Χριστουγεννιάτικο στεφάνι και πράξεις ζωής...!

Γεια χαρά!
Άλλο ένα Σαββατοκύριακο πέρασε και πραγματικά ήταν πολύ γεμάτο και πολύ πολύ ευχάριστο!
Από που ν' αρχίσω...Μα φυσικά από τα γενέθλια της Στεφανίας!Έκλεισε τα 5 το μικρό μου κοριτσάκι!!Πολύ καιρό ονειρευόταν αυτή τη στιγμή και μετρούσε τις μέρες μία μία μέχρι να έρθουν τα γενέθλιά της.Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα προγραμματίσει και έλεγα να το αποφύγω...όμως το σκέφτηκα αλλιώς...Γενέθλια λέω γίνονται και με "πολλά"και με "λίγα"...σκέφτηκα ότι αυτό που ευχαριστεί τα παιδιά είναι η παρέα με τους φίλους τους,το παιχνίδι,αυτές οι λίγες ώρες που θα περάσουν μαζί με τους αγαπημένους τους...κυρίως όμως η χαρά του παιδιού σου...που λες να είμαστε πάντα καλά,να έχουμε την υγειά μας και να κάνουμε κάθε χρόνο τα παιδάκια μας,αυτήν την ξεχωριστή μέρα της ζωής τους,χαρούμενα κι ευτυχισμένα!!!
Τούρτα σούπερ σοκολατένια με σχέδιο καρδιά!!Απαίτηση της εορτάζουσας,χαλάς χατήρι?Ήταν και η πιο εύκολη διακόσμηση τούρτας που έχω κάνει!!Η διακόσμηση των γενεθλίων...Χριστουγεννιάτικη!Δεν μπορούσα όμως να μην ακολουθήσω τα χνάρια της Άντριας με τα σημαιάκια!Γεια σου βρε Άντρια για την ιδέα που μου έδωσες!!!Πολύ εντυπωσιακά και φυσικά θα μείνουν εκεί όλες τις γιορτές !


Πάμε τώρα στην κατασκευή μας.Χριστουγεννιάτικο στεφάνι πολύ εύκολο,ανακυκλώνοντας τα υλικά που είδη έχουμε.
 Θα χρειαστούμε :μια παλιά γιρλάντα που δεν θέλουμε και θα κόψουμε τα κλαδάκια της (θέλουμε μπόλικα κλαδάκια,ανάλογα όμως και το στεφάνι που θα ντύσουμε ),
ένα στεφάνι από φελιζόλ,μια γυάλα,
 κόλλες(σιλικόνη και ατλακόλ),χρυσόσκονες
και μια βόλτα στην εξοχή για να μαζέψουμε κουκουνάρια και ότι άλλους καρπούς βρούμε!!
Όσοι δεν έχετε αυτήν τη δυνατότητα,ας χρησιμοποιήσετε μπάλες,λουλούδια ή ότι άλλο σας περισσεύει  από τα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά σας.
Θα κολλήσουμε με υπομονή τα κλαδάκια γύρω γύρω απ' το στεφάνι με την σιλικόνη.
Δείτε την πρώτη στρώση,
την δεύτερη,
και την τρίτη από την εσωτερική μεριά του στεφανιού.
Αυτή είναι η βάση μας.Από εκεί και πέρα η φαντασία σας θα κάνει την διαφορά στο στεφανάκι σας.
Εμείς την βόλτα μας στην εξοχή την κάναμε και μαζέψαμε τα κουκουνάρια μας!

Φωτογραφίες παντού και πάντα!
"Άγιε μου Βασίλη,αν διαβάζεις το blog μου,φέρε μου μια φωτογραφική μηχανή,πιο καλή,μεγαλύτερη,με πολλές ρυθμίσεις...Ήμουν καλό παιδί!Ευχαριστώ!"
Λοιπόν,που είχαμε μείνει?Στο στεφάνι...ναι.
Μ' ένα πινελάκι θα περάσουμε ατλακόλ στα κουκουνάρια μας και θα τα βουτήξουμε στην χρυσόσκονη.Μετά θα τα κολλήσουμε στο στεφάνι μας.
Θα πάρουμε την γυάλα ή ότι άλλο έχουμε ,ακόμα και ένα βάζο και θα κάνουμε το εξής:
Μ' ένα πινέλο και ατλακόλ θα κάνουμε σχέδια στην γυάλα μας.Εγώ έκανα κύκλους.
Μετά θα ρίξουμε από πάνω χρυσόσκονη και θα τινάξουμε να φύγει όση δεν έχει κολλήσει.

Θα τοποθετήσουμε την γυάλα μέσα στο στεφάνι και θα στολίσουμε το τραπέζι μας τόσο όμορφα και απλά,με μηδέν κόστος.Δείτε το ολοκληρωμένο.



Κάτι άλλο που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ήταν μια πρόταση που μου έγινε από τις"Πράξεις ζωής",να συμμετέχω με κατασκευές μου στο παζάρι που θα πραγματοποιηθεί στης 10 Δεκέμβρη ,στην   κεντρική πλατεία Νέας Σμύρνης,στην Αθήνα.
Οι "Πράξεις ζωής"ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2010 από μια ομάδα φίλων με κοινωνικές ευαισθησίες κι αγάπη για τον άνθρωπο ,με σκοπό την εκπλήρωση κοινωφελών σκοπών σε άτομα με απειλητικές ασθένειες και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και με  υποστηρικτική δράση στον πολιτισμό και το περιβάλλον.Μπείτε στο www.praxeiszois.org να μάθετε περισσότερες πληροφορίες.
Με πολύ μεγάλη χαρά δέχτηκα να συμβάλλω κι εγώ σ' αυτό το έργο με τις κατασκευές μου και είναι μια πρόσκληση ανοιχτή προς όλους όσους μπορούν να το κάνουν και να βοηθήσουν αυτήν την προσπάθεια.Εγώ δεν θα μπορέσω να είμαι εκεί εκείνη την μέρα αλλά όσοι είστε κοντά,να περάσετε μια βόλτα και να στηρίξετε αυτό το σημαντικό έργο.

Αφού μιλάμε όμως για πράξεις αγάπης ,δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω και από εδώ δύο πολύ καλές μπλογκοφίλες,την Ζέτα και την μαμά Έφη,που μου έστειλαν ευχαριστήρια δωράκια!
Σε κάθε γωνιά του σπιτιού μου ,έχω μικρά πραγματάκια-δωράκια από εσάς φίλες μου και μου θυμίζουν καθημερινά,ότι αυτή η επαφή,αυτή η επικοινωνία που έχουμε είναι αληθινή,έχει τρυφερά αισθήματα,έχει αγάπη!!Δεν περίμενα ποτέ ότι όλο αυτό θα το ζούσα,δεν ήξερα καν ότι υπήρχε αυτός ο τρόπος επικοινωνίας...Είναι όμως γεγονός που με κάνει πολύ χαρούμενη.Αυτό που με στεναχωρεί πραγματικά είναι που δεν μπορώ ν' απαντώ πάντα σε όλους,που έρχομαι πολλές φορές στα σπιτάκια σας χωρίς ν' αφήνω την παρουσία μου...Μου παίρνει πολύ χρόνο για να το κάνω αυτό και πολλές φορές το αποφεύγω.Προσπαθώ όμως...Κρατώ μια κουβέντα που μου είπε μια φίλη γι' αυτό το θέμα...
Αλίμονο αν αναχωνόμαστε και γι' αυτά...ο σκοπός είναι να χαλαρώσουμε και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα...Και εγώ πράγματι το ευχαριστιέμαι και ευχαριστώ εσάς γι' αυτό!!
Σας φιλώ γλυκά!

36 σχόλια

  1. Χρονια πολλα να χαιρεσαι το κοριτσάκι σου!
    Πολυ ομορφο το στεφανάκι,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφη,χαρουμενη και ζεστη αναρτηση!!!Απο ολα εχει.....γιορτες,χαρες,διακοσμηση και κατασκευες...σου ευχομαστε να χαιρεσαι την μικρουλα σου και να εχεις παντα ενα ομορφο και χαρουμενο σπιτικο.φιλια πολλα Χ2 MISIRLOU KAI MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι όλα υπέροχα Λαμπρινή μου!!!
    αρχικά, να τα εκκατοστήσει το κοριτσάκι σου...όπως επιθυμείται να τη δείτε!!!!
    το στεφανι και η ιδέα σου είναι ΣΟΥΠΕΡ!!!!! και το αποτέλεσμα μαγικο!!!!!
    συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο μπαζάρ... είναι πολύ όμορφο να βλέπεις ανθρώπους να προσφέρουν!!! καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τέλεια κορίτσι! Απλά υπέροχα! Μπράβο σας.
    Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου. Να είναι όλα γερά κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπρινή να σου ζήσει η κορούλα σου και να τη γιορτάζεις κάθε χρόνο μόνο με πολύ αγάπη!! ΚΙ όσο για τη φίλη σου έχει απόλυτο δίκιο γιατί στη blogoγειτονιά βρισκόμαστε για να ξεχαστούμε κι όχι για να αγχωθούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να το χαίρεσαι το γλυκάκι σου, να είναι πάντα υγιής και χαρούμενη!!! Τα παιδιά θυμούνται για πάντα αυτές τις εκδηλώσεις, γι'αυτο καλά έκανες και της έκανες πάρτι! Τα έστησες όλα περίφημα...
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!! Θα είμαι και εγώ εκεί...νοερά, αλλά οι κατασκευές μου κυριολεκτικά! Μακάρι να πουληθούνν ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο κοριτσάκι σου Λαμπρινούλα μου!!
    Γερό και τυχερό να είνΑΙ!!

    Πανέμορφες οι κατασκευές σου! Στις πράξεις ζωής έστειλα κι εγω κάποια γούρια και στολιδια, πραγματικά πιστεύω ότι η ζωή σου επιστρέφει ό,τι καλό ή κακό κάνεις...κι η κρίση είναι ευκαιρία να κοιτάξουμε λίγο και δίπλα μας και να γίνουμε λίγο πιο άνθρωποι.
    Μπράβο σου!
    Φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Λαμπρινή , χιλιόχρονη να είναι κι ευτυχισμένη. Αξίζει να γιορτάζουμε τα γενέθλια των παιδιών μας, ξεφεύγουμε κι εμείς. Η τούρτα φαίνεται πολύ ωραία.:)

    Ωραίες οι οδηγίες σου για το στεφάνι.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να την χαιρεσαι την κορουλα σου και ολεσ οι δημιουργιες σου υπεροχες καλη συνεχεια λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ γλυκιά και χρήσιμη ανάρτηση Λαμπρινή μας.Καλές γιορτές με υγεία σας εύχομαι....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαμπρινή, χρόνια της πολλά...να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και να την χαίρεστε πάντα ευτυχισμένη...και να πάρει τη δημιουργικότητα και τα χρυσά χεράκια της μανούλας της! Τέλεια η τούρτα, τέλεια τα σημαιάκια (και εγώ έχω ακόμα τα τρακτερ!!!!) τέλεια και η διακόσμηση του τραπεζιού...τα μεγάλα πνεύματα (λέμε τώρα) συναντιούνται...κάτι παρόμοιο είχα κάνει και εγώ πέρσι για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας...τώρα όσο αφορά τα σχόλια να μην στεναχωριέσαι...αν είναι δυνατόν να απαντάμε σε όλους...θα έπρεπε να είμασταν συνέχεια στον υπολογιστή!!! Θα ήταν πολύ ωραίο αλλά ακατόρθωτο!!!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να χαίρεσαι το αγγελούδι σου!!να τα εκατοστησει χίλιες ευχές!!!!πολύ όμορφο έφτιαξες το στεφάνι μπράβο σου!!!όσο για τις "Πράξεις ζωής" καλό είναι σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς να προσπαθούμε να προσφέρουμε ο καθένας ότι μπορεί όπως μπορεί....και φυσικά συμφωνώ με την λογική ότι η επικοινωνία μας αυτή μέσα στην μπλοκοπαρεα πρέπει να μας χαλαρώνει και όχι να μας αγχώνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι την κορούλα σου! Η κατασκευή του στεφανιού φαίνεται εύκολη! Πολύ όμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα εκατοστησει η μικρουλα σου, να ειναι γερη και ευτυχισμενη.Το στεφανι εγινε πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαμπρινή μου, να χαίρεσαι την κορούλα σου !!!
    Ευχές για ότι καλό στην ζωή της!!!!
    Το στεφανάκι σου ,είναι καταπληκτικόοοοοο πάρα πολύ όμορφο και πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις πραγματάκια που έχουμε!!!!!!!!!!! Φιλάκια πολλά και καλά να περνάτε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τα εκατοστήσει η μικρούλα σου,γερή και δυνατή να είναι πάντα στη ζωή της κι εσύ να την καμαρώνεις!!!
    Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου και ο στολισμός σου!!!
    Μπορείς αν θέλεις μια που στολίσατε να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταρχήν να χαίρεσαι τηνκορούλα σου. Όσο για το στεφάνι πολύ Χριστουγεννιάτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι την τριανταφυλομπουμπούκα σου!!! Το στεφάνι σου είναι πανέμορφο σαν το σπιτικό σου και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ....ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΛΙΣΕΙ...ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συμφωνώ με τη σκέψη σου για τα γενέθλια των παιδιών και πόση χαρά τους δίνει να είναι με φίλους όταν σβήνουν το κεράκι!!!Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!Να είναι γερό και φωτισμένο!!Το διακοσμητικό στεφάνι έγινε πάρα πολύ όμορφο!Έχω προσέξει ότι πάντα υπάρχει μια λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά σε ότι φτιάχνεις-εδώ οι κύκλοι στη γυάλα!Γεια στα χέρια σου!!!Και μη βασανίζεσαι:είμαστε μια παρέα που αγαπιόμαστε!!!Εύχομαι ο Αη Βασίλης να πραγματοποιήσει την ευχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Λαμπρινή μου να είναι γερή και τυχερή!!!
    Η ιδέα σου με το στεφάνι είναι πολύ ωραία ειδικά με την τσαχπινιά με το γλίτερ ξετρελάθηκα!!!
    Καλή επιτυχία να έχει το bazzar ελπίζω όλα να ξεπουληθούν!!!!!!
    Να είσαι καλά και να μην στεναχωριέσαι για μικροπράγματα!
    Σε φιλώ γλυκά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να σου ζήσει η κορούλα σου! Χιλιόχρονη, πάντα με υγεία και χαρά μέσα της και ανθρώπους να την αγαπάνε γύρω της.
    Η Χριστουγεννιάτικη δημιουργία σου υπέροχη, όπως και και η πρόταση σου για να συμμετέχουμε όλοι όσοι μπορούμε στο παζάρι από τις "Πράξεις Ζωής".
    Εύχομαι και ο Άγιος Βασίλης να πραγματοποιήσει όλες σου τις φετινές ευχές!
    Φιλιά πολλά! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να χαίρεσαι την πριγκίπισσα σου, Λαμπρούκα μου, και να είστε πάντα καλά. Η δημιουργία σου, σίγουρα θα βρει πολλούς αντιγραφείς... με πρώτη εμένα!!!
    Είναι θαύμα
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι υπέροχη σοκολατένια τουρτίτσα!Να την χαίρεσαι τη μικρή σου,είναι σκέτη γλύκα!Μου άρεσε η ιδέα με το στεφάνι και βρήκα τη σύνθεση υπέροχη!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφη ανάρτηση Λαμπρινή μου!! Υπέροχο το στεφάνι!!! Να χαίρεσαι τη μικρούλα σου...Στο έχουν πει ότι σου μοιάζει πολύ;;; χιχιχι Να τα εκατοστήσει!! Χαίρομαι που σου άρεσαν αυτά που σου στείλαμε! :-) Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λαμπρούκα να χαίρεσαι την κούκλα σου!!! Καλοφώτιστη, καλότυχη και να την καμαρώσεις και νυφούλα!!!!
    Ομορφα στολισμένο το σπιτάκι σου !!Το στεφανάκι σου και όλη η σύνθεση υπέροχη!!!!Με γειά και τα δωράκια σου!!!
    Νάσαι καλά και να δημιουργείς με τον μοναδικό σου τρόπο!!!
    Οσο για το ότι δεν προλαβαίνεις να αφήνεις σχόλια , είναι ένα θέμα που κάποια στιγμή πρέπει να το συζητήσουμε.Και γω αντιμετωπίζω αυτό το θέμα.Δεν προλαβαίνω και να επισκέφτομαι και να σχολιάζω καινα δημιουργώ συν τις υπόλοιπες καθημερινές δουλειές που έχω!!!Δεν είναι δυνατόν!!Κάποιο ή κάποια από όλα πάει πίσω !!!Είναι τελικά πρόβλημα!!!Και επειδή είμαι σχετικά καινούργια (ενεργά) στη γειτονιά ειλικρινά με απασχολεί αρκετά!!!Συγγνώμην για την κατάχρηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλέ, μου έφαγε το σχόλιο!!!
    ξαναγράφω λοιπόν:
    Χρονια πολλά και ευτυχισμένα γλυκούλα μου!!!Να σε χαίρεται η μανούλα σου και όλοι γύρω σου!!!Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, χαρούμενη και τυχερή!!!Λαμπρούκα μου, συγχαρητήρια για όλες τις κατασκευές σου!!υπέροχη διακόσμηση!!!άντε και καλές γιορτές!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Lamprinouli Χρόνια Πολλά να τα εκατοστήσει το Στεφανάκι!Να την χαίρεστε κι εσείς και πολύ έκανες με το πα΄ρτυ.Τα παιδιά δνε θέλουν πολλά για νάναι ευχαριστημένα,εμείς τα δημιουργούμε τα πολλά απο ανασφάλεια.
    Οσο για το στεφάνι είσαι Θεά κορίτσι μου.Πάντα να φωτίζει τρυφερές οικογενειακές στιγμές. Σε φιλώ με αγάπη και μην αγχώνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κοριτσάκι μου να χαίρεσαι την όμορφη κόρη σου και να την καμαρώνεις....Να σας ζήσει και να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη.Καλά έκανες και της γίορτασες τα γενέθλια, άλλωστε μόνο μια φορά θα γίνει 5!!!! Το στεφάνι σου τέλειο και τα κουκουνάρια όμορφα πολύ... μπράβο σου! Και μπράβο σου που θα πάρεις μέρος στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι...εύχομαι να μαζέψετε πολλά πολλά χρήματα για τους ανθρώπους που τα χρειάζονται!! Οσο για τον Αγιο είμαι σ΄ σίγουρη ότι διαβάζει το μπλόγκ σου και θα στο φέρει βρε το δωράκι!!! Για τα μηνύματα μην νοιάζεσαι όλες στην ίδια κατάσταση είμαστε...πολυάσχολες και τρελές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να τη χαίρεσαι! Πολύχρονη!
    Και το στεφάνι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πραγματικά είναι φανταστικό το στεφανάκι σου !! τρελαίνομαι για κουκουνάρες το χειμώνα όπως για τα κοχύλια το καλοκαίρι :)) να χαίρεσαι και το κοριτσάκι σου !!
    τα φιλιά μου, και τις ευχές μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λαμπρινή μου αργησα να δω την αναρτηση σου που ηταν χωμενη δεν μπορω να καταλαβω.

    Να χαιρεσαι την κουκλα σου να ειναι γερή και ευτυχισμένη στην ζωη της οσο για την τουρτα των γενεθλιων της σκετη γλυκα!

    τι ευκολα που εκανες να φαινεται η κατασκευη για το στεφανι. Μήπως να δοκιμασω και εγω να κανω κανενα?

    Οσο για την φωτογραφική μηχανη θελω και εγω μια πειραζει?
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να το χαίρεσαι το μικρούλι σου και όλη σου την οικογένεια!!! Πάντα γεροί και τυχεροί να είστε όλοι!!
    Το στεφάνι υπέροχο, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή