Χάρτινο στεφάνι

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ!!!
(ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ...)
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΡΕΞΗ
ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ...
ΑΜ ΔΕ..!ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΚΟΨΕ ΤΟ ΓΚΟΦΡΕ ΧΑΡΤΙ,ΔΙΠΛΩΣΕ ΤΟ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ,ΠΕΡΑΣΕ ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ,ΣΤΕΡΕΩΣΕ ΤΟ ΜΕ ΛΙΓΗ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ...ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΕΛΙΖΟΛΕΝΙΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ,ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΤΑΝΕ...ΠΕΡΑΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑΤΟ!!


ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΕΣ,ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΟΠΩΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ,ΧΑΝΤΡΕΣ Κ.Τ.Λ.
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ(ΠΑΡΟΛΗ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΜΟΥ)ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΒΑΜΜΕΝΟΣ!!!(ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΑΤΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ!!!!)
Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

10 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ.ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλειο!!!Τα τριανταφυλάκια είναι σούπερ!!!
    Φαίνεται ότι έχει πολύ δουλειά!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο!Μπραβο μπραβο μπραβο!Σου ειπα μπραβο;!!!Σε ευχαριστω και για το σχολιο σου στο μπλογκ μου.Καλες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαμπρούκο σ΄ευχαριστώ πολύ που μ΄εκανες αντ και μπορώ έτσι να παρακολουθώ τις όμορφες δημιουργίες σου, το στεφανάκι είναι υπέροχο όπως και τα υπόλοιπα που έχεις φτιάξει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι πολύ που γνωριστήκαμε Λαμπρουκα.Μου αρέσει το μπλόγκ σου, πολύ ροζουλί, δείχνει τρυφερότητα και ρομαντισμό.Παρα πολύ όμορφες οι κατασκευές σου.Οι ρίγες στο δωμάτιο πανέμορφες.Θα μου άρεσαν να ήταν μέχρι το ταβάνι,τώρα νομίζω πως το "κόβουν"λίγο το δωμάτιο.Πάντως είναι υπέροχο, καθαρά για πριγκιπησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λΑΜΠΡΟΎΚΑ , έλα και ψάξε στο blog ου στις αναρτήσεις για την γιορτή της 50ης ανάρτησης , έχω κρύψει ένα βραβείο ειδικά για σένα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο το στεφάνι σου, άξιζε την ταλαιπωρία του μήνα. Αλλωστε ό,τι καλό θέλει το χρόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ το στεφάνι!!! Καταπληκτικά χρώματα! Πω πω φαντάζομαι πόση δουλειά έριξες! Φαίνεται απλό αλλά είναι πολύ χρονοβόρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα το φτιάξω κι αυτό!!! Εχω ξεμείνει από γκοφρέ αυτη την στιγμή γιατι το εξάντλησα σχεδόν όλο στην διακόσμηση της πινιάτας για τα γεννεθλια της κόρης μου και στην ευρύτερη διακόσμηση του χώρου. Το λατρεύω αυτό το χαρτί! Κάνεις θαύματα μαζί του!!! Οταν το φτιάξω θα σου πω εντυπώσεις! Πάντως δείχνει ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Χρυσοχέρα είσαι!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή