Χριστουγεννιάτικα στολίδια από το...τίποτα!

Άλλη μια εβδομάδα φτάνει στο τέλος της και είμαστε μπροστά σ' ένα τριήμερο που όλοι αγαπάμε πολύ!!
Είδη από το πρωί της Παρασκευής αισθάνομαι πιο όμορφα και πιο χαλαρά!
Οι πρώτες μέρες της εβδομάδας είχαν τα καλά  αλλά και τα κακά τους...
Όσο αφορά τα κακά...φτάνει να σας πω ότι έπαθε βλάβη το αυτοκίνητό μας ,που είναι και επαγγελματικό,και μας ήρθε κεραμίδα το ποσό της ζημιάς...500 ευρώ...φτου να πάρει...!
Δεν θα μείνω όμως σ' αυτό!!!Όχι βέβαια!!!Θα πάμε παρακάτω και θα πούμε την υγειά μας να΄χουμε.
Θα μοιραστώ μαζί σας τις όμορφες μικρές στιγμές,τις δημιουργικές αυτές που μας κάνουν να χαιρόμαστε και ξέρετε εσείς ποιες είναι αυτές!
Καταρχήν μου χάρισαν μια τεράστια τσάντα γεμάτη με ρόδια!
Τα παιδιά μου τ' αγαπούν πολύ αλλά μου ζητάνε κάτι περίεργες ώρες να τους τα καθαρίζω και είναι μια διαδικασία που την βαριέμαι πάρα πολύ...Το πήρα απόφαση και τα καθάρισα όλα μαζί για να τα έχουμε εύκολα όποτε τα θέλουμε!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φτιάξω λικέρ ρόδι,ψάχνω για συνταγές,δώστε μου καμιά ιδέα!!!
Ανάψαμε και το τζακάκι μας!Κάθε φορά που το ανάβουμε όλο και κάποιο μεζεδάκι  θα ρίξω μες στην φωτιά...που θα συνοδέψει ένα ποτηράκι κρασάκι!!!
 
Ασχολήθηκα και με κατασκευές και φυσικά είχα την πολύτιμη βοήθεια της Στεφανίας!!
Τι έχει πάθει το παιδί μου και μου ζητάει συνέχεια να φτιάξουμε κάτι "να διασκεδάσουμε"όπως μου λέει...!!!Σε ποιον έμοιασε?????
Αρχικά φτιάξαμε στολιδάκια με πηλό και περιμένουν για το βάψιμο. Θα τα δείτε άλλη φορά!
Έχω όμως να σας δείξω υπέροχα στολίδια που φτιάξαμε από το πάνω μέρος του κουτιού γάλακτος εβαπορέ.Τα έκοψα  με το ειδικό ανοιχτήρι , τα βάψαμε με λευκό ακρυλικό χρώμα και κολλήσαμε χαρτοπετσέτα.Τώρα θα δείτε την πρώτη προσπάθεια της Στεφανίας στο ντεκουπάζ!!!
Δεν υπάρχει καλύτερο σας λέω,τι τεχνικές και κόλπα...Το παιδί μου το' χει!!!!

Τα δικά μου με το αγγελάκι προς το παρόν γιατί ακόμα δεν έχω βρει χριστουγεννιάτικες χαρτοπετσέτες.Στόλισα με γλίτερ και χρυσή κορδελίτσα.
Με το τίποτα, για άλλη μια φορά, μπορούμε να φτιάξουμε πολύ όμορφα πράγματα!Δείτε τα.




Κάτι έπαθα με την φωτιά...
Το βλέπω αυτό το χειμώνα να κάνω όλες τις φωτογραφίσεις στο τζάκι...!
Καλό υπόλοιπο φίλες μου,να περνάτε καλά!

64 σχόλια

  1. Λαμπρινή μου όλα είναι υπέροχα!!! Μου αρέσουν πολύ τα στολιδάκια που φτιάξατε!!! τελικά έχει κ τα καλά του ο χειμώνας.. (ψητά στο τζάκι, παρεούλα...κλπ) χχαχαχαχα Εύχομαι να μην έχετε άλλα εμπόδια!!! Και εμένα τα ρόδια μου αρέσουν πολύ!!! Η μαμά έφτιαξε χ8ες λικέρ ρόδι αλλά δεν ξέρουμε πως θα βγει γιατί το έκανε πρώτη φορά!!! Ελπίζω να γίνει γιατί μ'αρέσει πολύ!!! Τσέκαρε το mail σου γιατί σε θέλω κάτι!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή υπέροχα.Τι ωραία ανάρτηση...Τα στολίδια πανέμορφα, η μικρή σου το κάτι άλλο...με πόση προσήλωση κρατάει το πινέλο...ειναι μια γλύκα...άρχισε από νωρίς η εκπαίδευση.Την έχεις κάνει ξεφτέρι! Πολύ ωραία ζεστή ατμόσφαιρα, με τα μεζεδάκια στη φωτιά...Τι άλλο θέλουμε...τα παιδάκι μας , τα στολιδάκια μας, τα μεζεδάκια μας...και λίγο κρασάκι...άντε βρε στην υγειά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ .ΝΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά σε βρίσκω!!! Φαγάκι, φωτίτσα και δημιουργία... Δεν περίμενε ότι τα στολίδια τα έκανες με το πάνω από το γάλα. Εντυπωσιάστηκα!! όσο για το λικέρ ρόδι φέτος έκανα και εγώ δεν το έχω τελειώσει ακόμα να το δοκιμάσω. Τα έβαλα λίγο κουτουρού. Δεν έβαλα όση ζάχαρη έλεγε η συνταγή έβαλα λιγότερη με την σκέψη ότι θα το δοκιμάσω και αν δεν μου αρέσει προσθέτω. Αυτό που μου είπαν είναι να μην βάλω λικέρ μεταξά γιατί θα χαλάσει το χρώμα δεν θα είναι διαυγές. Εγώ έβαλα σε δύο γυάλινα μπολ τα ρόδια ζάχαρη και στο ένα έβαλα βότκα και στο άλλο έβαλα τσικουδιά και ένα κομμάτι κανέλα. Πρέπει αν περιμένω ακόμα 20 μέρες για να σου πω.
    Φιλιά πολλά!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφα τα στολιδια σου !
    Η φωτογράφηση με το τζακι τελεια!!!
    ΑΡΑΓΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΕΜΟΙΑΣΕ Η ΜΙΚΡΗ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τι ωραια ατμοσφαιρα! τζακι, μεζεδακια, κρασάκι και κατασκευες!!! Πολυ ομορφα τα Χριστουγεννιατικα στολιδια σας μα πιο ωραια της μικρουλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!!!!!!!
    ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ ΕΒΑΠΟΡΕ!ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ;
    ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΣΑΣ ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!!!!
    ΑΣΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΡΟΔΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΤΙΒΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΕΜΟΝΟΣΤΙΦΤΗ ΚΑΙ ΠΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
    Η ΣΤΕΦΑΝΙΑ Η ΟΜΟΡΦΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΒΛΕΠΩ, ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ! ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΥΠΕΡΟΧΟ! ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ! ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟ , 23 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΒΕΙ. ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΨΑΜΕ ΑΚΟΜΑ, ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΑ ΧΑΜΑΛΙΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑ! ΔΗΛ. ΤΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΕΠΑΝΩ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ; ΑΣΕ....
    ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμμ!!! Χειμώνα μύρισε η ανάρτησή σου!!! Τι καλά!!! Και τι όμορφα τα στολίδια από το κουτί του νουνού!!! Πολύ πρωτότυπο!!! Καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες στιγμες Λαμπρινούλα μου, ειδικά αυτές που μοιραζόμαστε με τα παιδάκια μας! Ναι, το κοριτσι σου είναι ταλεντο- που έμοιασε δε μπορώ να φανταστώ...- αλλά ήδη οι δημιουργίες του είναι εξαιρετικές, αν σκεφτείς κι ότι δουλεύει τη χαρτοπετσέτα με υγρή κολλά, πράγμα πολύ δυσκολο, για μένα τουλαχιστον!
    Φιλιά, και μην το κουνάτε από το τζάκι, είστε τυχερες που το'χετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπον...
    Λαμπρούκα μου, πω πω πω πρώτον ζήλεψα πολύ τα ρόδια σου!!! Δεύτερο, τι βάζεις τέτοιες φωτο με μεζεδάκια και μας λές και για κρασάκι....
    Τρίτο, τα στολιδάκια σου με τον πηλό είναι φανταστικά... τα είδα εγώ η πονηρή σε μεγένθυση, χαχαχαχα!!!!
    Τέταρτο, τα στολίδια με τα καπάκια από το γάλα ήταν φοβερή ιδέα!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο , μπραβο και μπράβο σου!!!!!
    Σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα πάντα υπέροχα… το τζάκι, τα ρόδια, τα στολίδια… μα περισσότερο τα στολίδια της μικρής Στεφανίας!!!! Έμοιασε κάπου το παιδί??? Να είστε πάντα καλά να δημιουργείτε παρεούλα!!!! Πολλά φιλιά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλέ το παιδί φαίνεται πως είναι ταλαντούχο!! Οσο για το ρόδι θα αναρτήσω μια συνταγούλα για πικάντικη μαρμελάδα ρόδι που συνοδεύει ωραία τα λευκά τυριά και τα αλμυρά σνακ!! Αν σου αρέσει η ιδέα, πειραματίζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όλα και πανέμορφες καλλιτεχνικές φωτογραφίες!!!! Δώσε στη μικρή καλλιτέχνιδα ένα μεγάλο φιλί και πες της συγχαρητήρια! Περιμένω να δω και τα στολιδάκια από ζύμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Λαμπρινή!! Πολύ όμορφη και ζεστή η ανάρτηση σου!!!Η μικρή σου μια γλύκα,μπράβο το παιδί που ασχολείται με τόση προσοχή!!!!!Και οι ιδέες σας φοβερές!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ πολύ ωραίες φωτογραφίες και πανέξυπνη ιδέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα τα στολίδια,το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει.Να είσαι καλά καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα έγιναν πανέμορφα και ειδικά αυτά που δημιούργησαν τα μικροσκοπικά χεράκια της κορούλας σου!! Να τη χαίρεσαι κι εύχομαι πάντα να ήσαστε αγαπημένες!! Καλό χειμώνα και καλό Σαββατοκύριακο κοντά στο τζάκι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου Λαμπρινή μου!!!! Γεια στα χέρια σου. Και τα αγγελάκια είναι ιδανικά για την ωραιότερη γιορτή του χρόνου!!!!!! Και η κορούλα σου όμως είναι εξπέρ, μπράβο της.
    Όσο για το τζάκι, έχουμε και εμείς και το ανάβουμε σχεδόν κάθε βράδυ, είναι φανταστική παρέα. Δεν έχουμε ψήσει ακόμα, αλλά πολύ πρόσφατα εφοδιαστήκαμε με μια ψησταριά για να κάνουμε το ντεμπούτο μας χι, χι, χι!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λαμπρινή ολα υπέροχα!!τζάκι,μεζεδάκι ρόδια όλα ονειρεμένα!!!!Οι δημιουργίες σας ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ !!!μπραβο απο μενα να πεις στην μικρή σου!πολύ ομορφα τα έφτιαξε τα στολιδια!!!
    Πως κόψατε το κουτί; δεν κόβει στις άκρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λαμπρινή μου πολύ όμορφη ανάρτηση!!! Πολύ μ' αρέσουν κάτι τέτοια! Κι αυτό το προσηλωμένο προσωπάκι είναι μια γλύκα!
    Κι εγώ την ετοιμάζω την άτιμη την ανάρτηση (μετ' εμποδίων) και τυγχάνει να έχω κι εγώ φωτό με το τζάκι μου! "Τυχαίο΄; Δεν νομίζω"! Πες μου σε παρακαλώ, με ποιο τρόπο καθαρίζεις το τζάκι σου από την μαυρίλα και αστράφτει έτσι; Φιλιά, ανυπομονώ και για άλλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτήν την στιγμή ακούω κάτω τον άντρα μου που άναψε το τζάκι, όπως κάθε βράδυ. Κι εγώ κάθομαι και χαζεύω τα μπλογκοσπιτάκια σας! Τί ωραία τα στολίδια σου. Είδες λοιπόν που με το τίποτα μπορούμε να φτιάξουμε ένα σωρό ωραία πράγματα. Τα δικά μου τά είδες ???
    Φιλάκια πολλά και να χαίρεσαι την κορούλα σου την χρυσοχέρα και όλη την οικογένεια εννοείται !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτά τα χεράκι σε κάποια έμοιασαν και φτιάχνουν τέτοια πανέμορφα πραγματούδια!!!!! Και οι φωτογραφίες σου Λαμπρινή μου μας γέμισαν θαλπωρή και περισσότερη προσμονή για τα Χριστούγεννα!!! Σε φιλώ να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι γλυκιά η κορούλα σου! Πολύ όμορφα στολιδάκια!οι φωτό τέλειες!να το υιοθετήσεις το τζακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το μήλο κάτω απ' τη μηλιά.... που λένε. Συγχαρητήρια στην μικρή καλλιτέχνιδα, ωραιότατα τα έργα της καθώς και της μαμάς. Τα δε ρόδια, πολύ τα λαχτάρησα!!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ζετάκι μου,καλή επιτυχία και στο λικεράκι της μαμάς,να το χαρείτε και να το τσούζετε που και που!!Δεν κάνει κακόοοοο!!Το είδα το μέιλ,είσαι πολύ καλή!Θα στείλω την διεύθυνση!Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ ΕΝ ΩΡΑ ΔΡΑΣΗΣ....ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαζί... KaPa
    Κατερινάκι, μου θύμισες ένα θείο μου που έλεγε:Τι θέλει ο άνθρωπος για να ζήσει?Και απαριθμούσε ότι μπορείς να φανταστείς,από αστακό μέχρι...δεν ξέρω κι εγώ τι!!!!Πολύ γέλιο!Λοιπόν,αυτό το Σαββατοκύριακο θα λήξει το "θέμα" μας,πάει και τελείωσε!Θα σ'ενημερώσω.Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα!!

    foufoula89,σ'ευχαριστώ πολύ!Εύχομαι το ίδιο και για σ'ένα!

    Μαρία μου Χανιώτισσα,τι κάνουν τα Χανιά?
    Θ'ακολουθήσω την συμβουλή σου για το κονιάκ και σ'ευχαριστώ πολύ!Σήμερα έλαβα την συνταγή για το λικέρ ρόδι από την ποδηλάτισσα και πραγματικά έχει πολύ λίγο κονιάκ και περισσότερο ένα άλλο αλκοόλ.Ήρθε κι έδεσε που λέμε η μία με την άλλη!Καλή επιτυχία και στο δικό σου λικεράκι!Πολλά φιλιά!

    Μarianna μου,σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια!Να είσαι καλά!!

    tzeni xr.έτσι όπως τα περιγράφεις είναι!!!Όμορφες στιγμές,αγαπημένες!!Σ'ευχαριστώ πολύ!

    Rena Christodoulou,
    Αχ Ρενάκι μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!Άνοιξα το κουτί με το ανοιχτήρι,όχι το απλό,εκείνο που μαγκώνει στο πάνω μέρος και ρολάρει καθώς το περιστρέφεις και κόβει ομοιόμορφα,δεν αφήνει καθόλου μυτερά σημεία.Έτσι ήταν ακίνδυνα.σίγουρα είναι πιο σκληρά από τ'αλουμινοκαπάκια αλλά εσύ τα έκανες πραγματικά υπέροχα!Τι να κάνω που δεν έχω κατανάλωση κουτιών με τέτοια??Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Effie's Sweet Home Designs
    Εφούλα μου,στίβω κιόλας μαζί με πορτοκάλι...Υπέροχο!!!Σήμερα έριξα μια γρήγορη ματιά και σε σ'ένα και είχαμε το ίδιο θέμα,λικέρ ρόδι και δημιουργία!!!Καλή επιτυχία και στο δικό σου,να μας κεράσεις όταν γίνει!!Πρόσεξα τις φωτογραφίες για να δω το τζάκι που σου φάνηκε καθαρό...Λοιπόν,στην πρώτη φωτογραφία είναι το πρώτο άναμα και είναι πεντακάθαρο γιατί ακόμα δεν έχει καεί,στις επόμενες έχει είδη μαυρίσει!ΑΛΛΑ κάθε φορά,μετά τον χειμώνα το βάφω,με πλαστικό χρώμα που μου έχει περισσέψει από το βάψιμο του σπιτιού!Μην φοβηθείς που το ακούς...δεν παθαίνει τίποτα ,το κάνω πολλά χρόνια και γίνεται σαν καινούριο!!Καλό??? Φιλάκια πολλά!

    {Marianna},σ'ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!

    Νίκη μου,εσείς εκεί έχετε το ιδανικό,το τέλειο χειμωνιάτικο σκηνικό και σε ζηλεύω...Σκέψου πόσος κόσμος έρχεται εκεί και ειδικά τα Χριστούγεννα, για το μέρος ,για το τοπίο,για το καλό φαγητό!!Σ'ευχαριστώ πολύ και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όμορφες δημιουργίες Λαμπρούκα. Και μένα μου αρέσουν τα ρόδια, τόσο για στόλισμα όσο και να τα γεύομαι. Είναι λένε και αφροδισιακά (χαχα..).
    Τώρα, όσο για τη ζημιά του αυτοκινήτου, "μην στενοχωριέσαι για πράγματα που τακτοποιούνται με χρήματα", έλεγε ένα παλιός φίλος. Αρκεί βέβαια να υπάρχουν και σήμερα υπάρχουν, αλλά όλοι ξέρουμε ποιοι λίγοι τα έχουν. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Eυθυμία Κάρμη
    την είδες την ανάρτηση με το γουράκι σου???Πρώτη μούρη μόλις μπαίνεις σπίτι μου!!!!(Όλα καλά,δεν στο είπα?!!!)Όπως είδες...σε μεγέθυνση... πήρα λίγο από την φαντασία σου και σε αντέγραψα...!χαχαχαχααχα!Να είσαι καλά Ευθυμία μου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    Ποδηλάτισσα,σήμερα μ'έκανες να χαρώ ιδιαίτερα!!!Σ'ευχαριστώ πάρααααα πολύ!!!!

    ΕΥΓΕΝΙΑ,η ιδέα της συνταγής που μου πέταξες,ταρακούνησε όλες τις αισθήσεις μου!!!Τρελαίνομαι για γλυκό σε συνδυασμό με αλμυρό!!Θα περιμένω να την αναρτήσεις!Σ'ευχαριστώ πολύ!

    Ανεράιδα μου,το φιλί το πήρε και όλα τα καλά λόγια από όλες σας!!!Είδα ότι ξεκίνησες τον διαγωνισμό!Ουάου!Τι θα δούμε πάλι φέτος!Θα έρθω για αρχή με τα καινούρια στολιδάκια μου αλλά θα υπάρξουν κι άλλα βεβαίως-βεβαίως!!Αλήθεια γιατί δεν έβαλες φωτογραφίες (μικρά εικονίδια)όπως πέρσι?Σε φιλώ και σ'ευχαριστώ πολύ!

    μαγδαληνιώ δια χειρος,με προσοχή και πολύ σοβαρότητα πρέπει να πω!!!Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ να είσαι καλά!!

    nadia έτσι είναι...μου έμοιασε το παιδάκι μου και που να δεις οι μεγαλύτερες τι κάνουν!Ευτυχώς πήραν και κάτι απ'την μαμά γιατί όλες στα χαρακτηριστικά έχουν πάρει τα πάντα από τον μπαμπά!!Ευχαριστώ πολύ!!

    χαραυγή μου,να είσαι καλά και εύχομαι και σε σ'ένα ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!Πολλά φιλιά.

    Natasha,καλά ψησίματα λοιπόν!!!Φέτος λέω να βάλω και φαγητό όλη νύχτα σε πήλινο σκεύος...μου είπαν ότι βγαίνει ένα φαγητό λουκούμι!!!Να δοκιμάσεις κι εσύ διάφορα.Στο αλουμινόχαρτο μπορείς να βάλεις ότι μπορείς να φανταστείς και έχεις μεζεδάκι σούπερ!!!Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πω πω τι καταπληκτικά πράγματα φτιάχνετε μανούλα και κορούλα, γιας τα χεράκια σας!!!
    Και οι φωτο τέλειες!!!
    Ένα παράπονο έχω ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΦΑΓΗΤΑΑΑΑ μιαμ μιαμ το μεζεδάκι καλέ έχω πεί πρέπει να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Demi μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Το κουτί κόπηκε πολύ ομοιόμορφα,δεν άφησε καθόλου μυτερά κομμάτια.Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά!

    princess κοπέλα μου,σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Διάβασε τι απάντησα στην Εφη για το τζάκι και θα καταλάβεις!Δεν θέλει κόπο...θέλει τρόπο!!!χαχαχα
    Περιμένω να δω την ανάρτησή σου,έλα τα τζάκια να παίρνουν φωτιά!!!Φιλιά.

    Marie-Anne τα είδα και έπαθα πλάκα...απίστευτο!Εσύ είσαι απίστευτη!!!
    Εύχομαι τώρα να είσαι καλά (είδα την ανάρτηση πάλι βιαστικά και δεν σχολίασα)και περαστικά!!!
    Εσείς ψήνετε τίποτα στο τζακάκι σας?
    Πολλά φιλιά σου στέλνω!

    Kiki μου,πολύ χάρηκα για τα συναισθήματα που σου προκάλεσα!!!Πραγματικά!Να είσαι καλά και καλά να περνάς!Αλήθεια,τι θερμοκρασίες έχετε εκεί πάνω?????

    Magdalene B.,το υιοθέτησα είδη!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ !!!

    Φιλία,είναι πράγματι λαχταριστά και έχουν ένα χρώμα που σε ξετρελαίνει!!Ευχαριστώ καλή μου να είσαι καλά !!

    Nena μου κι εσύ με τα ρόδια πάλευες???Μια κι έξω,απόφαση θέλει!Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λαμπρινή μου τι ωραία τα στολιδάκια σου!!! Εκπληκτικό αποτέλεσμα δεν το περίμενα!
    Αχ γιατί μας το κάμεις αυτό;;; Τζάκι, μεζεδάκι, κρασάκι;;; Πόσο ζήλεψα;;; Εμείς δεν εχουμε...Εχουν στο πατρικό μου και μεγάλωσα με την παρέα του τους κρύους χειμώνες και τώρα που δεν έχουμε εμείς μου λείπει πολύ...! Έλειψη χώρου βλέπεις...!
    Περιμένουμε να δούμε και τα στολιδάκια απο πηλό! Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΚΟΣΜΟ....ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΥ..{ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ}ΟΛΑ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΑ.ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑ.ΜΟΥΡΛΙΑ.ΑΠΟ'ΤΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΗ ΦΙΛΗ.ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ Κ ΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΛΑ ΥΓΕΙΑΣ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ Κ ΓΩ ΜΙΑ ΓΙΡΛΑΝΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΑ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΕΚΟΒΑ.ΕΣΕΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ Κ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΡΟΛΑ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ.ΠΩΣ; ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ .ΑΡΕΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. είναι απίθανα!!!τόσο όμορφα!!!κι εμένα η πεθερά μου μου έδωσε σήμερα πάρα πάρα πολλά αλουμινένια καπάκια που μου μαζεύει απο κονσέρβες γιατί ξέρει τη βίδα μου με το ντεκουπάζ!!!η κόρη σου το έχει.- να σε ρωτήσω κάτι,το ρόδι πως το συντηρείς;επειδή έχω κι εγώ πολλά ρόδια,απλά τα βάζεις σε ένα ταπεράκι στο ψυγείο;πόσες μέρες αντέχει;φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να τη χαίρεσαι την μικρή και όμορφη καλλιτέχνιδα!!!!Ποιόν έμοιασε άραγε???
    Τί όμορφη ανάρτηση??Μας γέμισες χρώματα και δημιουργική διάθεση!!!Τα στολίδια πολύ όμορφα!!Νάσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ειναι καταπληκτικά τα στολίδια σου! Και όντως απ'το τίποτα! Ειδα και τα μεζεδάκια σου και ζήλεψα που δεν εχω τζάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει..έτσι λένε..κι απ'ότι φαίνεται εσύ βρήκες μία πολύ καλή βοηθό..προσηλωμένη στο έργο της τη βλέπω τη μικρή..όσο για το μεζεδάκι το ζήλεψα η αλήθεια είναι..μπράβο Λαμπρινή..όμορφες βραδιές στο σπίτι με το τζάκι αναμμένο..τέλεια περνάτε..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι όμορφα πραγματάκια είναι αυτά...Ταλέντο η μικρή ε!!!Οι φωτογραφίες στο τζάκι είναι υπέροχες,έχεις δίκαιο!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φτιάχνεις πάρα πολύ ωραία πράγματα και απο το τίποτα όπως λες!!!!!!Η κορούλα σου γλύκα να την χαίρεσαι!!!!!Η ανάρτησή σου βγάζει μια ζεστασιά βρε παιδί μου,μια θαλπωρή!!!!!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!
    Σε νεραϊδοφιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καταπληκτικά είναι όλα! Το παιδί βρήκε να μοιάσει!!!Μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κορίτσι δεν έχω να πω πολλά, τα είπες όλα εσύ με τις εικόνες σου. Απλά υπέροχα! Τα στολίδια, τα ρόδια, η φωτιά ΟΛΑ. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή διασκέδαση κοντά στο αναμένο τζάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!!!!!ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ .ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ Η ΜΙΚΡΗ ΣΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΤΟ ΜΕΖΕΔΑΚΙ ΣΟΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΟΛΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΤΑ...ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!ΥΓ.ΚΙ ΕΜΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΡΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΤΡΩΓΑ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΣΟΥ.ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ήρθα και τα καμάρωσα όλα , να την χάιρεσαι την Στεφανία σου προκομένη μάνα προκομένη θυγατέρα λένε στο νησί μου που είναι μητριαρχική η κοινωνία !!!! Φυσικά τα παίρνω και φεύγω !!!!
    στείλε μου την διεύθυνση σας στο katitimou@gmail.com Σας φιλώ όλες και άντε να τσουγκρίσουμε ποτήρια πάνω απο τη χόβολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ζηλεύω όλο το σκηνικό... υπέροχο τζάκι που δίνει ζεστασιά στο χώρο, να δημιουργείς με το παιδί σου, Χριστούγεννα και λικερ ρόδι!!! Δεν έχω καλύτερο... Πολύ όμορφα τα στολίδια αλλά περιμένω να δω και αυτά με τον πηλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να το χαίρεσαι τέτοιο κορίτσι!!!! Κάνατε καταπληκτική δουλειά και οι δύο!!!!! Στην πρώτη φωτο που είδα τα στολίδια, ούτε που μου πέρασε από το μυαλό οτι είναι καπάκια. Σκέφτηκα "Τί όμορφα!!!" και μου φάνηκαν σαν διάφανα έτσι που φωτίζει το τζάκι!!! Έίπα: "είναι τούλι ζωγραφιστό?" Φαντάσου πόσα ερωτήματα σε κλάσματα δευτερολέπτου από μια φωτο!!!!! "Πού το βρήκε?", "Πώς τα έκανε??" Μα οι απαντήσεις ήρθαν πολύ γρήγορα και τα πράγματα ήταν πιο απλά!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!.... Ναι λίγο τυράκι θα πάρω και εγώ... και λίγο κρασάκι φυσικά!!! Λαμπρινή μου να χαίρεσαι τα κορίτσια σου!!! Να έχετε άπειρες τέτοιες όμορφες στιγμές δίπλα στο τζάκι!!! Όσο για το αυτοκίνητο... τί να πώ... Δεν μας φτάνουν όλα τ'άλλα, ας μην μας τυχαίνουν και αυτά!!!! Φιλάκια πολλά!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλα τι να πω για την μικρη βοηθο !!!!! δεν εχω λογια!!!!
    υπεροχα τα στολιδια !!!!
    περιμενουμε συνταγη για ροδι λικερ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχη φωτογράφιση πάνω σε φανταστικές δημιουργίες!!!
    ΥΓ.Αυτό με τα ρόδια το έχω κι εγώ βαριέμαι αφάνταστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Λαμπρινη να χαιρεσαι την μικρουλα σου
    οι δημιουργιες σας ειναι φανταστικες
    φτιαχνω και εγω με τον εγγονο μου με τα καπακια απο τις κοσερβες αλλα τα δικα σας ειναι
    Α Π Ι Θ Α Ν Α
    να εισαστε και οι δυο καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλώς σε βρήκα!!!
    Τι όμορφες δημιουργίες!!! Και τι πιο ωραίο να φτιάχνεις πράγματα με τα παιδιά σου! Και το τζακι όλα τα λεφτά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αρετή,έδωσα την απάντηση που θες στην προηγούμενη ανάρτηση κάνε ένα κόπο και πήγαινε να την διαβάσεις!Ευχαριστώ πολύ.

    maya:),τα ρόδια τα φυλάω σε ταπεράκι στο ψυγείο όπως λες και νομίζω ότι και ένα μήνα μπορούν να διατηρηθούν.Το ξέρω αυτό από ένα συνεταιρισμό που έχουμε εδώ ,που τα συσκευάζει και δίνει ένα μήνα διάρκεια κατανάλωσης(χωρίς συντηρητικά εννοείται).Δεν τα έχω κρατήσει βέβαια ποτέ ένα μήνα στο ψυγείο γιατί τα παιδιά τα τρώνε πολύ και δεν μένει ούτε σπυρί!!!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!λέω να καθαρίσω σήμερα τα ρόδια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά....αλλά έχεις και καταπληκτική βοηθό!!! Πολύ έξυπνη και οικονομική η ιδέα με τα καπάκια..τέτοιες εποχές χρειαζόμαστε έξυπνες λύσεις!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΛΑΜΠΡΙΝΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ!!! ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ! ΑΝ ΘΕΣ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ,ΕΧΩ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ .ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΛΟΓΩ ΓΡΙΠΗΣ... ΦΙΛΙΑ ,ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημέρα Λαμπρινή....Συγχαρητήρια!!!!! ΤΕΛΕΙΑ τα κατάφερες.Φαίνεται πανέμορφο!!!!....ο επιμένων νικά!!! Είναι πολύ ζεστό το νέο σου look.Ευχαριστώ για τις ευχές γλυκιά μου...φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καταρχήν, Καλησπέρα σου Λαμπρινή και να χαίρεσαι τα 3 κορίτσια σου.
    Τα στολίδια που κατασκέβασες είναι απίθανα. Ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ πως απο το πάτο ενός κουτιού γάλατος θα μπορούσε να φίνει ένα τόσο όμοεφο στολίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩ ΑΛΛΑ ΠΕΤΥΧΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!
    ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΕΣ, ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΚΟΡΗ!!!!!
    ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΣΑΣ!!!
    ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΒΑΠΟΡΕ!!!!!
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΒΑΣ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΟΝΤΟ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα!

    Πολύ ωραία τα στολίδια σας από κορν φλάουρ...Εγώ, βέβαια, χρειάστηκε να τα ψήσω, γιατί μένω σε μέρος με πολλή υγρασία και δεν έλεγαν να στεγνώσουν, οπότε ζορίστηκα λίγο στο βάψιμο, αλλά άξιζε!
    Θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτά τα στολίδια μπορούν να αποθηκευτούν και για την επόμενη χρονιά (και πού; - στο πατάρι; σε ντουλάπι της κουζίνας;) ή κινδυνεύουν να σκουληκιάσουν, αφού είναι φτιαγμένα από φαγώσιμα υλικά. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση :)
    Υ.Γ.: Τα έβαψα με τέμπερα και γκλίτερ, αν έχει κάποια σημασία κι αυτό.
    Ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που τελικά μου λες ότι άξιζε!!!
      Για την συντήρησή τους, νομίζω πως δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε.
      Διάβασα ότι αυτό το υλικό έχει διατηρηθεί για πάνω από 20 χρόνια.
      Τι να πω?Κι εγώ πρώτη φορά τα έφτιαξα και θα τα φυλάξω με όλα τα στολίδια στην αποθήκη του σπιτιού!Νομίζω πως είναι σημαντικό να μην βραχούν.
      Ελπίζω μα βοήθησα.
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση :) Αυτό για την υγρασία το σκέφτηκα κι εγώ. Θα δείξει, υποθέτω :)
      Καλές γιορτές και σ' εσάς και του χρόνου μπορεί να δοκιμάσω κι αυτά με τα καπάκια κονσέρβας...ή με τα CD...Μας δίνετε πολλές ωραίες ιδέες :)

      Διαγραφή