9 χρόνια Λαμπρούκα και giveaway

Στη σημερινή ανάρτηση δεν θα δείτε καμιά κατασκευή, καμιά ιδέα για διακόσμηση, τίποτα από αυτά που έχετε συνηθίσει και περιμένετε να δείτε κάθε φορά. Σήμερα βρίσκομαι εδώ με την ίδια χαρά που έρχομαι και σας παρουσιάζω τα δικά μου, ίσως με λίγη περισσότερη από άλλες φορές γιατί η Λαμπρούκα, το blog που αγαπήσατε πολύ και στηρίζετε όλα αυτά τα χρόνια, έχει γενέθλια!
Βρίσκεται στον αέρα του διαδικτύου 9 ολόκληρα χρόνια και έχω τόσα να θυμηθώ, τόσες όμορφες αναρτήσεις, τόσο όμορφα σχόλια, που νιώθω υπέροχα πραγματικά χωρίς να υπερβάλω!
Κάθε φορά που κλείνει το blog μου έναν ακόμα χρόνο νιώθω το ίδιο.
Πριν 9 χρόνια ξεκίνησα να μοιράζομαι τις δημιουργίες που έφτιαχνα για τα κορίτσια μου και τα ροζουλιά δωμάτιά τους και είμαι ακόμα εδώ, να μαθαίνω πράγματα και τεχνικές, να εξελίσσομαι και να μοιράζομαι! Μπορεί να πέρασαν τόσα χρόνια σε αυτόν τον χώρο όμως η αγωνία και ο ενθουσιασμός παραμένουν το ίδιο πατώντας αυτό το μαγικό κουμπάκι της δημοσίευσης!
Αυτό το κουμπί που πατώντας το μπαίνεις στον κόσμο της δημιουργίας, ανάμεσα σε ανθρώπους που σε ακολουθούν και σε περιμένουν, σε ανθρώπους που έρχεσαι κοντά γιατί σας ενώνει και σας δένει η ίδια αγάπη και η ίδια τρέλα! Γιατί υπάρχει και μια τρέλα που δεν μπορεί εύκολα να την καταλάβει κανείς!
Είναι λίγο τρελό να ξενυχτάς για να γράψεις μια γενέθλια ανάρτηση, είναι λίγο τρελό να νιώθεις τόση χαρά λες και έχει γενέθλια κάποιο από τα παιδιά σου, να σκέφτεσαι να φτιάξεις ακόμα και τούρτα και να βάλεις κεράκια!!!
Χαίρομαι που το blogging μου έφερε αυτήν την τρέλα και όλα αυτά τα συναισθήματα! Αγαπώ πολύ αυτό που κάνω, να μοιράζομαι και να εμπνέω, αγαπώ να βρίσκομαι εδώ και σας ευχαριστώ!
Ευχαριστώ που είστε εδώ και κρατάτε το ενδιαφέρον μου ζωντανό γιατί χωρίς την δική σας ανταπόκριση και ενθάρρυνση ίσως να μην ήμουν εδώ σήμερα να γιορτάζω τα γενέθλια της Λαμπρούκας μαζί σας!
Για όλα αυτά και για πολλά ακόμα, θέλω να σας ευχαριστήσω και με ένα δωράκι!
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και σήμερα την ημέρα των γενεθλίων της Λαμπρούκας, θα γιορτάσουμε με ένα διαγωνισμό που ξεκίνησε σήμερα στο Instagram με έναν τυχερό νικητή!

Τα γενέθλια του blog Λαμπρούκα που κλείνει τα 9 χρόνια.

Μπείτε στο προφίλ μου στο Instagram και ακολουθήστε τα βήματα και τους όρους του διαγωνισμού για να πάρετε μέρος!!! Θα σας περιμένω όλους εκεί!

Σας φιλώ και σας ευχαριστώ που είστε εδώ ♥



3 σχόλια

  1. Τι ομορφη και γλυκεια η αναρτηση σου Λαμπρινη μου! ❤️ 😘 😘 Χρονια πολλα στο blog αυτό που μεγαλωνει και αναπτυσσεται παρέα με τις κορες σου!Να εισαι κι εσυ καλα να μας γραφεις χρησιμα posts! ❤️ Λοβ λοβ λοβ το δωρο! Ευχαριστουμε (τοτενες 😂 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, καλά & ακόμη πιο δημιουργικά Λαμπρινή μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλά στην όμορφη Λαμπρουκα μας, που τόσα χρονια μας εμπνέει με τις ιδεες της, μας μαθαίνει καινούρια πραγματα και που πορευόμαστε πλάι πλάι με όρεξη για δημιουργία!!
    Πόσο με αγγίζουν οι σκέψεις αυτής της ανάρτησης, μόνο όποιος δεν το 'χει ζήσει δεν το καταλαβαίνει!...
    Φιλιά πολλά!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή