Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο με τσόχα

Εύκολη κατασκευή χριστουγεννιάτικου ημερολογίου αντίστροφης μέτρησης με τσόχα.

Είστε όλοι καλά? Είστε χαρούμενοι που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα?Μπήκατε στο εορταστικό κλίμα σιγά-σιγά? Εμείς μπήκαμε για τα καλά αφού στολίσαμε το δέντρο μας και κάθε γωνιά του σπιτιού και σταματημό δεν έχουμε με τις κατασκευές μας!! Τα πρωινά είναι για μ' ένα οι πιο δημιουργικές μου στιγμές. Πολλές φορές ξεχνιέμαι και τρέχω να μαγειρέψω την τελευταία στιγμή...Το ευχαριστιέμαι όμως...Αυτή η ησυχία και η μοναξιά, μόνη με τα υλικά μου και το μυαλό μου να σκαρφίζεται και να υλοποιεί  ιδέες...είναι οι δικές μου στιγμές!
Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο με τσόχα.
Λοιπόν, από αύριο μετράμε μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα και έφτιαξα πάρα πολύ εύκολα ένα ημερολόγιο που θα μας βοηθήσει σ' αυτό. Περιττό είναι να σας πω ότι τα κορίτσια έχουν ξετρελαθεί μ' αυτήν την ιδέα! Από αύριο και κάθε μέρα θα βρίσκουν στο ανάλογο τσεπάκι και από ένα μικρό δωράκι. Μην Φανταστείτε τίποτα ακριβό, δεν έχει σημασία αυτό. Σημασία έχει η προσμονή μέχρι τα Χριστούγεννα, η λαχτάρα που θα έχουν κάθε πρωί να τρέξουν να δουν τι τους περιμένει στα μικρά τσεπάκια...Αφήστε δε την δική μου χαρά που θα σηκώνονται αμέσως όταν θα τις ξυπνάω το πρωί!! Τα δωράκια που έχω σκεφτεί είναι μικρο πραγματάκια όπως αυτοκόλλητα, μαρκαδοράκια, μικρά μπλοκάκια, ακόμα και σοκολατάκια! Είδη έπεσαν για ύπνο με την χαρά ότι το πρωί θα έχουν έκπληξη!!!

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι τσόχα, ένα μεγάλο κομμάτι για την βάση και 25 μικρότερα κομμάτια  που θα είναι τα τσεπάκια, σιλικόνη, 2 λεπτά πιχάκια, διακοσμητικά και κόλλα με γλίτερ για τα γράμματα.
Τοποθέτησα τα μικρά κομμάτια πάνω στο μεγάλο πανί για να ξέρω που θα πρέπει να κολληθούν και μετά με σιλικόνη τα κόλλησα στο κάτω μέρος και στα δύο πλαϊνά. Την πάνω πλευρά την αφήνουμε ελεύθερη για να γίνει το τσεπάκι.
Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης με τσόχα.
Για να έχω ομοιομορφία στους αριθμούς, χρησιμοποίησα στένσιλ αλλά αν το χέρι σας είναι πιο σταθερό ή δεν σαν νοιάζει να είναι οι αριθμοί όλοι ίδιοι αποφύγετε αυτό το βήμα.
Οδηγίες για να φτιάξεις χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο με τσόχα.

Τα πιχάκια που σας είπα είναι αυτά τα πλαστικά που πουλάνε για τις αφίσες. Υπάρχουν σε διάφορα χρώματα και μεγέθη αλλά κόβονται και εύκολα αν θέλετε να έρθουν στα μέτρα σας, όπως έκανα κι εγώ.
Οδηγίες για να φτιάξεις χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο με τσόχα.
Τελευταίο βήμα ήταν να περάσω τους αριθμούς με την γκλιτερόκολλα για να δείχνουν πολύ όμορφοι και ν' αρχίσουμε το μέτρημα μέχρι αυτήν την μαγική μέρα!!!
Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης από τσόχα.

Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης από τσόχα.

Εύκολη κατασκευή-ημερολόγιο χριστουγέννων από τσόχα.

Πρώτη Δεκεμβρίου λοιπόν αύριο και μάλλον η δική μου η λαχτάρα είναι μεγαλύτερη απ' των παιδιών μου... Γιατί περιμένω με μεγάλη αγωνία να τα δω να χοροπηδούν χαρούμενα και χαμογελαστά με κάτι τόσο μα τόσο μικρό όμως σημαντικό για εκείνα! Έτσι είναι τα παιδιά και όταν εμείς ξεχνάμε, έρχονται εκείνα με την χαρά τους και με τον δικό τους αθώο τρόπο να μας διδάξουν ότι η ευτυχία τελικά κρύβεται σε μικρές στιγμές και πράγματα και όχι σε μεγαλεία με το χέρι βαθιά χωμένο στην τσέπη!

Μπορείτε να πάρετε κι άλλες ιδέες για χριστουγεννιάτικα ημερολόγια που έχω φτιάξει κατά καιρούς, όπως το ημερολόγιο με κουτάκια,  το εύκολο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης, το ημερολόγιο με υλικά της φύσης και το χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο σε σχήμα αστεριών.
Καλό μήνα!


24 σχόλια

  1. Είναι πολύ όμορφη η ιδέα σου!! Περιμένουμε να μάθουμε τις αντιδράσεις των μικρών σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα κοριτσάκι !! Το ημερολόγιο είναι πολύ όμορφο και πράγματι φέρνει χαρά και προσμονή στα παιδάκια, και... όχι μόνο. Κι εγώ έχω και ετοιμάζομαι να ανοίξω το πρώτο παραθυράκι χιχιχ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο που το έφτιαξες, Λαμπρινή μου, θαύμα είναι. Δυστυχώς, ενώ το είχα στα υπ' όψιν, δεν μπόρεσα να το κάνω κι' εγώ για τις εγγονές μου...
    Τώρα πια είναι αργά!
    Τα φιλιά μου και ευχές για Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΟΥ!
    ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ!!!!!!
    ΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπρινή φοβερή ιδέα!!!! Το έκανες όμως και εσύ πολύ πολύ όμορφο και το στόλισες και πολύ όμορφα. Μπράβο σου!!!! Καλή αντίστροφη μέτρηση!!!! φιλάκια

    Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόσο απλό μα τόσο όμορφο!!Κ του χρόνου να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα..τις φαντάζομαι τις μικρούλες να χοροπηδάνε από τη χαρά τους..τέλεια η ιδέα σου Λαμπρινή..καλό μήνα σου εύχομαι..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα!!! Κάθε μέρα και μιά χαρά σας εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια κατασκευή!!!! Καλό μήνα Λαμπρούκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Λαμπρινή μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε αυτό που σου έστειλα!!! Το έφτιαξα ειδικά για σένα!! Μου αρέσει πολύ η κατασκευή σου εδώ κ σίγουρα τα παιδιά θα κοιτάνε κάθε μέρα μην ξεχάσανε να γυρίσουν το φύλλο...χιχιχιχι Όπως κ να το κάνεις,τα Χριστούγεννα έχουν μια μαγεία ανεξήγητη, που μας ακολουθεί από τότε που ήμασταν μικρά!!! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ.....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρινή μου καλησπέρα τι όμορφη και καλοδουλεμένη δημιουργία!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τί όμορφο για τα πιτσιρίκια...
    ( και όχι μόνο )
    Καλό μήνα Λαμπρινή μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαμπρούκα μου Καλό Μήνα γεμάτο ευτυχισμένες στιγμές!!!! Υπέροχη η κατασκευή σου για την αντίστροφη μέτρηση των Χριστουγέννων... Θα γεμίσει τα παιδιά σου ευτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα!!!!! Καλές γιορτές!!! Φοβερή η ιδέα σου!!!! Μπράβο Λαμπρινη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαμπρινή μου τέλεια ιδέα!!!!Και του χρόνου!!!Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λαμπρινή πάρα πολύ όμορφο!!!!
    Άρχισες και συ να μετράς ανάποδα;;πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οσο ήταν μικρά τα παιδιά μου, κάθε χρόνο τους στόλιζα ένα Calendrier de l'Avent, πότε με κουτάκια, πότε με πουγκάκια, ένα σπιτάκι με δωράκια, η χαρά τους ήταν απερίγραπτη... τώρα τα έχω φυλαγμένα για τα εγγόνια !!! Καλά έκανες Λαμπρινούλα, πανέμορφο έγινε το ημερολόγιο. Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου και καλές γιορτές !! Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφο σαν ιδέα αλλά και σαν εκτέλεση. Γενικά ότι πιάνει το χεράκι σου το μεταμορφώνει. Μου άρεσε πάρα πολύ και η περσινή διακόσμηση του τζακιού σου. Περιμένω τη φετινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφη η κατασκευή σου...Νομίζω ότι όλοι μετράμε αντίστροφα...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφο που είναι!!!!Εγώ πέρσι είχα προσπαθήσει να κάνω κάτι ανάλογο στο μικρό μου αλλά δεν άντεξε τη δεύτερη μέρα τα άνοιξε όλα!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχω φτιάξει ποτέ....η ιδέα σου είναι τρομερή και η κατασκευή πανέμορφη!!!! Νομίζω πως φέτος χρειαζόμαστε τη μαγεία των Χριστουγέννων περισσότερο από ποτέ!! Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου αλλά και ....γενικώς, ξέρεις εσύ....Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή