Μεταμόρφωση τραπεζιού και παλιάς καρέκλας

Μεταμόρφωση τραπεζιού εξωτερικού χώρου με ψηφίδες και βάψιμο παλιάς καρέκλας με σπρέι.

Χάθηκα,το ξέρω αλλά το καλοκαίρι πάντα μας ξεμυαλίζει...
Η αλήθεια είναι πως περνάμε καλά!Ζούμε σ' ένα πολύ όμορφο μέρος και το εκμεταλλευόμαστε όσο μπορούμε αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα πάμε κάπου αλλού για διακοπές...!
Δεν παραπονιέμαι.Μπορούμε να περάσουμε ένα πολύ όμορφο και γεμάτο καλοκαίρι ακόμα και στο μέρος που ζούμε,αρκεί να το θέλουμε και να κάνουμε ότι μπορούμε γι' αυτό!

Σήμερα έχω διάφορα να σας πω και να σας δείξω και ξεκινώ γρήγορα με την μεταμόρφωση του τραπεζιού που επιτέλους τελείωσα!Και λέω επιτέλους γιατί τα πράγματα δεν μου πήγαιναν πάντα όπως τα υπολόγιζα...Το μόνο που ήξερα ήταν το αποτέλεσμα που ήθελα να έχω.Από τεχνικές και υλικά δεν είχα ιδέα.Όμως, ρωτώντας πας στην πόλη λένε και έτσι έκανα κι εγώ!
Πως να ντύσουμε ένα τραπέζι με ψηφίδες.

Το τραπέζι, όταν το βρήκα πεταμένο και το μάζεψα,δεν είχε πολλά προβλήματα.Το πιο βασικό ήταν τα πόδια του που είχαν σκουριάσει και μάλλον γι' αυτό και το πέταξαν...!Κατά τ' άλλα είναι ένα γερό τραπέζι και ήταν κρίμα να πάει χαμένο.

Μεταμόρφωση παλιού τραπεζιού.

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να βάψω τα πόδια του μ' ένα σπρέι αφού πρώτα τα έντυσα  με διάφανη ταινία για να καλύψω τις σκουριές.Ίσως έπρεπε να το πάω σ' έναν σιδερά να το φτιάξει έτσι όπως πρέπει αλλά αυτό σκέφτηκα σαν γρήγορη λύση και αυτό έκανα.
Με λίγη προσοχή να μην βρέχεται ίσως κρατήσει καιρό..Θα δείξει!

Βάψιμο τραπεζιού με σπρέι

Πάμε στα δύσκολα.Η ιδέα ήταν να κάνω μωσαϊκό,να το ντύσω δηλαδή με ψηφίδες .
Όμως το τραπέζι τελικά ήταν μεγάλο για μια τέτοια διαδικασία.Οι ψηφίδες ήταν λίγες,τις πήρα όλες από το βιβλιοπωλείο,και έτσι αναγκάστηκα να τις κολλήσω αρκετά μακριά την μία από την άλλη.
Θα μπορούσα να πάρω πλακάκια από είδη υγιεινής ,να τα σπάσω και μετά να τα κολλήσω ακανόνιστα πάνω στο τραπέζι αλλά δεν βρήκα χρωματικά κάτι που να μου αρέσει.
Πήρα κόλλα πλακιδίων και τα κόλλησα μ' αυτήν.Είναι μια σκόνη που την αραιώνεις με νερό και όταν στεγνώνει γίνεται σαν πέτρα.

Φτιάχνουμε κολλά για να κολλήσουμε τις ψηφίδες.

Ίσως έπρεπε να τρίψω πρώτα το τραπέζι για να κολλήσουν καλύτερα οι ψηφίδες αλλά δεν το έκανα..Ελπίζω να είναι εντάξει και έτσι.

Μεταμόρφωση παλιού τραπεζιού με ψηφίδες.

Το πιο αστείο είναι ότι αφού τελείωσα με το κόλλημα,σκέφτηκα ότι μάλλον τα κόλλησα ανάποδα...
Όχι μάλλον...σίγουρα δηλαδή! Όμως εγώ εκεί,ακάθεκτη προχωρούσα στο έργο μου!
Το αγαπημένο μου υλικό, που το έμαθα κι αυτό, είναι ο στόκος.
Είναι μια σκόνη που αραιώνεις με νερό και υπάρχει σε διάφορα χρώματα.Εγώ διάλεξα ένα μπεζ για να μπορούν όλα τα χρώματα των ψηφίδων να ξεχωρίζουν.

Χρησιμοποιούμε στόκο για να γεμίσουμε τα κενά.

Γίνεται ανάμειξη με νερό για να έχουμε μια κρέμα σαν της φωτογραφίας.

Φτιάχνουμε στόκο για το τραπέζι με τις ψηφίδες.

Τον άπλωσα λοιπόν πάνω στο τραπέζι και άρχισα να τον στρώνω με μια σπάτουλα για να πάει παντού και να κλείσουν όλα τα κενά.Μια διαδικασία που έπρεπε να γίνει γρήγορα γιατί στέγνωνε και γρήγορα και γινόταν σκληρό.Όταν το άπλωσα καλά,περίμενα μισή ώρα να τραβήξει λίγο και με ένα σφουγγάρι καθάριζα και λείανα στην ουσία όλη την επιφάνειά του.Όταν στέγνωσε ,έγινε υπέροχο,γι' αυτό και τον αγάπησα αυτόν τον στόκο!
Όμωωωωως να το και το κρακελέεεεεε!Όταν το θες δεν σου γίνεται και όταν δεν το θες....
Συμβουλές για να ντύσεις ένα τραπέζι με ψηφίδες.

Σιγά μην τα παρατήσω σκέφτηκα και συνέχισα! Πήρα διάφανο βερνίκι και του πέρασα αρκετές στρώσεις να ενωθούν τα σπασίματα και να τελειώσουμε επιτέλους!
Φτιάξε κι εσύ ένα τραπέζι με ψηφίδες.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο!Τώρα ,το πόσο θ' αντέξει...Δεν ξέρω. Έκανα πολλά λάθη φαντάζομαι, αλλά αν δεν δοκιμάσεις πώς θα μάθεις?
Δείτε το!!
Οδηγίες για να μεταμορφώσεις το παλιό σου τραπέζι.

Μια φανταστική μεταμόρφωση τραπεζιού με ψηφίδες.

Μεταμόρφωση τραπεζιού για το μπαλκόνι.

Όλες οι οδηγίες για να μεταμορφώσεις το παλιό σου τραπέζι.

Να σας δείξω και την μεταμόρφωση αυτής της  καρέκλας για να μην παραπονιέται!! Την βρήκα κι αυτήν πεταμένη και ήταν σε κακά χάλια,αλλά γερή. Το πρόβλημα ήταν στο κάθισμα που είχε σκιστεί η ψάθα του και είχε ξεθωριάσει το χρώμα στον σκελετό που ήταν λουστραρισμένος καφέ.
Την έτριψα με γυαλόχαρτο και την έβαψα με σπρέι πράσινο. Την πήγα σε ξυλουργό να της βάλει ξύλο στο κάθισμα το οποίο έβαψα λευκό. Το χρωματιστό μαξιλαράκι κάνει την διαφορά με τα έντονα χρώματα που έχει και έτσι η καρέκλα σίγουρα δεν πήγε χαμένη!

Βάψιμο παλιάς καρέκλας με σπρέι.

Πριν λίγες μέρες,είχαμε την χαρά να μας επισκεφτεί η αγαπημένη μας Νίκη με την οικογένειά της!
Ένα μήνυμα,ένα τηλεφώνημα και η συνάντηση έγινε ένα πρωινό που γέμισε με χαμόγελα και πολύ όμορφα συναισθήματα! Όσοι το έχετε ζήσει,να συναντήσετε άτομα που έχετε γνωρίσει από εδώ μέσα,μπορείτε να με καταλάβετε...Ένιωθα σαν να τους ήξερα,νόμιζα ότι είχαν έρθει οι φίλοι μας που τους γνωρίζαμε χρόνια!Το ίδιο συνέβη και με τα παιδιά.Τώρα ξέρουν και αυτά όπως και εμείς οι μεγάλοι,πως έχουμε ακόμα έναν λόγο για να επισκεπτόμαστε πιο συχνά το υπέροχο μέρος που ζουν!
Έχουμε και εκεί πολύ αγαπημένα πρόσωπα για να συναντήσουμε!!


Ανταλλάξαμε και δωράκια !!Τα μικρά της μας περίμεναν με τα δωράκια τους στο χέρι,από ένα βιβλίο για  τα κορίτσια μου!Ήταν τόσο γλυκά και καλοδεχτικά παιδάκια!! Το δικό μου δωράκι ήταν ένα βραχιόλι που δεν έχω βγάλει από το χέρι μου!!


Οικογένεια του Ονειροποιείου σας ευχαριστούμε πολύ για όλα!!!

Σ' αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω και την καλή μας φίλη Wild rose για το βραβείο που μου έκανε την τιμή και μου χάρισε! Συγνώμη που δεν απαντώ στις ερωτήσεις αλλά η ανάρτηση αυτή είναι είδη πολύ μεγάλη και θα γίνω κουραστική. Σ' ευχαριστώ πολύ φίλη μου που με σκέφτηκες, πάντα μου δίνει μεγάλη χαρά κάτι τέτοιο, να είσαι καλά!



Σας κούρασα λίγο με την μεγάλη αυτή ανάρτηση? Σκοπός μου ήταν να μάθετε να μην πετάτε τα παλιά σας έπιπλα, καρέκλες ή τραπέζια και να τα μεταμορφώνετε με όποιο τρόπο σας βολεύει για να τους δίνετε μια νέα ζωή! Ελπίζω να σας άρεσε ο τρόπος που έντυσα με ψηφίδες το τραπέζι και το εύκολο βάψιμο της καρέκλας με το σπρέι!

Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι μας.
Και να μην ξεχνάτε να περνάτε καλά.
Είπαμε, μπορούμε να περνάμε καλά ακόμα και με τα λίγα...αρκεί να το θέλουμε!!



53 σχόλια

  1. Πολύ σούπερ έγινε το τραπέζι με τις ψηφίδες!άξιζε ο κόπος!Μ'άρεσε πάρα πολύ!εύχομαι να απολαύσεις πολλούς καφέδες με φίλους εκεί!Τυχερούλα που συνάντησες τη Νίκη και το βραχιόλι που φοράς πολύ ωραίο!αλλά και το βεράκι στον αντίχειρα είναι σήμα κατατεθέν!!!!Σε φιλώ!καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Λαμπρινή με τις πάντα όμορφες ανακατασκευές σου!!.Το τραπεζάκι είχε πολύ δουλειά σίγουρα ,αλλά πράγματι άλλαξε τελείως!!!.Για να μην πάει χαμένος τόσος κόπος, θα σου πρότεινα φιλικά ,να το προστατεύσεις με ένα γερό τζάμι ,ώστε να απολαμβάνεις το καφεδάκι σου χωρίς φόβο να χυθεί κάτι.Τι λες!!!Πολλά φιλιά....καλό καλοκαιράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρινή μου, το τραπέζι έγινε πολύ όμορφο! Φινετσάτο και καλαίθητο! Το ίδιο και η καρέκλα! Αξίζει τον κόπο να μεταμορφώνουμε παλιά πράγματα ! Τα ζωντανεύουμε και τους δίνουμε μια δεύτερη (ισως και καλύτερη!!) ευκαιρία!!! Φιλάκια !! Να περνας καλά!
    ΥΓ Κούκλες και οι δυό είσαστε στη φωτογραφία!!!! Και το βραχιολάκι , πολύ κομψό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tί πλούσια ανάρτηση! Απ' όλα είχε και την κατευχαριστήθηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!!!
    Το τραπέζι έγινε πανέμορφο!!!!!!
    Ωραία συνάντηση με την Νίκη μας που σου έφερε το υπέροχο βραχιολάκι!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!!!!!!
    ΑΝ ΕΒΑΖΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΨΗΦΙΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΖΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΚΟ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!
    ΚΑΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΠΙΣΗΣ!!!!!
    Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!!
    Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικόοοοο!!!μ αρεσε πάρα πολύ χάζευα κανα μισάωρο το άρθρο σου και τις φώτο!φανταστική τεχνική και το αποτέλεσμα απλα υπέροχο!!έψαχνα καιρό τώρα να κάνω κάτι με το παλιό τραπέζι του μπαλκονιού μου και νομίζω μου έδειξες το δρόμο!!!μπράβο Λαμπρινή για την φαντασία και την δημιουργηκότητα σου!!θα το κάνω και εγώ σίγουρα!!!συνέχισε έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα...Πανέμορφο το τραπέζι κι εύχομαι να κρατήσει πολλά χρόνια!Οι συναντήσεις του διαδικτύου είναι απόλαυση...και μόνο όσοι το ζουν μπορούν να το καταλάβουν.Φιλιά πολλά και να περνάτε πάντα όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ προσεγμένη δουλειά!!!!! Μ' αρέσει πολύ και το πράσινο χρώμα που διάλεξες!!!!! Εύχομαι πάντα όμορφες στιγμές να περνάς με την οικογένειά σου γύρω από αυτό το όμορφο τραπέζι....Καλώς σε βρήκα, καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο το τραπέζι και η καρεκλίτσα! Έγιναν φοβερά! Εύχομαι να περνάς καλά τώρα το καλοκαίρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το τραπέζι σου!!! Πιστεύω το ότι έβαλες ανάποδα τα πλακάκια το έκανες ποιο ενδιαφέρον και θα σου κρατήσει αρκετά. Όσο για την καρέκλα του πάει πού!!!!
    Πολλά μπράβο!!!! Καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες οι δημιουργίες σου,Λαμπρινή!!!Πολύ ωραία ιδέα για ανακύκλωση...Έχεις δίκιο,μπορούμε να περνάμε καλά και με τα λίγα.Η μεταμόρφωση των παλιών και άχρηστων αντικειμένων ,δίνει και σε μένα χαρά.Τη χαρά της δημιουργίας...
    Πολλά φιλιά!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μας έλειψαν οι αναρτήσεις σου!Πολύ καλή δουλειά! Έχω ένα ίδιο τραπέζι!Τώρα μου άνοιξες δουλειές!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λαμπρινή μου έγινε πανέμορφο το τραπεζάκι σου και η καρέκλα επίσης!!
    Έκανες μεγάλο κόπο αλλά ανταμοίφθηκες, και τόσα υλικά χωρίς να τα ξέρεις,
    τα μελέτησες, τα έμαθες!
    Μπράβο σου!!
    Οι συναντήσεις με τα κορίτσια από τα blog είναι μοναδικές!!
    Το συναίσθημα όπως το περιέγραψες!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις, καλά να περνάτε το καλοκαιράκι σας!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλή δουλειά!!!!!!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!...Λαμπρινή μου άρεσε πολύ το τραπέζι!... μπορεί να σε ταλαιπώρησε ...αλλά το αποτέλεσμα σε αντάμοιψε....
    Τι ωραία συνάντηση που είχες! Το πως νοιώσατε φαίνεται κι`από την φωτό...
    Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα .... και η κατασκευή τι υπέροχη εμπειρία... Όλα ωραία σαν εσένα και τις ωραίες σκέψεις σου. Καλά να περνάτε. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρα πολυ ομορφο το τραπεζι.θα συμφωνησω με την pitsina για το τζαμι.Οσο για τη σκουρια αν δεις οτι δεν κραταει βγαλε το σελοφαν ξυστο με γιαλοχαρτο βαλε το παρτοκαλι μινιο (ειναι καλυτερο) και ξαναβαψτο.Το δοκιμασα σε κατι καγκελα και βρηκα τη ησυχια μου.Η καρεκλα συμπληρωσε τη γωνια.Οσο για το συναισθημα δεν το εχω ζησει ακομα αλλα ευχομαι να μου τυχει.
    πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Δεν ξέρω πόσο σε παίδεψε, αλλά άξιζε τον κόπο και με την καρέκλα μαζί κάνουν μιά χαρούμενη γωνιά. Να είσαι καλά και να περνάς καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λαμπρουκααα τε-λει-ο!!!Πολυ καλη ιδεα και υπεροχο αποτελεσμα!
    Μ αρεσε πολυ το μοτιβο που εφτιαξες αλλα και ο τελικος συνδιασμος χρωματων.
    εξειρετικο αποτελεσμα!!!!μπραβοοοο!Οσο για τη συναντηση σου με την Νικη ειχε φτασει στα αυτια μου και ειμαι σιγουρη οτι την απολαυσατε!πολλααααα φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. φοβερη δουλεια μπραβο κοριτσακιιι !!καλοοο καλοκαιρι οπου και να εισαι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια κατασκευή!!!!έχω κι εγώ ένα πλαστικό τραπέζι και σκεφτόμουν τόσο καιρό πως να το κάνω να το αλλάξω!!!!με βοήθησες αρκετά!!!!!φιλιά!!!!καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΧΕΕΕΕΕΕΕΡΑ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΑΣ!ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΕΛΕΙΑ...ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ!!!!!ΧΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ!!!!!!!!!!!ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λαμπρινούλα μου, τι έκανες πάλι; Ανακύκλωση με όλη τη σημασία της λέξης!
    Τέλειο έγινε το τραπέζι, πολύ μου αρεσε η ιδέα να χρησιμοποιήσεις ψηφίδες- και σε τόσο γλυκά χρώματα! Εχουν δουλίτσα για να γίνουν απ'ότι βλέπω αλλά βγηκε πολύ εντυπωσιακο αποτέλεσμα μαζί με την καρέκλα βεβαια!
    Μακάρι να είχαμε την ευκαιρία να τα λέμε πιο συχνά και να παιζουν και τα μικρά, είναι όμορφη η παρεα όταν έχει προηγηθει η διαδικτυακή συντροφιά!
    Πολλά -πολλά φιλιά σε όλους σας, ευχαριστούμε για τη φιλοξενία στον όμορφο τόπο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ξεχασα να πω πόσο ωραία και φρέσκια είναι η νέα εμφάνιση του μπλογκ!
    Με γειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου Λαμπρινή.
    Πολύ ωραίο έγινε το τραπέζι. Τέλειο.
    Ανάποδα είναι οι ψηφίδες? Δηλαδή έβαλες την κάτω πλευρά από πάνω??
    Δεν του φαίνεται.. πολύ ωραίο είναι.
    Και η καρέκλα πολύ ωραία έγινε.
    Μπράβο σου.

    Ωραία να γνωρίζεις φίλους. Νασαι καλά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eισαι φοβερή! Τέλειο το τραπεζάκι! Η ιδέα σου με το ψηφιδωτό όλα τα λεφτά! Και μ'αρέσει και το βραχιολάκι σου πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΓΩΝΙΑ ...ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΨΕΙΣ !!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ekseretiko bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πραγματικά πολύ καλή δουλειά!!! Το Τραπέζι είναι φανταστικό και ....ίσως το λαθάκι με τις ανάποδες ψηφίδες να το κάνει τόσο πρωτότυπο αλλά και ξεχωριστό!!!!!!! Μπράβο για το καλλιτέχνημα αλλά και για την υπομονή σου!!!!! Ολά υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο βρε Λαμπρινή! Φανταστικό το έκανες! Είδες; Φαντάσου και το βρήκες πεταμένο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λαμπρούκααααααααα..... Ναι, μάλλον ανάποδα τις έβαλες τις ψηφίδες αλλά το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό! Μπράβο, κορίτσι μου, έκανες πολλή και καλή δουλειά. Να το χαρείς και να απολαμβάνεις το έργο σου κάθε φορά που θα το χρησιμοποιείς! Και η καρέκλα, τέλεια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα και στο τραπέζι και στην καρέκλα!!!!Χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γλυκιά Λαμπρινή!! Πως σου πάει το καλοκαίρι....Οι νέες καλοκαιρινές σου εικόνες είναι φανταστικές!!! Αχ αυτά τα κεράσια! Για τις δημιουργίες τι να πω...ότι έχω μείνει άφωνη.Το τραπέζι είναι τέλειο λκια οι καρέκελς εεπίσης.Εκανες καταπληκτική δουλειά...Συγχαρητήρια! Επίσης λάτρεψα το βραχιόλι σου...Τέλος θέλω να σε ευχαριστήσω για το γεμάτο υποστήριξη σχόλιο σου στην ανάρτηση μου! Το χρειαζόμουν ... Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Συνεχίζουμε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έκανες υπέροχη δουλειά,η πιο ωραία μεταμόρφωση σε τραπέζι που έχω δει.Πραγματικά έγινε υπέροχο.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λαμπρινή καλησπέρα!!!! Πανέμορφα τα έκανες τα έπιπλα!!! μπράβο!!! τελικά τίποτα δεν πάει χαμένο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πάρα πολύ ωραία και τα δύο!!!! Είσαι χρυσοχέρα, πάει και τελείωσε! Έχεις και αρκετή υπομονή απ΄ό,τι διαβάζω, γιατί τις ψηφίδες τις βρήκα λίγο της... υπομονής! Το αποτέλεσμα όμως ήταν εξαιρετικό!

    Μπράβο Λαμπρινή μου! Εύχομαι καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λαμπρινή μου, καταρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου στο σπιτάκι μου και το μήνυμά σου! Να ξέρεις πως κι εσείς μου λείπετε! Η καλοκαιρινή σου διάθεση μου αρέσει πολύ όπως και το νέο λουκ του blog! Όσο για το τραπέζι με τα ψηφιδωτά, μπράβο για την υπομονή σου και το μεράκι σου!
    Α, να μην το ξεχάσω, στην φωτογραφία είσαι μια κούκλα!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λαμπρινουλα μου, καταπληκτικη η δουλεια με το τραπεζακι και την καρεκλιτσα και ολη η γωνια ειναι υπεροχη! Πολυ θαθελα να με κερασεις καφεδακι εκει δα... :ο)
    Εγω ειμαι της αποψης οτι οσα λαθη κι αν κανεις δημιουργωντας κατι, αν τελικα το αποτελεσμα σε ικανοποιει, τοτε μην ανησυχεις! Το κακο ειναι πως συνηθως ειμαι πολυ πιο αυστηρος κριτης του εαυτου μου απ'ο,τι οι αλλοι μαζι μου.
    Εδω και μερες προσπαθω να μπω απτον η/υ του γραφειου μου, μα με πεταει εξω...:ο(
    Δυστυχως το μπλογκ σου ανηκει στην κατηγορια αυτων που δεν μπορω να ανοιξω απτην δουλεια μου και λυπαμαι γιατι ησουν αγαπημενη πρωινη συνηθεια μαζι με καποια ακομη σπιτακια....
    Φιλια πολλα και καλη συνεχεια! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!!!!!!!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ!!!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΣΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μ' αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα της δουλειάς σου, Λαμπρινή. Δεν ξέρω αν υπήρξαν λάθη, το μόνο σίγουρο είναι πως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό και γι' αυτό και μόνο σου αξίζουν συγχαρητήρια!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι ωραίο που το έκανες το τραπέζι !! Πωπω και τι δουλειά ..
    Εντυπωσιάστηκα! Μπραβο σου Λαμπρινούλα. Κι εμένα μου αρέσει να παίρνω πράγματα που τα βρίσκω παρατημένα, και τα βάφω, αλλά τέτοια δουλειά δεν τόλμησα να κάνω, γιατί πίστευα
    δεν θα τα καταφέρω. Ο επιμένων νικά όμως :)
    Να περνάτε καλά, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λαμπρινή μου δεν σου κρύβω ότι εντυπωσιάστηκα με το τραπέζι και την καρέκλα. Αφού όσο διάβαζα έλεγα, δεν το πιστεύω!!! Μπράβο σου. Οσο για την επίσκεψη, τα δώρα σας και το βραβείο... τι να πω... πάντα τέτοια και πάντα χαρές!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πω πω τωρα το είδα και εχω εντυπωσιαστει!!!

    Μπραβο σου κοριτσι μου εκανες αψογη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ χιλια μπραβο σου ..να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το έκανες το θαύμα σου πάλι!! Πάρα πολύ ωραίες οι μεταμορφώσεις σου! Μπράβο!! Το τραπεζάκι αγνώριστο, πολύ ωραίες οι ψηφίδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ....
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ..
    ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ..
    *** ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. poly omorfo to trapezi soy!!!!! mpravo!!
    aggeroula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Φανταστική η μεταμόρφωση του τραπεζιού!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τέλειο το τραπέζι σου!!

    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή