Διακόσμηση τοίχου με κλαδιά και πουλάκια από πηλό

Φτιάξε πουλάκια από πηλό πάνω σε κλαδιά για να διακοσμήσεις το σπίτι σου-εύκολη κατασκευή.

Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας του πηλού μου φαίνεται μιας και στην προηγούμενη ανάρτηση πάλι με τον πηλό ασχολήθηκα και σας έδειξα την βοηθητική βάση για τα λουλούδια του ανθοδοχείου.
Μου έμεινε αρκετός πηλός και επίσης είχα αγοράσει και μαύρο γιατί μου άρεσε η ιδέα να φτιάξω και πραγματάκια μ 'αυτό το χρώμα. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να γεμίσω έναν τοίχο που είχα άδειο και να φτιάξω πουλάκια πάνω σε κλαδιά. Μια πανεύκολη κατασκευή, πολύ διασκεδαστική και μια διακοσμητική ιδέα για τον τοίχο, χωρίς πολλά έξοδα!
Πουλάκια από πηλό πάνω σε κλαδιά για διακόσμηση τοίχου.

[~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς-Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~] 

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να δώσω στον πηλό το σχήμα του πουλιού.Μη ρωτήσετε τι πουλάκια έφτιαξα, δεν ξέρω πως τα λένε!!!Με μόνο τρία βήματα θα δώσουμε το σχήμα και έχω ετοιμάσει ένα κολάζ που θα σας βοηθήσει αρκετά.
Φτιάξε πουλάκια από πηλό.

Ο πηλός από την συσκευασία του δείχνει εύπλαστος και μαλακός. Είναι αρκετά αλλά όταν τον πιάσετε στα χέρια σας και αρχίσετε το πλάσιμο θα δείτε ότι σιγά σιγά αρχίζει να στεγνώνει και να κάνει ρωγμές ή σπασίματα. Μη φοβηθείτε να βρέξετε λίγο τα χέρια σας και να συνεχίσετε το πλάσιμο.Θα δείτε μεγάλη διαφορά και αμέσως να λειαίνονται όλες αυτές οι λεπτομέρειες που χαλάνε την εικόνα του σχήματος.
Διακόσμηση τοίχου με κλαδιά και πουλάκια.

Πριν αφήσετε τα πουλάκια να στεγνώσουν,περάστε ένα μικρό κομμάτι σύρμα στο κάτω μέρος του. Να μπαίνει από μια πλευρά και να βγαίνει στην άλλη.Αυτό θα μας βοηθήσει αργότερα να τα στερεώσουμε πάνω στα κλαδιά.
Διακόσμηση τοίχου με κλαδιά.

Έτσι θα τα αφήσετε να στεγνώσουν μια ολόκληρη μέρα.
Εντωμεταξύ μαζέψτε ότι κλαδάκια σας αρέσουν, άμα θέλετε μπορείτε και να τα βάψετε ή να τα γυαλίσετε με λίγο βερνίκι (εγώ δεν έκανα τίποτα από αυτά) και στερεώστε το ένα πάνω στο άλλο με μια μικρή απόσταση μεταξύ τους, με σύρμα ή με σπάγκο-κορδόνι, ότι έχετε.
Κλαδιά διακόσμηση στον τοίχο.

Μια ακόμα μικρή λεπτομέρεια για να δώσετε λίγο χρώμα, είναι να τυλίξετε σε μερικά σημεία διάφορα χρώματα κορδόνια και να τα στερεώσετε με λίγη σιλικόνη. Έτσι για την ομορφιά!
Επιλέξτε τα χρώματα ανάλογα με αυτά που σας αρέσουν και σας ταιριάζουν. Εγώ προτίμησα τα γήινα γιατί η κατασκευή μου θυμίζει και λίγο Φθινόπωρο εδώ που τα λέμε! Και τώρα που το σκέφτομαι, θα κολλήσω και μερικά αποξηραμένα φύλλα!
Διακόσμηση με κλαδιά και πουλάκια.

Μάλλον είναι και η πρώτη φθινοπωρινή μου ανάρτηση και ελπίζω να μην μείνω μόνο σε αυτήν! Βέβαια έχω μπροστά μου ένα πρόγραμμα μέχρι το τέλος της εβδομάδας που η ζάχαρη και το βούτυρο θα είναι τα βασικά μου υλικά αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένη με αυτό γιατί θα φτιάξω μια τούρτα όνειρο!Εννοείτε ότι θα σας δείξω τα πάντα!
Φτιάξε πουλάκια από πηλό για διακόσμηση στον τοίχο.

Προς το παρόν έχω ενθουσιαστεί με την σημερινή κατασκευή που σας έδειξα γιατί σε πολύ λίγο χρόνο είχα ετοιμάσει ένα διακοσμητικό για τον τοίχο μου που ήταν άδειος και με υλικά εύκολα και οικονομικά!
Διακόσμηση τοίχου με κλαδιά και πουλάκια από πηλό.

Μια ακόμα ιδέα είναι να πάρετε μόνο λευκό πηλό και να βάψετε τα πουλάκια σας ότι χρώμα σας αρέσει. Αν σας ρωτήσουν τι πουλάκια είναι αυτά, θα πείτε εξωτικά, δεν υπάρχουν στην Ελλάδα κι έτσι θα έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!!!
Πως να φτιάξεις πουλάκια από πηλό σε κλαδιά για διακόσμηση.

Ας το δούμε και ολόκληρο να κρέμεται στον τοίχο! Τα αποξηραμένα φύλλα δεν τα γλυτώνει τελικά!
Πουλάκια σε κλαδιά για διακόσμηση.

Παλιότερα είχα φτιάξει ακόμα μια κατασκευή με κλαδιά για διακόσμηση τοίχων, κολλημένα πάνω σε χονδρά χαρτόνια και με λουλουδάκια από χαρτί. Δες κι αυτήν την ιδέα διακόσμησης γιατί μπορεί να σου αρέσει και να σου φανεί χρήσιμη!
Φτιάξε πουλάκια από πηλό για διακόσμηση σπιτιού.

Δεν θα αργήσουμε να τα ξαναπούμε γι΄αυτό μη φύγει κανείς!
Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά!Σας φιλώ ♥


18 σχόλια

  1. Υπεροχα Λαμπρινούλα μου, υπέροχα, τα λάτρεψα!!!
    Να ρωτήσω μονο, έχει σκούρο πηλό ή εσυ τον χρωμάτισες;
    Φιλιά φθινοπωρινα και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νίκη μου,υπάρχει και σε μαύρο χρώμα και μόλις τον είδα...καταλαβαίνεις!
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά υπέροχα!!!! και πολύ χαριτωμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου φτιάξε με τα κορίτισια σου!Είναι πανεύκολα!!

      Διαγραφή
  4. Παρά πολύ ωραία τα πουλάκια από πηλό.
    Θα το δοκιμάσω .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα είναι, πολύ ωραία ιδέα. Αν βάλεις και φύλλα θα είναι ακόμα καλύτερο!!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,θα βάλω φύλλα τώρα που μπήκε για τα καλά το Φθινόπωρο θα βγω στην εξοχή να μαζέψω διάφορα!!!Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Μπορεί να μην ξέρουμε τι πουλιά είναι αλλά είναι τόσο χαριτωμένα και σίγουρα με την σύνθεση με τα κλαδιά θα τραβάνε το μάτι στον χώρο! Well done Λαμπρινή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να πάω να μαζέψω φύλλα να κολλήσω και θα γίνει ακόμα πιο έντονο γιατί μου μοιάζει λίγο γυμνό!Όσο για τα πουλάκια ,όποιος βάλει την φαντασία του να δουλέψει κάτι θα σκεφτεί ότι είναι!!χαχαχα
      Πολλά φιλιά Χριστίνα μου και καλό μήνα!!♥

      Διαγραφή
  7. Τον σκουρο πηλο που τον προμηθευτηκατε; Ειναι υπεροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον βρήκα σε βιβλιοπωλείο και υπάρχει στο κλασικό χρώμα του πηλού το καφέ,σε λευκό και μαύρο!Ευχαριστώ για το σχόλιο Ευτυχία!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ καλή η ιδέα αυτή για διακόσμηση. Τα πουλάκια ειναι λες και ταεχει κόψη καποιο μηχάνημα κοπης laser και εχουν βγει τοσο καλοσχηματισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή