Διακόσμηση παλιάς κορνίζας με χάντρες

Μεταμόρφωσε τις παλιές σου κορνίζες με χάντρες και ανανέωσε πολύ εύκολα την διακόσμηση του σπιτιού σου.

Παλιά κορνίζα διακοσμημένη με χάντρες.

Οι κορνίζες είναι τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα για την διακόσμηση του σπιτιού και έχω μεταμορφώσει πολλές για να τις φέρω στο στυλ που μου ταιριάζει. Να ξέρεις πως αν έχεις κορνίζες που έχεις βαρεθεί και θέλεις να τις αλλάξεις, είσαι στο σωστό μέρος γιατί δεν θα πάρεις ιδέες μόνο από την δική μου μεταμόρφωση κορνίζας!
Η ομάδα των Creative Bloggers είναι κοντά σου και αυτόν τον μήνα και το θέμα μας είναι οι κορνίζες! Οπότε καταλαβαίνεις τι έχεις να δεις για δύο συνεχόμενες εβδομάδες και πόσες ιδέες θα μοιραστούμε μαζί σου!

Creative bloggers με θέμα τις κορνίζες.

Η δική μου ιδέα ήταν να αξιοποιήσω μια παλιά κορνίζα και να την κάνω εντελώς διαφορετική από όσες έχω φτιάξει μέχρι τώρα. Θυμάσαι τα καδράκια στον τοίχο που σου έδειξα τον σωστό τρόπο για να τα κρεμάς και να γλυτώνεις από τις πολλές άσκοπες τρύπες και την μεταμόρφωση κορνιζών με χρώμα κιμωλίας?  Αυτή τη φορά δεν θα χρειαστούμε χρώματα και άλλα υλικά παρά μόνο την παλιά σου κορνίζα και τις χάντρες σου που δεν ξέρεις τι να τις κάνεις!
διακόσμηση κορνίζας με χάντρες

Θα χρειαστούμε και κάτι ακόμα αλλά δεν στο είπα από την αρχή για να μην σε φοβίσω...!
Υπομονή, αυτό κυρίως θα χρειαστούμε γιατί αν οι χάντρες σου είναι μικρές σαν τις δικές μου και η κορνίζα σου λίγο μεγάλη, τότε ναι, θα χρειαστείς και υπομονή για να την διακοσμήσεις και να την "ντύσεις" ολόκληρη!!!

Η διαδικασία δεν θέλει ιδιαίτερη εξήγηση όπως καταλαβαίνεις. Μπορεί να είναι χρονοβόρο να γεμίσεις ολόκληρη την κορνίζα με χάντρες όμως είναι πολύ εύκολο να το κάνεις και αγχολυτικό επίσης! Εγώ ξεκίνησα να κολλάω τις χάντρες με ατλακόλ όμως πολύ γρήγορα άλλαξα τρόπο και χρησιμοποίησα το πιστόλι σιλικόνης. Έκανα την ίδια δουλειά αποτελεσματικά και ακόμα πιο γρήγορα.

διακόσμηση παλιάς κορνίζας με χάντρες

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το τσιμπιδάκι των φρυδιών αν σε βολεύει για να βάζεις τις χάντρες στο σημείο που θες με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η συμβουλή μου για να δείχνει πιο όμορφο το αποτέλεσμα είναι να προσέξεις να γεμίζεις όλα τα κενά που θα δημιουργούνται από τις χάντρες γι'αυτό φρόντισε να έχεις διάφορα μεγέθη, και μικρές και μεγάλες.

Πως να διακοσμήσεις μια παλιά κορνίζα.

Το αποτέλεσμα στο τέλος θα σε δικαιώσει! Είναι τόσο όμορφο και τόσο χαρούμενο που θα ξεχάσεις την κούραση σου όταν το έφτιαχνες! 

Παλιά κορνίζα διακοσμημένη με χάντρες.

Αν έχεις κι άλλες κορνίζες κρεμασμένες στον τοίχο, ακόμα κι αν νομίζεις ότι δεν ταιριάζει στο σύνολο, δοκίμασε να την βάλεις κι αυτήν ανάμεσά τους. Ίσως αλλάξεις γνώμη όταν δεις το αποτέλεσμα!

Μεταμόρφωση παλιάς κορνίζας με χάντρες.

Εγώ την έβαλα σε έναν τοίχο που έχω κρεμάσει εκεί διάφορες κορνίζες και άλλα μικρά πραγματάκια που αγαπώ και μου θυμίζουν κάτι. Είναι όμορφο να παίζεις με την διακόσμηση σε έναν τοίχο με διαφορετικά πράγματα και όχι αποκλειστικά με κορνίζες που έχουν μόνο φωτογραφίες. Μπορείς μέσα σε αυτό το σύνολο να κρεμάσεις και ξύλινα μικρά αντικείμενα, ένα στεφάνι, ένα μικρό καθρέφτη. Μη μένεις με τα συνηθισμένα στο μάτι μοτίβα.

Μεταμόρφωση κορνίζας με χάντρες.

Ακόμα όμως κι αν δεν σου ταιριάζει να τοποθετήσεις μια κορνίζα με χάντρες με τον τρόπο που το έκανα εγώ και την βάλεις κάπου μόνη της, πάλι εντυπωσιακή θα δείχνει και θα χαίρεσαι πολύ που θα την βλέπεις γιατί το αποτέλεσμα θα είναι καταπληκτικό και θα σου θυμίζει επίσης πόσο υπομονετικός άνθρωπος είσαι!!!

Πως να μεταμορφώσεις μια παλιά κορνίζα.

Ελπίζω η ιδέα μου για να διακοσμήσεις τις παλιές σου κορνίζες με χάντρες να σου άρεσε και να σου φανεί χρήσιμη! Μη ξεχνάς ότι έχεις ακόμα πολλές ιδέες να απολαύσεις και να εμπνευστείς από την ομάδα των Creative bloggers γι' αυτό και παρακάτω θα βρεις όλους τους συνδέσμους για να μην χάσεις καμιά!

  • Χριστίνα από Art Decoration & Crafting...............................06/05/2019
  • Λαμπρινή από Lamprouka..............................................................07/05/2019
  • Κατερίνα & Λένα από VioletMimosa.....................................08/05/2019
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope...............................................09/05/2019
  • Κική από Creative Moments...........................................................10/05/2019
  • Ρένα από  δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου.....................................11/05/2019
  • Ελεάνα από My home My memories..............................................13/05/2019
  • Κικίτσα από DIY My Day...............................................................14/05/2019
  • Σωτηρία από My Little World ........................................................15/05/2019
  • Νίκη από Ονειροποιείο....................................................................16/05/2019
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο.............................................................17/05/2019
  • Νικολέττα από  Crafty Details.........................................................18/05/2019

Καλή συνέχεια! Σε φιλώ ♥


11 σχόλια

  1. Πραγματικά πολλή δουλειά Λαμπρινή μου, αλλά χαλάλι! Σκέτο κόσμημα έγινε!! Θα δώσει τόνο και χαρακτήρα σε όλη τη συνθεση του τοίχου!
    Φιλιά!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγινε υπέροχη και πολύ girly κορνίζα! Μπράβο για την ιδέα και την υπομονή σου Λαμπρινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχη και πολύχρωμη! Χαρά στην υπομονή σου Λαμπρινή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έγινε πάρα πολύ ωραία η κορνίζα σου Λαμπρινή μου.
    Ειναικι ένας τρόπος να αξιοποιήσουμε χάντρες που δεν μας χρειάζονται.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα πόση υπομονή όντως!!! Είναι σούπερ ουαου όμως και για δωμάτιο κοριτσιού ένα παρά πάνω! Καλή συνέχεια Λαμπρούκα μας ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι αυτό που λένε ... ο Μπαμπινιώτης δίπλα από την λέξη "Υπομονή" έχει εσένα φωτογραφία να κρατάς την κορνίζα σου! Παρ όλα αυτά βγήκε πολύ όμορφη, σαν κοσμηματάκι και έπιασαν και τόπο τόσες χάντρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω μαζέψει κάτι χάντρες από κάτι καλοκαιρινές παντόφλες αλλά δεν είχα σκεφτεί να της βάλω σε κορνίζα! Πολύ ωραία ιδέα Λαμπρινή μου! Βέβαια αυτό με την υπομονή και σιγά σιγά δε ξέρω αν το έχω.... χαχαχα Δε φημίζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη, μπράβο στην υπομονή σου. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω!!! πανέμορφο αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή