Φτιάξε μόνος σου τσαντάκι Boho

 Οδηγίες για να φτιάξεις μόνος σου ένα τσαντάκι σε στυλ Boho ανακυκλώνοντας τις παλιές σου τσάντες.

Πολλές φορές αναρωτιόμαστε αν μπορούμε να δημιουργήσουμε μόνοι μας κάτι που μας αρέσει. Εμένα μου συμβαίνει αρκετά συχνά γι' αυτό και με έχετε δει όλα αυτά τα χρόνια να πειραματίζομαι σε διάφορα είδη και με διάφορες τεχνικές.Ένα από τα πράγματα λοιπόν που είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι η απορία μου αν μπορώ να φτιάξω μόνη μου τσάντες ή τσαντάκια.Σκεφτόμουν την ραπτομηχανή την έχω,γνώσεις δεν έχω,υλικά δεν έχω, όμως την περιέργεια να δω αν μπορώ να τα καταφέρω την έχω και με το παραπάνω, οπότε?Τι μένει?Να δοκιμάσω κι ότι βγει!
Και να τι βγήκε!

Οδηγίες για να φτιάξεις μόνος σου ένα τσαντάκι ανακυκλώνοντας παλιές τσάντες.

Δεν είναι βέβαια ένα οποιοδήποτε τσαντάκι!Είναι ένα Boho τσαντάκι με τα όλα του!Με ένα ύφασμα (θα σας πω παρακάτω) που μου ταιριάζει απόλυτα με αυτό το στυλ που ήθελα να πετύχω γιατί είναι με έντονα χρώματα και σχήματα,με λουράκι για να κρεμάει στον ώμο,με κρόσια και φερμουάρ για κλείσιμο αλλά και μέσα με κρυφό τσεπάκι!Εντάξει,τι άλλο να θέλει κανείς από ένα τσαντάκι Boho!!!
Πριν πάμε να σας δείξω πως το έφτιαξα και αν αγαπάτε αυτό το στυλ,σας έχω καλά νέα γιατί αυτή η εβδομάδα θα είναι πολύ ξεχωριστή!Το θέμα των Creative bloggers είναι το Boho style και έχετε να δείτε και να πάρετε πολλές Bohikes ιδέες από όλες τις δημιουργικές γυναίκες bloggers της ομάδας!
Να μείνετε συντονισμένοι!
creative bloggers boho style

Όπως σας είπα λοιπόν και παραπάνω,υλικά δεν είχα για να δοκιμάσω την τύχη μου στις τσάντες.Είχα όμως μια διαφημιστική τσάντα, που μπροστά είχε αυτό το πολύ όμορφο ύφασμα και από πίσω σκέτη δερματίνη με το λογότυπο φυσικά του καταστήματος.
Τσάντα boho

Τότε πήγα στην ντουλάπα μου και έψαξα να βρω κάποιες χαλασμένες και αχρησιμοποίητες για χρόνια τσάντες.Εκείνες μου έδωσαν τα υπόλοιπα υλικά που χρειαζόμουν που ήταν φερμουάρ, λουράκι, κρικάκια, γάντζους, κομμάτια δερματίνης και έτοιμη φόδρα με τσεπάκι για το εσωτερικό της τσάντας μου.Συμπλήρωσα με φουντάκια-κρόσια που είχα από άλλες κατασκευές.

φτιάξε μόνος σου τσαντάκι

Αρχικά τετραγώνισα το ύφασμα που είχα και το έκοψα σε δύο ίδια κομμάτια.Στις ίδιες διαστάσεις έκοψα δύο κομμάτια από δερματίνη (που τα έβαλα εσωτερικά για ενίσχυση) και δύο κομμάτια φόδρα, που το ένα είχε και το τσεπάκι με το φερμουάρ.
Δηλαδή ήθελα τρία ίδια κομμάτια για το κάθε μέρος.

φτιάξε μόνος σου τσαντάκι

Γύρισα το φερμουάρ από την ανάποδη και στερέωσα πάνω του την επένδυση και τις φόδρες.Γάζωσα.

κατασκευή τσάντας σε στυλ boho

Μετά γύρισα το φερμουάρ από την καλή του πλευρά.Εκεί στερέωσα το ύφασμα (κάνοντας δίπλωμα για να πάνε από μέσα τα ξέφτια) και στερέωσα και τα κρόσια.Γάζωσα.

τσαντάκι boho

Στην συνέχεια δίπλωσα την μία πλευρά πάνω στην άλλη,δηλαδή το ύφασμα πάνω στο ύφασμα.
Τράβηξα έξω την φόδρα και χώρισα στα δύο την τσάντα, όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία.

πως να φτιάξεις μια τσάντα

Κοντά στο φερμουάρ, ανάμεσα στα δύο υφάσματα, στερέωσα και από τις δύο πλευρές από ένα κρικάκι.Είναι αυτό που θα βοηθήσει την τσάντα να κρέμεται.

ράψε μόνος σου μια τσάντα

Γάζωσα όλη την τσάντα περιμετρικά αφήνοντας μόνο ένα σημείο αγάζωτο στο κάτω μέρος της φόδρας. Από εκείνη την τρύπα που άφησα, γύρισα όλο το τσαντάκι από την καλή της πλευρά.Άφησα έξω μόνο την φόδρα την οποία γάζωσα κι αυτήν στο τελείωμα της για να κλείσω την τρύπα.

φτιάξε μόνος σου μια τσάντα

Αυτό ήταν! Το Boho τσαντάκι μου ήταν έτοιμο!

πως να φτιάξεις μόνος σου μια τσάντα σε στυλ boho

Στο φερμουάρ κρέμασα ακόμα μια φούντα με κρόσια και χάντρες.Τα κορίτσια μου είπαν υπερβολές...Τι λες καλέ υπερβολές!Εμένα μου αρέσουν!Κοτζάμ τσαντάκι Bohiko μου/σας έφτιαξα!Οι φούντες σας έκαναν εντύπωση μόνο?!!!

Οδηγίες για να φτιάξεις μόνος σου ένα τσαντάκι

Φυσικά δεν έφτιαξα μόνο μία τσάντα...!Έβγαλα τόσους θησαυρούς από τις παλιές τσάντες που έφτιαξα άλλη μία όμως σκέφτομαι να σας την δείξω άλλη φορά για να καταλάβετε ίσως καλύτερα την διαδικασία.
Δεν θα έλεγα ότι είναι πολύ εύκολο να φτιάχνεις τσάντες.Όμως είναι βέβαιο ότι αφού μπόρεσα εγώ, να μπορέσετε κι εσείς να τα καταφέρετε!

boho τσάντα,οδηγίες κατασκευής

Ας δούμε και το εσωτερικό της.

φτιάξε μόνος σου τσάντα boho

Ένα τσαντάκι Boho με τα όλα του,δεν συμφωνείτε?Και νομίζω δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις τσάντες του εμπορίου.

Οδηγίες για να φτιάξεις μόνος σου ένα τσαντάκι boho

Την αρχή για τις Boho style ιδέες την έκανε εχθές η Χριστίνα από το
Art decoration and crafting η οποία έφτιαξε κι εκείνη μια φανταστική Boho τσάντα από κουρελού! Μη ξεχάσετε να επισκεφτείτε όλη αυτήν την εβδομάδα τις Creative Bloggers για να πάρετε ακόμα περισσότερες Boho style ιδέες!

~Δευτέρα 04/02/2019         Art decoration and crafting από την Χριστίνα
~Τρίτη     05/02/2019           Lamprouka από την Λαμπρινή
~Τετάρτη 06/02/2019          Violet mimosa από Κατερίνα και Λένα
~Πέμπτη  07/02/2019          Two boys and hope από την Ελπίδα
~Παρασκευή 08/02/2019    Just creative moments από την Κική
~Σάββατο 09/02/2019         My home my memories από την Ελεάνα

Σας εύχομαι καλή εβδομάδα και ότι απορίες έχετε σχετικά με την δημιουργία της τσάντας, μη διστάσετε να με ρωτήσετε!Σας φιλώ ♥

~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς-Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~~

16 σχόλια

  1. Μπράβο Λαμπρινή, βγήκε υπέροχο το boho τσαντάκι σου! Πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από εκείνα που κυκλοφορούν στην αγορά!!! Ανυπομονώ να δω και το άλλο που έχεις φτιάξει...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!Κι εγώ δεν το περίμενα να τα καταφέρω αλλά ναι,δεν του λείπει τίποτα!!♥

      Διαγραφή
  2. Αααααα για αυτό είπες εσύ πως τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!! Πολύ επαγγελματική δουλειά ... έγινε πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ναιιιιι γι'αυτό!!!!χαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου,σε φιλώ!!♥

      Διαγραφή
  3. Όντως πολύ ωραίο το ύφασμα κ ήταν κρίμα να παει χαμένο! Κ βγηκε ωραίο κ το αποτέλεσμα! Μπράβο Λαμπρινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν μου έκανε η καρδιά να πάει χαμένο!!Είναι πολύ όμορφο και bohiko που λένε και τα κορίτσια μου!!Ευχαριστώ πολύ!!!♥

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολυ ωραία τσάντα.
    Από αυτές που μου αρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική!!! Μπράβο σου βρε κορίτσι !!! Πράγματι εξαιρετική❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου!Ναι,για πρώτη προσπάθεια και με υλικά ότι να'ναι έγινε πολύ καλή η αλήθεια!Σε φιλώ!♥

      Διαγραφή
  6. Ένα θα σου πω και θυμήσου με... Το καλοκαίρι αυτή την τσάντα θα την λιώσεις και θα την ευχαριστηθείς!! Πάει με όλα και είναι τόσο όσο πρέπει για τα απαραίτητα στις βόλτες! Σε ζηλεύω που το έχεις με το ράψιμο! Είναι πολύ ωραία και από ότι βλέπω επαγγελματική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική την εφτιαξες την μποχο τσαντουλα Λαμπρινή μου και για πρωτη φορα παιρνεις π[ολλα μπραβο..σαν παλια μοδιστρα σου λεω οτι εκανες πολύ ωραια δουλεια αν.. ακομα δεν εχω και εγω επιχειρησει να κανω τσαντα...ισως να το επιχειρησω αν και νομιζω οτι ειναι αρκετα δυσκολο...
    Μπραβο σου για το αποτελεσμα να περνας ομορφα οτι και κανεις φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή