σύνθεση πολύ όμορφη. Τέλικα όλες οι εποχές του έτους είναι όμορφες. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο τέλειος συνδυασμός να μένεις κοντά σε βουνό και θάλασσα, πόσο σε ζηλεύω !!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου εξ ίσου υπέροχη και η κατασκευή σου Λαμπρινή μου !!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φοβερή η σύνθεση.. αλλά και οι φωτογραφίες!! καλή σου μέρα Λαμπρινή μου!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Λαμπρινή μου! Ερχεται η άνοιξη....το νιώθω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Λαμπρινή,
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου στην όμορφη βόλτα σας!
    Τα βρύα βολεύτηκαν πανέμορφα στο σαλόνι σου και τα απογείωσες με τα ρεσώ...
    Εύχομαι κι άλλες βόλτες...πράσινες και βουνίσιες!!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!! Πολύ μου άρεσαν τα μανιτάρια και η κάμπια, την οποία βρίσκω πολύ όμορφη & όχι ανατριχιαστική! Και επιτέλους, χαίρομαι που βρίσκω κι άλλο άνθρωπο με αγάπη στα βρύα!! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι πολύ τυχερή που μένεις δίπλα στη φύση κι έχεις την ευκαιρία για τέτοιες εξορμήσεις! Οι βολβοί που ψάχνεις λέγονται μουσκάρια. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική βόλτα μας πήγες.Φύση και σκύλος!Δεν θέλω κάτι άλλο....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πανέμορφες φωτογραφίες!! Λατρεύω μανιτάρια...η κατασκευή σου υπέροχη!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταλήγω πως οι αναρτήσεις γίνονται ασύγκριτα πιο ενδιαφέρουσες όταν τις εμπλουτίζουμε με φωτογραφίες..
    Φιλιά Λαμπρινή μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι φωτογραφίες σου πραγματικά υπέροχες!!! Αυτό όμως που μου έμεινε στο μάτι ειναι αυτή η μουτσούνα... Μιλάμε για μουτσούνα για πολύ ζούλιγμα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία ανάρτηση γεμάτη από καθαρό αέρα και τις μυρωδιές της φύσης... αχ πόσο σε ζηλεύω... εγώ είμαι παιδί της πόλης και ο σύζυγος που κατάγεται από επαρχία (Πύργος Διρού Λακωνίας) είναι πολύ μακριά για εξορμήσεις τους Σαβατοκύριακου ... Βγάζε φωτογραφίες όποτε μπορείς για να μας ταξιδεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφη ανάρτηση!!!!!!!!!!!!!!! τι τυχερή που είσαι που ζεις μακρυά από τις τσιμεντουπόλεις και μπορείς να απολαμβάνεις την φύση!!!!!!!!!! Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές και η κατασκευή σου τέλεια!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλησπερα !!! πανε στο μπλοκ μου σου εχω ΒΡΑΒΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έδωσες την ευκαιρία να απολαύσω την ανάρτησή σου!!
    Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές...δυστυχώς δεν ξέρω πως λένε τους βολβούς, αλλά και χωρίς όνομα μου άρεσαν πολύ...η σύνθεση που έκανες με τα βρύα είναι πάρα πολύ όμορφη!!
    Καλά για τα μανιτάρια δεν έχω λόγια...λατρεύω να τα βλέπω, αλλά και να τα φωτογραφίζω...δεν είναι σαν να ανακαλύπτεις κι έναν θησαυρό όταν τα βλέπεις?...
    Θα προτιμήσω κι εγώ νομίζω τον τίτλο "Πράσινο, το χρώμα της αισιοδοξίας"...
    Να είσαι καλά να κάνεις όμορφες βόλτες...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή