Χάρτινες διακοσμητικές μπάλες

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΝΑΣ, ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΆΥΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΕΝΕΘΛΙΑ( ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ , ΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΞΕΠΛΕΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΆΥΤΗΝ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ...ΧΑ,ΧΑ)ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ(ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ)ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ,ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΆΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΆΓΟΡΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΟΛΕΣ ΚΙΤΡΙΝΕΣ , ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ. ΔΙΠΛΩΣΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ,

ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΔΕΣΑ ΣΦΙΧΤΑ ΜΙΑ ΚΟΡΔΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΑΛΑ ΒΓΕΙ ΑΒΓΟ...

ΕΚΟΨΑ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΜΠΑΛΑ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΣΑΝ ΓΛΩΣΣΙΤΣΕΣ,



ΤΟ ΑΝΟΙΞΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΒΕΝΤΑΛΙΑ ΚΑΙ...


ΑΝΟΙΞΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΡΙΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ(ΟΥΠΣ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΠΛΩΝΟΥΜΕ Κ.Τ.Λ. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΤΗ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...!!)





ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΟΡΔΕΛΙΤΣΑ ΔΕΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΚΡΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ!!ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ,ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΤΕΤΟΙΑ,ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ!ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ!!!










Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες και φαίνεται και εύκολο! Γειά στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφη η ιδεα σου!Ειναι φοβερο το τι μπορει κανεις να φτιαξει με απλα υλικα!Μπραβο!Νομιζω οτι το χαρτι που χρησιμοποιησες ειναι χαρτι αφης.Να χαιρεσαι τα παιδακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ πολύ όμορφο , φτιάξε και για την Στεφανία αντίστοιχα τα Χριστούγεννα με κόκκινο, πράσινο και glitter !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς σε βρήκα, υπέροχες έγιναν, θυμήθηκα που μικρές φτιάχναμε γαρύφαλα με χρωματιστά χαρτομάντηλα που είχαν και πολλά φύλλα, εμείς είμασταν και τρεις, γεμίζαμε τον τόπο και φώναζε η μάνα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά εξαιρετική δημιουργία. Μπράβο μπράβο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαμπρούκο μου είναι υπέροχες οι γκοφρετομπαλίτσες σου, καταπληκτικές και έτσι όπως φαίνονται και εύκολες!!! δεν θα μου τύχει και εμένα κανένεα πάρτυ σίγουρα θα τις φτιάξω!!! φιλιά πολλάαααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτική ιδέα για τα γενέθλια της εγγονούλας μου. Προλαβαίνω να τις φτιάξω μέχρι το Σάββατο.Σ'έυχαριστούμε για την ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια,σας ευχαριστώ όλες πολύ-πολύ για τα καλά σας λόγια!

    erifili,θέλω οποσδήποτε να δω και τις δικές σου,μην ξεχάσεις να βγάλεις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι τελειες!!!! θα φτιαξω κι εγω ροζ και μωβ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα, πολύ όμορφα τα έφτιαξες και τα στόλισες. Χρόνια σας Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και απλες και πανεμορφες!ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πόλυ όμορφες είναι ιδανικές για πάρτυ και στολισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρούκα μου είναι υπέροχα αυτά τα λουλούδια!!!!Τα έκανα και εγώ και στόλισα την αυλή μου και ήταν φανταστικά !Εκανα και σχετική ανάρτηση!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ τώρα ποου το προσπαθώ δεν μπορω να κοψω τισ άκρες είναι πάρα πολύ δύσκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ τώρα που το προσπαθώ δεν μπορώ να κόψω τισ άκρεσ είναι πάρα πολύ δύσκολο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως το χαρτί δεν είναι αυτό που δείχνω (αφής λέγεται και είναι πολύ λεπτό)?
      Αν δυσκολεύεσαι και πάλι,δοκίμασε να βάλεις λιγότερα από 10 χαρτιά το ένα πάνω από το άλλο.Μόνο που δεν θα είναι τόσο πυκνή η μπάλα.Ελπίζω να βοήθησα και να τα καταφέρεις!

      Διαγραφή