Καλοκαιρινές στιγμές και διαγωνισμός φωτογραφίας!

Έχουμε καιρό να τα πούμε και μου έλειψε η παρεούλα μας...
Καλοκαίρι βλέπεις και χανόμαστε.Οι περισσότεροι θα λείπετε στις διακοπές σας αλλά χαίρομαι πολύ γι' αυτό!Μακάρι όσοι μπορείτε να φεύγετε,ν' αλλάζετε παραστάσεις και εικόνες,να γεμίζετε τις μπαταρίες σας...Το έχουμε όλοι ανάγκη αυτό...Εμείς δεν θα πάμε πουθενά διακοπές.
Βρε,άλλοι έρχονται εδώ για τις διακοπές τους κι εμείς θα φύγουμε?Παρηγοριέμαι...
Η αλήθεια είναι τρεις μερούλες θα τις ήθελα,χωρίς μαγείρεμα,χωρίς δουλειά...χωρίς παιδιά...!
Είναι κακό αυτό?????

Προσπαθούμε βέβαια να περνάμε καλά!
Να γεμίζουμε τις μέρες μας με χαρούμενες στιγμές,με θάλασσα,βόλτες,σινεμά,παιχνίδι,πυτζάμα πάρτι...!Πολύ στρωματσάδα φέτος!!


Και κατασκευές φυσικά!!
Σας είχα υποσχεθεί να σας δείξω και τα έργα μας και καλοκαιρινές ιδέες διακόσμησης...
Δεν το έκανα γιατί δεν τα έχω φωτογραφίσει,που μυαλό για τέτοια καλοκαιριάτικα!!Μάλλον ο χειμώνας μου πάει περισσότερο για αναρτήσεις,κατασκευές και μπλόκινγκ...!
Μόνο τα βότσαλα που ζωγράφισα έχω να σας δείξω και την ξύλινη φρουτιέρα που μεταμόρφωσα με λίγο βάψιμο και γυαλάκια της θάλασσας!


Μαζί με τα φαναράκια μου,κάνουν παρέα όλα μαζί πάνω στο τραπέζι μωσαϊκό(αντέχει ακόμα!!!)

Δήλωσα και συμμετοχή στον διαγωνισμό φωτογραφίας που γίνεται τα τελευταία χρόνια στην Ερμιόνη!
Κάθε χρόνο έλεγα "Του χρόνου θα πάρω μέρος κι εγώ..."!
Όμως φέτος το πήρα απόφαση και νιώθω τόσο χαρά..
Θέλω να σας δείξω τις φωτογραφίες μου και να μου πείτε την γνώμη σας!
Βουτιά στα κεράσια.
Παπαρούνες.
Το στεφάνι του Μάη.
Κάτω από κάθε φωτογραφία είναι και ο τίτλος που τους έδωσα!
Αύριο είναι η τελευταία μέρα και η απονομή των βραβείων.
Όμως είναι τόση η χαρά μου για την συμμετοχή που πραγματικά δεν με νοιάζουν τα βραβεία.
Οι συμμετοχές είναι τόσες πολλές και τόσο υπέροχες όλες που είναι δύσκολο κανείς να διαλέξει..
Και φυσικά όλες είναι τραβηγμένες από ερασιτέχνες φωτογράφους!!!




Τα βράδια,και όταν το σπίτι έχει πια ησυχάσει,παρασύρομαι σε άλλους κόσμους...
Σ' αυτούς που μόνο τα βιβλία ξέρουν να σε ταξιδεύουν..
Διάβασα ένα καταπληκτικό βιβλίο που μας πρότεινε η Κατερίνα,το Ανεμώλια του Ισίδωρου Ζούργου.
Μου έμεινε στην καρδιά και στο μυαλό μου για μέρες..
Σε μια βόλτα μας τράβηξα την παρακάτω φωτογραφία και σκέφτηκα ότι ίσως μέσα σ' αυτό το σκάφος να ήταν και εκείνη η παρέα των πέντε ανδρών του Ανεμώλια...


Πέρασε η ώρα,σας αφήνω...
Πάω να συνεχίσω το επόμενο βιβλίο που άρχισα της αγαπημένης μου Μαντά, για τη βασανισμένη Ηρώ..." Όσο αντέχει η ψυχή".
Η ίδια η Μαντά λέει"Να μη σου δώσει ο Θεός όσα μπορείς ν' αντέξεις".
Γιατί η ανθρώπινη ψυχή έχει τεράστιες αντοχές και είναι τυχερός όποιος δεν χρειαστεί ποτέ στην ζωή του να τις ανακαλύψει...!

Καληνύχτα φίλοι μου.
Καλή συνέχεια!

33 σχόλια

  1. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!Καλή συνέχεια του καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΔΥΚΙΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.
    ΟΙ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΛΙΒΑΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λαμπρινούλι!
    Να κι άλλη μία που δεν θα πάει διακοπές φέτος και παρηγοριέται ομοίως "άλλοι πληρώνουν νάρθουν εδώ, εγω γιατί να φύγω;"Τι να γίνει; κάνουμε τα ξυνά γλυκά και πορευόμαστε.
    Να σου ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ για το διαγωνισμό, οι φωτογραφίες σου όπως είδα και στο ταμπλώ ξεχωρίζουν για την ευαισθησία και την αισιοδοξία που εκπέμπουν
    Θυμάμαι τη φωτό με τις παπαρούνες γύρω στο Πάσχα, εντυπωσιάστηκα και την ερωτεύθηκα, μόνο που εγω πιο ρομαντικά θα της έδινα άλλο τίτλο:"αιμάτινος Κάμπος"!χαχαχα νονά κι εδώ
    Είναι πραγματικά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!
    Φιλάκια πολλά ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ και μη χανόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ νονά μου να μην αφήσεις κανένα αβάφτιστο...... ας ειναι και πίνακας....χι..χι..
      το σχόλιο θα παει στην σειρά του .....μην βάλεις τις φωνές σε φιλικο σπίτι;;;;

      Διαγραφή
  4. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά να περνάτε πάντα, κι εμείς φέτος πουθενά, Κοιλάδα και πάλι Κοιλάδα!!! Μου είπε η Κατερίνα οτι ειδωθήκατε...περιμένω να κανονίσουμε καφεδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ax βρε Λαμπρινή μου τι όμορφη ανάρτηση. Καταρχάς όντως είστε τυχεροί μέσα στην ατυχία σας που δεν θα πάτε διακοπές γιατί μένετε σε μέρος με θάλασσα. Το ίδιο νιώθω κι εγώ. Παρόλο που μένουμε Αθήνα μένουμε δίπλα στην θάλασσα και πάμε (τώρα που έχει άδεια ο Κώστας) σχεδόν κάθε μέρα. Οπότε είναι σαν... να κάνουμε διακοπές. Τα βοτσαλάκια σου υπέροχα. Πόσο σας ζηλεύω που έχετε τόσο καλό χέρι. Μπράβο σου. Και τέλος θέλω να σου πω για τον διαγωνισμό. Από το λίγο που φαίνεται όλες οι συμμετοχές είναι καταπλητκικές αλλά από τις δικές σου θα διάλεγα αυτή με τις παπαρούνες... με ταξίδεψε σε άλλη γη σε άλλα μέρη... Μου θύμισε ίσως την τοσκάνη με τους ήλιους της... δεν ξέρω πάντως είναι μαγική!!! Μπράβο σου. Σε φιλώ πολύ και καλή συνέχεια στο καλοκαιράκι σας. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Λαμπρουκα!!!! Τις είδα τις φωτογραφιες σου, έχω λάβει και εγώ μέρος...Θα τα πουμε σήμερα το βράδυ, πολλα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ;
    ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΦΡΟΥΤΙΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΑΚΙΑ!!!!!!
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!
    ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ!!!!!
    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΜΑΝΕΣ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ανάρτηση!Όλες οι φωτογραφίες είναι υπέροχες!Και τα καλοκαιρινά βοτσαλάκια, τέλεια! Εμένα μου άρεσαν πολύ και οι δύο φωτογραφίες σου αλλά πιο πολύ προτιμώ τις παπαρούνες! Είναι μαγευτική! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον διαγωνισμό! Μόνο και μόνο η εμπειρία είναι τέλεια!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι με δροσερές βουτιές! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!! Οι πετρούλες τέλειες, το ίδιο και οι φρουτιέρα!! Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό φωτογραφίας!! Καταπληκτικές και οι τρεις! Πραγματικά, δεν μπορώ να διαλέξω αγαπημένη.. καλό κουράγιο σε όσους χρειάζεται να αποφασίσουν για τον νικητή!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι ομορφες οι φωτος σου, ακρως καλοκαιρινες και δροσερες..πολλα φιλακια και καλες δημιουργιες σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραια ολα οσα μας παρουσιασες!Δεν πειραζει που δε θα φυγετε διακοπές, εχεις βρει τον τρόπο και ξεφευγεις απο την καθημερινότητα...Καλή επιτυχια στο διαγωνισμό και καλή αναγνωση με το πολύ ωραιο βιβλίο που επέλεξες!

    Σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη και τις ευχες σου!Να περνατε όμορφα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Λαμπρινούλα μου!!! Ξεχώρισα αυτή με τα κεράσια και τις παπαρούνες!!!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!
    Και γω αγόρασα αυτό το βιβλίο!!! Α πολύ χαίρομαι που το έχουμε!! Φιλάκιαααααα!!!
    byagathi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Λαμπρινή μου!!! Χαίρομαι που περνάς όμορφα με τα παιδάκια σου και πάνω απ'όλα ότι είστε καλά!!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου ,καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλούσια ανάρτηση! απ`όλα έχει!...Λαμπρινή σου εύχομαι Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!...οι φωτογραφίες σου φανταστικές!Τα χειροποίητά σου...(φρουτιέρα, πέτρες,φαναράκια )πολύ όμορφα! Καλή συνέχεια σου εύχομαι...και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαμπρινή μου, τι ομορφιές βλέπουν τα μάτια μου!! Πανέμορφες δημιουργίες, ωραίες φωτογραφίες, γλυκειά ανάρτηση! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό να'χεις!
    Φιλάκια και να περνάς πολύ πολύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε περιμένει και βραβειάκι σε εμάς. http://www.anthomeli.blogspot.gr/2012/08/blog-post_17.html#comment-form Φιλάκια από τα Ανθομελάκια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι υπέροχες οι φωτογραφίες σου!! Ειδικά αυτές με τα κεράσια και τις παπαρούνες καταπληκτικές!!! Και οι πετρούλες σου ωραίες και όλες οι κατασκευές σου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και να περάσετε σούπερ υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οπως το είπες Λαμπρούκα μου..η συμετοχή έχει σημασία σε εναν δισγωνισμό..αυτην την ημερομηνία που σου γραφω θα έχει γίνει ..κι όλας.. αλλα εμενα οι φωτογραφίες σου μου έφεραν την μυρωδιά της Ανοιξης με το χωραφι με τις παπαρούνες....πολύ όμορφη ιδέα ο διαγωνισμός φωτογραφίας.....απο ότι ειδα πήρε μέρος πολύς κόσμος..φιλακια πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το να μπορείς να βγαζεις τόισο όμορφες φωτογραφίες θα πεί οτι το κατέχεις το θεμα../.μπραβο σου Λαμπρούκα...μου να σου ευχηθώ καλη επιτυχία τωρα θα εχει γίνει ο διαγωνισμός..απο ότι γραφεις..η συμετοχή μετραει πιο πολύ και απο ότι ειδα η φωτογραφίες σου ειναι υπέροχες..μου αρέσει αυτή με τις παπαρούνες......καλο υπόλυπο καλοκαιρι και ναι όντος εισαι τυχερή οπως και εγώ που μένουμε κοντα στην θάλασσα... φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρωτη φορα στο blog σου κι εχω πραγματικα ενθουσιαστει!!
    Φοβερες ιδεες, ομορφες εικονες, και μια αισθηση ζεστασιας!
    Καλως σε βρηκα!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Οι δύο πρώτες είναι εκπληκτικές κατ εμέ!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα Λαμπρινή!Άσε και εμείς αυτό το καλοκαίρι πολύ στρωματσάδα!!!Όλες οι φοτό είναι τέλειες νομίζω λίγο περισσότερο μου αρέσει αυτή με τα κεράσια!Το τραπεζάκι που έκανες μωσαικό καταπληκτικό φοβερή δουλειά!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λαμπρινή καλό φθινόπωρο και καλό μήνα!!!!!Καλη επιτυχία στον διαγωνισμό ειναι τέλειες οι φωτογραφίες σου αχ χάζεψα με τα κερασάκια!!!Ειστε τυχεροί που μένετε σενα τοσο όμορφο μέρος τι θάλασσα ειναι αυτή !!!πανέμορφη!!!!!!!Να περνάτε πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λαμπρούκα, έχεις έμπνευση! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες και ψηφίζω τα κεράσια στο νερό...Τέλειες φωτοσκιάσεις, δροσιές, γάργαρα νερά..

    Πολύ όμορφη η γωνιά σου και δημιουργική.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ψηφίζω δαγκωτό τα κεράσια, τα φαναράκια και η τελευταία που είναι ποίημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!
    ΤΟΣΟ ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ!!!
    ΑΚΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ..

    ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ???
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩ ΣΤΟ BLOGOΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφα όλα!Οι φωτογραφίες σου, τα βοτσαλάκια!Καλή επιτυχία εύχομαι στον διαγωνισμό και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό Φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στις μικρές σου!
    Η Βουτιά στα κεράσια είναι υπέροχη φωτογραφία πραγματικά!
    Τα βοτσαλάκια σου επίσης γλυκούλια!
    Περιμένω τις φθινοπωρινές σου ενασχολήσεις με αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λαμπρινουλα μας! Που εισαι κ σε χασαμε τοσο καιρο τωρα... Ελπιζω να ειστε ολοι καλα! Καλη χρονια στα κοριτσακια σου κ καλες αντοχες κ σε μας τις μαμαδες! :-)
    Φιλιααα! Κ περιμενω φθινοπωρινη αναρτηση μολις ισορροπησετε! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να πω καλό Φθινόπωρο αφού ο καιρός δεν βοηθάει?? χαχα Καλή επιτυχία εύχομαι , να δώσω και εγώ την ψήφο μου στην φωτογραφία με τα κεράσια.!!!!! Ομορφα τα βότσαλα και τα φαναράκια σου υπέροχα.!!!! Καλή σχολική χρονιά.!!!! Φιλιά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή