Τούρτα σοκολάτα.

Πάνω που μόλις είχαν τελειώσει τα σχολεία και είχαμε μπροστά μας ένα ολόκληρο καλοκαίρι,με διάθεση ανάλαφρη και χαρούμενη για ξένοιαστες καλοκαιρινές διακοπές...όλα άλλαξαν...
Μέσα σε όλα και σε σκέψεις μπερδεμένες,άλλαξε και η διάθεση και το κέφι μου για blogging...έτσι χάθηκα.Ήμουν και δεν ήμουν εδώ...Πολλές οι εξελίξεις και πρωτόγνωρες οι καταστάσεις που ζήσαμε και ζούμε... Όμως,μετά το πρώτο σοκ και την συνειδητοποίηση της καινούριας κατάστασης,θέλω να κάνω ένα διάλειμμα και να επιστρέψω σε πράγματα που αγαπώ.
Εκεί,σ' εκείνο το σημείο που "πάγωσε"ο χρόνος,είχα φτιάξει μια τούρτα σοκολάτα γιατί είχαμε πολλούς λόγους για να γιορτάσουμε και να χαρούμε.

Όχι,δεν είχαμε γενέθλια(ποιος είπε ότι οι τούρτες είναι μόνο για τα γενέθλια?)είχαμε όμως χαρά γιατί οι κόποι μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς είχαν αποδώσει με τον καλύτερο τρόπο!
Τα κορίτσια μου πέρασαν τις τάξεις τους με πολύ καλές βαθμολογίες,η μεγάλη μου κόρη πήρε το lower επίσης με καλή βαθμολογία και δύο ανιψιές μου πέρασαν στις πανελλήνιες εξετάσεις πετυχαίνοντας τον στόχο τους!Αυτές οι επιτυχίες πρέπει να γιορτάζονται και μια τούρτα σοκολατίνα ήταν η καλύτερη επιλογή!

Την συνταγή για το παντεσπάνι σας την έχω δώσει παλιότερα εδώ,έκανα όμως κάποιες μικρές αλλαγές και σας την δίνω ξανά λίγο πιο βελτιωμένη.
(Αυτό δεν σημαίνει ότι υστερεί σε τίποτα από την προηγούμενη!)

Υλικά:
1 φλυτζάνι κακάο
2 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 φλυτζάνια ζάχαρη
2 κ.γ.σόδα
1 κ.γ.μπέικιν πάουντερ
1 κ.γ. αλάτι
2 βανίλιες
2 αυγά
1 φλυτζάνι ξινόγαλα(βάζω στο γάλα μια κουταλιά λευκό ξύδι και το αφήνω 5 λεπτά)
1 φλυτζάνι ζεστό νερό
1/2 φλυτζάνι λιωμένη φυτίνη

Εκτέλεση:
Κοσκινίζουμε όλα τα στερεά υλικά σ' ένα μεγάλο μπολ και τα ανακατεύουμε καλά.
Στο ίδιο μπολ ρίχνουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε με το μίξερ για λίγο μέχρι να έχουμε ένα υγρό ομοιόμορφο μείγμα.Θα δείτε ότι είναι αρκετά υγρό αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα.
Ψήνουμε στους 190 βαθμούς για 40' περίπου ή μέχρι να βγαίνει από το παντεσπάνι καθαρή μια οδοντογλυφίδα.Αφού κρυώσει εντελώς,το κόβουμε σε δύο ίσα μέρη.

Για την βουτυρόκρεμα σοκολάτας θα χρειαστούμε:
1 Βιτάμ(σε θερμοκρασία δωματίου)
3-4 φλυτζάνια ζάχαρη άχνη
1/2 φλυτζάνι κακάο
4-5 κουταλιές κρέμα γάλακτος ή γάλα
λίγο αλάτι και 1 βανίλια

Εκτέλεση:
Χτυπάμε μόνο του το βούτυρο για 2 λεπτά.Προσθέτουμε σταδιακά την ζάχαρη άχνη και χτυπάμε για άλλα 2 λεπτά.Συνεχίζουμε με το κακάο και τα υπόλοιπα υλικά χτυπώντας συνεχώς άλλα 5 λεπτά μέχρι να έχουμε μια αφράτη και στητή κρέμα.
Καλύτερα να ετοιμάσουμε μια μέρα πριν την τούρτα και να την φυλάξουμε στο ψυγείο μέχρι την επόμενη που θα την κόψουμε.Το κάνω πάντα αυτό με τις τούρτες γιατί δένουν τα παντεσπάνι με τις κρέμες,παγώνουν και κόβονται πολύ καλύτερα τα κομμάτια.

Είναι το μόνο παντεσπάνι που δεν το σιροπιάζω ποτέ.
Είναι τόσο μαλακό και ζουμερό που δεν χρειάζεται!

Αν σας αρέσουν οι σοκολατένιες τούρτες αυτή θα γίνει η αγαπημένη σας!

Δεν σας έπεισα ακόμα?
Μήπως να σας φέρω λίγο πιο κοντά στην κομματάρα που έκοψα και να σας κεράσω την πρώτη κουταλιά?

Μια ίδια τούρτα ετοιμάζω και σήμερα γιατί η Αγγελίνα μου αύριο έχει γενέθλια και μου την ζήτησε!
Θα σας την δείξω σύντομα σε νέα ανάρτηση με μια πολύ εύκολη και γρήγορη διακόσμηση.
Όσοι με παρακολουθείτε στο facebook και στο instagram θα την δείτε νωρίτερα!

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.
Ας είναι ήρεμο,ξεκούραστο,χαρούμενο και δροσερό!
Θα επανέλθω!Σας φιλώ♥


11 σχόλια

  1. Μόλις ξάπλωσα, μετά το μεσημεριανό φαγητό και άνοιξα τον υπολογιστή μου. Τι το ήθελα?! Έπεσα πάνω σε τούτη τη σοκολατένια ανάρτηση που μου έτρεξαν τα σάλια μέχρι κάτω...μμμμμ να είχα ένα κομματάκι! Φιλιά Λαμπρινή μου, να γιορτάζετε πάντα την κάθε στιγμή της ζωής σας! Καλό καλοκαίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχην τα θερμα μου συγχαρητηρια!!!! καλη προοδο και εις ανωτερα :)

    κατα δευτερον...αυτη η φωτο με το κομματι της τουρτας...ειναι σα να λεει...eat me eat me...ε και τι να κανω η γυναικα, θα της κανω το χατηρι! παω για υλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι θεά ξαδερφούλα μου απίστευτη τούρτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΜΜ ΜΜΜ! !!!
    Τι μας κάνεις τώρα;
    Σκέτος πειρασμός.
    Να είσαι καλά και να φτιάχνεις τόσο ωραία πράγματα για την οικογένεια σου.
    Όσο για όλα τα άλλα, θα τα καταφέρουμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πωπω τι μου εκανες βραδιατικα!!!! αυριο με βλεπω να τη φτιαχνω!!! τι ομορφη που την στολισες κ την εστησες αλλα κ εκπληκτικες φωτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω...κολάστηκα...ωραία ήταν με τη διακόσμηση, αλλά τώρα που τη βλέπω "γυμνή" είναι άλλο πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ερωτηση? αυτή μπορείς να την τυλίξεις όπως έκανες με την τούρτα frozen? η θα σπάει? φαινεται λαχταριστή μιαμ μιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ δεν ξέρω αυτό που με ρωτάς γιατί δεν το έχω δοκιμάσει!Νομίζω όμως πως ναι ,θα μπορούσε να γίνει.Να σπάσει αποκλείεται γιατί είναι πολύ μαλακό και αφράτο.Σίγουρα θα θέλει κόψιμο μετά από πολλές ώρες για να κρυώσει εντελώς και να σκληρύνει λίγο.Και βέβαια να μπει σε μεγάλο ταψί για να απλώσει επειδή φουσκώνει αρκετά.Μου έδωσες ιδέα για την επόμενη φορά!Αν το δοκιμάσεις πρώτη να μου πεις!

      Διαγραφή
  8. καλημέρα. Αν αντικαταστήσω τη φυτίνη με βούτυρο ή σπορέλαιο θα έχω άραγε το ίδιο αποτέλεσμα? ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,μπορείς να το αντικαταστήσεις με σπορέλαιο καλύτερα.Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή