Η ανακαίνιση του blog Λαμπρούκα

Πολλές φορές όταν κάνεις μια ανακαίνιση, όταν κάνεις έστω και μια μικρή αλλαγή στον χώρο σου ή ακόμα κι όταν πιο απλά κάνεις μια γενική καθαριότητα στο σπίτι σου, νιώθεις πιο ανανεωμένος, πιο ανάλαφρος και πιο περιποιημένος. Το ίδιο νιώθω κι εγώ για το σπίτι μου αλλά όχι μόνο γι' αυτό. Το ίδιο αισθάνομαι και για το blog μου που είναι κι αυτό μέρος της ζωής μου πια και της καθημερινότητάς μου!
Γι' αυτό σας κάλεσα σήμερα εδώ! Για να μοιραστώ την χαρά μου μαζί σας αγαπημένοι μου και να σας καλωσορίσω στο πλήρες ανακαινισμένο blog μου!

Το λογότυπο του blog Λαμπρούκα

Η Στρατούλα από το lolmoms τοποθέτησε στο blog ένα μοντέρνο και λειτουργικό πρότυπο για να έχει την εμφάνιση που βλέπετε. Να είναι εύκολο και ευχάριστο στον αναγνώστη να το διαβάσει χωρίς υπερβολές από gadgets και άχρηστες πληροφορίες. Η επιλογή του προτύπου δεν είναι εύκολη υπόθεση να ξέρετε καθώς έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε χιλιάδες πρότυπα που υπάρχουν.

Τοποθετήσαμε στην σταθερή μπάρα πλοήγησης όλα τα χρήσιμα links του blog με σωστό τρόπο έτσι ώστε να βρίσκει ο καθένας άμεσα αυτό που τον ενδιαφέρει. Μπορεί άμεσα να μεταφέρεται ο αναγνώστης σε αγαπημένες αναρτήσεις βλέποντας τις εικόνες στο slider, στα 3 κουτιά κάτω από το slider με αναρτήσεις που αφορούν τα αγαπημένα κάθε εποχής και στα must read του sidebar.
Προσθέσαμε όλα τα χρήσιμα sosial icons για να ακολουθείτε την Λαμπρούκα και να μοιράζεστε τις αναρτήσεις που σας άρεσαν και φυσικά για πρώτη φορά η Λαμπρούκα έχει το δικό της newsletter!
Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε για να μην χάνετε καμία ανάρτηση!

Το άλλο το κορίτσι που θέλω να γνωρίσετε, όσοι δεν το ξέρετε, είναι η Νικολέττα από το craftydetails.com. Αν ρίξετε μια ματιά στο blog της θα καταλάβετε αμέσως γιατί την προτίμησα και μιλάω για τον σχεδιασμό του logo στο header της Λαμπρούκας! Η πρώτη επαφή όταν μπαίνεις σ΄ένα blog, η πρώτη ματιά που σου κάνει αμέσως κλικ και σκέφτεσαι μου αρέσει εδώ που ήρθα ή όχι και πολύ βασικό κομμάτι σε κάθε blog γιατί μια εικόνα με δύο γραφικά, είναι αυτό που χαρακτηρίζει τον κάτοχο και συγγραφέα του blog.
Όταν ξεκινήσαμε την συνεργασία μας σκέφτηκα ότι δεν ξέρει που έχει μπλέξει!!!
Είμαι αναποφάσιστη σε κάτι τέτοια θέματα γιατί μου αρέσει το ένα, μου αρέσει και το άλλο, λίγο τα σχέδια που θα διαλέξω, λίγο τα χρώματα...!Τελικά μάλλον έλεγε και η Νικολέττα το ίδιο από μέσα της και με κέρδισε!
Τελειομανής μέχρι εκεί που δεν παίρνει, λόγω δουλειάς ξέρει ακριβώς τι πρέπει, που και πως και βέβαια ξέρει και να σε καθοδηγήσει με την γνώμη της για να αποφασίσεις το καλύτερο για σένα!
Γιατί μην νομίζετε ότι το να φτιάξεις ένα logo είναι εύκολη υπόθεση. Καθόλου θα έλεγα!
Έχει πολλές ώρες δουλειάς μπροστά από τον υπολογιστή και πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να χειριστεί.
Το logo μου απλά το αγάπησα! Όταν το είδα για πρώτη φορά πάνω στο blog χτύπησε η καρδιά μου δυνατά! Όσοι δεν είστε bloggers ίσως να μην με νιώθετε όμως είναι η αλήθεια!!!

Θα είναι μεγάλη μου χαρά για μένα να μάθω πως φαίνεται και στα δικά σας μάτια!!!
Μη ξεχάσετε να εγγραφείτε αν θέλετε στο ολοκαίνουριο newsletter μου για να μη χάνετε ποτέ τις καινούριες αναρτήσεις μου μιας έρχονται πολλές και ωραίες ιδέες διακόσμησης για το Πάσχα!
Σας φιλώ ♥



10 σχόλια

  1. Οι καλύτερες σε ανέλαβαν λοιπόν οπότε το αποτέλεσμα είναι όντως τρομερό. Να το χαρείς και να το γεμίσεις με τις ομορφιές σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοο όμορφο! την άξιζε μια ανακαίνιση γιατί έχεις περιεχόμενο που πρέπει να μείνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοριζικο το ανανεωμένο μπλογκ!!!
    Ειναι τοσο όμορφο, σου φτιάχνει τη διάθεση και πισυεύω σε αντιπροσωπεύει 100%!!
    Μπραβο και στα κοριτσια για την υπέροχη δουλειά!
    Ξέρω πόσο ανανεωτική είναι αυτή η διαδικασία, αλλά και πόση πολλή κρύβει απο πίσω, πρόσφατα τη ζήσαμε κι εμείς!
    Ευχομαι πολλές δημιουργίες και εμπνευση!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποσο σε ευχαριστω αγαπημενη σανσαιν για τα τοσα καλα σου λόγια! ❤️ Προσωπικα εγω κατευχαριστηθηκα τις συνομιλιες μας και γελασαμε και πολύ τοτενες!! 😀 😂 😂 😂 Και δεν εισαι τοσο αναποφασιστη οσο νομίζεις. Λογικό ειναι στην αρχή να νοιωθεις αναποφασιστη με τόσα πολλα που εβλεπαν τα ματια σου! Ηξερες ομως τι θες και το σημαντικοτερο τι δεν θες, που ειναι ενα κομματι εξισου σημαντικο κι ας παραβλεπεται καμια φορα. Οπότε με μπουσουλα αυτά βρηκαμε αυτο που ταιριαζει στη Λαμπρουκα! ❤️ 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπρινή μου σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για την προτίμηση αλλά και για τα τόσο όμορφα λόγια που έγραψες για μένα. Να ξέρεις πως ήταν τιμή μου να αναλάβω την ανανέωση της Λαμπρούκας, ένα blog που έχω αγαπήσει από τα πρώτα μου βήματα σαν blogger. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά υπέροχο και σε αυτό έβαλες και εσύ το χεράκι σου!!! Εύχομαι να το χαρείς και να 'ναι καλοτάξιδο.

    Υ.Σ Το λογότυπο τα σπάει....Μπράβο στην ταλαντούχα Νικολέττα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο Λαμπρινή μου.Καλορίζικο.
    Ωραίο το λογότυπο. Οσο για τα εσωτερικά του μπλογκ αυτά ειναι σπαζοκεφαλιά.
    Πολύ καλή δουλειά εκαναν τα κορίτσια

    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ σου τα είπα και κατ'ιδίαν αλλά θα στα ξαναπω! Είναι πανέμορφο, αέρινο και μοντέρνο... το πρότυπο τα σπάει (που λέει και η νεολαία), είναι από τις top εταιρείες η Georgia Lou και την φοράνε τα καλύτερα blogs του εξωτερικού. Η Στρατούλα είμαι σίγουρη πως έκανε την δουλειά της άρτια και με συνέπεια. Για το δικό μας κορίτσι την Νικολέττα είναι τόσο ταλαντούχα που εύχομαι μια μέρα να πετύχει τους στόχους της! Τώρα θα βάλεις και εσύ το χέρι σου στα DIY και είμαι σίγουρη πως η "Λαμπρούκα" σου θα περάσει σε μια νέα εποχή! Φιλιά και καλοτάξιδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Χριστίνα μου, Η Georgia Lou έχει από τα πιο ωραία πρότυπα που κυκλοφορούν, έχουν όμως αρκετές ατέλειες και έτσι χρειάστηκε να επέμβουμε σε αρκετά από αυτά, όπως τόνους σε κεφαλαία, αρκετά μικρές και δυσανάγνωστες γραμματοσειρές στα widgets, αλλαγή χρώματος όταν ακουμπάς το ποντίκι και πολλές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η καινούρια εμφάνιση!! Καλορίζικη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλορίζικο το νέο σου μπλογκοσπιτακι Λαμπρούκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή