Για την Αγγελίνα της ζωής μου!

Πριν από δέκα χρόνια,στις 23 Ιουλίου,ημέρα Τρίτη,στις 3 το μεσημέρι,ήρθε στον κόσμο ένα μικρό "αγγελάκι", το δικό μου Αγγελινάκι!!
Ένα κοριτσάκι επαναστατικό,ανεξάρτητο,ανήσυχο αλλά συγχρόνως ευαίσθητο,πονόψυχο με καλλιτεχνικές τάσεις και με ιδιαίτερη αδυναμία στα ζωάκια!!

Έχουμε γενέθλια και ετοιμάζουμε ένα μικρό πάρτι!
Σας γράφω στα κλεφτά και γρήγορα αλλά θα επανέλθω με εικόνες και κατασκευές!! 

Το καλοκαίρι μ' έχει παρασύρει και χάθηκα αλλά μου λείπετε και σας σκέφτομαι!!
Σας φιλώ αγαπημένοι!



27 σχόλια

  1. Xρόνια της πολλά! Να την χαίρεστε και να'ναι πάντα χαρούμενη! Καλά να περάσετε στο πάρτυ! Επί τη ευκαιρία νομίζω ότι σου μοιάζει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια πολλα!!!Μια κουκλα ειναι να σου ζησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας! Πάντα γερό κι ευτυχισμένο!!
    Να περνάτε όμορφα και το πάρτι σας να είναι απλά τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τη χαίρεσαι την κουκλίτσα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Αγγελινάκι σου είναι μία κούκλα!!!!!!!!!!! Χρόνια της πολλά, να την χαίρεσαι Λαμπρινή μου! Δώσε της κι ένα φιλί από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσει το γλυκό Αγγελάκι της ζωής σου και να είσαι πάντα δίπλα της να την προσέχεις αλλά και αυτή στο πλάι σου να σου δίνει χαρά! Σας φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λαμπρινή να χαίρεσαι το μικρό σου Αγγελινάκι, χρόνια της πολλά και ευτυχισμένα!
    Φίλησέ την μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να την χαιροσαστε και να την δειτε οπως εκεινη και εσεις επιθυμηται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να ειναι γερη,ευτυχισμενη,με ονειρα και στοχους που με την βοηθεια του Θεου και παντα εσας διπλα της να τα εκπληρωσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να την χαίρεστε ! Νά'χει πάντα υγεία, χαρά και αγάπη στην ζωή της !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!Με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια της Πολλά να είναι στρωμένος με ρόδα ο δρόμος της και γύρω της να έχει πάντα ανθρώπους που θα την αγαπούν και θα την νοιάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να την χαιρόσαστε... Να ζήσει και να ναι πάντα χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εμάς μας έλειψες! Καλά να περάσετε!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουκλίτσα είναι η Αγγελίνα σου, Λαμπρινή. Να την χαίρεσαι, να είναι πάντα ευτυχισμένη και υγιής. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να την χαίρεστε!! Να'ναι γερή & ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χιλιοχρονη να'ναι η κορουλα σου!!!!! Να την καμαρωσεις οπως επιθυμεις Λαμπρινη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρονια πολλα !!!!!να τη χαιρεστε, παντα γερη κι ευτυχισμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια της Πολλά, να την χαίρεσαι!!!! Να τα εκατοστήσει!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά!!! Να τη χαίρεστε τη μικρή σας! Να'ναι γερή και τυχερή!
    Και να περάσετε τέλεια στο πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια της Πολλά Λαμπρινή μου, νάναι γερή κι ευτυχισμένη πάντα!!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την χαίρεστε!!!!!!!Ότι επιθυμεί!!!!
      Λαχταριστά κερασάκια? βλέπω,κάποια περνάει όομορφαα ;)!!!
      Περαστική είμαι,παω στο άλλο σου μπλογκάκι να δω μανικιούρ-πεντικιούρ..χιχι!!!Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια στις όμορφες στιγμές!!!!

      el.mar....Κουνελάκι!!!

      Διαγραφή
  23. Να τη χαίρεσαι Λαμπρινή μου! Γερή, ευτυχισμένη και τυχερή να είναι η Αγγελίνα σου!
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ γλυκιά μου!!! Είναι υπέροχη, μια κούκλα.Το βιντεάκι είναι τρέλα.Με συγκίνησες, να την χαίρεσαι Χρόνια της Πολλά και καλά , γεμάτα γέλιο κι ευτυχία!!!!
    Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου για όλη την υποστήριξη όλον αυτό τον καιρό και για τα ενθαρρυντικά σου σχόλια!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές στο μικρό μου...έχουμε και οι δύο καλοκαιρινά παιδιά στο σπίτι μας!!!! φιλιά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή