Λουλούδι σε γυάλα!

Γεια σου παρεούλα.
Τα μανιταράκια της προηγούμενης ανάρτησης ήταν πηγή έμπνευσης για μ' ένα και με τόσα που έφτιαξα,σκεφτόμουν με ποιο τρόπο να τ' αξιοποιήσω.
Έτσι όπως είναι μικρούλικα ,μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για να διακοσμήσεις διάφορα πράγματα και να δώσεις μια ευχάριστη νότα σε κάποια γωνιά του σπιτιού.Εμένα προσωπικά,τα μανιτάρια μου θυμίζουν πολύ τα στρουμφάκια που βλέπαμε όταν ήμασταν παιδιά!Θυμάμαι που πίστευα στα λόγια που άκουγα στο τέλος κάθε επεισοδίου..."...και αν είσαστε καλά παιδάκια,μπορεί να συναντήσετε και τα στρουμφάκια...!"Πίστευα ότι βρίσκονταν κάπου μες στο δάσος και ότι θα τα συναντούσα!(Τι χαζούλα μωρέ!!!)

Κάπως έτσι  ξεκίνησα λοιπόν και θέλησα να φτιάξω ένα μικρό δάσος μέσα σε μια γυάλα.
Δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο,θα μπορούσε να γίνει και καλύτερο,αλλά το έφτιαξα μόνο με  υλικά που είχα εκτός από το λουλουδάκι που το αγόρασα σήμερα(1,50 ευρώ).
Τα στρουμφάκια μου λείπουν τώρα...Είναι μια ωραία ιδέα για ν' απασχολήσω τα παιδιά το Σαββατοκύριακο,να φτιάξουμε μερικά από πηλό!




Δεν μπορώ,δεν γίνεται να μην σας το δείξω.....
(Μαρία,τρέξε να δεις για να μην ανησυχείς.....!Είναι από τους μεγαλύτερους,για να ξέρεις!!!)
Ναι,ναι,ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ έσκασε μύτη,ο πρώτος βολβός από αυτούς  που μου έστειλε η Μαρία!Γιούπιιιιι!


Και  κλείνοντας θέλω να σας σο-κολάσω...Είναι ότι πιο τέλειο,ότι πιο σοκολατένιο , ότι πιο ζουμερό σε κέικ έχω φτιάξει μέχρι τώρα,με σιρόπι σοκολάτας από πάνω να τρέχει και να σε τρελαίνει..!

Την συνταγή για το κέικ θα σας την δώσω άλλη φορά, αν θέλετε,αλλά το σιρόπι σοκολάτας το είδα στης Λίλας και να το φτιάξετε οπωσδήποτε!Η ίδια μας προτείνει να το χρησιμοποιήσουμε και στο γάλα για να γίνει σούπερ σοκολατένιο.Τα παιδιά ξετρελάθηκαν !



Βουτιά στη σοκολάτα και ...όνειρα γλυκά!
Φιλιά!

28 σχόλια

  1. Τι όμορφα που είναι τα μανιταρακια σου! Στολισαν πολυ ωραία το δασακι σου!!! Μπράβο! Αχ κ μην ξεχάσεις να μας αναρτήσεις τη συνταγή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου πολύ όμορφο το λουλουδάκι σου και με τα μανιταράκια μαζί είναι τέλειο,όσο για την κόλαση ας μη σχολιάσω καλύτερα όντως μας κόλασες,καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρινή μου πολύ όμορφη η κατασκευή σου!! Μου άρεσε όμως πολύ και η κατασκευή των μανιταριών!! Εξαιρετική δουλειά!! Μπράβο σου!! Σου εύχομαι καλό βράδυ και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai na soun i moni pou to pisteue kai go to pisteua...k nomizo ola ta paidakia...!!!
    oso gia to gluko min tuxon kai den kaneis anartisi tin suntagi....mas ksesikoses tora kai 8a perimeno me tis koutales k ta koutalia fusika anaxeiras gia na to kano kai na to fame......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εεε δεν το πιστεύω!!!!!!!!!! τόσο γρήγορα;;;;;;;; εγώ δεν έστειλα βολβούς.. έστειλα σούπερ βολβούς!!! χααααα

    κόλαση το κέικ πράγματι!! α πα πα!!
    φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία η κατασκευή,τα μανιταράκια τέλεια,όμως ακόμα καλύτερη είναι η σο-κόλαση που εφτιαξες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αρχικά μπήκα γιατί με τράβηξε η γυάλα στον τίτλο, έχω κι εγώ μια και θέλω να την αξιοποιήσω. Κατά δεύτερον χαίρομαι που σας άρεσε το σιρόπι, προτείνω να φτιάξεις και το baileys θα ξετρελλαθείς! Και κατά τρίτον θέλω κι εγώ τη συνταγή του κέικ!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εκει που πηγα να σε ρωτησω κάτι για το δάσος σου επεσα πανω στην σοκολατα και τα ξεχασα όλα!!!!!!!!!!!!!!

    Αχ τι μας κανεις και ειμαι σε διαιτα χαχαχαχαχ

    Επ το θυμήθηκα έβαλες μέσα στην γυάλα και ενα φυτο. Καλά δεν είδα? Είναι τρύπια απο κάτω πως θα φεύγουν τα νερά από το πότισμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορώ να πω τίποτα... Τρέχουν σαλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λαμπρινή μου όλα είναι υπέροχα! Πάντως εγώ είδα ένα στρουμφάκι τώρα δα στο δασάκι σου! Μου έκλεισε το μάτι και κρύφτηκε κάτω από το μανιτάρι! Α! Φεύγοντας θα πάρω κι ένα κομμάτι από το αμαρτωλό κέικ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγω το ιδιο πιστευα! Γιαυτο ενθουσιάστηκα και εφτιαξα και εγω μανιταρακια!
    Αχ!! το γλυκο κολασηηηηηη!!!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα μανιταράκια είναι τρέλα και πάνε παντού, ομορφαίνουν, στολίζουν...
    Το σιρόπι άστο... κόλαση!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα τα μανιταράκια σου!! Κι εγώ μικρούλα, λάτρευα τα μικρά μπλε ανθρωπάκια!!Ανυπομονώ να δω τις επόμενες δημιουργίες σας! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφο το μικρό σου πριμουλάκι και το κέικ τι ήταν αυτό βρε κορίτσι μου η εικόνα του με διέλυσε...αυτό το σιρόπι σοκολάτας, σκέτη κόλαση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ...
    ΘΕΛΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΚ ΦΕΝΕΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΟΟΟ!!!!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟ MAIL ΜΟΥ Η ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ πώς είμαι σίγουρη οτι κάπου εκεί βρίσκονται και οι μικροί μας φίλοι;! Είναι πολύ γλυκούλια τα μανιταράκια σου... Για το γλυκό δεν το συζητάω, ακόμα κι εγώ που είμαι του αλμυρού το ζήλεψα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαχταριστή, λαχταριστή η ανάρτησή σου Λαμπρούκα!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το τελευταίο, με τη σοκολάτα, με ισσοπέδωσε ! Α και μη νιώθεις μόνη, κι εγώ το πίστευα ότι υπάρχουν τα στρουμφάκια όταν το έλεγε στο τέλος χαχαχαχα ! Τα μικρά μανιταράκια είναι τόσο χαριτωμένα, τα λατρεύω :))
    Καλό Σαββατοκύριακο **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως την κουκλα μου βρε βρε τι γευτικα τι ειδα τι ετιαξα εδω μαζι σου μπραβο κουκλα μου καλως ηρθες στο σπιτακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι να πρωτοκρατήσω από την ανάρτηση...τα φανταστικά χρώματα της πρίμουλας ή το θεϊκό κέικ;;; Και τα 2! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία ιδέα η γυάλα με τα μανιταράκια, μια αισιόδοξη και χαρούμενη νότα μέσα στα κρύα! Το κέικ φαίνεται και σίγουρα θα είναι κιόλας φοβερό!! Μου φαίνεται θα φτιάξω κι εγώ το απόγευμα, μου έδωσες ιδέα!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλη και ομορφη εβδομαδα να εχεις, σαν τα ομορφα πραγματα που φτιαχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΝΙΤΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΠΕΣΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΛΥΚΟ..!!!!ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΨΟΓΗ ΣΕ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!ΥΓ.ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗΗΗΗΗΗΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ομορφα τα μανιταρακια σου ετσι οπως τα στολισες κατω απο το φυτο!!!Αυτη ομως η κοματαρα με τη σο-κολαση σου.....ξετρελαθηκα και τετοια ωρα που την ειδα εχω κατι υπογλυκαιμιες αλλο πραμα!χαχαχα! Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αυτο το γλυκο σοκολατα θελω να με το δωσεις στο σπιτι μου να το εχω να το χαιρομαι οταν δεν περισευει τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφα πράγματα βλέπω εδώ και αμαρτωλά επίσης! LOL! Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα και από δώ και πέρα θα τα λέμε φαντάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τι ωραια η μεταφυτευση του πανσε στη γυαλα!
    και να φανταστεις οτι σημερα αγορασα κι εγω πανσεδακι...
    οσο για το γλυκο, αν και δεν ειμαι λατρης σοκολατας, πολυ το λιμπιστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καταπληκτικο το δασακι σου! κι εγω ολο τετοιες γωνιες φτιαχνω και στηνω τα ξωτικα μου εκει αναμεσα...
    Οσο για το σοκολατογλυκο σου.... Μου ετρεξαν τα σαλια με την εικονα και μονο!!! Κανε συντομα αναρτηση και την συνταγη γιατι θα πεσω μεσα στο pc!!! χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή