Κοριτσίστικο δωμάτιο με ρίγες.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ.ΕΚΑΝΑ ΡΙΓΕΣ ΧΟΝΔΡΕΣ ΜΕ ΠΑΧΟΣ 20ΕΚ ΚΑΙ ΛΕΠΤΕΣ ΜΕ ΠΑΧΟΣ 5ΕΚ,ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ ( ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΤΙΣ ΡΙΓΕΣ!!)ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΦΟΥΞΙΑ ΚΑΙ ΜΩΒ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΟΝΤΡΕΣ ΡΙΓΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΛΟ ΜΩΒ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΠΤΕΣ.Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΤΟΙΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ.ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ...ΤΩΡΑ ΜΕΝΕΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!






Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία αλλαγή στο μπλόκ.Γενικως η άνοιξη πρεπει να σε επηρρεασε θετικά.Εφερε πολλές ωραίες αλλαγές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα έγινε φοβερό!! Σούπερ!! Μ' αρέσουν πολύ και τα χρώματα και που τις έκανες μισές!! Απίθανη δουλειά! Περιμένουμε και την υπόλοιπη διακόσμηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειτόνισσα καλώς σε βρήκα!
    Το δωμάτιο υπέροχο και με τα χρώματα που λατρεύω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπόν μόλις έρθω Ερμιόνη θάρθω να σε συναντήσω φιλενάδα , τέλειο το δωμάτιο της Στεφανίας !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο το δωμάτιο της μικρής σου!
    Συγχαρητήρια και το μπλοκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια,σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα σχόλια σας!!marilise όποτε έρθεις να με ειδοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ορίστε προκομένες μαμάδες, να τα βλέπω εγώ που με το ζόρι έβαψα τον ένα τοίχο!!!
    συγχαρητήρια για το τόσο όμορφο αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή