Κατασκευή ξύλινου διακοσμητικού δίσκου με στένσιλ

Με ένα κομμάτι ξύλο, ένα τελάρο από καμβά και ένα κομμάτι σπάγκο, μπορείς να φτιάξεις έναν καταπληκτικό δίσκο για την διακόσμηση του σπιτιού σου.

Μη σου φαίνεται παράξενο ότι τα υλικά που χρησιμοποίησα για να φτιάξω τον δίσκο που θα σου δείξω σήμερα, είναι αυτά που σου ανέφερα! Είναι αλήθεια και είναι επίσης η απόδειξη ότι μπορούμε να φτιάξουμε ό,τι μας αρέσει και με υλικά που μπορεί να έχουμε στο σπίτι μας. Όπως εγώ δηλαδή, που σκέφτηκα να φτιάξω έναν ξύλινο διακοσμητικό δίσκο και ψάχνοντας στην αποθήκη που φυλάω ό,τι μπορείς να φανταστείς, βρήκα θησαυρούς! Ένα παλιό κομμάτι ξύλο, έναν πίνακα ζωγραφικής που έχει από καιρό εξαφανιστεί από την διακόσμηση του σπιτιού μου, μερικά χρώματα που θα σας πω αναλυτικά ποια ήταν αυτά και ένα κομμάτι σπάγκος που έγινε τα χερούλια για τον δίσκο μου. Δεν είναι απλό μέχρι στιγμής?

Κατασκευή ξύλινου διακοσμητικού δίσκου με στένσιλ.

Και θα μου πεις γιατί σώνει και ντε να φτιάξεις έναν ξύλινο δίσκο? Τόση ανάγκη τον είχες?χαχα
Όχιιι, δεν τον είχα ανάγκη, αν και στην πορεία αποδείχτηκε πολύ χρήσιμος και σε άλλη ανάρτηση θα μιλήσουμε και για αυτό πολύ αναλυτικά. Το θέμα των Creative bloggers με ξεσήκωσε γιατί έπρεπε να φτιάξω κάτι δημιουργικό με ξύλα ή κλαδιά, υλικά που αγαπώ πάρα πολύ! 
Είμαστε εδώ κοντά σου για ακόμα μια χρονιά, γεμάτες όρεξη για δημιουργίες και κατασκευές, με έμπνευση και αγάπη για την διακόσμηση του σπιτιού! Να μοιραστούμε ιδέες που εύκολα μπορείς κι εσύ να υλοποιήσεις αν αγαπάς το do it yourself γιατί εμείς εδώ δείχνουμε πράγματα για να σε παρακινήσουμε να δημιουργήσεις από το τίποτα, μικρά έργα τέχνης, διακοσμητικά ανάλογα με την εποχή και όμορφα αντικείμενα που θα σου φανούν χρήσιμα! Όπως ο ξύλινος διακοσμητικός δίσκος με στένιλ που θα δεις σήμερα!

ξύλα-κλαδιά-creative-bloggers

Πάμε λοιπόν να σου δείξω πως έφτιαξα τον δίσκο μου!
Όπως σου είπα, είχα στην αποθήκη έναν πίνακα ζωγραφικής που δεν χρειαζόμουν πια γιατί ήταν ξεπερασμένης διακόσμησης. Πολλές φορές σου έχω δείξει τι κάνω με τους παλιούς καμβάδες από τότε που τα παιδιά ήταν μικρά και ζωγράφιζαν συνέχεια σε αυτούς. Βγάζω τους ζωγραφισμένους καμβάδες και μου μένουν οι υπέροχες ξύλινες κορνίζες τις οποίες έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές στην διακόσμηση του σπιτιού μου.
Θυμήσου την ανακύκλωση των καμβάδων και πως να τους αξιοποιήσεις και πως να κρεμάσεις σωστά τα κάδρα στον τοίχο, φτιαγμένα πάλι από τελάρα καμβάδων.

Αυτήν την φορά, το τελάρο από τον καμβά που είχα, τον χρησιμοποίησα με άλλον τρόπο.
Έβγαλα τον καμβά και μαζί με το κομμάτι ξύλου που είχα, τα έτριψα καλά με γυαλόχαρτο για να λειανθούν.

Ξύλο και κορνίζα από καμβά γίνονται δίσκος.

Τυχαία τα δύο ξύλα μου ήταν σχεδόν στις ίδιες διαστάσεις και με ένα πριονάκι τα έκοψα για να ταιριάξουν ακριβώς το ένα πάνω στο άλλο.
Πριν τα ενώσω, πέρασα στο βάψιμο του κάθε ξύλου ξεχωριστά ξεκινώντας με το κομμάτι ξύλου.
Έφτιαξα ένα αρκετά αραιωμένο χρώμα, βάζοντας 2-3 σταγόνες ακρυλικού μαύρου χρώματος και νερό τόσο ώστε να είναι αρκετά διάφανο στο πέρασμά του και όχι παχύρρευστο. Δεν ήθελα να καλύψω το ξύλο μου με μαύρο χρώμα. Ήθελα απλά να το χρωματίσω αλλά συγχρόνως να φαίνονται και τα νερά ή τα χτυπήματα του ξύλου.

Βάφουμε τον δίσκο με αραιωμένο ακρυλικό χρώμα.

Σκούπισα το περιττό χρώμα με ένα πανί, το άφησα λίγα λεπτά να τραβήξει και το πέρασα ξανά ένα δεύτερο χέρι με σκοπό να το φέρω στο επιθυμητό μαύρο χρώμα.

Σκουπίζουμε το περιττό χρώμα.

Το άφησα να στεγνώσει λίγη ώρα στον ήλιο και πέρασα στο επόμενο βήμα που ήταν το κέρωμα.
Χρησιμοποίησα το σκούρο κερί της Anny Sloan για να δώσω στην ουσία μια επιπλέον σκούρα απόχρωση αλλά και για να τονώσω το μαύρο χρώμα που ήδη είχα περάσει.

Κερώνουμε τον ξύλινο δίσκο.

Το πείραμα πέτυχε και είχα το αποτέλεσμα που ήθελα! Ένα σκούρο βαμμένο ξύλο, τόσο ώστε να φαίνονται από κάτω τα νερά του (το συγκεκριμένο ξύλο δεν είχε πολλά νερά όμως είχε χτυπήματα που αυτά τονίστηκαν) και να έχει και την υπέροχη υφή που αφήνει το κερί αλλά και την προστασία βέβαια.

Κατασκευή ξύλινου δίσκου με στένσιλ.

Άφησα στην άκρη αυτό το ξύλο να ξεκουραστεί και έπιασα την κορνίζα για βάψιμο. Εδώ χρησιμοποίησα μαύρη λαδομπογιά ματ και την πέρασα ένα χέρι που ήταν αρκετό. Η λαδομπογιά αργεί να στεγνώσει όμως έχει πολύ καλή κάλυψη και ανθεκτικότητα.

Βάφουμε τον δίσκο με λαδομπογιά.

Επόμενο βήμα πριν ενώσω τα δύο κομμάτια ξύλου, ήταν να κάνω με το τρυπάνι από δύο τρύπες στα πλαϊνά ξύλα της κορνίζας για να μπει εκεί ο σπάγκος. Ο σπάγκος έγινε στην ουσία τα χερούλια του δίσκου με τον πιο εύκολο και οικονομικό τρόπο. Για να περαστεί από τις τρύπες, έβαλα λίγη χαρτοταινία στην άκρη του σπάγκου και έτσι έγινε η δουλειά πολύ εύκολα.

Περνάμε το σχοινί στις τρύπες του δίσκου.

Λίγο πριν ενώσω τα ξύλινα κομμάτια μου, έκανα ένα διακοσμητικό σχέδιο με στένσιλ πάνω στον δίσκο. Είναι οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά, αυτές οι μικρές παρεμβάσεις που στολίζουν και ομορφαίνουν ένα πράγμα και σου δίνουν μια επιπλέον χαρά! Γιατί όμορφος ο δίσκος από μόνος του και πέτυχα το αποτέλεσμα που με ικανοποιούσε, όμως όταν μπήκε το σχέδιο με το στένσιλ αμέσως άλλαξε εμφάνιση. Έγινε πιο ζωντανός και πιο ενδιαφέρον!

Στερέωσα το στένσιλ με χαρτοταινία για να είναι σταθερό και με ένα σφουγγαράκι ταμπονάρισα το χρώμα πάνω στα κενά για να αφήσω το αποτύπωμα του σχεδίου. Και εδώ θέλω λίγα λόγια να σου πω για το στένσιλ γιατί μπορεί να φαίνεται μια εύκολη διαδικασία όμως έχει κάποια μυστικά.

Η ποσότητα στο χρώμα που θα βάλεις στο σφουγγαράκι πρέπει να είναι ΕΛΑΧΙΣΤΗ και το τονίζω αυτό γιατί το περιττό χρώμα μπορεί να φέρει την καταστροφή. Σκέψου ότι έχεις να βάψεις μόνο μερικές τρυπούλες και όχι ολόκληρο το αντικείμενο. Το χρώμα που θα χρησιμοποιήσεις μπορεί να είναι οποιοδήποτε ανάλογα με την χρήση που το θέλεις. Εγώ στο δικό μου έβαλα λευκή ριπολίνη νερού αλλά μπορείς και ακρυλικά χρώματα και πλαστικά. Να ξέρεις όμως ότι ΔΕΝ χρειάζεται να τα αραιώσεις. Το αραίωμα θα κάνει νερουλό το χρώμα σου και είναι βέβαιο ότι θα περάσει μέσα από το στένσιλ πράγμα που σημαίνει την καταστροφή που σου έλεγα. Τέλος, όταν βουτήξεις το σφουγγαράκι στο χρώμα, μην το βάλεις κατευθείαν πάνω στην κατασκευή σου. Ταμπονάρισέ το μερικές φορές πάνω σε άλλη επιφάνεια και μετά εκεί που πρέπει.

Σχέδια με στένσιλ σε ξύλινο δίσκο.

Με αυτές τις μικρές συμβουλές θα πετύχεις ένα όμορφο αποτέλεσμα χωρίς να λερώσεις και να χαλάσεις το σχέδιο με το στένσιλ.

Diy ξύλινος διακοσμητικός δίσκος.

Στο τέλος, βίδωσα το ξύλο με το σχέδιο από το στέσιλ και το τελάρο του καμβά. Όσο για το κάτω μέρος του δίσκου, θα μπορούσα να το βάψω κι αυτό και να ήμουν έτοιμη όμως έκανα ακόμα μια μικρή παρέμβαση. Κόλλησα μαύρα φύλλα τσόχας, 3 μου πήρε, για την προστασία του επίπλου που θα τοποθετηθεί πάνω. Όλα πρέπει να τα σκεφτόμαστε παιδιά! Ο δίσκος βρίσκεται στο φοιτητικό σπίτι της κόρης μου και καταλαβαίνετε ότι η μανούλα δεν θα είναι εκεί για να λέει: Μηηη τον σέρνεις τον μαύρο δίσκο πάνω στο βαμμένο άσπρο έπιπλοοο!!!χαχαχα

Κολλάμε τσόχα στον δίσκο για προστασία.


Φτιάξε ένα δίσκο με στένσιλ.

Ξύλινος διακοσμητικός δίσκος με στένσιλ.

Αυτός ο δίσκος μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί και για τις ανάγκες της κόρης μου μέσα στο σπίτι, άσχετα αν εγώ τον ετοίμασα για λόγους διακοσμητικούς. Είναι μια γερή ξύλινη κατασκευή που ακόμα και τα χερούλια είναι πολύ σταθερά και γερά και ας είναι από σχοινί.

Εύκολη κατασκευή δίσκου με στένσιλ.

Δεν είχα δίκιο με το σχέδιο του στένσιλ? Αμέσως έδωσε χαρακτήρα και στόλισε πολύ όμορφα τον δίσκο μου!

Πως να φτιάξεις ένα ξύλινο δίσκο.

Είδες πως με κάποια πράγματα που μπορεί να έχεις ήδη σπίτι σου και δεν χρησιμοποιείς, τι μπορείς να φτιάξεις? Ποιος να το φανταζόταν ότι αυτό το τελάρο από τον παλιό πίνακα ζωγραφικής μαζί με ένα κομμάτι ξύλο, θα γινόντουσαν παρέα ένας διακοσμητικός δίσκος! Δεν συμφωνείς?

Ξύλινος δίσκος με στένσιλ.

Πολλές ιδέες έχεις να δεις βέβαια αυτήν και την επόμενη εβδομάδα, με υλικά κυρίως τα ξύλα και τα κλαδιά γιατί οι Creative Bloggers έχουν ετοιμάσει πολύ όμορφα πράγματα να μοιραστούν μαζί σου!
Στον καινούριο κύκλο αναρτήσεων που ξεκινάμε φέτος, θα αποχαιρετήσουμε με πολύ αγάπη τα κορίτσια του Violet mimosa και θα καλωσορίσουμε την Μαρίνα από το e-periodiko mas!
Για να μην χάσεις καμιά ανάρτηση και κατασκευή της ομάδας, σου βάζω παρακάτω όλα να links των blogs που συμμετέχουν και φυσικά, αν είσαι κι εσύ πολύ δημιουργικός άνθρωπος και ασχολείσαι με τις κατασκευές, μπορείς να γίνεις μέλος της ομάδας μας στο Facebook
Creative corner, μια γωνιά γεμάτη έμπνευση και αγάπη για τις χειροποίητες δημιουργίες!


07/10/2019.....Χριστίνα από Art Decoration Crafting
08/10/2019.....Λαμπρινή από Lamprouka
09/10/2019.....Μαρίνα από to e-periodiko mas
10/10/2019.....Ελπίδα από Two Boys & Hope
11/10/2019.....Ελένη από Καρυδότσουφλο
12/10/2019.....Ρένα από δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου
14/10/2019.....Ελεάνα από My Home My Memories
15/10/2019.....Κικίτσα από DIY My Day
16/10/2019.....Σωτηρία από My Little World
17/10/2019.....Νίκη από Ονειροποιείο 
18/10/2019.....Νικολέτα από Crafty Details
19/10/2019.....Κική από Creative Moments

Εμείς θα τα ξαναπούμε σύντομα! Σε φιλώ ♥

~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς-Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~~


21 σχόλια

  1. και χαριτωμένο και γρήγορη κατασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σανσαιν μου γλυκειααα!Ποσο μ αρεσει ο δισκος σου!Το οτι ανακυκλωνεις τους καμβαδες respect.Δεν το χα καν σκεφτει το ομολογω!Εχω ομως ενα ετοιμο δισκο,ξερεις απο τα ξυλινα αντικειμενα που πουλανε για ντεκουπαζ, και λεω να σε αντιγραψω.Ματς μουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αγαπημένη Νικολέττα,τους ανακυκλώνω χρόνια τώρα γιατί με τα κορίτσια όταν ήταν μικρά είχαμε πάρα πολλούς!Δεν πήγε τίποτα χαμένο!Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  3. Εντυπωσιακό, φθινοπωρινό, τέλειο! Δίνει μια νότα ζεστασιάς. Γεια στα χέρια σου Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι δίσκοι είναι η μεγάλη μου αδυναμία. Κι όταν ο δίσκος είναι τόσο καλοφτιαγμένος ποτέ δεν λέω όχι. Εξαιρετική δουλειά Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!Το ξέρω,έχεις μια αδυναμία με τους δίσκους!Έχεις φτιάξει κι εσύ πολλά αριστουργήματα!Σε φιλώ♥

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετική δουλειά πραγματικά!!! Μπράβο Λαμπρινή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Respect! Δεν περιγράφω άλλο! Ένα μόνο θα σου πω, αφού λάτρεψα το δίσκο μου έλυσες την σπαζοκεφαλια για ένα χρώμα που προσπαθούσα να πετύχω, συν ότι μου έδωσες ιδέα τι να βάλω σε κάποιους καμβάδες. Τέλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ελεάνα μου που σου άρεσε και φυσικά γιατί σου έδωσα ιδέα!!!♥

      Διαγραφή
  7. Λαμπρινή μου ο δίσκος σου είναι καταπληκτικός κι ευφάνταστος! Τυχερή η κόρη σου που θα τον χαρεί! Πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!Σε φιλώ♥

      Διαγραφή
  8. Απλά υπέροχος δίσκος!! και φυσικά ο καφές μυρίζει μέχρι εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οπως λέει κι η Χριστίνα, κι εγω λατρευω τους δισκους, και ειδικά τους ιδιαίτερους χειροποίητους!
    Εγινε τέλειος! Θα μεταφερει πολλα πραγματα στο φοιτητικό σπίτι,με πρωτο την αγάπη της μαμάς!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ είμαι από αυτές που αγαπάνε τους δίσκους, κορίτσια.
    Κι έναν τέτοιο δίσκο τον λατρεύεις!
    ΜΠΡΆΒΟ Λαμπρινή μου, έγινε υπέροχος.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφος έγινε!! Άνετα φαντάζομαι να πουλιόταν σε κάποιο μαγαζί! Πολύ καλή εκτέλεση, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερα και καλη εβδομαδα!!!!!
    Πολύ όμορφος δισκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή