Μεταμόρφωση παπουτσοθήκης

ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΛΗ ΠΑΠΟΥΤΣΟΘΗΚΗ ΑΠΟ ΤΟ LIDL
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ν'ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ Η ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ !

ΠΗΡΑ ΛΑΔΟΜΠΟΓΙΑ ΚΙ ΕΓΩ,ΣΕ ΕΝΤΟΝΟ ΡΟΖ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΕΒΑΨΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΝΤΟΥΛΑΠΙΟΥ.ΤΟΝ ΣΚΕΛΕΤΟ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ, ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ!
ΜΟΛΙΣ ΣΤΕΓΝΩΣΕ(ΗΘΕΛΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ)ΕΚΤΥΠΩΣΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΟΨΑ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΤΙΣ ΣΤΕΡΕΩΣΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ
ΤΙΣ ΕΒΑΨΑ ΜΕ ΑΚΡΥΛΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΩΒ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ !
ΕΤΟΙΜΗ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ,ΟΜΟΡΦΗ(ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ?)ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ(ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΗΜΕΡΑ...)
Λαμπρινή
Λαμπρινή

Είμαι η Λαμπρινή και εδώ μοιράζομαι τις δημιουργίες μου!Σκοπός μου είναι να εμπνεύσω τους αναγνώστες μου να δοκιμάσουν διάφορες τεχνικές,να κάνουν το παλιό να μοιάζει με καινούριο και να τολμήσουν να φτιάξουν μόνοι τους τις τούρτες γεννεθλίων τους!

9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα... μόλις τώρα σε ανακάλυψα... πως μου είχες ξεφύγει τόσο καιρό???

    Υπέροχη η παπουτσοθήκη σου, κουκλίστικη και νεραιδένια!!!

    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακολουθείς με επιτυχία τα βήματα της πρώτης διδάξασας και μπράβο σου.
    Πολύ κοριτσίστικη και φρέσκια η μεταμόρφωση μιας "αδιάφορης" παπουτσοθήκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη έγινε!!! Πολύ έξυπνο να φτιάξεις στένσιλ, τα κορίτσια σου τι είπαν; Φαντάζομαι θα ενθουσιάστηκαν, ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να δεις που θα κόψω το μαγείρεμα και θα αρχίσω τις καλλιτεχνίες γιατί κοριτσάκια μου πολύ σας έχω ζηλέψει τον τελευταίο καιρό.
    Η παπουτσοθήκη άψογη και οι μωβ πεταλουδίτσες τέλειες........αφού είναι μωβ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επανέρχομαι για να σε ευχαριστήσω πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια στο μπλογκ μου! Επίσης, χαίρομαι πολύ που βλέπω ότι έχουμε την ίδια τρέλα για τις ζουζούνες μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή έγινε! Έχω μια παρόμοια εδώ και χρόνια και κάθε τρεις και λιγο μου έρχεται μια καινούργια ιδέα για το πώς θα μπορούσα να τη φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι πολυ ομορφη και μου εδωσες ιδεα για μια ιδια που εχω..ξερεις που μπορω να βρω τετοια μπογια αλλα φουξια και λαχανι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή