Diy σκαμπό από τραπεζάκι σαλονιού

Μεταμόρφωσε το παλιό σου τραπέζι σε ένα καταπληκτικό και αναπαυτικό σκαμπό για το σαλόνι σου. 

Ποιος να μου το΄λεγε πριν από χρόνια ότι τα έπιπλα που αγοράζαμε τότε για το σπίτι μας θα άλλαζαν χρήση. Ούτε και η ίδια δεν το είχα φανταστεί, ούτε και το είχα προμελετημένο, ορκίζομαι!
Να όμως που αυτό γίνεται σιγά σιγά και απορώ πολλές φορές με τον εαυτό μου. Όχι για τις μεταμορφώσεις που κάνω αλλά γιατί δεν είχα το μυαλό τότε να σκεφτώ πιο έξυπνα και πιο λογικά ως προς τις αγορές μας. Τι να τα έκανα εγώ τα δύο τραπεζάκια που πήγαιναν σετ με το κεντρικό τραπέζι του σαλονιού, σε ένα σαλόνι μικρό σχετικά, που θα έπρεπε να χωρέσει και καναπέδες, και πολυθρόνα, και μπουφέ, και έπιπλο τηλεόρασης και και και... Τα έβαλα βέβαια τότε στην αρχή, τα στόλιζα κιόλας τρομάρα μου όμως τα κοίταγα πάντα με μισό μάτι γιατί μου έκλειναν τον χώρο. Σύντομα κατέβασα πρώτα το ένα στην αποθήκη και φυσικά ακολούθησε και το δεύτερο για να μην είναι μόνο του το πρώτο. Τα τραπεζάκια μου ήταν περιττά και η λύση για να τ' αξιοποιήσω βρέθηκε! Θα γινόντουσαν σκαμπό χωρίς δεύτερη σκέψη.

Μεταμόρφωση τραπεζιού σε σκαμπό.

Ας δούμε πως ήταν το τραπεζάκι πριν την μεταμόρφωση. Κλασικό σχέδιο στα πόδια, με τζάμι εσωτερικά, καφέ στο χρώμα του ξύλου και οι διαστάσεις του φυσιολογικές για τραπεζάκι σαλονιού δηλαδή 60Χ60 εκ.

Παλιό τραπεζάκι που έγινε σκαμπό.

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αφαιρέσω το τζάμι και να κόψω τα πόδια του. Αν το κάνεις κι εσύ, καλό θα είναι από πριν να ξέρεις το πάχος του αφρολέξ που θα χρησιμοποιήσεις, για να υπολογίσεις το ύψος και πόσο πρέπει να κόψεις τα πόδια του τραπεζιού.

Έκοψα τα πόδια του τραπεζιού.

Ύστερα το έβαψα με χρώμα κιμωλίας που έφτιαξα μόνη μου και σε μερικά σημεία πέρασα σκούρο κερί γιατί έτσι έχω βάψει και άλλα πράγματα που έχω στο σαλόνι μου όπως τον μπουφέ και ένα μπαούλο που σου έχω δείξει την μεταμόρφωσή τους παλιότερα.

Βάψιμο τραπεζιού με χρώμα κιμωλίας.

Έκοψα ένα κομμάτι ξύλο mdf στις διαστάσεις του τραπεζιού και το βίδωσα πάνω του.

Διαμόρφωση τραπεζιού για να γίνει σκαμπό.

Ύστερα άπλωσα με πινέλο ένα πολύ καλό στρώμα από κόλλα ατλακόλ για να κολλήσει εκεί πάνω το αφρολέξ που έβαλα στην συνέχεια.

Πέρασα ατλακόλ πάνω στο τραπέζι.

Κόλλησα το αφρολέξ και το κάλυψα ολόκληρο με βάτα για να τοποθετηθεί πιο όμορφα και στρωτά το ύφασμα που θα το έντυνα.

Το τραπεζάκι που έγινε σκαμπό.

Τέλος, στερέωσα το ύφασμα πάνω στο σκαμπό με συρραπτικό επίπλων. Αυτό ήταν! Ένα ολοκαίνουριο έπιπλο και πολύ χρήσιμο προστέθηκε στο σπίτι μας. Ένα σκαμπό πολύ αναπαυτικό και αρκετά μεγάλο για το είδος του αφού μπορείς να κάτσεις ακόμα και οκλαδόν πάνω του!

Μεταμόρφωσε το παλιό σου τραπέζι σε σκαμπό.

Μια εύκολη μεταμόρφωση που προσωπικά με ενθουσίασε πάρα πολύ γιατί δεν μεταμόρφωσα απλά ένα έπιπλο που δεν χρειαζόμουν αλλά του άλλαξα και χρήση σε κάτι πραγματικά απαραίτητο για το σαλόνι μας.

Μεταμόρφωση παλιού τραπεζιού σε σκαμπό.

Το τοποθέτησα δίπλα στο τζάκι και γρήγορα θα ετοιμάσω και το δεύτερο με τον ίδιο τρόπο για να μπει κι αυτό στην άλλη μεριά του τζακιού, εκεί που τον χειμώνα όλοι ψάχνουμε μια θέση δίπλα στην ζεστασιά του!

Diy σκαμπό από τραπεζάκι σαλονιού.

Για την ώρα, το σπίτι έχει ντυθεί στα φθινοπωρινά του χρώματα και ούτε λόγος για τζάκι και χουχούλιασμα γιατί ο καιρός είναι ακόμα ζεστός κι ας βρισκόμαστε στην καρδιά του φθινοπώρου. Αυτή η εποχή με ξεσηκώνει πολύ για αλλαγές και έχοντας μείνει αρκετό ύφασμα από αυτό που έντυσα το σκαμπό, έφτιαξα και μαξιλάρια για να ταιριάξουν σε όλη την διακόσμηση του σαλονιού. Έφτιαξα μαξιλάρια και σε άλλα χρώματα αλλά το καλύτερο από όλα ήταν η αγορά που έκανα για τους καναπέδες του σαλονιού μας μέχρι να αλλάξω την ταπετσαρία τους.
Αγόρασα ελαστικά καλύμματα που εφαρμόζουν τέλεια πάνω τους και το κυριότερο δεν αφήνουν την τρίχα του Ζίκου να κολλήσει εκεί. Συν ότι αμέσως το σαλόνι άλλαξε εμφάνιση και έγινε σαν καινούριο, σε χρώμα που μου αρέσει περισσότερο από το προηγούμενο βαθύ βυσσινί που είχαν.
Αυτή είναι μια ακόμα αγορά που έκανα τότε και απορώ μέχρι και σήμερα με τον εαυτό μου!

Φθινοπωρινή διακόσμηση σαλονιού.

Τοποθέτησα στο τζάκι τις υφασμάτινες κολοκύθες μαζί με τα φθινοπωρινά βαζάκια που είχα φτιάξει παλιότερα και έφτιαξα μια όμορφη σύνθεση μέσα σε καλάθι με ξύλα και κουκουνάρια.

Φθινοπωρινή διακόσμηση τζακιού.

Για το τραπέζι του σαλονιού έφτιαξα κι εκεί μια σύνθεση με κουκουνάρια και κεριά για να ολοκληρωθεί το σκηνικό του φθινοπώρου. Δεν χρειάζονται πολλά πράγματα παιδιά για να φέρεις το φθινόπωρο μέσα στο σπίτι. Αρκεί μόνο μια βόλτα στην εξοχή, τα έχουμε ξαναπεί αυτά!
Παρακάτω φαίνονται τα καινούρια μου καλύμματα και καταλαβαίνετε για την τρίχα που σας έλεγα νωρίτερα!!! Κάποιος βρήκε την ευκαιρία να ρίξει έναν υπνάκο όσο εγώ φωτογράφιζα το τραπεζάκι που έγινε σκαμπό και είναι αρκετά βολεμένος ο κύριος ανάμεσα στα καινούρια μας μαξιλάρια!

Φθινοπωρινή διακόσμηση τραπεζιού.

Αρκούν βέβαια μόνο δύο λέξεις για να τον ξυπνήσεις κι ας σου δείχνει ότι έχει πέσει σε ύπνο βαθύ.
Ζίκο, φαΐ! Σαν να τον χτυπάει το ρεύμα ένα πράμα και αμέσως το μάτι γαρίδα!!!

Το Ζικάκι μου.

Με την φωτογραφία του Ζίκου θα κλείσω για σήμερα την ανάρτηση και θα ήθελα πολύ να μάθω τις εντυπώσεις σας για αυτήν την μεταμόρφωση. Εσείς θα τολμούσατε ένα τραπεζάκι σαλονιού να το μετατρέψετε σε σκαμπό?

Σας φιλώ γλυκά ♥



10 σχόλια

  1. Σε λατρεύω, σ' το χω πει;; Σε λατρεύωωωω!!!
    Λοιπόν, εχουμε ακριβώς το ιδιο σετ τραπεζάκια, μόνο που τα δικά μου εχουν καιλίγη αμμοβολη στα τζαμια!
    Ψαχνω χρονια δικαιολογία να τα ξεφορτωθω, αλλά και να τα πεταξω δε μου πάει η καρδιά. Απο την αλλη δεν εχω και τζάκι, αλλά ενα σκαμπο όλο και χρειαζεται. Στο φοιτητόσπιτο ίσως;χμ..🤔
    Ευχαριστούμε για τη σούπερ ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Νίκη! Χαίρομαι πολύ που σου έδωσα ιδέα και βέβαια για το κορίτσι να το φτιάξεις!Να είσαι σίγουρη ότι θα το χρειαστεί με την παρέα εκεί όταν θα μαζεύονται!!!Σε φιλώ♥

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα.Εχω δύο τραπεζάκια πεταμένα κάπου...!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κι εγώ τραπεζάκια που δεν τα χρειάζομαι.
    Είναι στρογγυλά,αλλά δεν πειράζει.
    Μπαίνουν στο πρόγραμμα.
    ΜΠΡΆΒΟ Λαμπρινή με τις ιδέες σου.
    Έγινε υπέροχο το δικό σου.
    Πάω να ξαναδώ τις κολοκύθες σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, δεν πειράζει καθόλου βέβαια!Να τα φτιάξεις και να δεις πόσο όμορφα θα γίνουν!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ ήταν ότι αποχαιρετησες το τραπεζάκι ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εκτος το οτι εγινε πιο ομορφο εγινε κ πρακτικο.......αγαπησιαρικο...
    ασε που αμα βαλεις ενα δισκο πανω οποιαδηποτε στιγμη
    μετατρεπεται σε τραπεζακι βοηθητικο παλι...
    μπραβο Λαμπρινουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου!Ναι,εννοείται,άνετα ακουμπάς πανω του ένα δισκο πχ.Μην ξεχνάμε πως ήταν τραπεζάκι ε?χαχαχα ♥

      Διαγραφή