Ανανέωση κουζίνας με ταπετσαρία στον τοίχο

Πως να ανανεώσετε την κουζίνα σας με ταπετσαρία στον τοίχο σε ρουστίκ στυλ. Οδηγίες και ιδέες διακόσμησης.

Τον τελευταίο καιρό έχω μπει δυναμικά στον χώρο της κουζίνας μας και έχω φέρει τα πάνω κάτω.
Αυτή η απόφαση για την μεγάλη αλλαγή ήταν για μένα μεγάλη ανάγκη καθώς στα 20 αυτά χρόνια που ζούμε εδώ δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές, πέρα από ένα βάψιμο στους τοίχους και μικρές άλλες διακοσμητικές παρεμβάσεις που σίγουρα σου φτιάχνουν την διάθεση όμως δεν είναι αυτό που λέμε το κάτι άλλο, το διαφορετικό.
metamorfosi-kouzinas-me-tapetsaria-kai-kataskeues-lamprouka

Το ήθελα πολύ να αλλάξω την κουζίνα μου κυρίως γιατί ήθελα να της δώσω ένα στυλ και να ξεφύγω από αυτό το ουδέτερο κλασικό στυλ που δεν ήξερες και πως να το χαρακτηρίσεις, σίγουρα όμως ήταν μονότονο και αδιάφορο.

Ξεκινώντας να προγραμματίζω στο μυαλό μου από που να ξεκινήσω, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να βάψω τα ντουλάπια μου. Σκέφτηκα όλες τις εκδοχές και όλους τους τρόπους βαψίματος αλλά μέσα μου κάτι μου έλεγε: Λαμπρινή μαζέψου, τα ντουλάπια σου είναι κερασιά και κάποτε τα πλήρωσες πολύ ακριβά για να τα έχεις...
Αυτό ήταν που με δυσκόλευε πολύ στην απόφασή μου να τα βάψω και βέβαια με αρκετές αμφιβολίες για το αποτέλεσμα γιατί καλά είναι και τα χρώματα κιμωλίας, μια χαρά είναι και η ριπολίνη, όμως από την μια ήξερα ότι δεν είμαι επαγγελματίας για να κάνω τέλεια δουλειά και από την άλλη έπρεπε να εγγυηθώ στον εαυτό μου ότι το αποτέλεσμα θα έπρεπε να ήταν ισάξιο με το προηγούμενο για να μην το μετανιώσω ούτε στιγμή.

~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς-Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~

Άφησα στο πίσω μέρος του μυαλού μου αυτήν την ιδέα και ξεκίνησα να σχεδιάζω τα πρώτα μου βήματα. Το στυλ που ήθελα να δώσω στην κουζίνα μου ήταν στο μυαλό μου ξεκάθαρο, ρουστίκ με μια ιδέα από farmhouse, ίσως και λίγο minimal από τις απλές γραμμές της τραπεζαρίας μου, να έχει στοιχεία από όλα αυτά τα στυλ χωρίς να είναι απόλυτα μέσα στον χώρο. Τα χρώματα που ήθελα να παίξουν ήταν κι αυτά ξεκάθαρα στην σκέψη μου και έτσι το μαύρο, το γκρι και το χρώμα του ξύλου θα ήταν η παλέτα που θα κατευθυνόμουν. Σκεφτόμουν το γκρι ανοιχτό για τους τοίχους και ίσως μια τεχνοτροπία σε κάποιον άλλο για να δώσω ένταση στον χώρο.

Τότε συνάντησα την εταιρία Photowall με ταπετσαρίες και ενθουσιάστηκα από τα απίστευτα σχέδια που είδα! Βεβαιώθηκα αμέσως ότι τον ένα τοίχο θα τον έντυνα με ταπετσαρία και ξεκίνησα την αναζήτηση ανάμεσα στα δεκάδες σχέδια που έχει και στο στυλ που ήθελα.

Είμαι βέβαιη ότι καλύτερη επιλογή από αυτήν με το παλιό τουβλάκι δεν θα μπορούσα να κάνω!
Μέτρησα τον τοίχο μου και συμπλήρωσα ακριβώς τις διαστάσεις που ήθελα. Έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις πιο κομμάτι της ταπετσαρίας θέλεις να σου σταλεί, το οποίο έρχεται σε ρολό και αριθμημένο με τις ενδείξεις για το που πρέπει να την κόψεις για να μπει το ένα κομμάτι σε συνέχεια με το άλλο για ευκολία και γρήγορη τοποθέτηση.
Επίσης μπορείς να επιλέξεις την ποιότητα που θέλεις, stardard ή premium. Και στις δύο επιλογές η ποιότητα είναι η ίδια με την διαφορά ότι στην premium επιλογή η ταπετσαρία διαθέτει ένα επιπλέον στρώμα που δίνει ένα ματ φινίρισμα και επέλεξα αυτήν.
Επίσης απόλυτα χρήσιμο είναι και το κιτ για την τοποθέτηση της ταπετσαρίας το οποίο περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα εργαλεία.

Το απίστευτο ήταν ότι η παραγγελία με την ταπετσαρία ήρθε στο σπίτι μου σε δύο μέρες από την Σουηδία πράγμα που αναρωτιέσαι πραγματικά, πως γίνεται αυτό?!!!

Δεν είχα καμιά εμπειρία με τοποθέτηση ταπετσαρίας στο παρελθόν όμως η εταιρία, με τα αριθμημένα πάνελ, τις οδηγίες με βίντεο για την τοποθέτηση και κυρίως με την ποιότητα που σου εξασφαλίζει, γιατί δεν πρόκειται για ένα απλό χαρτί, φροντίζει να αποφύγεις λάθη αλλά και όλη η διαδικασία να είναι πολύ ευχάριστη και πετυχημένη ακόμα κι αν δεν έχεις την κατάλληλη εμπειρία!

Στην εταιρεία εκτός από τις ταπετσαρίες θα βρεις επίσης χιλιάδες υπέροχα σχέδια εκτυπωμένα σε καμβά σε πολλές μορφές και μεγέθη για να επιλέξεις πιο σου ταιριάζει καλύτερα στην διακόσμηση του σπιτιού σου.

Αν αποφασίσεις να κάνεις κι εσύ την μεγάλη αλλαγή στον χώρο σου και αφού διαλέξεις (το πιο δύσκολο είναι αυτό ανάμεσα στα τόσα σχέδια που θα βρεις!) μην ξεχάσεις να προσθέσεις στο ταμείο τον κωδικό έκπτωσης lamproukam25 για να κερδίσεις 25% έκπτωση στις αγορές σου μέχρι το τέλος Ιουλίου!

Όσο για την κουζίνα μου, νομίζω ότι το πριν με το μετά είναι κάτι που δεν περιγράφεται με λόγια!
prin-kai-meta-metanorfosi-kouzinas

prin-kai-meta-ananeosi-kouzinas-me-tapetsaria

Δεν χορταίνω να την βλέπω, την αγάπησα ξανά από την αρχή και η ιδέα να βάψω τα ντουλάπια μου πέταξε μακριά! Με την ταπετσαρία σε παλιό τουβλάκι που έβαλα, αγάπησα ακόμα περισσότερο και τα ντουλάπια που τώρα μου ταιριάζουν απίστευτα στο στυλ που της έδωσα!
diakosmisi-kouzinas-me-tapetsaria-lamprouka

ananeosi-kouzinas-me-tapetsaria-lamprouka

eukoli-kai-oikonomiki-ananeosi-kouzinas-me-tapetsaria-lamprouka

rustic-decor-kitchen-lamprouka

diakosmisi-industrial-rustic-style-kouzinas-lamprouka

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για το αποτέλεσμα και νομίζω το νιώθεις κι εσύ γι' αυτό και σε ξεχωριστή ανάρτηση θα σου μιλήσω με όλες τις λεπτομέρειες για αυτήν την αλλαγή, για όλα τα diy που έκανα και είναι πολλά, για τις οικονομικές λύσεις και αγορές για την μεταμόρφωση της κουζίνας μου, δίνοντας της με τον καλύτερο τρόπο το στυλ που ήθελα!
industrial-diakosmisi-kouzinas-lamprouka

tapetsaria-sthn-kouzina-kai-diakosmisi-lamprouka

Μέχρι τότε να είσαι καλά! Σε φιλώ ♥


7 σχόλια

  1. Πολυ ωραια δουλεια μπραβο σας για αλλη μια φορα.....ομως το μαυρο στη κουζινα δεν μου αρεσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λες τώρα!!! Απιστευτη αλλαγη!!!
    Αλλαξε ο χωρος εντελώς!
    Εχω σκεφτει πολλές φορες να βάλω ταοετσαρία στην κρεβατοκάμαρα και στο σαλόνι, ποτε δεν μου είχε περασει από το μυαλό η κουζίνα!
    Ειμαι φανατικά υπέρ γιατί μπαίνει ευκολα και βγαίνει επισης όταν τη βαρεθείς. Ασε που τα νεα σχέδια καμια σχέση δεν εχουν με τα παλιά, μονότονα.
    Με γειά η νέα κουζίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλλαγή εντυπωσιακή και πάρα πολύ όμορφη πολύ καλά έκανες και δεν άλλαξες χρώμα στα ντουλάπια σου..ταίριαξε τέλεια με το τουβλάκι..και όπως λέει η Νίκη από πάνω αν το βαρεθείς το αλλάζεις.. άξιζε η αναμονή πάντως Λαμπρούκα μου..
    Να περνας όμορφα με ότι σου αρέσει να κάνεις καλό σου μεσημεράκι...😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερό αποτέλεσμα.
    Με μία τραπεζαρία νομίζεις ότι είναι άλλο σπίτι.
    Μπράβο ΤΈΛΕΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάου!!! Καταπληκτική διαφορά!! Ο χώρος έγινε πολύ ζεστός και φιλόξενος. Πολύ σοφή απόφαση να μην πειράξεις αυτά τα υπέροχα ντουλάπια... Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχοοοοοοοοοοοοοοοο πως γλυτωσε μεχρι τωρα κ δεν το εφτιαξες απορω!!! ηρθε η ωρα του λοιπον κ εγινε σουπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή