Παπουτσοθήκη makeover.

Αυτή η παπουτσοθήκη έχει μεταμορφωθεί άλλη μια φορά,δεν έχει παράπονο!
Δείτε εδώ πως την είχα βάψει και ζωγραφίσει παλιότερα για να ταιριάζει τότε στο δωμάτιο των μεγαλύτερων κοριτσιών.Μετά τα κορίτσια μεγάλωσαν και οι πεταλούδες πέταξαν για το δωμάτιο της Στέφης,μέχρι που ξεκίνησε η μεταμόρφωση του δωματίου της και οι πεταλούδες πέταξαν δια παντός!Έτσι άλλαξε χρώμα,άλλαξε ύφος,άλλαξε και στυλ.Έγινε πιο απλή,πιο φωτεινή,πιο minimal,όπως και το καινούριο υπνοδωμάτιο της Στεφανίας.

Το βάψιμο έγινε με την γνωστή μπογιά κιμωλία που σας είχα δείξει εδώ.
Χρησιμοποίησα το ίδιο πλαστικό χρώμα που έβαψα τους τοίχους και με 2 χέρια πέρασμα ήμουν εντελώς ικανοποιημένη.(Δείτε εδώ το χρώμα και το βάψιμο των τοίχων).
Δεν την πέρασα με κανένα κερί,ούτε σκούρο,ούτε διάφανο γιατί ήθελα να έχει ματ όψη.
Επίσης τα πλαϊνά τα άφησα στο χρώμα του ξύλου γιατί ταιριάζει με τα υπόλοιπα έπιπλα.
Οκ λοιπόν,η παπουτσοθήκη βάφτηκε.Τσαχπινιά δεν θα κάνουμε?
Εννοείται πως θα κάνουμε και με ένα μόνο υλικό!
Με μια μαύρη φαρδιά αυτοκόλλητη μονωτική ταινία.
Το πάχος της ταινίας με βοήθησε πολύ να κόψω μεγάλα τρίγωνα.Αν σας αρέσει η ιδέα ίσως θέλετε να την υλοποιήσετε και με μικρότερο πάχος ταινίας βγάζοντας όμως μικρότερα τρίγωνα.

Μπορείτε επίσης να κόψετε τετραγωνάκια ή μικρά ορθογώνια,ότι σας αρέσει.
Διακοσμούμε όπως θέλουμε.Εγώ κόλλησα τα τρίγωνα με ένα συγκεκριμένο μοτίβο,οι επιλογές όμως είναι άπειρες,φαντασία να υπάρχει!

Δεν υπάρχει φόβος να ξεκολλήσουν εύκολα αρκεί να είστε αποφασιστικοί την ώρα που θα τα κολλάτε και να ξέρετε που θα μπουν από την αρχή.Με το κόλλα-ξεκόλλα οι ταινίες χάνουν την κολλητική τους ιδιότητα.Μια καλή ιδέα είναι να παίξετε με τα σχέδια σ' ένα χαρτί και μετά να μεταφέρετε την ιδέα σας στην επιφάνεια που θέλετε να διακοσμήσετε.
Ακόμα θέλω να σας πω ότι υπάρχουν μονωτικές ταινίες σε διάφορα χρώματα.Ακόμα και σε χρυσό ή ασημί,κόκκινο,κίτρινο,άσπρο.Διαλέξτε το δικό σας χρώμα και σχήμα και δημιουργήστε!

Έτσι απλά,μεταμορφώθηκε για άλλη μια φορά αυτό το μικρό και χρήσιμο επιπλάκι!
Ταίριαξε τόσο όμορφα και αρμονικά και ενίσχυσε κι αυτό με τον τρόπο του το στυλ του δωματίου της Στεφανίας,που σιγά σιγά σας αποκαλύπτεται!

Κρατήστε αυτήν την ιδέα με την μονωτική ταινία...Θα την δούμε ξανά στην συνέχεια σε επόμενη ανάρτηση!

Με βλέπω να φτάνουν τα Χριστούγεννα και να μην έχω τελειώσει με το υπνοδωμάτιο της Στέφης...
Και έχουμε πολλά χριστουγεννιάτικα να φτιάξουμε και φέτος!

Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε ♥

15 σχόλια

  1. Λαμπρινή δεν έρχεσαι να μου δώσεις ένα χεράκι που θέλω να φτιάξω και το δικό μου το σπίτι ;;; Σε ζηλεύω απίστευτα που πιάνουν τα χέρια σου και κάνεις θαύματα με το τίποτα! Τέλεια έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφη εγινε.. νεανικη και μινιμαλ!! μπραβο Λαμπρινη μου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ μου αρέσει! πάρα πολύ όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ταινία πάνω στο έπιπλο. Θέλω κ εγώ να δοκιμάσω την μπογιά με το ανθρακικό ασβέστιο σε ένα κομοδίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη έγινε η παπουτσοθήκη! Αλλά και το δωμάτιο καταπληκτικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ιδέα , Λαμπρινή μου, δε θα το μάντευα με τίποτα το υλικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το άγγιγμά σου είναι μαγικό!!! Μπράβο Λαμπρινή μου!!! Έγινε πολύ ωραία και απέκτησε τόσο χρώμα όσο χρειάζεται! Ότι καλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία ιδέα, ήρθε κι έδεσε με την υπόλοιπη διακόσμηση. Εγώ νόμιζα πάλι ότι οι μονωτικές ταινίες βγαίνουν μόνο σε κόκκινο, κίτρινο, μπλε...., όπως τα καλώδια. Πρέπει να είναι ωραίο υλικό για χειροτεχνίες γενικά, περιμένω να δω τι άλλο έχεις κατά νου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία μεταμόρφωση!!! Πως περνούν τα χρόνια ....Μεγαλωσε η κορουλα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη, κοριτσίστικη παπουτσοθήκη είναι αυτή? Έγινε πολύ καλή Λαμπρινή μου, γεια στα χεράκια σου! Να σου πω την αλήθεια, δεν θα μπορούσα να σκεφτώ ότι με ένα τέτοιο υλικό (όπως η μονωτική ταινία), γίνονται τέτοια "θαύματα"! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απλη, λιτη και ομορφη! και ταιριαξε απολυτα και με τα καδρακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάθε μέρα έχω απέναντι μου μια αηδία παππουτσοθήκη και θέλω δεν θέλω το μάτι μου πέφτει εκεί....Λαμπρινή μου Σαγαπώ μόλις βρήκες χώρο για τις γόβες μου γιατί θα την πετούσα την άτιμη που θα μου πήγαινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρούκα, φοβερή η ιδέα της ταινίας σαν διακοσμητικό. Τι να πω, "κατεβάζει" το μυαλό σου, παιδί μου.
    Έχω πάρει μια μεγάλη δόση γεύσης του δωματίου και είμαι σίγουρη πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πανέμορφο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή