Diy ξύλινη κλειδοθήκη με πλαστικά ζωάκια

Οδηγίες κατασκευής μιας ξύλινης κλειδοθήκης με πλαστικά ζωάκια. Εύκολη και οικονομική λύση για να μην χάνεις τα κλειδιά σου!

Πρώτη ανάρτηση της χρονιάς και πρώτη κατασκευή για το blog μου, με ένα θέμα που αγάπησα από την πρώτη στιγμή που έπεσε στο τραπέζι των Creative Bloggers. Τα παιχνίδια στην διακόσμηση είναι το θέμα μας για τον μήνα Ιανουάριο και τα παιχνίδια των παιδιών μας, αυτά που έχουν βαρεθεί και δεν τα θέλουν πια, θα μας κάνουν ποδαρικό στα blogs μας για την καινούρια χρονιά! Πολύ όμορφος και χαρούμενος τρόπος για αυτό το νέο ξεκίνημα!

Η δική μου κατασκευή όπως είδες και από τον τίτλο είναι μια κλειδοθήκη σε ξύλινη βάση αλλά αυτό που την κάνει εντυπωσιακή είναι τα πλαστικά ζωάκια, που αντί για απλά γαντζάκια για να κρεμάμε τα κλειδιά μας, τα κεφάλια από τα ζωάκια θα κάνουν αυτή τη δουλειά.
Κατασκευή κλειδοθήκης με πλαστικά ζωάκια.

Η ομάδα μας έχει ετοιμάσει πολλές κατασκευές με τα παιχνίδια στην διακόσμηση του σπιτιού μας και είναι πραγματικά εντυπωσιακό να δεις κι εσύ με πόσους τρόπους μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε πριν τα πετάξουμε!
creative bloggers Τα παιχνίδια στην διακόσμηση.

Πάμε να δούμε πως έφτιαξα την κλειδοθήκη μου και τα υλικά που χρησιμοποίησα.
  • Πλαστικά ζωάκια
  • Τσιμέντο
  • Λευκό πλαστικό χρώμα και μαύρο ακρυλικό
  • Ένα κομμάτι λεπτό ξύλο mdf
  • Βίδες και ούπα
  • Λεπίδι και τρυπάνι
Αρχικά έκοψα με το λεπίδι τα πλαστικά ζωάκια περίπου στην μέση.
Πλαστικά ζωάκια για διακόσμηση σπιτιού.

Συνήθως αυτά τα ζωάκια είναι κούφια στο εσωτερικό τους γι' αυτό και έφτιαξα λίγο λευκό τσιμέντο και τα γέμισα. Σε αυτό το σημείο τα άφησα όλα στην άκρη για να στεγνώσουν καλά και να σκληρύνουν εντελώς στο κέντρο τους.
Πλαστικά ζωάκια στην διακόσμηση του σπιτιού.

 Όσο περίμενα να στεγνώσει το τσιμέντο ασχολήθηκα με την ξύλινη βάση και την έβαψα με μαύρο χρώμα, βασικά για να ξεχωρίζει η Ζέβρα! Όπως καταλαβαίνεις αυτή καθόρισε και την χρωματική μου παλέτα γιατί δεν θα ήταν καθόλου σωστό να την βάψω κι αυτήν τόσο όμορφη που ήταν!

Ύστερα μέτρησα το ξύλο μου και το χώρισα σε 5 σημεία, εκεί δηλαδή που θα βιδωθούν τα ζωάκια.
Εκεί έκανα το μεγάλο λάθος και αντί για 5 σημείωσα 6 σημεία και δεν έφτανε μόνο αυτό αλλά για να βιδωθούν με μεγαλύτερη ευκολία, έκανα εκεί μικρές τρύπες με ένα καρφάκι. Μόλις είδα το λάθος μου έκανα ξανά καινούριες τρύπες, εξού και τα μικρά αυτοκόλλητα σε χρυσό που μπήκαν εκεί για να κρύψουν τα λάθη μου!!!
Εσύ δες το σαν διακοσμητική παρέμβαση του καλλιτέχνη!χαχα
Επίσης κάρφωσα και δύο γαντζάκια στο ξύλο για να το κρεμάσω αργότερα στον τοίχο.

Την επόμενη μέρα που το τσιμέντο είχε εντελώς σκληρύνει, έβαψα λευκά τα ζωάκια και με το τρυπάνι έκανα μια τρύπα για να μπει εκεί το ούπα. Από την πίσω μεριά του ξύλου βίδωσα τις βίδες αφού από την μπροστινή μεριά είχα τοποθετήσει φυσικά το κάθε ζωάκι.
Αν δεν έχεις τρυπάνι μπορείς για πιο ευκολία να τοποθετήσεις το ούπα στο ζωάκι την στιγμή που θα βάλεις και το τσιμέντο. Έτσι θα στεγνώσει και το ούπα θα είναι μέσα.
Κατασκευή με πλαστικά ζωάκια.

Αυτό ήταν! Η κλειδοθήκη μου ήταν έτοιμη!
Διακόσμηση με πλαστικά ζωάκια.

Μπορεί να ταλαιπωρήθηκα με το ξύλο που έκανα λάθος τις τρύπες ή με το τσιμέντο που έκανε μια μέρα να σκληρύνει, όμως αλήθεια πες μου, δεν έγινε καταπληκτικό? Μόνο εγώ το βλέπω και το χαζεύω δηλαδή? Ξετρελάθηκα με το αποτέλεσμα σου λέω!
Diy κατασκευή ξύλινης κλειδοθήκης με πλαστικά ζωάκια.

Οι επιλογές είναι πολλές αν σκέφτεσαι να φτιάξεις κι εσύ κάτι αντίστοιχο και μην περιοριστείς στις δικές μου ιδέες. Μπορείς να αφήσεις τα ζωάκια στο χρώμα τους ή να τα βάψεις ότι χρώμα σου αρέσει και σου ταιριάζει. Την ξύλινη βάση το ίδιο. Επίσης μπες στο παιδικό δωμάτιο και κοίτα γύρω σου. Μπορεί να βρεις κι άλλα παιχνίδια που να μπορούν να γίνουν γατζάκια για τα κλειδιά σου!
Diy κλειδοθήκη με πλαστικά ζωάκια σε ξύλο.

Δεν το περίμενα να είναι τόσο σταθερό να σου πω την αλήθεια. Με τα κλειδιά που έχουμε εμείς σκέφτηκα, σιγά μην αντέξει το κεφάλι του τάρανδου! Κι όμως, μια χαρά!
Diy ξύλινη κλειδοθήκη με πλαστικά ζωάκια.

Κλειδοθήκη κατασκευή με πλαστικά ζωάκια.

Φυσικά και να μην το κάνει κανείς κλειδοθήκη κανένα πρόβλημα γιατί είναι και έτσι από μόνο του ένα πολύ όμορφο διακοσμητικό για τον τοίχο. Εμένα μου ταίριαξε πολύ ανάμεσα στα κάδρα που έχω πάνω από τον μπουφέ γιατί χρωματικά πρώτα απ΄ όλα δένει τέλεια! Τα κορίτσια μου είπαν ότι και κρεμάστρα θα είναι πολύ ωραία αλλά δεν ξέρω πια πόσο βάρος μπορεί να αντέξει! Καλή η σκέψη τους όμως!!!
Διάκοσμηση τοίχου με κορνίζες και κατασκευές.

Τα κλειδιά μας πάντως τα έχουμε σε τάξη! Τώρα όταν θα με ρωτάνε: Μαμάααα που είναι τα κλειδιά μουυυ? Θα τους λέω: Στο κεφάλι της αρκούδας!!! χαχαχα
Κλειδοθήκη σε ξύλο με πλαστικά ζωάκια.

Εντωμεταξύ το λάθος που έκανα μάλλον μου βγήκε σε καλό γιατί οι χρυσές λεπτομέρειες του πάνε πολύ για να σπάσουν την μονοτονία του ασπρόμαυρου. Και στα ζωάκια επίσης θα μπορούσα να προσθέσω μικρές χρυσές πινελιές. Ίσως το κάνω αργότερα!
Φτιάξε μόνος σου μια κλειδοθήκη.

Θα χαρώ πολύ αν σου άρεσε και φτιάξεις κι εσύ κάτι παρόμοιο και θα ήθελα να μου το δείξεις αν θέλεις! Θα το προσθέσω κι εδώ, στο τέλος της ανάρτησης!
Μοντέρνα κλειδοθήκη με πλαστικά ζωάκια.

Μην ξεχάσεις να δεις και τις υπόλοιπες δημιουργίες της ομάδας με διάφορα παιχνίδια που έχουν μεταμορφωθεί σε υπέροχα διακοσμητικά για το σπίτι!

Καλή συνέχεια! Σε φιλώ ♥


21 σχόλια

  1. Λαμπρινή μου έγινε καταπληκτική η κλειδοθήκη σου! Γέλασα πολύ με την απάντησή σου "Στο κεφάλι της αρκούδας"! Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου!Πραγματικά είναι η μόνη φορά τόσο χρόνια που τα κλειδιά είναι πάντα στην θέση τους μετά από αυτήν την κατασκευή!!

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χέρια σου Λαμπρινή μου! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα να μην έχω καθόλου ζωάκια 🤣🤣🤣🤣🤣
    Αποκεφαλισμένες κούκλες, κάνει;
    Έγινε απίθανη η κλειδοθηκη σου Λαμπρινή μου.
    Αλλά και σαν διακοσμητικό στέκει ΤΈΛΕΙΑ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!Στολίζει πολύ όμορφα τον τοιχο μας Ρένα μου!Όχιιι μην το φτιάξεις με κεφάλια από κούκλες!χαχαχα Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Είναι πάρα πολύ όμορφη Λαμπρινή μου η κρεμάστρα σου! Τόσο που εγω θα την είχα για διακοσμητικό κι όχι για κρεμάστρα😘 Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!Ναι, κι εγω δεν το περίμενα , μου αρέσει πάρα πολύ σαν διακοσμητικό και βέβαια τα κλειδιά είναι πάντα στην θέση τους!!!

      Διαγραφή
  5. Μου αρεσει ετσι οπως ξεχωριζει η ζεβρα με τις ριγες της απο τα υπολοιπα λευκά ζωάκια. Πολυ ενδιαφερουσα προταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα σας κάνουν καταγγελία οι φιλοζωικές που κόβετε τα ζωάκια στη μέση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο έγινε Λαμπρινή μου και σίγουρα στέκει και σαν σκέτο διακοσμητικό. Πολύ έξυπνη ιδέα να τα γεμίσεις με τσιμέντο για να αντέχουν το βάρος των κλειδιών. Καλή αρχή στις αναρτήσεις και καλή δημιουργική χρονιά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!Δεν γινόταν αλλιώς αν δεν έβαζα τσιμέντο γιατί ο σκοπός ήταν από την αρχή για κλειδοθήκη.Σε άλλη περίπτωση μόνο για διακόσμηση και με κόλλα θα γινόταν η δουλειά!!♥

      Διαγραφή
  8. Αυτό είναι μια εξαιρετική ιδέα για μια αγορομάνα που πραγματικά βλέπει παντού (παντού όμως) στο σπίτι πλαστικά ζωάκια πεταμένα από δω κι από κει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Ελένη μου!!!Εγώ τα αγόρασα για την κατασκευή γιατί τα ζωάκια έχουν εξαφανιστεί από το σπίτι μας εδώ και χρόνια!!!

      Διαγραφή
  9. φανταστικη η κλειδοθηκη σου Λαμπρινη μου!! Αυτό με το κεφάλι της αρκούδας ήταν πολύ αστείο..χαχαχα !! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο αλήθεια, εγώ θα το προτιμούσα χωρίς τις χρυσές λεπτομέρειες βέβαια γιατί πεθαίνω για το άσπρο μαύρο μόνο του, αλλά μετά το λάθος ήταν ότι καλύτερο μπορούσες να κάνεις. Συγχαρητήρια και καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία!Ναι, δεν ήξερα τι άλλο να σκεφτώ αλλά ίσα που φαίνονται αυτές οι χρυσές λεπτομέρειες!καλή χρονιά επίσης!

      Διαγραφή
  11. Ααααα!!! Ακόμα μια όμορφη σκέψη και υλοποίηση με τα πλαστικά ζωάκια!!! Τέλεια και η λεπτομέρεια με το χρυσό, δεν με χαλάει καθόλου, αντιθέτως μάλιστα!!! Καλή συνέχεια Λαμπρινή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΛΕς ΣΑς ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή