Χριστουγεννιάτικος δίσκος αστέρι

Οδηγίες για να φτιάξετε ένα ξύλινο δίσκο σε σχήμα αστεριού για την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού σας.

Αυτό που μου συνέβη φέτος νομίζω δεν έχει προηγούμενο!Έχω τόση όρεξη για δημιουργία, να φτιάχνω χριστουγεννιάτικα στολίδια και να στολίζω το σπίτι σε κάθε γωνιά, που με βλέπω να έχω κόλλες, χρυσόσκονες και όλα τα υλικά μου πάνω στον πάγκο της κουζίνας μέχρι τα Χριστούγεννα!
Για να φανταστείς, είχα στήσει το δέντρο στο σαλόνι και το στόλιζα μια εβδομάδα! Έφτιαξα μόνη μου όλα τα στολίδια του και το ευχαριστήθηκα τόσο μα τόσο πολύ!Αν προλάβω θα στο δείξω!
Σήμερα θέλω να δεις τον δίσκο που έφτιαξα σε σχήμα αστεριού.Ήθελα κάτι καινούριο για το τραπεζάκι του σαλονιού, κάτι διαφορετικό. Σκεφτόμουν συνθέσεις με κουκουνάρια, στεφάνια και άλλα διάφορα.Τελικά ένας δίσκος σκέφτηκα θα ήταν ότι έπρεπε και με κέρδισε αυτή η ιδέα, ειδικά για το σχήμα του!
Χριστουγεννιάτικος δίσκος αστέρι.

Στην αρχή σκέφτηκα να φτιάξω τον δίσκο με χονδρό χαρτόνι όπως τον χάρτινο διακοσμητικό δίσκο που σου είχα δείξει παλιότερα. Όμως ψάχνοντας στην αποθήκη στα υλικά μου, βρήκα κάποια πάνελ πολύ λεπτού ξύλου που είχα κρατήσει από ένα διακοσμητικό σκαμπό που είχε χαλάσει.

Έκοψα λοιπόν με κοπίδι 10 ίδια ξυλάκια στις διαστάσεις που ήθελα.
Πώς να φτιάξεις ένα δίσκο αστέρι.

Ανά δύο κομμάτια τα ένωσα με ταινία για να μπορούν να σταθούν στην βάση μου και να μπορέσω να δώσω το σχήμα του αστεριού στον δίσκο.
Πώς να φτιάξεις ένα δίσκο αστέρι.

Η βάση μου είναι ένας δίσκος από τούρτα και επέλεξα να αφήσω την χρυσή πλευρά από πάνω για να μην αναγκαστώ εκεί να το βάψω και γιατί ήταν από μόνο του πολύ όμορφο έτσι. Σχεδίασα το αστέρι και το έκοψα κι αυτό με λεπίδι.
Πώς να φτιάξεις ένα δίσκο αστέρι.

Πώς να φτιάξεις ένα δίσκο αστέρι.

Κόλλησα με σιλικόνη όλα τα κομμάτια μου πάνω στον δίσκο και όλες τις ενώσεις μεταξύ τους.
Οδηγίες για να φτιάξεις χριστουγεννιάτικο δίσκο αστέρι.

Με ένα πινελάκι πέρασα εξωτερικά όλα κομμάτια του ξύλου με λευκό χρώμα και πριν στεγνώσει αφαιρούσα λίγο με ένα χαρτί, με σκοπό να δείχνει κάπως σαν παλιό και όχι τέλεια βαμμένο.
Πώς να φτιάξεις ένα ξύλινο δίσκο άστέρι.

Αυτή ήταν η διαδικασία της δημιουργίας του δίσκου και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ! Κοίτα τι όμορφο που δείχνει το χρυσό στον πάτο του δίσκου!
Πώς να φτιάξεις ένα χριστουγεννιάτικο δίσκο αστέρι.

Έβαλα μέσα ένα βάζο που το άλειψα με ατλακόλ και το πασπάλισα με αλάτι για να δείχνει παγωμένο και έβαλα μέσα ένα κερί. Κουκουνάρια φυσικά που έχουν την τιμητική τους φέτος στο σπίτι μου και δύο από τα πιο αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα στολίδια από τσιμέντο που είχα φτιάξει παλιότερα.
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση τραπεζιού.

Ένα ανθοδοχείο με δύο κλαράκια πεύκο και φωτάκια μπαταρίας που αναδεικνύουν όλη την διακόσμηση του τραπεζιού.
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

Πώς να αντισταθείς σε αυτές τις βραδυνές φωτογραφίες που η ατμόσφαιρα στο σπίτι είναι τόσο γιορτινή, όταν το βράδυ σβήνουν τα φώτα και ανάβουν μόνο τα κεριά και τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια!
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

Ακόμα πιο ζεστή γίνεται η ατμόσφαιρα όταν ανάβουμε και το τζάκι!
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

Ελπίζω ο δίσκος μου να σου άρεσε και μην σκεφτείς ότι είναι αργά τώρα πια για στολίσματα και άλλα τέτοια! Για να είσαι συνέχεια μες στο κλίμα των Χριστουγέννων και να τα νιώσεις ακόμα περισσότερο, δημιούργησε όμορφα πραγματάκια για σένα και τους δικούς σου ανθρώπους, είτε αυτό είναι χειροποίητα δωράκια, είτε γούρια, είτε ακόμα και να μπεις στην κουζίνα για να φτιάξεις τα μπισκότα και το ρόφημα ζεστής σοκολάτας που σου έδειξα την προηγούμενη εβδομάδα! Και μιας και σου είπα για γούρια, ρίξε μια ματιά στα περσινά μου που ήταν γούρια σε βότσαλα για να πάρεις ιδέες!
Σε φιλώ ♥


4 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο Λαμπρινή μου! Γεια στα χέρια σου! Έφτιαχνα κι εγώ τα προηγούμενα χρόνια, κυρίως πλεκτές δημιουργίες, αλλά φέτος με το σπουργιτακι μου δε μπορώ να κάνω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όνρως Λαμπρινή έγινε πολύ πολύ ωραίο και μάλιστα η κατασκευή είναι εύκολη! Από αυτές που αγαπώ ιδιαίτερα!!! Κάτι μου λέει πως δεν θα σταματήσεις εδώ οπότε σου εύχομαι καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο Λαμπρινή! Πάρα πολύ μου αρέσει. Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικό!! Λαμπρινή μου το αστέρι σου... λάμπει!! Και τόσο εύκολο, που με προκαλεί να το φτιάξω! Τέλεια ιδέα και για δωράκι!!
    Καλό μήνα, καλές γιορτές!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή