Φτιάξε Εβδομαδιαίο Πάνελ Οργάνωσης με Ξύλινα Στικς

Γεια σου κι από εδώ φίλη μου!Είμαι η Νικολέττα απο το Crafty Details, που ακόμα να βγει στον αέρα, ω ναι!Πρώτη ανάρτηση για το crafty και πάλι εκτός craftoblogoσπιτου άλλα όπως θα έχετε διαπιστώσει έχω τις καλύτερες bloggoφιλενάδες, οπότε δεν γκρινιάζω ούτε παραπονιέμαι.
Αυτή τη φορά με φιλοξενεί στο υπέροχο blog της η αγαπημένη μου Λαμπρινή με τις πραγματικές υπέροχες δημιουργίες της!Είναι ανεξάντλητη, δεν ξέρεις που να πρωτοκοιτάξεις για να εμπνευστείς και να δημιουργήσεις!

 Πως τα πέρασες τις γιορτές?Ελπίζω πολύ καλά και να έδωσες πολλά φιλιά και αγκαλιές σε αγαπημένα πρόσωπα. Καινούργια χρονιά με καινούργιο πρότζεκτ για τις Creative Bloggers και με μια μικρή παραλλαγή αυτού που τελικά έφτιαξα, θα σου δώσω τις ευχές μου για το νέο έτος!Δεν λένε πως μια εικόνα = χίλιες λέξεις;
Σου εύχομαι από καρδιάς λοιπόν φίλη μου!
Φτιάξε Εβδομαδιαίο Πάνελ Οργάνωσης με Ξύλινα Στικς

Το crafty και αυτό το μήνα παρουσιάζει τη δική του ιδέα για το project του Ιανουαρίου των CREATIVE BLOGGERS in GREEECE που είναι “Τα Παιχνίδια στην Διακόσμηση” και μην ξεχάσεις ότι στο τέλος της ανάρτησης, θα βρεις συγκεντρωμένα τα links όλων των creative bloggers και τις δικές τους ιδέες.                                                                                                                                                       
creative-bloggers-january-2020

   Δεν θα σου κρύψω φίλη μου, ότι δυσκολεύτηκα κάμποσο μέχρι να καταλήξω στην ιδέα αυτή, την οποία και κάπου πήρε το μάτι μου στο ίντερνετ στην αναζήτησή μου για ιδέες.
Την τροποποίησα να ταιριάζει στα μέτρα και την αισθητική μου και γρήγορα όμως ξεφύγαμε από την αρχική του μορφή, αφού η κόρη-σαμιαμιδάκιους το οικιοποιήθηκε και το αλλάξαμε για να μπει στο δωμάτιο της aka και τα ροζουλιά χρώματα.
Μου άρεσε όμως τόσο πολύ η ιδέα και η διαδικασία και οι πολλές παραλλαγές που μπορεί να προκύψουν, που σίγουρα θα φτιάξω κι εγώ για το craftoχώρο μου!

Όπως σχεδόν πάντα, η κλίμακα μπορεί να προσαρμοστεί και να φτιαχτεί στο μέγεθος που θέλεις. Είναι σχετικά εύκολη κατασκευή, αλλά θέλει να οργανωθείς για να συγκεντρώσεις κάποια από τα υλικά και βέβαια χρόνο για να κολλήσουν τα ξύλα μεταξύ τους. Υπάρχει και η λύση της θερμοκόλλησης με πιστόλι σιλικόνης για τα ξύλα αλλά δεν μου έκατσε καλά εμένα, τη δοκίμασα αρχικά αλλά δεν τη συνιστώ. Είναι πολύ εύκολο να ξεκολλήσουν, τουλάχιστον με το χομπίστικο πιστόλι σιλικόνης, γιατί ενωμένα τα πάνελ μεταξύ τους , αποκτούν βάρος.
Το τελικό αποτέλεσμα αισθητικά θα εξαρτηθεί από σένα. Μπορεί να θες να το αφήσεις έτσι στο φυσικό του ξύλο ή να το σκουρύνεις με ένα βερνίκι ή με φυσικό τρόπο. Μπορείς να το βάψεις σε όποια απόχρωση θες και με ή χωρίς δαντέλες, κορδέλες και άλλα διακοσμητικά.
Γενικά ξέρεςι ότι το crafty σε παροτρύνει πάντα να σκέφτεσαι δημιουργικά  και να περνάς καλά δημιουργώντας. Δεν κάθονται οι κατασκευές πάντα καλά, για αυτό να είσαι έτοιμη για εναλλακτική δράση!

Συγκέντρωσε τα υλικά σου και πάμε να δημιουργήσουμε!

Τι θα χρειαστείς  για την κατασκευή:

2 1/2 πακέτα ξύλινα στικς/τουβλάκια τύπου παιχνιδιού jenga
ξυλόκολλα αδιαφανή κρυσταλλιζέ
Έτοιμη μπογιά για μαυροπίνακα /chalkpaint
Σκληρό γκρι χαρτόνι βιβλιοδεσίας , εγώ χρησιμοποίησα με πάχος 1,5mm, που το έκοψα με κοπίδι στη διάσταση που ήθελα.
Ακρυλικές μπογιές σε λευκό και κόκκινο, για να πετύχουμε το όμπρε που ήθελε το σαμιαμιδάκι μου.
Πινέλα
Πιστόλι σιλικόνης
Διάφορα διακοσμητικά

Ας ξεκινήσουμε:

Συγκεντρώνουμε τα υλικά μας. Εννοείται ότι δεν αγόρασα το αυθεντικό παιχνίδι Jenga, αλλά Τύπου JENGA, που κόστιζε περίπου το 1/5 της τιμής του κανονικού. Ε,ναι.
chalkboard jenga panel

jenga pieces for weekly panel diy

Χρησιμοποίησα όμως έτοιμη μπογιά chalk paint γιατί την είχα στο ράφι μου, μπορείς όμως να φτιάξεις μόνη σου τέτοια μπογιά, με μια απλή αναζήτηση στο ίντερνετ.
chalkboard jenga panel

 Για αρχή ενώνουμε τα τουβλάκια με ξυλόκολλα σε 16 δυάδες και 16 τριάδες και τα αφήνουμε όλο το βράδυ να κολλήσουν καλά.
chalkboard jenga panel.jpg

chalkboard-atlacol-double-units

chalkboard-atacol-triple-units

Βάφουμε τα χαρτόνια με την μπογιά μαυροπίνακα 2 φορές συνολικά, αφήνοντας την πρώτη να στεγνώσει καλά, πριν περάσουμε το δεύτερο χέρι.
chalkboard jenga-preparing-boards

 Την επόμενη μέρα θα έχουν στεγνώσει oi δυάδες και οι τριάδες με τα ξύλινα στικς jenga. Δες προσεκτικά τη φώτο πώς να τα ενώσεις μεταξύ τους, πάλι με ξυλόκολλα, να σχηματίσουν κορνίζα. Ασε τα πάλι στην ακρη στεγνώσει και ενωθεί η κόλλα για όλη τη νύχτα ή χρησιμοποίησε πιστολάκι στο κρύο αέρα.
pos topotheto-ta-enomena-touvlakia-jenga

  Αφού έχουν κολληθεί και στεγνώσει οι τζένγκα κορνιζούλες μας, αρχίζουμε να ΄βάφουμε όπως θέλουμε. Εμείς τις βάψαμε όμπρε, δηλαδή ξεκινήσαμε από το σκούρο ροζ και φτάσαμε στο σχεδόν λευκοροζ. Αφήνουμε στεγνώσει μπογιά.
etoimi-korniza-kai-panel-chalkboard

hromatizo chackboard jenga panel

ombre-coloring

almost ready

 Κολλάμε κορνίζες μεταξύ τους. Αυτή τη φορά στο κόλλημα θέλει πίεση γιατί υπάρχει επιπλέον βάρος όποτε ή βάζετε ειδικά πίεστρα - τύπου μανταλάκια, εγώ δεν είχα και βάλαμε κορδέλες!
kolla

 Η κόρη μου δεν ήθελε μονοκόμματο πάνελ, δηλαδή όλες τις κορνίζες ενωμένες, γιατί ήθελε να έχει ελευθερία στη χρήση του και στην τοποθέτηση του στον τοίχο ή σε ράφια. Άρα αποφασίσαμε να τα έχουμε σε τετράδες (2 πάνω + 2 κάτω) αντί για 4 πάνω + 4 κάτω που είχαμε αρχικά σχεδιάσει να φτιάξουμε (έτσι θα το κάνω εγώ για το γραφείο μου)
2 panel

leptomereia jenga-chalkboard

 Και να το πάνελ έτοιμο να μας βοηθήσει στην οργάνωση μας! Μπορεί να έχει και οριζόντια κατεύθυνση βέβαια! Καλές δημιουργίες! Θα χαρώ να δω και τη δική σου δημιουργία στην ομάδα μας στο fb!

11 σχόλια

  1. ειναι απίθανο!!! πολλα πολλα μπράβο και για την ιδέα και για την εκτέλεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη κατασκευή!! και τι πανέμορφες θετικές σκέψεις! τέτοιες χρειαζόμαστε κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγινε σούπερ! Όμορφο, χαρούμενο, και πραγματικά σου φτιάχνει τη μέρα!!
    Μπραβο Νικολέττα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσια μου σας ευχαριστω!Κι εγω ξετρελλαθηκα με την ιδέα, την οποία και πρωτοβρήκα στο youtube. Κι αυτη βέβαια την είχε δει κάπου αλλόύ κ.ο.κ.!! Αυτό που μου φάνηκε έξυπνο ήταν η ιδεα της κόρης να το κάνει σε 2 κομμάτια και όχι ένα ενιαίο, για να τα βάζει όπως θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέτα μου!Πόσο χάρηκα γι'αυτήν την συνεργασία!!!Σ'ευχαριστώ πολύ που μ'εμπιστεύτηκες και μου έφερες την υπέροχη κατασκευή σου!βοήθησε και η μικρή βέβαια και μάλλον έχει πάρει λίγο από το ταλέντο της μαμάς, να τα λέμε κι αυτά!!
      Μου άρεσε πολύ που βάψατε τα ξυλάκια όμπρε και αυτά τα χρώματα ξέρεις, έχουν παίξει πολύ στο σπίτι μας!Σε φιλώ αγαπημένη μου!♥

      Διαγραφή
    2. Γλυκεια μου σανσαιν εγω να δεις πόσο χάρηκα!Εγω σε ευχαριστώ που μεφιλοξένησες και που με βοήθησες στήσουμε το άρθρο και τις ώρες που αφιέρωσες για αυτό. Τον σαμιαμιδάκι πάντα με βοηθάει, έχει μάθει απο μωρό που ήταν!Πρώα έπιασε craftoυλικά και μετά μολύβια και μαρκαδόρους!χαχα!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Νικολέττα! Καταπληκτική ιδέα και εξαιρετική υλοποίησή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχει αρκετή δουλίτσα ο πίνακάς σου αλλά αξίζει τον κόπο το αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να μια ιδέα που δεν θα την σκεφτόμουν με τίποτα! Μου αρέσει πολύ και σε φυσικό χρώμα αλλά αφού κατοχυρώθηκε από την μικρούλα δικαιολογημένα το ροζάκι... Καλή συνέχεια Νικολέττα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικολέττα μουυυυ!!! Από κι αν εκπέμπεις είσαι φοβερή να το ξέρεις!!! Μπράβο κορίτσια για την τέλεια συνεργασία!!! Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωτηρία, Νατασα, Χριστίνα, Κικίτσα μου χαίρομαι πολύ που σας αρεσε! Την επομενη φορά θα χρησιμοποιησω κανονικες κορνιζες α4!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή