Φωτεινά πασχαλινά αυγά με γυψογάζα και μπαλόνι

Σήμερα θα σας δείξω πως να φτιάξετε μεγάλα πασχαλινά αυγά με καλούπι από μπαλόνι και γυψογάζα που φωτίζονται από μέσα με κερί.

Φωτεινά πασχαλινά αυγά με καλούπι από γυψογάζα και μπαλόνι

Φυσικά αυτή η κατασκευή και πολλές άλλες που θα δείτε για δύο συνεχόμενες εβδομάδες ανήκουν στο πρότζεκτ των Creative bloggers γιατί για αυτόν τον μήνα το θέμα μας είναι το Πάσχα!
12 blogs έχουν ετοιμάσει να μοιραστούν μαζί σας πολλές και διαφορετικές ιδέες για κατασκευές και πασχαλινή διακόσμηση γι' αυτό μείνετε συντονισμένοι στην παρέα μας!

 [~~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς - Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~~]

Πάμε να φτιάξουμε τα μεγάλα πασχαλινά αυγά με φως, για τα οποία όπως σας είπα παραπάνω, θα χρειαστούμε μόνο δύο βασικά υλικά. Μπαλόνια και γυψογάζα. Την γυψογάζα θα την βρείτε στα φαρμακεία και είναι ένα πολύ φτηνό υλικό. Μπορείς να φτιάξεις απίθανα πράγματα με την γυψογάζα και αχρείαστη να είναι για άλλου είδους...κατασκευές!

Αυγά από γυψογάζα.

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και απλή. Θα φουσκώσουμε ένα μπαλόνι και θα το στερεώσουμε
σ' ένα ποτήρι με  λίγη αυτοκόλλητη ταινία.

Φτιάχνουμε φωτεινά πασχαλινά αυγά.

Θα κόψουμε την γυψογάζα σε κομμάτια, θα τα βουτήξουμε ένα ένα σε μια λεκάνη με νερό και θα τα τοποθετήσουμε πάνω στο μπαλόνι. Θα κάνουμε το ίδιο μερικές φορές μέχρι να καλύψουμε παραπάνω από το μισό το μπαλόνι μας και μετά θα το καλύψουμε με ακόμα μια στρώση από γυψογάζα με τον ίδιο τρόπο.

Μπαλόνι με γυψογάζα για να φτιάξουμε καλούπι.

Προς το τέλος του μπαλονιού είναι καλύτερα να τοποθετήσουμε την γυψογάζα κομμένη ακατάστατα για να δώσουμε την εντύπωση του σπασμένου αυγού.

Κόβουμε την γυψογάζα.

Θα το αφήσουμε στην άκρη μερικές ώρες να στεγνώσει.

Αφήνουμε την γυψογάζα να στεγνώσει πάνω στο μπαλόνι.

Μετά θα ξεκολλήσουμε το μπαλόνι από το ποτήρι και θα το τρυπήσουμε κοντά στον κόμπο που το κλείσαμε για να ξεφουσκώσει σιγά σιγά και όχι απότομα.

Μπαλόνι και γυψογάζα για καλούπι αυγών.

Αυτό θα αρχίσει να ξεκαλουπώνεται και το αυγό μας θα είναι έτοιμο!

Φτιάξε μεγάλα φωτεινά πασχαλινά αυγά.

Τοποθετήστε μέσα ένα κερί ή ένα γλαστράκι με λουλούδια. Αν σας βγει πιο μικρό και πιο ανοιχτό, μπορείτε να βάλετε μέσα και βαμμένα αυγά ψεύτικα ή αληθινά.

Φτιάξε φωτεινά πασχαλινά αυγά με μπαλόνι.

Είναι κατάλευκα και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ! Μπορείτε φυσικά να τα βάψετε από έξω ή μέσα, ότι σας αρέσει! Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει και δημιουργήστε!

Πως φτιάχνουμε πασχαλινά αυγά με καλούπι.

Διακοσμήστε με αυτά τα μεγάλα αυγά τον χώρο σας, πάνω στον μπουφέ, πάνω στο τραπεζάκι, πάνω στο τζάκι του σπιτιού σας! Όπου και να τα βάλετε να ξέρετε είναι πολύ εντυπωσιακά και δεν περνάνε καθόλου απαρατήρητα!

Φωτεινά πασχαλινά αυγά.

Εγώ τα έβαλα μέσα στο τζάκι αφού μάζεψα επιτέλους τις στάχτες και το έβαψα! Είναι το πρώτο πράγμα που κάνω όταν μπαίνει η Άνοιξη. Δεν αντέχω να βλέπω αυτήν την μαυρίλα από την κάπνα!

Φτιάχνουμε φωτεινά πασχαλινά αυγά-Λαμπρούκα.

Δείτε τα όλα μαζί φωτισμένα!

Εύκολη πασχαλινή κατασκευή μεγάλα φωτεινά αυγά.

Εύκολη κατασεκυή για αυγά με καλούπι.

Πασχαλινά αυγά με καλούπι από μπαλόνι και γυψογάζα.

Αυτή ήταν η δική μου ιδέα για το project των Creative bloggers και είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Αν σας άρεσε και ακολουθήσετε τις οδηγίες μου για να φτιάξετε κι εσείς φωτεινά πασχαλινά αυγά, θα χαρώ πολύ να μου στείλετε φωτογραφίες να τα δω κι εγώ!

Εύκολη κατασκευή πασχαλινά αυγά με καλούπι.

Ακολουθεί το πρόγραμμα των Creative Bloggers για να μην χάσετε καμία ανάρτηση:
Αν θέλετε να βλέπετε τι φτιάχνουμε αλλά να μας δείχνετε και τι φτιάχνετε εσείς, μπείτε στην ομάδα που δημιούργησαν οι Creative Bloggers στο Facebook, την Creative Corner! Γίνετε κι εσείς μέλη μιας μεγάλης δημιουργικής παρέας πατώντας εδώ.

Εμείς θα τα πούμε ξανά σύντομα με πασχαλινές κατασκευές!
Εγγραφείτε στο Newsletter του blog για να μην χάνετε καμία ανάρτηση!!!
Σας φιλώ ♥



20 σχόλια

  1. Ωραία ιδεα Λαμπρινή μου!
    Η γυψόγαζα τελικά είναι πολυεργαλείο, κάνει αμέτρητες δουλειές κι είναι και παμφθηνη!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νίκη μου όπως τα λες! Μπορείς να φτιάξεις απίθανα πράγματα!!

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα αυγά με τυ γυψόγαζα τα έχω στο μάτι εδώ και χρόνια.
    Καλά που μας τα θύμισες .
    Έγιναν υπέροχα τα δικά σου.
    Καλό Πάσχα να έχουμε Λαμπρινή μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου έδωσες τρελή ιδέα Λαμπρινή μου τώρα !!!! Τα αυγά σου έγιναν τέλεια και μου αρέσει που δεν τα έβαψες αλλά τα άφησες λευκά. Καλή συνέχεια ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι, τρελαίνομαι να δίνω ιδέες! Χαχα Τόσο κατάλευκα που βγήκαν δεν μου έκανε καρδιά να τα βάψω !

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ιδέα και μου άρεσε πολύ που είναι φωτιζόμενα. Πέρυσι είχα κάνει το μισό μπαλόνι μπωλ και το χρωμάτισα. Δεν ξέρω πώς μπορώ να σου στείλω φωτο. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1871023322917146&set=a.1089853794367440&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα χα!!! απίθανα αυγά πραγματικά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσσα ! Από τις πιο εύκολες κατασκευές ήταν αυτή . Ο μόνος χρόνος που χρειάζεται είναι η αναμονή να στεγνώσουν !

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα και για δώρο για τους νονούς. θα βάλω μέσα αυγά και τρουρέκι με λαμπάδες. Πόσο γυψογάζα θα χρειαστεί ένα αυγό; θέλει 2 στρώσεις από γυψογάζα, σωστά κατάλαβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αντιγόνη!Πολύ καλή ιδέα να βάλεις μέσα διάφορα και να τα χαρίσεις!!!
      Θα χρειαστεί 2 στρώματα από γυψογάζα, σωστά κατάλαβες!♥

      Διαγραφή
  8. Αυτό που εμένα μου αρέσει σε αυτή την κατασκευή είναι η μετά-πασχαλινή χρήση τους. Φαντάσου τα στην βεράντα με κεράκι μπαταρίας μέσα τι όμορφα που θα δείχνουν! Well done Λαμπρινή μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα πόσο τέλεια ιδέα! Μπράβο Λαμπρινή! Θα δοκιμάσω να τα φτιάξω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βγηκαν καταπληκτικια! και όχι μόνο για το Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η γυψογάζα είναι ένα υλικό που δεν έχω δοκιμάσει ακόμη!! Τη βάζω στα προσεχώς!! Υπέροχα τα αυγά σου Λαμπρινή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα Λαμπρινη μου
    Και με κεράκι μου αρέσουν, αλλα και με τα λουλούδια.
    Φανταστική ιδέα.
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα έχω φτιάξει και τα έχω λατρέψει και σε αυτό που λέει η Χριστίνα -για την μετά εποχή- έχει απόλυτο δίκιο! Τα έχω στολίσει μέχρι και χειμώνα (μετά τα Χριστούγεννα). Είναι η πιο ωραία κατασκευή, διαδικασία και αποτέλεσμα και αυτό που τα άφησες τελείως άσπρα είναι ότι πρέπει για αυτούς τους μήνες που θέλουμε επιτέλους να διώξουμε την μουντάδα!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή