Μικρό τραπεζάκι makeover.

Ένα ακόμα τραπεζάκι δέχτηκε τις αλλαγές μου και αυτό θα σας δείξω σήμερα.
Το έχετε ξαναδεί εδώ όταν μεταμόρφωσα το μπαλκόνι μας αλλά μετά από δύο χρόνια ήθελε μια ακόμα περιποίηση...χεχε!


Έτσι λοιπόν,όταν πριν κανά μήνα βγήκα στο μπαλκόνι και άρχισα να βάφω ότι έβρισκα μπροστά μου,μαζί με το μεγαλύτερο τραπέζι που σας έδειξα εδώ ,έβαψα και το μικρό τραπεζάκι με λευκό χρώμα και κάλυψα το προηγούμενο σχέδιο που είχα κάνει παλιότερα.

Η διαδικασία που ακολούθησα για να δώσω μια χρωματιστή εμφάνιση στο πάνω μέρος του,είναι ίδια με αυτήν του μεγαλύτερου τραπεζιού.
Ας το ξαναδούμε σήμερα με περισσότερες φωτογραφίες.
Όπως είπαμε και σ' εκείνη την ανάρτηση,το πλαστικό χρώμα περασμένο με το πινέλο,αφήνει γραμμές που βοηθάνε πολύ να έχουμε μια παλαιωμένη εμφάνιση.Χρησιμοποίησα ακριλικά χρώματα τα οποία τα έβαζα σταδιακά πάνω στο έπιπλο και γέμιζαν αυτές οι γραμμές με χρώμα.

Άπλωνα το χρώμα με το πινέλο και μετά με βρεγμένο σφουγγάρι έσβηνα το περίσσιο από εκεί που ήθελα.

Αφού στέγνωνε το πρώτο χρώμα περνούσα το επόμενο.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος για να γίνει αυτό,φαίνεται άλλωστε!
Χρώμα όπου ήθελα και μετά βρεγμένο σφουγγάρι για αραίωμα του χρώματος.
Έτσι έβαλα και ακόμα δύο χρώματα.

Όταν έφερα τα χρώματα στο σημείο που το είχα φανταστεί το άφησα να στεγνώσει εντελώς.
Μετά,αντίθετα με το προηγούμενο τραπέζι που το πέρασα με γυαλιστικό σπρέι για να προστατέψω το χρώμα,πέρασα όλο το τραπέζι με διάφανο κερί.

Έτσι,δημιουργήθηκε ένα φίλτρο προστασίας που και νερό να πέσει πάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!

Με αυτές τις μικρές αλλαγές,το μπαλκόνι μου έχει μια άλλη εμφάνιση από την προηγούμενη.
Προστέθηκαν και άλλα χρώματα όπως το ροζ και το θαλασσί,μαξιλάρια στις ίδιες αποχρώσεις και μικρά βαζάκια που γέμισαν με κοχύλια.

Επίσης τα καινούρια μου λουλούδια έχουν τις ίδιες αποχρώσεις!Τυχαίο?χιχι Μάλλον όχι!

Το γλαστράκι το έβαψα κι αυτό!Μην περιμένετε να βρίσκετε πάντα αυτό που θέλετε και στο χρώμα που σας αρέσει...βάψτε αυτά που έχετε!

Έχω μια αδυναμία στα μπαλκόνια,πρέπει να το ομολογήσω!
Και ειδικότερα σε εκείνα που κάποτε ήταν άχρωμα και άτονα και αργότερα μετά από μικρές παρεμβάσεις,έγιναν αγνώριστα!
Εσείς βγήκατε στο μπαλκόνι να το φρεσκάρετε?
Θέλω να μάθω και να δω φωτογραφίες!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!♥

14 σχόλια

  1. Τι όμορφο που έγινε! Και τα μαξιλάρια όμως.....τέλεια και ταιριαστά!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγινε πολύ ωραίο!!! Με το καλό να το χαρείτε φέτος το καλοκαιράκι! Με τα βαψίματα δεν το έχω αλλά που θα μου παέι και αυτό... πλέον μόνο με τα ηλεκτρικά και τα υδραυλικά δεν έχω καταπιαστεί, χεχε! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι στα μπαλκόνια είμαι και εγώ , έτσι το δικό σου τραπέζι μου δίνει ιδέες !!!1 Τελειωμό δεν έχουν τα βαψίματα μου !!!
    Λατρεύω τα μπαλκόνια , τις γλάστρες τα λουλούδια !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε καλό καλοκαίρι! I can only imagine τί καλούδια θα εμφανίζονται πάνω σε αυτό το τραπεζάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κουκλιστικο! θα το χρησιμοποιουσα παρα πολύ ανετα και μεσα στο σπιτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και γω εχω αδυναμια στοο δικο σου μπαλκονι..!ειχα ξετρελαθει με την πρωτη μεταμορφωση αλλα αυτη την ερωτευτηκα!πολλα μπραβο!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Λαμπρινή, το χεράκι σου έχει αυτό το κάτι που ότι αγγίζεις, όσο απλό κι αν είναι βγαίνει η ζεστασιά της ψυχής σου πάνω του. Πανέμορφο έγινε, τέλεια τα χρώματα. Πρόσεχε μόνο να μη το βλέπει ο ήλιος γιατί μπορεί να σου κάνει πρόβλημα το κερί. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έγινε πολύ καλό Λαμπρινή! Μεγειά λοιπόν!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαμπρινή μου καλησπέρα, τι να πω και για αυτή σου την μεταμόρφωση απλά τέλεια! Και δένουν όλα τόσο αρμονικά!!!
    Θέλω να σε ρωτήσω για το κερί,αν μπορείς να γράψεις την εταιρεία γιατί το σκούρο κερί που χρησιμοποίησα δεν είναι αδιάβροχο και όπως αναφέρεις αυτό που έχεις προστατεύει από το νερό. Λαμπρινή Σ. Ιωάννινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή μου το κερί όποιο και να χρησιμοποίησες είναι αδιάβροχο.Το κερί έχει από μόνο του ένα φίλτρο προστασίας και αδιαβροχοποίησης.Θα σου στείλω όμως στο μειλ ποιο χρησιμοποίησα.Πήρα και τις φωτογραφίες που μου έστειλες.Σύντομα θα τις προσθέσω!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!♥

      Διαγραφή
  10. Palavras gentis são um favo de mel, doçura para a alma
    e saúde para o corpo.(Pr 16,24)
    Linda transformação... amo!

    Beijo grande, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο και πάνω που κάνω αλλαγές και ήθελα να βάψω και το τραπεζάκι του μπαλκονιού μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή